Nezapomeňte se podívat..

prohledat
127 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 02.03.2009 do 22.03.2009, založil/a Jozka
řadit dle data
23:10:40
08.03.2009
matisek
-> King: Kingu ak si náhodou myslel tým čo neposlouchá mna ,tak to si úplne vedla.Ja som totiž hladal dôvodi preco MOHOL v tom prieskume ziskat take simpatie.No kôli záverovým rotám a vseliakim inim jeho výmislom to urcite nebolo to ja viem.Ale ti pises o tom preco by NEMAL získat tie simpatie.Takze hovorime každí o inom.No a ak si tým co neposlouchá nemyslel mna tak hlboká omluva.4
22:37:56
08.03.2009
Baghira
-> Kloggie: Po Hitlerově smrti by se nejspíš strhla občanská válka, mezi lidma co ho chtěli nahradit a celá říše by se rozsypala, jako domeček z karet. Koneckonců tenhle mocenskej boj byl vidět i na samotným konci války, ovšem jaksi mezi 20-30.dubnem 1945 už nebylo komu vládnout :-). A samozřejmě válka mezi Stalinem a Hitlerem by se velmi pravděpodobně strhla tak jako tak.

-> King: Jojo navíc známé tři útočné vlny, kdy každá šla přes tu předchozí a za nimy šli speciální jednotky NKVD, kteří stříleli ustupující vojáky, jsou již známá fakta.
20:49:04
08.03.2009
Kloggie
-> Baghira: Jj, naprostej souhlas. Jenom by mě zajímalo, jak by to tu vypadalo, kdyby se Hitler vykašlal na Rusko a jenom anektoval Francii a soustředil se na dobití Anglie. Všichni mu Rusko rozmlouvali, ale stejně do toho šel a to byl začátek konce.
13:23:45
08.03.2009
King
-> Baghira: A to nezmiňujem, že ten megakokot vymyslel a aplikoval zrůdnou tezi, že ten kdo se nechal ve válce zajmout nepřítelem, je vlastně zrádce a další spoustu zhovadilostí...jenže ten ,kdo nechce slyšet, neposlouchá8
12:06:34
08.03.2009
Baghira
-> matisek: ...no Stalin byl tak dobrej vrchní velitel, že se z toho Rudá armáda vzpomatovávala až ke Stalingradu. Ten kdo byl opravdu dobrým stalinovým vojevůdcem byl možná tak Žukov, kterýho ovšem nechal Stalin krátce po válce odstavit, protože byl až moc populární. Ovšem myslim, že žádnej sovětskej generál nedosahoval kvalit prvních deseti německejch "top" generálů, když pominu fuhrera, kterej svejma rozhodnutíma prakticky prohrál německu válku.
01:26:16
08.03.2009
Kapřík
kaprof von Bahnhof:) 08.03.09 00:25:51 napsal:

→ Kapřík faster: TAKY SE MI LIBI VIC KASTLE 120 ALE CO SI

BUDEM NALHÁVAT TODLE AUTO BYLO NEKDE JINDE4
no já se z toho videa nějak moc nedozvěděl v čem bylo to auto tak moc jinde. Motoricky ano, ale jinak? Nevím, konkrétní věci tam řečeny nebyly. O nápravách nikdo nemluvil, o brzdách nikdo nemluvil, rozvoru atd...On by to zas takový zázrak taky určitě nebyl
00:25:51
08.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> Kapřík faster: TAKY SE MI LIBI VIC KASTLE 120 ALE CO SI BUDEM NALHÁVAT TODLE AUTO BYLO NEKDE JINDE4
00:23:47
08.03.2009
matisek
-> King: No to mas pravdu ja som uvažoval nad obdobim 2.svetovej vojny,kde síce výtazil ale za obrovskú cenu.Tak by ma teda docela zaujimalo vysvetlenie nejakeho rusa prečo získal také simpatie.Este ma napadlo že to možno bude práve tou hrdostou ze si na nich nemci vylámali zubi a bolo to pod jeho vedenim.Ako písal Kloggie na to zlé sa zabudne.Predsa to výtazstvo bola velmi významna vec v dejinach ruska,aj celeho sveta.Aj ked to bol lump vzdi sa s tym bude jeho meno spájat.Nejakí Americký historik onom povedal:Stalin je najuspešnejši vojvodca všetkých čias ale cena za ktoru si tento titul vyslúžil je neakceptovatelná.No a rusi si asi viac berú tú prvú čast toho výroku.No a už idem spat ,dobrú noc.
upraveno 1x, naposled 08.03.2009 01:33:44
23:43:53
07.03.2009
King
-> matisek: Já beru, že to není tvoje přesvědčení, ale na konci píšeš:



"Tym sa snažím vzsvetlit toho visarionovica, vecsinou boli vsetci na zaciatku v danej situacii dobri až rokmi sa prislo na to ze prostriedki pouzite na urcitu trebars aj dobru vec boli strašné."



zrovna tenhle arcizmrd škodil hned od začátku a to tak, že ho zavrhli i bolševici se stopama svědomí.
23:32:10
07.03.2009
King
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Na stránce ČT, kde je k mání to video je i odkaz na stránky jejich podpory, kde jsou ty pluginy ke stažení...
13:27:37
07.03.2009
Mr.Lumpy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: nainstaluj si real player 4
12:44:54
07.03.2009
Gryzly
-> Kapřík faster: jde oto že by se do jednoho bloku dali dat vetši vložky vetši klika aniž by se upravovali další věci jako blok, hlava, olejové hospodářství a tak. takhle ja si představuju stavebnici.
12:39:01
07.03.2009
Kloggie
-> Tomo-DK som späť !!!: Vždyť je tu odkaz na čt, tak stačí hledat.
12:31:14
07.03.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
->vsetci : blba otazka ... neda sa to kuknut niekde na nete ??? 8ja som to presvihol a ak by to slo,tak by som to chcel vidiet ... :) 4 6
12:24:52
07.03.2009
Kloggie
-> Kapřík faster: Asi jako u Volkswagenu - 1.6 od 1.8 se liší zdvihem. Jinak jsou to stejný bloky, vložky, písty a hlavy.
11:24:44
07.03.2009
Kapřík
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak ho nainstaluj..5



Jinak k tématu..ten model 720 možná dobře, že nevznikl, neměli bychom emka. Krom toho zas nijak extra atraktivní mi nepřijde. Klasická škoda 120 má tvary lahodnější mému oku. Jen ten motor je škoda, že nevznikl.

Jak tam mluví o možnosti jednoduše zvyšovat objem motoru. Jak je to myšlené? Tedy spíš čistě teoreticky proveditelné? Oni tam uvádí nějaké nastavování a skládání motoru. Ale jak? Bez zásadního zásahu do konstrukce? Klika má přece určitý zdvih, který se jen tak nezmění. Jediné co mě napadá, že by měli uzpůsobený blok motoru na různé redukce velikosti vložek, tím pádem zvyšování objemu válců. Je tato domněnka správná?

6
10:58:58
07.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Mr.Lumpy 06.03.09 16:10:45: kua jak se to pouští ,po mě to chce nějaký zásuvný modul či co8
08:34:45
07.03.2009
-> Mr.Lumpy: : děkuji pane :-) hezky je to :-)



takhle by mohl být každý týden o projektech co se nedostaly do serie :-)
01:25:38
07.03.2009
Kapřík
-> m8rinek: a proč by automobilka vyráběla sportovní auto s kterým člověk nemůže na silnici??9 Tohle bylo myšlené jinak...myšlené čistě sportovní sériové, legální auto... To cos myslel ty, to už bysme se tu bavili o závodních speciálech. A to je zase trošku jinde. Mimochodem jestli tvůj známej jezdí skutečně v Impreze WRX STI (ne pouze WRX) pro rohlíky, tak mu tiše závidím4
upraveno 1x, naposled 07.03.2009 01:27:36
01:08:41
07.03.2009
m8rinek
-> Kapřík faster: jenže vychází z imprezi stejně jako RSo vychází třeba z octavie nebo fabie, to je asi tak stejnej případ, jen v jinym měřítku. Mmch když je to tak sportovní auto, jaktože si může známej dovolit s nim jezdit pro rohlíky? Co má co dělat na silnici? Auto který je primarně určený pro sport, tam krom přejezdů nemá co dělat....
01:06:01
07.03.2009
matisek
-> Kloggie: Ja som len uvažoval preco asi ti ludia vtom rusku maju Stalina za dobreho inak nic.
00:58:46
07.03.2009
Kloggie
-> matisek: Jo máš z části pravdu, ale taková osobnost, která by byla tak zvrácená a zároveň měla charisma aby za ní šly davy a přitom likvidovala opozici tu není. Možná Putin v Rusku a Obama v USA, ale co zbytek světa? Za kým půjde Evropa?? Ta nemá nikoho, protože aby se někdo takovej našel, tak by musel postupovat jako Hitler - anektovat okolní země a vzít je pod svojí nadvládu a je tu někdo takovej? Není, jsou tu lidi, kteří mají potenciál, ale to je všechno. Ohledně tohoto jsem v klidu.
00:51:43
07.03.2009
Kapřík
U-Geen 06.03.09 22:14:07 napsal:

→ Bedřich: ale ani ford, citroen ci subaru nemaji ciste

sportovni auto…
Impreza STI není čistě sportovní auto? Odkdy?4
00:31:54
07.03.2009
matisek
-> King: Ja netvrdim ze stim suhlasim.Ja tvrdim ze to tak je, bolo a ani vdnesnej dobe to niak inak nebude.Bohuzial.Ale trochu to svedčí o tom že to asi inak nejde.Tisice ludi sa nedohodnu.Tak sa musi najst niekto za kym pôjdu ale ten zase nevyhovie vsetkým takze tich co s nim nejdu musi zrusit inak nic nedosiahne.Je to taka blbá matematika ale plati stale.A este jedna vec ja neprezentujem ziadny svoj názor ja len hovrim ako to od vyvraždenia indianov,až po afghanistan bolo.Tym sa snažím vzsvetlit toho visarionovica, vecsinou boli vsetci na zaciatku v danej situacii dobri až rokmi sa prislo na to ze prostriedki pouzite na urcitu trebars aj dobru vec boli strašné.
upraveno 1x, naposled 07.03.2009 00:59:03
00:20:49
07.03.2009
King
-> matisek: Nevím jak ty, ale jak někde slyším o nastolování pořádku a pevný ruce, ježej se mi chlupy na prdeli - to jsou totiž takový mantry zmrdů a stáda vohnoutů na to ochotně slyšej 8 Proto je potřeba si pořád připomínat, kolik "kacířů" zařvalo, kolik lidí zkončilo v plynu nebo Gulagu, jenom proto, aby si stádo bulíků připadalo "bezpečně" a "byl pořádek".

-> Kloggie: Ten se snad týká podivnýho vztahu pachatel-oběť, ale dalo by se to tak chápat.

Pochopím, že na vojnu se časem vzpomíná s nostalgií a jenom na tu prču, ale rusáci jsou na nejlepší cestě prožít si svoji historii znova, jak praví známý moudro8
00:02:25
07.03.2009
matisek
-> Kloggie: No vies ono z dejín vypliva ze v najhorsich casoch sa nastoloval poriadok vzdi dost brutalne.Ked si zoberies trebars afganistan tak to tiez je dost bolestive nastolovanie poriadku.Alebo si zober trebars inkviziciu kto teraz v kostole nad tim premisla kolkich ludi skántrili.A ten nástup komunizmu u nas bol tiez pre mnohich dobri,zrazu mali ti co ledva prezivali pracu atd.Len casom to uz proste posrali hlavne s tou izolaciou od sveta.Ked to proste niekto nezoberie pevne do ruk tak to potom vyzera ako včečensku.Neviem ale zit tam tak asi radsej beriem ten komunizmus ako to čo tam je.
23:36:06
06.03.2009
Kloggie
-> King: Stockholmský syndrom? To by mohlo sedět. Ono časem to ošklivý zmizí a zůstane to hezký a taky se časem tomu ošklivýmu zasmějeme, že jako hahaha, to byly časy a tak. Možná proto to tak je.
23:08:58
06.03.2009
King
-> spartra: Mno, vzhledem k tomu, že v období 48-89 byli soudruzi u vesla, časem dokonce s ústavně uzákoněnou vedoucí úlohou, dá se říct, že s vyjímkou krutý zimy v 79tým nebo ropný krize v 70. letech, asi skutečně mohli za všechno - a't už za to špatný a místy až obludný, tak za těch pár řekněme pozitiv4

Pravda, za spoustou kokotin stáli architekti světlých zítřků z Moskvy, ale zase řitní alpinismus našich soudruhů byl v kontextu "tábora míru" taky špičkovej...Ovšem proč sem zase tahat politiku.......mno, třeba proto, že jsem zaslech, že Rusové nějaký anketě hodnotily Josifa Visralionoviče a cca polovina na něj vzpomíná jako na toho, kdo "nastolil pořádek"9 Ač jsem měl možnost trošku poznat ruskou duši a můj vztah k nim je přátelštější, než je u mojí generace zvykem, tohle je docela síla :( Von ten Julda Fulda měl pravdu - bdít se muší pořád :)
22:48:13
06.03.2009
King
-> Risan: Já jsem zase neviděl ty předchozí díly, ale třeba v tomhle dílu mi to přišlo po stránce objektivity jako košer. Samozřejmě jsem tam postrádal třeba vyjádření zmiňovaného soudruha Štrougala, ale je mi jasný, že spokojený penzista by je z klídku svojí chaty vyfakoval :)

btw: nemám důvod ze sebe dělat kinga, protože jsem jím i v reálu (i když pouze jménem :)
22:14:07
06.03.2009
U-Geen
-> Bedřich: ale ani ford, citroen ci subaru nemaji ciste sportovni auto...
21:52:46
06.03.2009
Tomaso435
kuci, nemáte to někdo nahraný ? v avíčku nebo tak,, na staženííííí já to něstih, a online mi nestačí:) rád bych archivoval:)dík
21:47:39
06.03.2009
VeTeV
stale to stejne, o nicem.....



pro me moc zajimavej projekt a lituju ze to dopadlo jak dopadlo.. jo existuje merkur rada 742, ale proste bylo to pouze a jenom udrzovani posmrtne agonie... stejne jak ČZ, Jawa apod...



a srovnavat a prirovnavat radu 742 k Porsche - to snad ne 3 a obavam se ze tato slavna fabrika bude mit v nastale situaci sakra zamotanou skebli, aby ten svuj zazrak alespon udrzela nad propasti - doba civilnim zavodnikum nepreje a realita je holt kruta...



a proste nemohu se zbavit dojmu, ze se stale srovnava nesrovnatelne s nesrovnatelnym - skodovka je v seriovem provedeni katastrofa a nejake upravy, ktere tento vytvor alepson priblizuji vozidlu ovladatelnemu, vykonove odpovidajicimu jsou mrhanim casu a penez... howgh



prosim nebrat jako rypani jen konstatovani a poukazani na jiny uhel pohledu
21:34:32
06.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Kloggie: Protože odjakživa s autama Škodovka závodí.Nebo jsi snad viděl Thalii jezdit okruhy nebo rally?Tobě nepřijde absurdní to, že automobilka která na rally skoro vypráská vše kolem nemá sportovní auto???
21:21:41
06.03.2009
spartra
nic jsme se vlastně nedozvěděl, jen to, že za všechno můžou komunisti140
21:18:53
06.03.2009
Kloggie
-> Bedřich: A proč by škodovka měla dělat auto pro \"řidiče\"?? Vždyť proto tu je Porsche, Audi a jiný. Škodovka prostě vyrábí rodinný auta pro lidi, který chtějí od auta jediný - dorazit z bodu A do bodu B, převést v něm děcka, zavazadla, manželku a tchýni. Nebo v případě podnikatelů - paletu nákladu, krámy, nebo jenom levný služební auto. Zkrátka je dobrý si uvědomit, že \"řidičů\" je v čr hooooodně málo, typuju tak 8% z celkový populace. Pro ostatní je auto spotřební věc, která vydrží o něco dýl než lednička... a pro ty dělat auto s duší nemá cenu.
upraveno 1x, naposled 06.03.2009 21:20:53
21:09:16
06.03.2009
Baghira
-> Tuner#2: No zase tak prosperující Porsche není, když má propad za poslední kvartál 2008 něco kolem 37%. A pokud tu někdo zmiňuje Panameru, tak to taky rozhodně není a nebude rodinný auto, je to prostě jen prodlouženej sporťák, taky za cenu sporťáku.

A pokud si tu někdo do krve hájí motor vzadu z nějaký nostalgie tak můj názor je...bylo to hezký, ale už bych to nechtěl. Nulovej kufr, jízdní vlastnosti taky žádná sláva, o zasněžený silnici ani nemluvim, kvalita a zpracování tragický...mluvim o sériovce jak v roce 76 vyjela z fabriky. To že jí někdo vyHPčkuje, nahodí 15" kola a vystabilizuje je trochu jiná písnička a udělat to s tou 720, tak je taky vlastnostně uplně jinde.
21:04:40
06.03.2009
Kloggie
-> Tuner#2:

\"Ještě jeden paradox je ten, že když vyhráli Monte, tak se všude i ve světě!!! psalo, že to je díky zadnímu pohonu a PERFEKTNÍM jízdním vlastnostem Škodovky...\"



Nojo, ale jízdním vlastnostem ČEHO - Škody 130RS! A 130RS nebylo auto na běžný ježdění. To je asi jako bys řek, že Porsche vyhrálo Le Mans v roce 72\' díky výborným jízdním vlastnostem. Ale my se tu bavíme o Škodě 720 s průměrnými jízdními vlastnostmi, a která byla koncipovaná jako limuzína. Že škodovka vyhrála závod ještě nic neznamená...pro potenciálního zákazníka...



upraveno 1x, naposled 06.03.2009 21:13:52
16:10:45
06.03.2009
Mr.Lumpy
15:56:17
06.03.2009
já to bohužel zaspal :-) nevíte kde by se na to dalo podívat na netui? :-(
15:52:36
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Hezky pěkně. Ne nadarmo je Porsche nejlépe fungující a prosperující firma. Jen bych dodal, aby byla Škodovka pro řidiče, tak si jí člověk musí upravit :-)



Ještě jeden paradox je ten, že když vyhráli Monte, tak se všude i ve světě!!! psalo, že to je díky zadnímu pohonu a PERFEKTNÍM jízdním vlastnostem Škodovky a vyhráli to i přes značný výkonový rozdíl proti konkurenci. Stačí se podívat na nějaké dobové videa jak 130RS nakládá všem autům s motorem ve předu. Problém byl hlavně s motorama a jejich malým objemem a toho je opravdu z koncepce 720 škoda, ale jinak jsem docela rád, že se 720 nedělala a bylo Mko a to myslím smrtelně vážně.



Ještě jeden paradox je ten, že když testovali tu 720 červenou co má někdo v Jižních Čechách, tak zrovna jízdní vlastnosti moc nechválili...



Jak říkám, vařila ve mě včera krev3
15:40:02
06.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> King: A proč se Porsche dokáže s každým autem dostat tak daleko, že auta od nich jsou skvosty na kolech a Škodovka to nedokáže ani dneska.Ono porsche má úplně jinou filozofii.postaví jedno auto pro všechny (Cayane) a to jim zaplatí vývoj dalších aut pro řidiče, ale škodovka má všechny své auta pro každého, ale žádné auto pro řidiče.Do jednoho auta dájí u Porsche motor dopředu a je to hrůza, ale kupujou se protože to je Porsche a je to věc hraničící kyči, ale všechny ostatní jejich auta mají motor vzadu.A to samé bude s Panamerou.Ano motor vepředu byl in už v šedesátých letech, ale jen protože má takové auto velký kufr a lidi v něm více uvezou nic více nic méně.A škodovka je zdárný příklad toho ať má motor vepředu nebo v zadu je to jedno.Prodávat se tak, aby postavili jediné pořádné auto jim to nevydělá.Ale pořád budou brečet nad tím, že jim to někdo zakazuje.
15:39:51
06.03.2009
Kloggie
Koncepce všechno vzadu zastarala během 60. let, většina automobilek od toho upustila viz. VW, Citroen. A druhá většina to ani nezavedla. Je to koncepce naprd, akorát ten motor překáží a když je placatej, tak jsou s tim problémy. A k tomu poršeti - ten kdo má porše nepotřebuje kufr, páč všude platí kreditkou, no né:D
15:31:42
06.03.2009
Tomas120Ls
akurat som to dokukal na ct2 v archive 1 celkom pekne to bolo ale ta 720 mohla byt :D
15:12:47
06.03.2009
Risan
-> King: Já ten díl o 720 teda neviděl, protože jsem měl nějaký jednání, ale psal jsem před odvysíláním toho dílu o tom, co jsem viděl v cyklu "zašlapané projekty" až doteď. Takže nechápu, proč děláš kinga s analýzou včerejšího dílu, když já psal o těch předchozích.
12:06:58
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King: No tak zrovna 720 sedan že by měla nějak uchvacující kufr se říct nedá a kdo ví, zda by bylo ve výrobě to kombi. Tehdy na to nebily linky ani zdaleka připravené dělat více typů (i proto se dělal Rapid/Grade v Kvasinách). Ale to je to kdyby a zbytečně se budem jen přít. Za mě platí to co jsem napsal v prvním příspěvku a nemám co bych dodal.
12:00:10
06.03.2009
King
-> Tuner#2: Porsche ....ok, beru, ale to asi není zrovna příklad typickýho rodinnýho auta :) U toho se čeká, že bude mít rozumně velkej a tvarovanej kufr, aspoň 5 míst atd. To se s koncepcí motoru na zadku dost blbě snáší....
11:37:52
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King: Ne nemyslím. Když to bylo out v 60. letech, tak proč je Porsche 911 jedno z nejkomunikativnějších aut na trhu? Já si pořád nemůžu zvyknout na všechno v předu a vždycky se těším na léto až se zas pořádně svezu v autě, co mě z jízdy taky něco dává...
11:28:46
06.03.2009
King
-> Tuner#2: Asi to myslíš s nadsázkou, ale mám takovej matnej pocit, že motor ZA zadní nápravou byl už i na konci 60.let drobet out of date.4

Že by byly dražší, o tom žádná, ale žiguly a další "lepší" auta se tady vesele prodávaly a byly to stejně podpultovky.
11:19:48
06.03.2009
King
-> Risan: Tak jsem se teda kouknul i když v TV mi to samozřejmě uteklo :)

Nějak jsem tam neobjevil žádnej nacionalismu ani "baníček je nejlepší"4 Prostě se nainvestovalo v přepočtu na dnešní relace asi půl miliardy Kč do vývoje novýho auta - týmová práce, žádnej zneuznanej génius či jak si to myslel, ale holt se trefili do krizovýho období naší plánované ekonomiky. Takže "strana a vláda" rozhodla, jak rozhodla. Zas na druhou stranu jsme na konci 80. let měli asi 4000 tanků - kterej národ naší velikosti se tím může pochlubit, že? :) Nakonec ona ta 720ka ani nzapadala do "normalizačního" ; mustru - všechno v lajně, hlavně, že jsou rohlíky za 20hal a tyhlecty jistoty.....
23:08:59
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky jsem koukal a vřela ve mě krev, když říkali zastaralá koncepce s motorem vzadu. Je zajímavé, že Porsche se toho drží dodnes 1 Jinak si též myslím jako Kubina, že cena toho vozu by byla o dost vyšší než tomu bylo u 105/120 a je mě líto jen těch motorů. Zbytek mě nechává silně chladným.
Extreme Tyres