skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria
15:33:28
05.07.2013
05.07.2013
Lukaso358
-> Tony Outland: Taková nic moc, klasická škodovka z ulice...
20:58:15
04.07.2013
04.07.2013
minno
-> Mr_Kubas 04.07.13 17:01:06: celkom sa to dá
20:54:25
04.07.2013
04.07.2013
castrol
-> Mr_Kubas: luxus stav
17:11:59
04.07.2013
04.07.2013
Lukaso358
-> Mr_Kubas: nicméně mastná špína nerezaví
17:01:06
04.07.2013
04.07.2013
Mr_Kubas
Motor v takovémhle stavu jsem v životě neviděl (muzea vyjímaje).. Bohužel z foto to není tak vidět, ale je to čistota, že by se z toho dalo snad jíst..
Větší rozlišení: img196.imageshack.us/img1 96/.../jyqb.jpg
Větší rozlišení: img196.imageshack.us/img1 96/.../jyqb.jpg
16:59:47
04.07.2013
04.07.2013
Mr_Kubas
Dnes se za mnou byl podívat zájemce o Atlanty na felicii.. Že prej shání do foroty na svojí málo ježděnou feldu.. Auto má najeto 30.000km (slovy třicet tisíc kilometrů!) a vypadalo neskutečně..
Popis co vím, tak je to 1,3 BMM, alarm původně prý nějaký originál snad a teď Jablotron.. Auto víceméně vůbec nejezdilo a je to první majitel..
Popis co vím, tak je to 1,3 BMM, alarm původně prý nějaký originál snad a teď Jablotron.. Auto víceméně vůbec nejezdilo a je to první majitel..
12:31:26
04.07.2013
04.07.2013
minno
-> lokaj: pekná.........farba :)
15:36:43
30.06.2013
30.06.2013
lokaj
Na tachometru bylo 29000,takže buď origo nebo +sto.. patřila jednomu už hodně starému páru.
15:35:30
30.06.2013
30.06.2013
lokaj
Tady jen pár fotek ucházející Škody 120 L. Stačilo by přeleštit, trošku poopravit a je to pěkné auto v zajímavé barvě.
15:31:35
30.06.2013
30.06.2013
lokaj
Jo a mimochodem. já Octáviofil nejsu a taky se mi nelíbí, když se jí u piva celá hospoda klaní na kolenou,ale historický milník pro Škodu to je (tím pádem i pro škodovkáře), dokázala toho Octavia taky dost, byly na ní strašně vidět váhody i nevýhody,včetně naschválů a vychcanosti automobilky ve zlatých časech kdy každý kupoval co bylo na salóně za jejich cenu.Celková spolehlivost auta včetně motorů, velice úsporné VW TDI motory, nadčasový design či vysoce dobrá antiprotikorozní ochrana to nebyla tenkrát samozřejmost.A co všechno museli přežít ta auta jako flotily ve firmách, u Policie, RZS, dělníků ja kse k tomu každý choval a stejně to jezdilo to všechna čest. Proto dnes najít fakt pěknou a původní Octavii (kor v TDI) je problém. Já si před krizí v roce 2008 kupoval auto. tenkrát stáli auta v bazarech šílený prachy.. A mohl jsem si vybrat. Buď Fabii HTP 40kW po facelitu z roku 2004 v holovýbavě za nějakých 150000,- nebo Fabii Junior 1.0MPi 37 kW z roku 2002 za cca 100000,- nebo Octavii 1.4 LX teď nevím 44 nebo už 50kW před facelitem rok 2000 za 155000,- Všechan auta základní modrá, zachovalá, průhledná. Nebo pak hodně sjetý auta z poloviny devadesátých let za míň. Tak jsem se naštval na tyhle předražený praktiky a koupil půlročního ležáka zlevněnýho z 220.000,- na 160.000,- SAAB 9-3 SE 2.2TiD 92kW z roku 2001 a na tachometru bylo73000km (nevím jestli to je fakt) Téměř plná palba, kufr 495l což je skoro jako Octavia, navíc to je taky liftback, perfketní systém sklápění sedaček na několik částí a způsobů, všechno tam fungovalo, místa na zadních sedačkách apod..Má to taky svoje mouchy a přeřeky,ale tenkrát to byla výhodná koupě oproti zbytku..I když to má dnes cenu stejnou jako Fabia I. MPi
15:22:04
30.06.2013
30.06.2013
lokaj
Co se týče OII a OIII, působí to na mně dojmem že si Škodováci řekli, ještě pořád je tak trochu krize,auta se neprodávaj, nám se sice daří,ale musíme si pojistit zadní vrátka. Novou Octavii vyrobíme po způsobu Rapidu, akorát to nebude tak vidět, VW s tím taky nemá problém, protože jeho Golf bude muset být kvalitou,možnostmi,výbavo
u stejně vždy na prvním místě. Jak řekli tak udělali a OIII udělali pro obyčejného řidiče/řidičku sice stejnou s pár novinkama navíc,ale jinak tak aby hodně zlevnili výrobu a necpali tam věci co to auto strašně prodražujou. Výrobu zlevnili materiálama, různými druhy světel (nejvíc se jich totiž stejně prodá těch nejlevnějších), jednoduchou zadní nápravou de fakto pro všechny nejčastěji kupované motorizace apod.. OII byla totiž dobře udělané auto. Jen si toho nikdo nevšiml dokud nepřišla OIII. I sami škodováci řekli, že OII nebudou jako Octavii Tour dělat současně po boku nové generace, nebo ten rozdíl jako mezi OI a OII už tam není tak velký a stáhlo by to částečně prodeje té nové Octavie. Proč myslíte, že Octavii TourII vyráběli než přišel na řadu Rapid bez dieselů, a schválně jen s holovýbavou a černýma zrcátkama a klikama? Byla jim dobrá dokud neměli co nabídnout v čase kdy OI se už nemohla vyrábět,ale rapid se ještě nemohl vyrábět. jenže OII byla kvalitně postavené auto a kdyby ji dali diesely a trošičku lepší výbavu, neměli by lidi a flotily důvod kupovat OII facelift.Samozřejmně OIII má všelijaký vychytávky elektronický o kterých se může zdát i Superbu,ale už je to auto udělaný všude levně, jen tak aby to moc nebylo vidět a draho prodat s nějakou "super akcí".
10:39:57
30.06.2013
30.06.2013
suri
-> VeTeV: Neviem kto to písal tak nesúdim , priestorove to Passatu podobné je , pohodlím veľmi ani nie . Interiér , no neviem , rovnaký ako na všetkých škodovkých , s toho nikdy luxus cítiť nebude ...
10:20:10
30.06.2013
30.06.2013
VeTeV
-> suri: šak myslím ty ódy novinářský, kde mnohdy pochybuju, že se nejedná o placený PR Škoda haus, neb to co u jiných aut je neskutečnej problém, je u Škodovky zapomenuto a jedná se o zanedbatelnou závadičku...BTW - letmý náhled na stryca googla : www.auto.cz/test-skoda-oc
tavia-1-2-tsi-cesky-passat
-72966 - "Pokud nejde o emoce, ale o každodenní fungování, je Octavia prostě takový Passat – v něčem lepší, v něčem horší, ale hlavně náš, český.":-P a přitom co sem v práci koukal, tak mě přijde, že ta dnešní OIII je interierově taková snad i chudší než OII. Nevím jak sepohybujou ty výbavy, nezajímám se o to, ale nepůsobilo to na mě nijak světoborně, ale to ani Rapidy co tam máme :-)
10:19:04
30.06.2013
30.06.2013
dragon_cb_cz
-> VeTeV: Souhlas, co se třeba týká místa na zadních sedačkách, tak je O1 tragická, zlatá felda... každý auto je kompromis, mě zrovna tenhle ale vyhovuje docela dost
08:43:51
30.06.2013
30.06.2013
suri
-> VeTeV: neviem , toto lezenie do tried oficiálne nikto v škodovke nehovorí , ani som to nikdy nepočul ,,, ale je jasné že po 15 rokoch novinárskych blábolov , kadejakých ponurných bezdôvodných reakcií niekomu prejde krkom
08:31:38
30.06.2013
30.06.2013
VeTeV
-> dragon_cb_cz: ale jo, todle všechno uznávám, jen ten mediální obraz co se kolem "legendy zvané octavia" vytvořil mnohdy zavání a nekdy si říkám jestli existuje i jiný auto v ČR a je vůbec potřeba jiný auto dovážet/vyrábět, když Octáva je vlastně naprosto nejgeniálnější auto pro českého kutila/chalupáře/rodinu/f
irmy atd. S příchodem nové generace už dokonce podle některých článků nakukuje i do segmentů výše a drtí Passaty :-) Já to auto respektuju, ale narozdíl od některých si myslím, že to je pořád jen auto své kategorie s nafouknutým kufrem na úkor vnitřního prostoru. A stále si moc dobře uvědomuju, že je to platforma Golfa a tam se zázraky dělat nedají, kor u té první generace to bylo strašně znát. Jen se snažím nakouknout na to i objektivní optikou, že i přesto jak je to auto navenek povedený a nadčasový, má velkej kufr, tak má na druhou stranu i kus kompromisů, který pro mě osobně jsou neskousnutelný:-)
00:14:20
30.06.2013
30.06.2013
dragon_cb_cz
-> VeTeV: Vzhledem k tomu, jak moc pomohla škodovce i na zahraničních trzích (speciálně UK a Německo), tak si myslím, že O1 měla něco do sebe. A ano jsem zaujatý, jezdím s ní - a nedám na ní dopustit. Auto které najelo už téměř 299 tisíc a jediné co se na něm muselo měnit (krom typických spotřebních věcí) byly tlumiče, zadní pružiny a krajní tyče řízení si podle mě trochu uznání zaslouží - zvlášť když jsme se k němu ne vždy chovali jako v rukavičkách.
11:29:32
29.06.2013
29.06.2013
Lukaso358
-> sep: Popřípaě 1995 poslední forman. 1996 Oi
11:24:05
29.06.2013
29.06.2013
suri
-> sep: jj , pre štyroch dospelých prišiel zanedlouho SUPERB
10:52:21
29.06.2013
29.06.2013
sep
OI je třeba vnímat optikou doby tzn. že tři roky předtím vévodil salonům forman solitaire a najednou přišlo něco co mohlo stát před domem kdekoliv na světě aniž by tím majitel dostal punc milovníka kuriozit.Rodinným autem bych to nazval úplně klidně,rodina = 2 dospělí a 2 děti,plus kufr,kdo chtěl auto pro 4 dospělé měl kupovat jinde.
10:23:39
29.06.2013
29.06.2013
VeTeV
-> U-Geen: ale jo, tak motoru tam bylo vicero, byl to vicmene prerod pro Skodovku, ale udelala se z toho auta silena legenda, pritom bych to videl jako jedno z mnoha... kdyby melo mensi kufr a vic vnitrniho prostoru, melo byto pro me vetsi logiku
10:18:00
29.06.2013
29.06.2013
suri
Ono v roku 2013 kritizovať auto z 97 roku je veľmi zaujímavé ...
10:07:22
29.06.2013
29.06.2013
doking
-> VeTeV: Tak sem asi ještě nepatří i když první oktu už není tolik vidět v tomhle stavu. To je snad každýho věc,co si koupí za auto a ať si ho obhájí jak chce podle sebe ne :-).klidně jen blbým objemem kufru :-D. Sám s ní skoro denně jezdím,má to svoje chyby,opravdu to není rodinné auto,jak to bylo propagováno, ale po sklopení ,nebo rovnou vyndání zadních sedaček to svou práci zastane a je to aspoň v našem případě skoro bezporuchový auto,takže nemám důvod ji nějak hanit.
09:51:17
29.06.2013
29.06.2013
U-Geen
-> VeTeV: to bych zas nerek... je to po dlouhy dobe prvni normalni (nenormalizacni) auto, prvni kde byl vetsi vyber motoru atd.
08:09:13
29.06.2013
29.06.2013
VeTeV
-> lokaj: no jo "milnik" ceskyho zatvrzence co jedina hodnota, kterou sleduje je objem kufru :-)
20:49:54
27.06.2013
27.06.2013
castrol
-> Tomaso435: no jiste
20:38:58
27.06.2013
27.06.2013
Tomaso435
-> castrol: fáčko ne, to je samá moderna
20:01:38
27.06.2013
27.06.2013
castrol
-> Tomaso435: lebo facko nie co ?
17:14:26
27.06.2013
27.06.2013
Tomaso435
-> lokaj: ta okta na mě pusobí děsně historickým dojmem... :D
15:58:50
27.06.2013
27.06.2013
lokaj
A ještě k tomu moc pěkná barva. Klidně to smažte, ale myslím si že po 16 letech už má právo i takový milník škodovácké historie jakým je Octavia I. v tomto stavu šanci mít zde svou fotku.
15:57:07
27.06.2013
27.06.2013
lokaj
Je to Š Octavia GLX z roku 1997, motor nejspíš 1.6 55kW,všechno v originálu, najeto 112000km a už na první pohled se to na ulici od těch ostatních lišilo stavem.
15:39:44
27.06.2013
27.06.2013
lokaj
Vím je to sice mladá Škodovka ( i když čas letí a její už 16 let),ale dnes už se málo vidí i zachovalá Octavia I, protože ty auta si přeprodává tolik lidí,navíc 1,2.majitel byla firma a ta se na tom taky podepsala,takže lze na první pohled rozeznat vyběhanou,bouranou Octávku a hodně zachovalou prvomajitelku.
18:50:03
22.06.2013
22.06.2013
lokaj
Však taky tato Škoda 120 L má najeto pouhých 33000(!) km. Opodál stál ještě červenej Rapid 130. Vzhledově už nic moc, plechově by ještě ušel. Má ho už dlouho jeden starý pán.
18:49:05
22.06.2013
22.06.2013
lokaj
Přikládám jednu velkou voňavku. Až na to tedy že je celá pokakaná od ptáků. Nikde ani vzdálenej příbuznej rzi, prostě nic.
15:50:04
16.06.2013
16.06.2013
Vojtisek
Lak by zasloužil rozleštit, pár detailu na laku bylo, ale i tak celkem uloženka
21:08:45
14.06.2013
14.06.2013
Enggik
-> Pavel P..: Já tu potkávám v okolí ještě jedno s dědulou za volantem. Oranžový, Mladoboleslavský SPZ.
20:47:23
14.06.2013
14.06.2013
Pavel P..
-> Enggik: jsem potkal taky loni... žlutý za V. Popovicema, děda stál u cesty a lovil v mapě kudykam.... měl jsem nutkání zastavit jestli neprodá.
20:43:22
14.06.2013
14.06.2013
Enggik
Úplná libovka to nebyla, ale potkat v běžným provozu eRko ještě s původním majitelem už se v dnešní době moc nepoštěstí.
13:26:06
13.06.2013
13.06.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> lokaj: ako moja skoro
13:22:09
13.06.2013
13.06.2013
lokaj
A ještě tady mám pro vás objeveného docela ucházejícícho Favorita 136 L u Tesca ve Šlapanicích. Nejspíš patří nějakému zaměstnanci, neboť tam v rohu stál skoro celý den.
13:20:19
13.06.2013
13.06.2013
lokaj
Výborný kup. Š 120 L 1986/7 (původní SPZ ACY-něco).Auto bez ekopoplatku (dědictví po 1.majiteli), najeto 65000 km, zánovní plyn v tom, úplně (opravdu úplně) zdravá karoserie, zánovní druhý lak, 8x nový pneu i s diskama po dvou letech stání v dílně chytla a odjela 200 km pryč po svých. A to vše za slovy dvatisícepětsetkorunčeský
ch!!!! To je dobrej kup ne?
01:53:39
13.06.2013
13.06.2013
lokaj
ENGGIK: no já se moc těším až jednou to tvé eSPéčko vyjede a já si jej budu moct prohlédnout. To auto bylo vždycky zvláštní a mělo nesnadný životní úkol. Něco jako když zebře řekneš, zdechl nám velbloud,ač nepřipravená tak nás teď budeš do smrti po Sahaře vozit zebro ty. Je vůbec zázrak, že se některý ty eSPčka dožili dnešních dnů byť v kómatovém stavu. Všechna čest.
23:08:26
07.06.2013
07.06.2013
Enggik
-> lokaj: Dobrá, nebudu tvrdit že všechny co potkávám jsou top stavy. Ale M1 (s původní plechařinou) potkávám ještě opravdu docela dost
23:00:50
07.06.2013
07.06.2013
lokaj
Když myslíš, že jich ještě je v origo stavu včetně čela a ostatních detailů.. Já bych řekl, že bez puchýřků apod.. jich už bude hodně málo.. nezapomeň že lidi vrakujou atohle auto vypadá jako 105ka,výbavajak užovka, nemá to 5q takže auto pro ně na nic.
19:27:56
07.06.2013
07.06.2013
Enggik
-> lokaj 03.06.13 13:20:25: Pěkná pěkná a za slušnou cenu. Mám pocit že už jsem jí v inzerci taky viděl. ale v tý době už jsem měl tu svojí. A o to víc mne to s.re. Vyprdnu se na to, ze svý udělám SPčko a seženu si jinou. 84" Vždyť jich ještě původních je
16:15:57
06.06.2013
06.06.2013
andyrs
-> lokaj: veľmi krásna, to ozaj poteší na duši keď stretneš takúto krásavicu