skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Za čim taháte podval
21:03:26
08.07.2011
08.07.2011

Soptikmartin
-> Sita: na čubě to má 3100 kg.
13:35:49
08.07.2011
08.07.2011

Sita
soptik: pekny, ale kolik to ma na kouli?
21:53:55
07.07.2011
07.07.2011

Soptikmartin
ještě jedna
21:52:44
07.07.2011
07.07.2011

Soptikmartin
Já taham za našim mazlíkem na víkendy.Jeep Wrangler 4.0i 6V po celkové GO v roce 2010.Je na něm pár úprav jako zvýšený podvozek Pro Comp,naviják XWinch,vzduchová uzávěrka,podtlaková houkačka,RDST atd.Na tahání podvalu se hodí naprosto báječně

21:31:17
07.07.2011
07.07.2011

Hurdis
-> OndraST: V pohodě, vlek bude mít vlastní hmotnost cca 135-160 kg, celkovou do 650-750 kg.
Žádná váha. Svislé zatížení 50kg je standart na na klasické závěsné zařízení OA ISO 50.
Žádná váha. Svislé zatížení 50kg je standart na na klasické závěsné zařízení OA ISO 50.
23:25:28
03.04.2011
03.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Matthes, záškodník z TechWebu 11.06.08 22:30:36 napsal:
www.sauto.cz/car_detail.p hp?filter_car...
Tady pisou 3t
LOL koukam, ze tam stoji uz 3 roky
Ta asi musi chudak vypadat, snad ji obcas projedou... A slevili o 100 000Kc 
www.sauto.cz/car_detail.p hp?filter_car...
Tady pisou 3t

LOL koukam, ze tam stoji uz 3 roky


23:18:54
03.04.2011
03.04.2011

Maťulo
-> rené: Kamos ma Mercedes E class 3,2cdi automat kombi a ten ma hydraulicku zadnu napravu... Pekne si sam pridvihol zadok jak potreboval a moju skodovku na podvale tahal jak sarkana... Ani sme nevedeli ze nieco tahame! 

23:14:49
03.04.2011
03.04.2011

rené
Tož vytáhnu toto (obsahem asi nejbližší) téma a zkusím se zeptat. Tahání podvalu(či čehokoliv těžšího na kouli) VS. automatická převodovka. Je s tím problém nebo si se zátěží automat poradí dobře? Konkrétně mám na mysli bmw 525tds e34.
A věc druhá, jak je to se snížením max. hmotnosti podvalu v TP? Dá se snížit u jakýhokoliv podvalu nebo jen u některého, jak se tento úkon provádí, má s tímto někdo zkušenost?
A věc druhá, jak je to se snížením max. hmotnosti podvalu v TP? Dá se snížit u jakýhokoliv podvalu nebo jen u některého, jak se tento úkon provádí, má s tímto někdo zkušenost?
11:38:11
11.07.2008
11.07.2008

Sita
Max: ja mam na transporteru nejakych hypotetickych 57kW a kdyz tahnu 2.5t pisku, coz je i s karou cca 3.2t tak bych sice uvitel vic vykonu na rozjezdy nebo do kopce, ale nevim nevim jestli bych s tim chtel jezdit vic jak 60km/h treba... Vono pak to brzdit je fakt radost...
Kdyz pak skubne brzda na voziku, ktera je pekne nepresna, tak jde dost vo hubu... Podle mne by stacilo neco kolem 80kW...
Kdyz pak skubne brzda na voziku, ktera je pekne nepresna, tak jde dost vo hubu... Podle mne by stacilo neco kolem 80kW...
11:34:06
11.07.2008
11.07.2008

rolls
-> Max: ja som v 2.0 nesiel, som si len myslel ze je to lepsie, ale ked nie tak sa nic nedeje
ta 2.5 musi byt nadhera
ale lepsie by bolo mozno narvat motor z ford probe 2.2i GT turbo, teoreticky by aj pasoval



22:40:22
10.07.2008
10.07.2008

Max
-> rolls: no moje dojmy z 2,0 a 1,8 nejsou moc rozdílné...
musim souhlasit s borisem.
Jako samozřejmě že byse s tim taky dalo....ale jak by to jelo...to sem si mohl koupit barkase
musim souhlasit s borisem.
Jako samozřejmě že byse s tim taky dalo....ale jak by to jelo...to sem si mohl koupit barkase

18:33:47
10.07.2008
10.07.2008

rolls
-> BoRiS!!!: sa moc nehadam ale tie auta su v podstate rovnake a zeby podvozok bol az tak upraveny aby bol taky rozdiel na tahany prives sa mi nechce verit. ono mi je to v podstate jedno, verim ze aj moje mondeo by to dokazalo potiahnut ale nejako to nepotrebujem.
co sa tyka tej 1,8, mas pravdu ze je problem akcelerovat zo 120 na vyssie rychlosti, bez podradenia to nejde, ale do tych 120-130 zrychluje celkom slusne na svoju vahu a na dialnici drzat nejakych 160 nieje problem zasa
co sa tyka tej 1,8, mas pravdu ze je problem akcelerovat zo 120 na vyssie rychlosti, bez podradenia to nejde, ale do tych 120-130 zrychluje celkom slusne na svoju vahu a na dialnici drzat nejakych 160 nieje problem zasa
14:17:21
10.07.2008
10.07.2008

BoRiS!!!
-> rolls: Mk1 a Mk.2 rozhodne neni jen facelift...Je tam hodne zmen na podvozku rizeni atd.Kolik je povolena zatez pro jakej typ urcuje Ford muzes si to u nich zjistit,pak je to samozrejme jeste omezene predpisy kazdeho statu.Co se tyce 1.6ky tak ma 66kw coz sice na posun vozu staci,ale neni to zadny sportak.1.8 jede po dalnici jakz takz ale nez se to rozjede...Mezi 1.8 a 2.0 zas takovej rozdil neni.Proste na tahani bud jen tu 2.5 V6 nebo nic.
20:11:47
09.07.2008
09.07.2008

spartra
-> rolls: to víš nová doba

19:47:15
09.07.2008
09.07.2008

rolls
inac sa divim ze mate na mondeo mk2 povolenie do 1500 alebo dokonca 1800...ja mam len do 850tusim a to su tie auta rovnake
19:36:45
09.07.2008
09.07.2008

rolls
mno neviem...ja mam 1,8i mondeo mk1 nie mk2 co je v podstate len face lift a ide to celkom slusne a aj taha. zasa nieje mozne porovnavat escort a mondeo uz len kvoli vaha, verim ze v escerte to musi byt delo. ale na druhu stranu, mondeo sa robi aj v 1,6i a to podla mna netaha, 1,8i je lepsia a najlepsie 2,0i

19:25:45
09.07.2008
09.07.2008

Max
-> myschaak: no to seš pašák...na zpátečku 70
tak nebudu s tim jezdit 3x tejdně,nicméně je pravda,že mondeo v 1,8 neni zázrak,taky jsem v tom jezdil....

tak nebudu s tim jezdit 3x tejdně,nicméně je pravda,že mondeo v 1,8 neni zázrak,taky jsem v tom jezdil....
20:47:07
08.07.2008
08.07.2008

myschaak AZNP K.Hora
-> BoRiS!!!: s tou 1.8kou v mondeu ti musim dát za pravdu,svezl jsem se ještě s escortem kterej měl tenhle motor s s nim to chodilo úžasně...je to hold už těžký auto na ten motor...durateca 2,5měl šéf v automatu a to bylo hezký svezení,to je fakt....na zpátečku sna 70kmh

14:30:44
02.07.2008
02.07.2008

Max
-> Tili: multivan je krásnej stroj...ale když pominu cenu, tak se seoupravou nevejdeš do 3,5t,což já bych rád
00:09:10
02.07.2008
02.07.2008

BoRiS!!!
Rozdily na taznem muzou taky vzniknou pri dovozu protoze u nas je max.zatez uvadena pri stoupani 12 promile a nemci maj normu jen na 8 promile...A u nas tam pak v TP pisou co pisou....
00:05:01
02.07.2008
02.07.2008

BoRiS!!!
-> Baghira: To prave vubec neni problem staci zajit do mercedesu a vsechno ti sezenou otazka je kolik za to das.Mercedes si strasne zaklada na podpore starejch medaku.Prijdes das jim VINko oni juknou do datakarty a sezenou ti treba jen potah calouneni sedacky sice to bude stat treba 6000 ale do mesice ho mas doma.Mam W123 240D a W123 280C a fakt neni problem vubec nic,ale je to jen o fandovstvi bud mam na origo veci a mam echt gold medu nebo tam nacpu nejakou druhovyrobu a jsem jen socka co to placa jak to jde.Meda je hodne nachylnej na originalni dily pokud tam opravdu jsou je zarucena obrovska zivotnost.Tata ma MB od 20ti ted mu bude 50 a jiny auto krom par ,,mrdek´´ od Skodovky jako nakupni tasky pro mamku jsme nikdy nemely.Mercedesy ktere jsou celosvetove vyhlasene svou spolehlivosti a jednoduchosti jsou prave W123 a W124 W210 uz musela slevit na kvalite protoze kdyz by mela udrzet stejnej standart jako W123/4 tak by byla cenove nekonkurence schopna.W123 by projektovanej na 1mil km W124 uz jen na 600tkm a W210 jeste na min.Co se tyce Mondea 2 ja mam max na kouli 1500kg a mam 1.8 16V coz je silnejsi nez 1.8 TD(nejhorsi motor od fordu)a vic me rekli nez me nanapisou.A popravde predstava ze za tim Mondeem tahnu jeste podval je dost zoufala protoze ta 1.8 (85kW 115PS)opravdu nejede...Mam jeste Sierru jako auto na prevoz bordelu je to 2.0 DOHC 80kW a to ma uplne jinej zatah s tim bych klidne podval tahnul,ale tam mam povolenejch jen 1350kg ovsem ta sila je tam oproti mondeu brutalne znat.Jo a ten dojem ze to nejede mam z kazde 1.8 16V ne jen z meho kousku.Pokud uz mondeo na tahani tak Durateca 2,5 V6 to je super moturek ma jen kapanek nevyhodu v tom ze se nevejde do ruceni od 1850-2500.Teda jedna verze jo ale ta se delala az od 4/2000 a je to nova 2,5do modelu Mk.3 ta ma 2495ccm.
23:23:37
01.07.2008
01.07.2008

Tili
Já jsem na tento účel koupil VW Multivan 2001 se 111Kw motorem.TZ je na 2t a motor má dostačující výkon ikdyž se táhnou ty 2t.Jen škoda,že jsem ho nesehnal 4x4...

22:05:04
29.06.2008
29.06.2008

Max
-> Baghira: hm....no přiznám se V nebo že toh bych nechtěl :-)
asi 1,8 16V nebo 2,0
Příležitostne zjistil přesně jak je to s těma kilama a uvidim
díky
asi 1,8 16V nebo 2,0
Příležitostne zjistil přesně jak je to s těma kilama a uvidim
díky
22:54:38
27.06.2008
27.06.2008

Baghira
-> Max: 1,8 nafta. Sice kritizovanej motor, ale v jejím autě celkem drží, zase toho ale tolik nenajezdí.
22:10:09
27.06.2008
27.06.2008

Max
-> Baghira: co mám máti za motorizaci ?
21:39:46
27.06.2008
27.06.2008

Baghira
-> BoRiS!!!: Ale je fakt, že ten kámoš co se s mercedesem dnes soudí měl předtím W210 s při vzpomínce na něj pláče stezkem, protože to bylo prej nejlepší auto co měl.
21:37:25
27.06.2008
27.06.2008

Baghira
-> BoRiS!!!: Mno nevim, známej má piano a celkem vopruz na to něco sehnat...většina věcí se už nový sehnat nedaj, takže rozebírá vraky...
Jinak mondeo 98 co má máti má 1800 na kouli, můžu ti okopčit techničák.
Jinak mondeo 98 co má máti má 1800 na kouli, můžu ti okopčit techničák.
13:36:31
25.06.2008
25.06.2008

Max
-> BoRiS!!!: mondeo II má ofiko 1500 ale jde i 1800. Medvědy neznám a ani se mi do nich nechce...
11:36:57
25.06.2008
25.06.2008

BoRiS!!!
-> Baghira: Jo ale to mluvis o novejch medacich W202/3 W211 atd... ja psal o W123 1976-1986 a o W124 1985-1995...Masarka W210 uz stala celkem za hovno porad je o dost lepsi nez jiny auta ale uz to proste neni auto na milion kilaku...Co se tyce Mondea tak delali i 1.6ku ale to nejde...Jinak max tazny na mondeo je 1500kg coz neni nic moc.-> Max: To ani nahodou W201 (lidove 190ka) to sice utahne bez problemu ale tazny ma max na 1200kg...Takze problem...
22:33:09
23.06.2008
23.06.2008

Baghira
-> spartra: No ono hrozně záleží, odkud ta replika pochází a zrovna na škodovku je to většinou turecko, polsko nebo slovensko a to je mazec s kvalitou. Ale na zahraniční auta se daj hodně sehnat repliky třeba japonský nebo německý a tam už je to většinou srovnatelný s originálem, pokud to právě není přímo origo, ovšem za cenu replik :-)...Třeba Niparts nebo 555 dělaj hodně dílů origo pro automobilky, ale v replikách toho dělaj taky strašný kvanta...a co mám zkušenost tak kvalita.
18:06:59
23.06.2008
23.06.2008

spartra
-> Baghira: tak já jen, že v polsku jsou sklady snad na všechno
-> Max: mě stčí replika na škocnu a je to na vraždu leckdy

-> Max: mě stčí replika na škocnu a je to na vraždu leckdy
22:19:42
22.06.2008
22.06.2008

Max
no tak replika je 80% věcí co se používá v autoopravárenství 

15:19:16
22.06.2008
22.06.2008

Bagrr- máma mele Emu
Chudák spojka u žáby:D musela utáhnout skoro dvě tuny na kouly a plný auto

18:49:03
21.06.2008
21.06.2008

Baghira
-> spartra: Já myslim, že dnes už je většina replik spíš ze zemí hooodně na východ :-)...ale na druhou stranu se dá sehnat i spousta originálních věcí pod replikovým prodejem, já takhle koupil spojovačku na řízení o 7 tisíc levněji než originál, přitom to byl tentýž výrobek od toho samýho výrobce :-).
09:02:44
21.06.2008
21.06.2008

spartra
-> Baghira: replika si mám představit polsko a jejich sklepy

19:31:37
20.06.2008
20.06.2008

Max
-> Martin: když naftu tak jedině 81kw a ty jsou dryhý...navíc budou vylítaný. A kdybych sehnal pěknýho,tak by mi ho určitě ukradli...takže VW jedině benzín. A ty jsou dost nenažraný...mluvim i 2,0. Vr6ku snad ani zminovat nebudu :-)
ve fordu bych problém neviděl, jak psal baghira...v replice je vše
ve fordu bych problém neviděl, jak psal baghira...v replice je vše

22:52:50
19.06.2008
19.06.2008

Martin
-> Max: Galaxík není špatnej, jen to nesmí být 66kW. Brácha to má, tahal za tím plaťák a jezdil za cca 15-18l nafty. Teď máme starýho Transita, a s ním se nechá jezdit do 10 l Lukany 

22:52:36
19.06.2008
19.06.2008

Baghira
-> gim: Tak zrovna na Fordy seženeš snad všechno v replice, takže toho bych se nebál a co vim tak ty díly jsou až přehnaně levný, zvovna nedávno jsem máti vezl přední nárazník, v originálu 12 tisíc v replice 18 stovek :-)...a po laku je k nepoznání od origa a žádnej papírák to není...tlumiče na celý mondeo byli za 6 tisíc.
16:38:36
19.06.2008
19.06.2008

spartra
-> VeTëV: koukám veselá kopa
dá se s tím jet 80 v poho, už bych to víckrát nejel
nu a co myslíte koupíš jinej servis a díly budou stejně drahý pokud nemáte přísun dílu


nu a co myslíte koupíš jinej servis a díly budou stejně drahý pokud nemáte přísun dílu
16:36:30
19.06.2008
19.06.2008

spartra
-> Tampajs: tam je to 1 tuny mslím fanouš má 750 bržděnej
13:34:15
19.06.2008
19.06.2008

Tampajs
kolik může mít na kouli filcka? :)
11:11:20
19.06.2008
19.06.2008

gim
-> Max: to je, ale zas mi to prijde dost na to jak je to rozsireny auto. Treba co mame staryho akorda, kterejch tu moc neni a ma viceprvkovou napravu stojej dily cca stejne, ne-li levneji
10:01:59
19.06.2008
19.06.2008

Max
tak ono je to diskutabilní co je laciný...když to neni felicie,tak nic neni za hubičku 

01:29:46
19.06.2008
19.06.2008

gim
-> Max: nikde sem nerek ze je to laciny :-) ale sou mi tak nejak sympaticky...
zrovna ty desticky si myslim ze by jeste trosku zrucnej clovek zvladnul vymenit, ale s ostatnim bude problem.
Jinak u mondea, nevim o kterym modelu uvazujes. Ale co mam znamy co je maj kolem roku 98", tak nadavaj ze odchazi hodne tlumeni na zadku- a cela sada na zadek 18 klacku mi taky neprijde zrovna levny
zrovna ty desticky si myslim ze by jeste trosku zrucnej clovek zvladnul vymenit, ale s ostatnim bude problem.
Jinak u mondea, nevim o kterym modelu uvazujes. Ale co mam znamy co je maj kolem roku 98", tak nadavaj ze odchazi hodne tlumeni na zadku- a cela sada na zadek 18 klacku mi taky neprijde zrovna levny
23:37:40
18.06.2008
18.06.2008

Baghira
-> gim: Volvátka jsou pěkný, bohužel starší dost předražený a to nemluvim o servisu na severu myslim, jedinym v Český Lípě, kde když jsem viděl cenu za výměnu destiček, tak mi málem vypadli oči a vylil se mozek...
23:34:07
18.06.2008
18.06.2008

Baghira
-> Pavel P@nkáč: Hold to je boj o cenu. Pokud to vezme čistě pragmaticky auto na tahání za levno použitelný pro běžný ježdění, tak je to zrovna tohle a to, že je tam něco blbě technologicky vyřešený a kvůli gumičce za 5 kč se musí měnit celá klima a podobný voloviny, který se daj doma v garáži dokutit, hold nebude řešit...:-)?
23:31:30
18.06.2008
18.06.2008

Max
-> gim: no jo...ale libustej jako volvo a mercedes bych se vyvaroval. Nemám přísun jednak k informacím otěchto vozech ani náhradních dílu. A laciný to nebude....mondeo je proti tomu bežný auto...
galaxy by byl ideální no...uvidíme...
galaxy by byl ideální no...uvidíme...
22:23:51
18.06.2008
18.06.2008

gim
-> Max: a co nejaky volvo? 850 v benzinu na prdiky by mohlo bejt zajimavy povozeni a na kouli bude mit taky dost...
22:08:35
18.06.2008
18.06.2008

Pavel P@nkáč
-> Baghira: ale to mondeo:( tam je takovejch nedomyslenejch blbosti no proste ford fuj...radost opravovat
21:43:57
18.06.2008
18.06.2008

Baghira
-> Max: Když dneska sehnat pěkný dvojkový mondeo je jak hledání v kupce sena. Ale máti za tím tahá skoro dvoutunovej karavan a žádnej problém, takže to bude celkem ideální auto na tyhle příležitosti, stačí se podívat čím národ karavanistů (holanďani) tahaj vleky??? Z 60% to jsou mondea.
Jako offroad je na to super, ale včera jsem se ptal kámoše co tahá auta a říkal, že s prázdnym Patrolem jezdil za 15 litrů a s plnym plaťákem za 22 litrů nafty :-/...tak to teď tahá za Galaxikem.
Jako offroad je na to super, ale včera jsem se ptal kámoše co tahá auta a říkal, že s prázdnym Patrolem jezdil za 15 litrů a s plnym plaťákem za 22 litrů nafty :-/...tak to teď tahá za Galaxikem.