skoda 130

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 20.11.2004 do 31.10.2017, založil/a Herman
řadit dle data
11:27:17
31.10.2017
Žiabrovak
Ďakujem za odpovede. Ale je tu ešte možná jedna teória: pán dávnejšie (možno) nabúral, prehodili predok z inej škody a potom ho predal (možno) tomuto majiteľovi ktorý si myslí že to je povodné.
08:51:10
31.10.2017
FrantaM
-> Bukaj: máš pravdu, blbě jsem se v minulém příspěvku vyjádřil, měl jsem na mysli, že patrně předsériové vozy měly ještě některé znaky M1. Jinak souhlas...
07:50:57
31.10.2017
Bukaj
-> FrantaM: Jenže to má jeden háček - karoserie M1 má hluboký kastlík pro baterii, tudíž je nekompatibilní s vlečkou. A že by to na ověřovací sérii extra ručně upravovali, to se mi nezdá...

...ale je možné, že karoserie předsériových vozů ještě nesly některé znaky M1, ale to hlavní už bylo určitě standardní provedení M2 a z provozně-kapacitních důvodů došlo ke sjednocení karoserie pro všechny typy až s m.r. 85...4
18:11:19
30.10.2017
FrantaM
tomu by také odpovídala zmíněná fotka ze SM č. 36/84.

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3286_2007-0 3 -30_22-00-23_58.jpg
upraveno 1x, naposled 30.10.2017 18:11:41
18:04:56
30.10.2017
FrantaM
-> Šáca: přesně tato fotka byla zveřejněna v mnou uvedeném Světě motorů. Je nutné si také uvědomit, že až do 7/84 (konce výroby M1) byl nejdražším škodováckým sedanem model 120 GLS, pak převzal tuto štafetu model 130 L jako "top" nabídka sedanů. Jestli se mýlím, tak mne opravte, ale domnívám se, že model GLS dostal pětistupňovou převodovku až v modelovém roce 1985, proto je také možné, že existovalo několik předsériových vozů 130 L v karosérii M1 (bylo nutné si ověřit vlečenou zadní nápravu v karosérii sedanu, pětistupňovou převodovku a motor o objemu 1289 cm3 v sériovém voze)
17:14:10
30.10.2017
Šáca
16:10:30
30.10.2017
havlik
a neni to jen 120GLS M1?
16:03:51
30.10.2017
FrantaM
-> David.: Teoreticky mohlo vzniknout několik předsériových kousků 130 L s M1 karosérií, ale sériově se 130 L začala dělat až od modelu 1985 (viz. SM 36/84, kde je tento vůz představen jako novinka roku 1984). Verze 130 GL se začala vyrábět až od roku 1986 ve Vrchlabí.
09:03:52
30.10.2017
David.
-> Žiabrovak: škoda 130 začala od 8/84 tj. model MII

jedině že by to byla nějaká úplně první a poskládali jí ještě s MI předkem, ale pochybuji
12:52:27
29.10.2017
isti
-> Žiabrovak: Nechajme sa vyjadriť skúsenejších ale podla mňa žiadná 130-ka nevyšla z linky ako M1.

-> RoboSK: Obávám sa že to spz nemá1 ale vin číslo by to vyjasnilo.
12:41:10
29.10.2017
RoboSK
-> Žiabrovak: aj podla spz vieš zistit rok vyroby :D
12:40:19
29.10.2017
Žiabrovak
-> isti: To je čudné lebo tie blatníky aj čelo vyzerajú na tom aute povodné, aj karoséria má prvky, užovka emko. Ale medzityp bol aj začiatkom roka 1985. Som blbec že som sa neopýtal na rok...
12:29:57
29.10.2017
isti
-> Žiabrovak: Povedal by som že nie,130-ku začali vyrábať približne v robu 85-86 a vtedy už bolo M1 minulosťou.
upraveno 1x, naposled 29.10.2017 12:33:32
12:25:27
29.10.2017
Žiabrovak
Dobrý deň použijem staré vlákno. Prosím vás je možné aby existovala (podľa majiteľa originál) Škoda 130 GL typ M1? Teda bez smeroviek a otvorov v čele? So všetkými GL vecami?
15:53:22
22.11.2004
Labros
tenhle kluk jednu 130 hlavu prodava:

j.prochazka#msp#mesit#cz tel. 605 547 195

pochopitelne znaky # v adrese musis nahradit odpovidajicimi spravnymi.

a je odnekad z Uh.hradiste.
15:27:29
22.11.2004
Herman
no moc dik za alespon nejake rady5 ted jestli se mi ale vyplati upravovat tu 105 hlavu....a nebo jestli se mam snazit shanet tu 130,ale ty jsou fakt hodne drahy...
09:42:06
22.11.2004
tina
jo a kromě 105 můžeš zkusit sehnat hlavu z tisícovky...stejnej problém s úpravou
22:55:33
21.11.2004
King
2 Herman: Jde pouzit, pokud vim, jenom palice z S105 a upravy na ni nejsou z kategorie "udelej si sam" - chce to dopidit se v okoli nejakyho motorare, kterej to dela. O hlinikovy kebuly na S130 slysim poprvy, to by chtelo nejak upresnit 4
21:29:05
21.11.2004
Herman
jo a z CEHO jsme myslel z jakeho auta a ne z jakeho materialu....protoze hlavy na 130 se pomerne blbe a draho shanej...
21:26:52
21.11.2004
Herman
ok,ale to je mi jasne,ale hlava ze 130 je pomerne draha(1500-2000kc) a co je potreba upravit na ty 105-kovy hlave???zatim moc do teto problematiky nevidim....10
16:40:28
21.11.2004
sep
Herman:jak z čeho?No materiál bude jen a jen litina,a buď ze 130 nebo z té 105(s tím že ji budeš upravovat)....
16:30:53
21.11.2004
Herman
ok,moc dik za odpovedi,ale z CEHO ji mam sehnat???
13:59:07
21.11.2004
BlackSUN
Nebo upravená 105ková. Nebo si třeba nechat za šlený prachy navrhnout, spočítat a vyrobit funglo novou jinou.
11:37:32
21.11.2004
tina
na 130 blok můžeš dát litinovej osmikanál....nemusíš nic upravovat, stačí ji jen sehnat.
11:03:21
20.11.2004
Adam
Hm,to je otázka pane....3
09:53:59
20.11.2004
Herman
chtel bych se zeptat jaka jde jde dat hlava na 130 mimo originlani 130-kovy hlavy???teda jestli tam nejaka jina jde.....a jestli ano tak co je potreba pro to udelat???

8 8 8
Extreme Tyres