
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šmejdy
prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
-> palinator: No že by odpověděli že to nedělaj... srry, skandinávská úchylka 

-> dragon_cb_cz:
Takhle vzdělaně na mě nemůžeš, ale asi vim cos tim chtěl říct...
Takhle vzdělaně na mě nemůžeš, ale asi vim cos tim chtěl říct...

-> palinator: Tak to nevím, jestli škodovácký ložiska boucha i Svenska Kullagerfabriken, ale skoro bych si tipnul že by odpověď zněla "nej, det tillverkar vi inte"
Ale ZKL je dělá pořád...

-> dragon_cb_cz:
SKF alternativa bude existovat nebo se pletu?
SKF alternativa bude existovat nebo se pletu?
-> dragon_cb_cz: to me nenapadlo to shanet jen takhle samotny lozisko ve special prodejně, nový lozisko sem nasel ale na starej typ, to druhy co potrebuju uz ale ne.
-> m8rinek: Dobře, ale ten se snad tak moc nesere ne? 

-> dragon_cb_cz: Jenže to od Jardy bylo jen samotný ložisko bez housingu....
-> Vojťas: No pokud ho potřebuješ rychle tak musíš brát co je (a doufat že to nebude čína a budou mít ZKL), ale jinak ty ložiska se pořád vyráběj a není problém je koupit, kamarád co dělá v prodejně ložisek je nedávno objednával, všechny tři typy co se dělaly od MB po 136 ještě ZKL dělá.
-> dragon_cb_cz: mno to jo, jenze budu rad kdyz neco budou mit :D
-> Vojťas: Nová vypínací páka byla u 135/136 od ledna 88, u 105/120 atd od července 88. Pokud původní ložisko nebylo oplastované a máš tam takovou tu pružinu co drží páku v ložisku, tak potřebuješ tohle ložisko: www.amd-autodily.cz/spojk
a/lozisko-spojky-uplne.htm
l. Což je podle mě přesně to co dostaneš pokud přijdeš do mototechny a řekneš, že chceš spojkové ložisko na eMko.
-> dragon_cb_cz: nojo to my vubec nedoslo ze mam starou vypinaci paku :/ tak diky, to jdu teda hledat :D
-> Vojťas: Podle typu vypínací páky jedno z těch eMkových , buď PLC 23-5 (katalogové číslo 969-500302) a nebo pokud máš poslední typ páky tak to oplastované PLC 04-24 (katalogové číslo 969-002516).
-> darklord: vole, pritlacak sem myslel 

-> Vojťas: no hlavne bacha na to aku mas prevodovku, aby si kupil spravne. Akurat neviem preco by malo lozisko suvisiet s lamelou 

Jaky spojkovy lozisko na Sachs pritlacak? novy origo nemuzu najit :((( potřebuju to dnes dat dokupy kurde...
Znáte někdo značku autodílů HANS PREIS? Je mi jasné, že to nebude super echt kvalita, ale zajímá mě jestli je to alespoň lepší než starline. Jde o tyčku stabilizátoru na moji pOPELnici
Rapidka136 22.03.13 09:51:11 napsal:
Majki 22.03.13 09:31:29 napsal:
Tak, slibovana fotka. It's a piece of shit,Klein&Blazek :S
some problem with this producer?
Majki 22.03.13 09:31:29 napsal:
Tak, slibovana fotka. It's a piece of shit,Klein&Blazek :S
some problem with this producer?
-> David.: OK, mě nepískají a když zmizej rychle, tak bude problém vyřešen.
-> palinator: Já jich mám zásoby nejspíš na celý můj škodovácký život, spíš řeším jestli je vyměnit preventivně nebo jestli tam ty Tomexy nechat když už tam jsou. Tzn zda někdo nemá vyloženě negativní zkušenost s brzdným účinkem, uvadáním a podobně.
-> palinator: Já jich mám zásoby nejspíš na celý můj škodovácký život, spíš řeším jestli je vyměnit preventivně nebo jestli tam ty Tomexy nechat když už tam jsou. Tzn zda někdo nemá vyloženě negativní zkušenost s brzdným účinkem, uvadáním a podobně.
-> palinator: azbest je svina
na zelenej pri 80ke na hrubom asfalte potiahnem ručku a gumy vreštia 


-> dragon_cb_cz:
Myslím, že nic lepšího než azbest v nezávodním provedení nebude.
Já je mám ještě původní. 
Myslím, že nic lepšího než azbest v nezávodním provedení nebude.


-> dragon_cb_cz: polský, některý pískaji a rychleji ubývají
Brzdové desky Tomex - máte někdo zkušenost? Když jsem dneska kontroloval stav destiček a kotoučů na GLSce tak jsem vytáhnul tyhle desky. Přišlo mi že to brzdí dobře a materiálu měly ještě spoustu, tak jsem je tam vrátil. Můžu je tam nechat, nebo je mám raději nahradit azbestem made by Osinek? Navíc jich tu mám ještě funglovou sadu na čtyřpísty...
-> alpin: Neboj. Cestářská pomsta (metoda Turbo) se u nás používá taky. Na můj vkus až moc... :-/
-> Stepan FUN: tu sú také aj cesty 1. triedy.. Cestári prídu , nalejú smolu krhlou do jamy , nasypú štrk a uťapkajú lopatou , u vás sa mi cesty omnoho viac páčili
-> dragon_cb_cz: ale jo tých niekoľko km D1 čo tu máme je asi lepšia ako Vaša D1 BRNO - Praha , ale ostatné asi moc nie -> Stepan FUN: nezjazdil som ČR krížom krážom ale bežné okresky kde som stretal auto len sem-tam boli v proiadku , traktory kosili trávu v garáte popri ceste značky na kraji križovatiek neboli ako u nás zarastené až po vrch a pod .Čo som prešiel od Brna smerom južne - N.N.Oslavou , J.Hradec , Tábor , Orlík n. Vltavou , smer Praha , MB , Č.Lipa , stade nazad cez F-M hore tak nikde som nechytil žiadnu počuťeľnú jamu , a to že na Octavii je počuť všetky jamy , ako som prešiel na SK stranu už to bolo o poznanie horšie . ... Tu sú cesty KO všetky , možno tie diaľnice tak nie ale to mi je vcelku jedno .
-> suri: Vidíš, a můj dojem když jsem jel Praha -> Bratislava byl po přejetí hranice přesně opačný, dálnice u vás kvalitou o pár tříd výš než naše...
Lemförder: prakticky to nejlepší ale cena tomu odpovídá
TWR: není nejhorší ale ty prachovky jsou blbý no.
FEBI: Dříve top značka, dnes jen překupník a balič jiných výrobců
Monroe: ty tlumiče má fakt špatné ale prý jedině ty z Polska, já jsem na auto dal americký mám je tam cca 3000 km a držej. Jen po zimě lehce okvetli.
TWR: není nejhorší ale ty prachovky jsou blbý no.
FEBI: Dříve top značka, dnes jen překupník a balič jiných výrobců
Monroe: ty tlumiče má fakt špatné ale prý jedině ty z Polska, já jsem na auto dal americký mám je tam cca 3000 km a držej. Jen po zimě lehce okvetli.
Matthes: No v zásadě se zřejmě stalo totéž. U mě se navenek jevily naprosto bezproblémově, ale po instalaci bylo očividné, že není něco v pořádku, auto houpalo a já dal okamžitě Billsteiny (rozdíl nesrovnatelný), v dalším případě neprošlo auto STK s půl roku starými Monroe a jistý kumpán ke mně dorazil s čerstvými tlumiči na předku a auto houpalo, jako kdyby sedělo jen na pružinách... Tipnul bych si na chronické netěsnosti a úniky oleje. Faktem je, že kromě jednoho z těch případů (STK) se jednalo o problém s tlumiči na obou stranách, považoval jsem to tedy za jejich vlastnost a nikdy už je nekoupil, klasika Sachs a Atesso mi celkem vyhovují (úspěšně jsem vyzkoušel i tlumiče KAMOKA)
suri 29.03.13 23:42:54 napsal:... U vás to aspoň vyfrezuju do
čtverce a tak zalejú , tu len zaleju a utrasú …
To bych ti někdy přál se svízt po silnicích nižších tříd... Tam je fréza scifi (pokud se náhodou nepodaří někde vyšťárat peníze na celkovou opravu pár m, či km dané silnice) takže to funguje stylem - na sypači balená, za jedním traktorem "finišer" (dvě desky zavěšený na takovým rámu a uložený v ramenech toho traktoru) a druhej traktor s podvalem zaparkovanej opodál, jelikož na něm přivezli válec. Je k tomu potřeba minimálně 5 lidí - 3x řidič a 2 co říděj dopravu, věšinou jich jezdí celkem 6...
Výsledek je velmi tristní - kde byla díra, je nakonec boule a po další zimě je tam kráter, ve kterým urazíš kolo...
čtverce a tak zalejú , tu len zaleju a utrasú …
To bych ti někdy přál se svízt po silnicích nižších tříd... Tam je fréza scifi (pokud se náhodou nepodaří někde vyšťárat peníze na celkovou opravu pár m, či km dané silnice) takže to funguje stylem - na sypači balená, za jedním traktorem "finišer" (dvě desky zavěšený na takovým rámu a uložený v ramenech toho traktoru) a druhej traktor s podvalem zaparkovanej opodál, jelikož na něm přivezli válec. Je k tomu potřeba minimálně 5 lidí - 3x řidič a 2 co říděj dopravu, věšinou jich jezdí celkem 6...
Výsledek je velmi tristní - kde byla díra, je nakonec boule a po další zimě je tam kráter, ve kterým urazíš kolo...
-> MisakusX: A co se jim stalo? To by me zajimalo. U nas se jeden z tech plisku o kterych sem mluvil ulomil a docestoval ke guferu pistnice a samozrejme se po case narval mezi pistnici a brit a tlumic vytekl a netlumil. K posrani.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tankodrom mám pred robotou a neviem kedy to nakomplet spravia . U vás to aspoň vyfrezuju do čtverce a tak zalejú , tu len zaleju a utrasú ....
Spomínám ako som v lete prešiel cez Jablunkov a vedel som že som na SK strane podľa stavu cesty
Spomínám ako som v lete prešiel cez Jablunkov a vedel som že som na SK strane podľa stavu cesty
malá poznámka ad Monroe - u mě naprosto pohořely zadní tlumiče na Fáčko, vím minimálně o dvou případech, kdy velmi rychle odešly přední tlumiče na Formana, já k této značce důvěru nemám.
-> suri: To chce tank :-) Videl jsem na joutube co tam mate... polnacka hadr.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale na bežné jazdenie a naše cesty mi je niekedy ľúto investovať , i keď vy tie cesty ešte máte proti nám luxusné
-> suri: I cenove je to trochu nad ty ostatni, takze na tom asi neco bude. Diky za nazor :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mal som za to že je to dobrá značka čo robí originálne veci alebo ešte vylepšené a viac dimenzované . Dával som ich nápravu na dva staré Superby - hliníkové ramená , spracovanie pekné , skrutky , matice ,všetko sedelo ako malo . Nejaký rok to bude a zrejme s tým nebol žiadny problém .
-> suri: Copak to je? Sice zni nemecky, ale jeden nikdy nevi :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vezmi Lemfoader
Rok a pul je naprd no :-/ Pak maj jeste Optimal, to mi zni suntsky, nebo Lemförder a Quinton hazell, ani jedno neznam.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Monroe nevím, ale zatím mi jejich tlumiče vždycky fungovaly dobře. Nic jinýho jsem od nich snad nikdy nebral.
Febi jak jsem psal dodává koncernu do prvovýroby (dodávaj toho mraky, ale co vím na 100%, tak to jsou např. vodící lišty řetězu na Haťapu - dodaj Ti je bez potíží, jenom je z nich ruční bruskou odstraněn znak škodovky a objednací číslo).
TRW... O5 - sračka to není. Funguje to a chvíli to i drží. Ale na kulákách na řízení se rozpadly TRW manžetky po roce a půl. Ale stání. :-/ Najeto to mělo asi 2000km hned po montáži čepů a pak to stálo...
Febi jak jsem psal dodává koncernu do prvovýroby (dodávaj toho mraky, ale co vím na 100%, tak to jsou např. vodící lišty řetězu na Haťapu - dodaj Ti je bez potíží, jenom je z nich ruční bruskou odstraněn znak škodovky a objednací číslo).
TRW... O5 - sračka to není. Funguje to a chvíli to i drží. Ale na kulákách na řízení se rozpadly TRW manžetky po roce a půl. Ale stání. :-/ Najeto to mělo asi 2000km hned po montáži čepů a pak to stálo...
-> Stepan FUN: Heh, treba Monroe si me trochu odradil provedenim tlumicu na patrola, jelikoz pouzivaj misto vinutejch pruzin ohyb plechu :-D Ten se po case ulomi. Tak sem si rikal, kdyz kurvi jednu vec, ze jina na tom bude podobne... Deda toho moc nenajezdi, takze to hrotit nechci, jen ta manzetka no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Asi cokoli z toho co jsi psal... Ani tomu Febi bych se nebránil. Zase taková sračka to bejt nemůže, když mraky dílů dodává koncernu do prvovýroby... ;-)
Potreboval bych na focuse spodni kulak na rameno - tehlice. Monroe, Febi asi ne. Co TRW? Hlavne aby prachovka nebyla po mesici v prdeli.
-> Jarda/felda: uz len preto ze to je vika by som to tam nedaval
-> minno: Tak to jo, díky za radu
ještě repase vodní pumpy a mužů se pustit do opravy.

máte někdo zkušenost s diodovým blokem vika ? www.amd-autodily.cz/elekt
ricka-vybava/diodovy-blok-
alternatoru-70a-dovoz.html
-> Majki 22.03.13 09:31:29: áno, čiže tak ako som písal, namazať len drážku ložiska, čiže ten vnútorný obvod ložiska čo dosadá na komínok na prevodovke, aby sa tam ložisko dobre kĺzalo....
Majki 22.03.13 09:31:29 napsal:
Tak, slibovana fotka. It's a piece of shit,Klein&Blazek :S
Tak, slibovana fotka. It's a piece of shit,Klein&Blazek :S