-> gim: Já teda nevím, kde v čem spočívá "prasoidita" chování těch co předjížděj auto, který jede reálných 90 Dál by mě zajímalo, kde se berou ty střelci, co podle některých jezděj 150 mimo město. Osobně jezdím těsně pod hranicí 120tky (cca 115 v reálu) a jestli mě za tejde předjede jedno dvě auto, je to moc a to obvykle za tejden ujedu 1500km. Stejně tak dálnice, kde se jenom mizivý procento aut pohybuje 160+, ačkoliv podle některej škodifkářskej debat to vypadá, že každý třetí auto to valí 200 :)
Jinak k k tomu rozdílu 90 vs 120km/h - prostým kupeckým výpočtem lze dojít k výsledku, že po 50ti km by měl mít ten "rychlík" náskok 16km, což by platilo při minimálním provozu. V reálu je to samozřejmě míň, ale v tebou popsaným případě to spíš vypovídá něco o řidičských dovednostech (zvláště pak předjíždění) přítele
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
štreky daleký :d
prohledat
252 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 29.07.2007 do 25.10.2007, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
09:42:35
10.08.2007
10.08.2007
King
07:48:09
10.08.2007
10.08.2007
Reeaper
-> Tom.t: mno ještě, že se nikomu nic nestalo kdy zveš na hostinu?
00:25:59
10.08.2007
10.08.2007
gim
k tematu... se skudkou sme litali kazdej vikend pres 130kilasku z pardubek za mladou boleslav. za celejch 10let co sme to jezdili nas skudka nikdy nenechala ve stychu. jen jednou nas stopli benga a chteli aby tatik vypnul motor, rek ze ho vypne kdyz ho pak roztlacej, rekli ze ok tak nas pak tlacili pres pulku nymburka :-)
a k OT... tedka mame accorda sice postarsiho ale jede to. tedle vikend sem mel tu cest jet z bolky pod budejky cca 250kilacku. za 2roky co jezdim sem nepotkal tolik prasat na ceste mezi bolkou a prahou, jako ten vikend pri ceste do a z jiznich cech. jel sem pohodovejch 90-100 a stejne me furt nekdo predjizdel a to nebylo ze by jeli o par kilaku vic ale leteli treba 150 a vic. po tom co me takle predjelo druhy auto sem radsi zajel ke krajnici a drzel se ji pze mi to za to nestalo abych se nechal nekym smest. potkal sem cestou uzovku, ktera bez problemu jela to kilo a presto ji vsichni predjizdeli, jeji rychlost mi vyhovovala tak sem se za ni zaradil a jel za ni. asi me ridic zpozoroval tak mi hned zacal uhejbat ja ale nemel duvod ji predjizdet. az u kopce kde ji dochazel dech sem ji na bezpecnym miste predjel. nevim jestli to lidem stoji za to tolik pospichat. jel sem za kamaradem kterej ma mondeo s 6valcem a hned za prahou mi ujel a drzel si svejch 120, ve vysledku sem ho potkal cca po 50kilacich jak stal o 6 aut predemnou pri bouracce :-) ma to cenu se nekam hnat???
a k OT... tedka mame accorda sice postarsiho ale jede to. tedle vikend sem mel tu cest jet z bolky pod budejky cca 250kilacku. za 2roky co jezdim sem nepotkal tolik prasat na ceste mezi bolkou a prahou, jako ten vikend pri ceste do a z jiznich cech. jel sem pohodovejch 90-100 a stejne me furt nekdo predjizdel a to nebylo ze by jeli o par kilaku vic ale leteli treba 150 a vic. po tom co me takle predjelo druhy auto sem radsi zajel ke krajnici a drzel se ji pze mi to za to nestalo abych se nechal nekym smest. potkal sem cestou uzovku, ktera bez problemu jela to kilo a presto ji vsichni predjizdeli, jeji rychlost mi vyhovovala tak sem se za ni zaradil a jel za ni. asi me ridic zpozoroval tak mi hned zacal uhejbat ja ale nemel duvod ji predjizdet. az u kopce kde ji dochazel dech sem ji na bezpecnym miste predjel. nevim jestli to lidem stoji za to tolik pospichat. jel sem za kamaradem kterej ma mondeo s 6valcem a hned za prahou mi ujel a drzel si svejch 120, ve vysledku sem ho potkal cca po 50kilacich jak stal o 6 aut predemnou pri bouracce :-) ma to cenu se nekam hnat???
22:01:20
09.08.2007
09.08.2007
King
-> alchstuip: No, vždyť to říkám :) Měl jsem akorát jeden problém u zúžení na dálnici u Wurtsburgu, ale ten "antizipovej" kacíř měl pardubickou RZ :)
21:42:18
09.08.2007
09.08.2007
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
no, k tomu zipsu - od vcera jazdim v Mnichove a okoli, musim povedat, ze germani toto pravidlo poznaju a pouzivaju
13:45:59
09.08.2007
09.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
hlavne jezdete opatrne, zabit se pro vlastni blbost neni nic moc, my jsme vcera sejmuli s fordem transitem divočáka v tech lesech za uherskym hradistem smerem na stary hrozenkov, jeli jsme a najednou asi 4 metry pred nama nam vbehnul pred auto, docela šok, slušná pecka, bejt to ve škodovce nabo nakym jinem malem osobaku tak zde mozna uz nesedim
12:44:37
07.08.2007
07.08.2007
Fantozzi
-> COL: abych pravdu řekl, zipováním u stoupáku jsem se nikdy nezabýval, ani jsem to nikde nepozoroval. Jestli ti teda rozumím :-)
07:56:07
07.08.2007
07.08.2007
COL
-> King: Ja tedy rozdilny pristup na silnicich (i jinde-ale tomu se nedivim) podle auta, kterym jedes pozoruju. Sice tocim same skodovky (120,Rapid,O1,O2,Superb), ale rozdil tam je jasne videt. Ve vsem (krom 120) jezdim zhruba stejne rychle, pac body jsou body :o). A reknu ti, ze xenony do zpetnyho zrcatka delaji sve. Kdyz jsem poprve vlezl do Superbecka, hodne jsem se divil - na silnici, na parkovistich, u pump. U shellky mi podlezava obsluha malem prodrela vsechna okna, kdyz jsem byl v shopu asi 15 minut.
07:45:26
07.08.2007
07.08.2007
COL
-> King: S vrazenim do prubeznyho pruhu, pokud stoji jen ten ve vetsi vzdalenosti pred zuzenim nebyva problem, spis te tam pusti nez az u zuzeni a misto se pro tebe musi udelat tak jako tak, takze plynulost beze zmen. Jedninej problem muze byt delka fronty. Ale to resime situaci, zda tvorit vice pruhu ci nikoliv - coz je vlastne jen otazka kratsich nebo jiz zcela plnych stoupaku, kde je prhled o situaci. Dlouhej stoupak ucpanej u prostred je jako dalnice, tj. vsechny pruhy se zaplni samy.
07:37:26
07.08.2007
07.08.2007
COL
-> King: jasne, ze dva proudy se rychleji zcumlaji metodou zip - o tom snad nic. Jina otazka je, zda je tvorit, ci nikoliv - viz. ten stoupak. Ostatne ani v tom Nemecku neni v obdobne situaci stani v jednom pruhu zas tak extremne vyjimecne. Metoda zipu (vrazovani) resi problem, jak redukovat N pruhu na M pruhu, kde N>M, neresi, kdy je zacit tvorit nebo netvorit. Takze, stoji-li ve stoupaku z nejakeho duvodu pouze prubezny pruh, je "podjeti" s argumentaci zipu (pouhe metodiky vrazovani) cunarna. Zip byl zejmena vymyslen k tomu, aby resil zuzeni nebo najezd, nikoliv k tomu, aby udi, co casto prijedou odnekud z hajzlu (odstavnak, nekdy i pres plnou zleva apod.) meli v ruce argument ospravedlnujici jejich udovani.... A priznejme si, 99% z nich se jen nechce cekat.
23:46:32
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> Nwkt: hlavne ze sa nic nestalo, ale vzdy ked idem okolo toho miesta kde som mohol mat konec tak sa na chvilku zamyslim...
23:42:56
06.08.2007
06.08.2007
Nwkt
-> haso 06.08.07 23:36:32: Hmm něco podobnýho se stalo spolužákovi ze základky, jel do kopce, před nim felicie, za horizont neviděl. Proti jela záchranka, felicie začala zastavovat a uhejbat doprava, on nevěděl o co jde tak jí začal předjíždět a záchranka nakonec skončila v poli
23:40:40
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Nemůžu neříct, že bych ze jako začátečník do takový situace nedostal :) Soudruh anděl strážnej to ale nějak stíhal ulítat :)
23:37:52
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Tak jasne, že mezi náma bude už trošku rozdíl v hlaldince testosteronu :) Ale můžu tě uklidnit, že ještě před takovejma 10ti lety, bych s tebou nepolemizoval :)
23:37:28
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> haso: kua spatny smajlik na konci...
23:36:32
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> King: nene, ja nekecam do jazdenia, ale to bolo asi takto...ideme si cca 90km/h a vtom vide zo zastavky nam do cesty autobus (rychlost asi 5km/h) tak co ta (mna ako mladeho cloveka ako prve napadne) ze predbieham, leeenze...to bolo na horizonte a jak som to dopovedal tak vtom sup beng plesk a uz by som lezas mrtvy bo tam sa vyrutil kamion a urcite by sa tam nedalo vyhnut
23:34:52
06.08.2007
06.08.2007
Majkí-110R - zrušená registrace
Já bych si s mím eRkem troufl kamkoliv (jestli by byl zajištěnej podvál) né nasypu si trochu popela na hlavu za těch 14let co ho máme nás ještě nikde nenechalo
23:33:39
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> King: si jak moj otec...ten mi stale vravi ze mna to prejde ze som este mlady
23:33:15
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Jinak mi tvoje historka připoměla bývalého slovenského kolegu, který na místě spolujezdce vykazoval vysokou míru kafravosti do řízení :) To jsem takhle jel filckou s ním a dalšíma dvěma kolegáčkama po psychosilnici mezi rozvadovem a dálnicí na Řezno. Jeden kamion za druhým v našem pruhu i v protisměru - prostě těch pár kiláků, co zbejvalo k dálnici, nemělo význam se s daným HW o něco pokoušet. První poznámka ve stylu "A prečo ho neobehneš?" mě nechala ještě klidným :) Náš "chrobák vreco" ovšem se významně vyklonil z místa spolujezdce a zahlásil : "Teraz možeš!".....2 vteřiny na to se v protisměru nekompromisně vyřítil LKW jaxvině a celý zbytek posádky začal významě pokašlávat a můj malej šéf mu pak naznačil, že "spolujezdec je od slova držethubu" :)
23:21:17
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Proto, proto, proto, protože je to blb, ačkoliv sám si myslí, jak s ostatníma vyjebe. Klídek, na každou svini se někde brousí nůž :) Něco jinýho je vydusit zmrda, co předbíhá frontu v Tescu a jiná story je dělat naschvály za volantem stovek kg plechů
23:17:31
06.08.2007
06.08.2007
King
-> Bobesh: Ale to už jsme zase u toho, že jsme prostě národ nevyježděnejch frustrátů se sebevědomím Schumiho. Osobně spíš vídám situace, kdy auta jedoucí až ke zúžení se chovaj vcelku kultivovaně, ale právě zarděný strejcové v průběžným dělaj nejvíc záserů. Nezastírám, že v "zipovejch" situacích si občas pomůžu i klaxonem, protože vychovávači ve svým svatým zápalu pro věc občas potřebujou nějakým podnětem vrátit do reality :)
23:11:15
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> King: na cintorine som mal byt ked som minuly rok povedal ze by som predbiehal /a bol som spolujazdec/ a z protismeru vyletel kamion to mi trosku v hlave cuklo inak a myslim inak...
ale preco preco PRECO sa vzdy najde blbec ktory nevidi ze na konci sa to vseckol lievikuje a tych cca 50 aut tam nestoji v rade ze sa nudi ale ze to kvoli necomu je ucpate!
ale preco preco PRECO sa vzdy najde blbec ktory nevidi ze na konci sa to vseckol lievikuje a tych cca 50 aut tam nestoji v rade ze sa nudi ale ze to kvoli necomu je ucpate!
22:59:23
06.08.2007
06.08.2007
Bobesh
-> King: Ale jo,pokud by se to dělalo tak,jak se má,je zip dobrej,ovšem... Ovšem to bychom nesměli bejt v Čechách,kde se bohužel chová většina podle rčení "co není zakázaný,je dovolený". Uvedu příklad:dva souběžné pruhy končí v jeden,průběžný žádný,vše je avizováno značkami svislými i vodorovnými,včetně značky pro zip. Průběh je takovej,že všichni jedou,dokud ten ze slabšími nervy nezastaví a nepustí jednoho. Avšak místo toho se jich tam nahrne minimálně pět,což dotyčný nevydrží a začne to zavírat násilím. Situace se opakuje v druhým pruhu ta střídá se tak dlouho,pokud nezřídne průtočnost dopravy nebo do prvního průseru.
22:23:13
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Ale jistě, klidně v tom pokračuj dál, hřbitovy a špitály jsou plný těch, co měli pravdu :)
22:21:03
06.08.2007
06.08.2007
King
-> COL: Pokud vím, řeč byla o situaci nastíněný hasom. O stoupákách nikdo nemluvil. Možná jenom tupě papouškuju něco, co jsem někde vyčet, ale skutečně mám za to, že dva proudy aut se nejefektivnějc zcumlaj v případě, že dva proudy aut se do jednoho pruhu sjedou v jednom místě podle pravidla, ketrý chápe i můj 4letej kluk Kterak přispěje k plynulosti stav, kdy se každej mlamoj snaží, tu 1km, tu 500m a nebo 200m před zúžením nacpat zbrkle do průběžnýho pruhu, aby netrpěl syndromem předbíhače fronty v sámošce? :) Tenhle způsob myšlení je prostě pozůstatek z "předzipovejch" časů - nevím, proč něco, co vcelku dobře funguje před omezením na dálnici či ulici v Německu, by nemělo fungovat u nás Zcela nepokrytě přiznávám, že patřím do skupiny, která dojíždí až těsně ke zúžení, protože díky oněm pozůstatkům mentality starých časů v hlavách řidičů, je to časově výhodnější. Postupně ale řidiči dostávaj rozum, takže bude jedno v kterým pruhu človběk jede a odpadne doufám ta uprděná "závist" Příklad z Letnou je samozřejmě ve 4 z 5ti případů ukázka lehčího zmrdismu, ale ten střelec, kterej dojede až na konec odbočováku, se tam stejně nakonec nacpe, takže mi fakt nedělá problém ho radši pustit, aby v interakci s nějakým vychovávačem neucpali ulici totálně. Modří asi tuší, že se hlásím do tábora, kterej se distancuje od "vychovávačů", protože od toho máme benga, autoškoly a mediální ovětu Není žádným tajemstvím, že agresivního psychopata svým pokusem o výchovu akorát nasereš do červenýho pásma a kdoví, co vyvede.
22:00:01
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> PeterP136: tak tak, proste kua, keby sme sa vsetci zacali tlacit odstavnym pruhom tak je tu taky bordel ze neprejde nikto
a samozrejme ze jemne nebloknem odstavni ked vidim ze ide 150,155, alebo 158 to uhnem ale nejaky čurak s audinou nech si ide vysrat oko
a samozrejme ze jemne nebloknem odstavni ked vidim ze ide 150,155, alebo 158 to uhnem ale nejaky čurak s audinou nech si ide vysrat oko
19:47:56
06.08.2007
06.08.2007
PeterP136
-> Tom.t: Este si pockame, tusim na natankuj bol zoznam terminov a potrva to az do 2016.
-> King: A este jeden priklad za vsetky. Ked bola medzi BA a TT vykotena miesacka v jarku, tak samozrejme klasicka kolona ved sa predsa vsetci chceme pozriet ako vyzera miesacka 10m od cesty zospodu. No a tuto kolonu predbehlo aspon 20 aut v odstavnom. Pritom aj jeden nahnity fialovy forman s HC znackou. Vodic urcite zachranoval nejaky zivot a rad by som mu pomohol ale na dialnici zastavovat niekoho neznameho nie je dobry napad, takze ked som ho potom predbiehal, radsej som si takuto ludskost odpostil Pritom to chudacikovi viac nez 100 neslo takze aj to bol urcite dovod preco sa musel ponahlat odstavnym pruhom, aspon nejaky cas nahnal a pacient mu v aute snad nevykrvacal.
Alebo to bolo pako, ktore aj ked sa nikam neponahlalo (alebo len setrilo palivom) ale muselo sa je..t odstavnym a riskovat ze sposobi dalsiu havarku a zaroven mozno zablokovat sanitku ktora ak by bol niekto vazne zraneny nemala sa mimo odstavneho ako dostat k buracke.
Proste to tu skor budeme mat dialnice hornu dolnu aj strednu a par priecnych nez sa bude na slovensku jazdit slusne alebo aspon inteligentne.
-> King: A este jeden priklad za vsetky. Ked bola medzi BA a TT vykotena miesacka v jarku, tak samozrejme klasicka kolona ved sa predsa vsetci chceme pozriet ako vyzera miesacka 10m od cesty zospodu. No a tuto kolonu predbehlo aspon 20 aut v odstavnom. Pritom aj jeden nahnity fialovy forman s HC znackou. Vodic urcite zachranoval nejaky zivot a rad by som mu pomohol ale na dialnici zastavovat niekoho neznameho nie je dobry napad, takze ked som ho potom predbiehal, radsej som si takuto ludskost odpostil Pritom to chudacikovi viac nez 100 neslo takze aj to bol urcite dovod preco sa musel ponahlat odstavnym pruhom, aspon nejaky cas nahnal a pacient mu v aute snad nevykrvacal.
Alebo to bolo pako, ktore aj ked sa nikam neponahlalo (alebo len setrilo palivom) ale muselo sa je..t odstavnym a riskovat ze sposobi dalsiu havarku a zaroven mozno zablokovat sanitku ktora ak by bol niekto vazne zraneny nemala sa mimo odstavneho ako dostat k buracke.
Proste to tu skor budeme mat dialnice hornu dolnu aj strednu a par priecnych nez sa bude na slovensku jazdit slusne alebo aspon inteligentne.
19:38:17
06.08.2007
06.08.2007
PeterP136
-> King: Tu nejde o naschvaly, ale o to, ze na slovensku zips nefunguje, aspon nie 1:1 ale podla toho kto je ako ochotny sa NAPCHAT. Pritom tito najvacsi PCHACI robia ten km pred zuzenim mysicky ktorymi sa znazia ziskat par metrov (niekedy ich stratia) cim celu kolonu spomaluju a ostatnych ohrozuju (sice len na plechoch ale aj to je dost). A ked si uvedomia ze sa nemusia obmedzit na mysicky, tak to vezmu odstavny, nasledne sa vpredu napchaju do neexistujucej medzery cim zase vsetkych spomalia viac nez keby presli zuzenim normalne. A okrem toho ked sa dostanu do prebezneho pruhu ani za svet nikoho pred seba nepustia aj ked pravidlo zipsu a sluznosti im to kaze. Navyse ukoncenia dlanice pred ruzomberkom a povazskej su v trochu neprehladnej zakrute a malokto chce byt zlisovany A8 iducou 200+ v tzv. rychlom pruhu, takze sa za poslednou zakrutou radsej upracu do praveho a lavy ostane takmer cely volny. Dalej podla hesla ako ja tebe tak urcite aj ty mne, sa ti co to chcu predbehnut po volnom lavom snazia napchat do praveho este daleko pred zuzenim, pretoze v mieste zuzenia to uz ide celkom svizko a asi sa boja ze ich nik nepusti. Ich presvedcenie asi vyplyva z toho, ze ak su napr, 4 za sebou na konci ukonceneho pruhu tak to ze pustia prveho z nich je pre nich neprekonatelna urazka, proste ich musia pustit vsetkych naraz aj keby ich bolo 100. Pravidlo zipsu bud nepoznaju alebo neuznavaju. A potom vznikaju aj take situacie ze nervoznejsim alebo unavenejsim clenom ako je haso ich bloknu aspon v odstavnom pruhu podobne ako ludkovia na dfensovi odporucaju bloknut cyklistov pred krizovatkou. Ja to radsej nerobim, pretoze by tade mohla ist aj sanitka a navyse v odstavnom pruhu je dost malo miesta a prilis strku na to aby to niekto z tych 100+ ubrzdil ked ividi moj kufor :).
Mimochodom ked som bol dvakrat u vas (len od hranic do prahy po dialnici) tak som si pripadal ako v inom svete. Obcas mi niekto pripomenul ze zas az tak daleko od slovenska nie som, ale na slovensku je oproti cecham proste dzungla. Tu si radsej daju ludia auto posvetit fararkom nez aby sa spravali aspon inteligelitne ked uz nie ohladuplne.
Mimochodom ked som bol dvakrat u vas (len od hranic do prahy po dialnici) tak som si pripadal ako v inom svete. Obcas mi niekto pripomenul ze zas az tak daleko od slovenska nie som, ale na slovensku je oproti cecham proste dzungla. Tu si radsej daju ludia auto posvetit fararkom nez aby sa spravali aspon inteligelitne ked uz nie ohladuplne.
13:12:40
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> COL: nie nie, nestál by si tam doteraz, pretoze kedze by si nemal ešpézetku BA tak by si bol pustený ale ten kto tym miestom (u nas napr. most) chodi kazdy den (a kazdy den je tam zapcha) to musi vedet ze to tam je a ma stat normalne a netlacit sa tam jak žid doneba
11:44:52
06.08.2007
06.08.2007
Fantozzi
-> COL: ee, právě že na sloupu na chodníku jsou nakreslený rovný směry a na silnici pak odbočováky do leva, do prava a rovno. To že je tam odbočovák už před tramvajovým ostrůvkem beru, ale za ním je na tom sloupu právě ta značka, která mě zmátoa, tak jsem se tam ze správnýho pruhu zařadil. Možná že už tam není, už to tam znám, tak se po značkých nekoukám :-)
11:40:55
06.08.2007
06.08.2007
Fantozzi
-> COL: zipovani ve stoupacich pruzich jsem nejak nepochopil.
Ty ale nic nezakladas, ten dvojpruh tam je, aby se vyuzival, kdezto u pokladen nic takovyho neni...
Ty ale nic nezakladas, ten dvojpruh tam je, aby se vyuzival, kdezto u pokladen nic takovyho neni...
11:27:46
06.08.2007
06.08.2007
COL
-> Fantozzi: to se asi stalo kazdemui mne, ale vradit se zpet se dalo a da mnoho a mnoho desitek metru pred tou krizovatkou, hned po zjisteni omylu. Tak si tu zas nenalhavejme, ze ti, co dojedou az na konec a tam se cpou nemaji jinou moznost - to lze jen tezko obhajit .
11:22:54
06.08.2007
06.08.2007
COL
-> Bobesh: Ano rozhodne valne vetsine z tech typku nerhozi ani zdravotni ujma ani velka materialni skoda... Navic to vzdycky bejva -az na vyjimky- podobnej typ lidi.
11:20:27
06.08.2007
06.08.2007
Fantozzi
-> King: jj, o tchánově ladě jsi už tady kdysi psal :-) Felda byla taky na můj vkus hodně v bazaru, ale měla taky dost nalítáno. Fábka zatím 75 000 bez poruchy, tak doufám, že v mé 16V nikdo žádnej šroubovák nenechal :-)
Na Letné se mi to kdysi stalo nechtíc, protože pro toho, kdo tam jede poprvé je to docela blbě značený. Překvapilo mě tenkrát, že jsem se do správnýho pruhu dostal docela v pohodě :-) Být tam Haso, tak tam stojím ještě teď :-)
Na Letné se mi to kdysi stalo nechtíc, protože pro toho, kdo tam jede poprvé je to docela blbě značený. Překvapilo mě tenkrát, že jsem se do správnýho pruhu dostal docela v pohodě :-) Být tam Haso, tak tam stojím ještě teď :-)
11:16:14
06.08.2007
06.08.2007
COL
-> King: to zipovani ve vice pruzich - napr. stoupacich - preci vubec neprispeje k vyssimu prutoku aut ve zuzeni - nota bene - v situaci, kdy to za tim temer stoji. V situaci, kdy to pomalu jede, je to snad jeste horsi. Jediny celkem pozitivni efekt je, ze se trochu zkrati strudl (+ to, ze pri normalnim provozu se predjedou pomala vozidla). Ovsem pokud vidim, ze se stoji jen v jednom, zpravidla levem, do toho druheho nejezdim. Pripadal bych si jako, kdybych treba u fronty u pokladny zalozil dovjstup s tim, ze se bude zipovat :o) - a jako "vedlejsi" produkt vsechny predbehl...
10:37:56
06.08.2007
06.08.2007
Bobesh
-> King: Právě na tomto notoricky známým místě jsem stejnýho názoru jako Haso,každej kdo tam jede tam z 99% nejede poprvý,ti co znaj,se řaděj už od Špejcharu a pak je můžou čerti brát,když se mamonář v hustokáře do posledka drží odbočovacího pruhu vlevo a pak se na hranici křižovatky snaží přelízt přes plnou do pravýho průběžnýho,dělajíce že zapoměl pokud nemá dotyčnej jinou jinou značku ,než pražskou či středočeskou,popř. CD,má u mě smůlu. Jelikož nejde o současné ukončení jízdy ve dvou pruzích a vše je značeno jak vodorovně,tak svisle,jedná se u dotyčných právě o to,jak ochcat ostatní jelimany.
10:08:12
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Ano, ale to je přesně to o čem píšu Když někde vedou dva pruhy v jednom směru a pak sbíhaj se v jeden, je nejefektivnější způsob, jak protlačit co nejvíc aut za jednotku času tím zúžením, právě to, že auta jedou v obou pruzích a na konci se "sezipujou". To, že to 80pct řidičů nechápe a pak dělaj naschvály, těm co to docvaklo, je bohužel smutná realita. Pokud si někdo čekání v koloně zkracuje podjížděním odstavným pruhem, je to sice prasečina, na druhou stranu je to boj toho čuníka a nikdo nemůže vědět jestli náhodou skutečně nejde o zdraví či život. Proto by mě ani ve snu nenapadlo stavět se do role vychovávače a schválně ho blokovat I třeba v Praze je nádhernej příklad vychcánků Letná, kde klasicky stojí 500m kolona, kterou pári aut objede levým pruhem, kterej je odbočovací doleva a ve finále se cpe do kolony průběžnýho pruhu, ale vždycky se najde nějakej trouba (třeba já), kterej jim nechá mezeru, protože sám se občas dostanu do situace, kdy bych moh potřebovat totéž :)
09:16:20
06.08.2007
06.08.2007
minno
-> King: jj, novu Ladu kupil aj jeden moj bratranec - knaz :-) V rodine mali ako prve auto stareho zigula, ked sa im rozsypal kupili starsiu Ladu (ale novsieho datumu vyroby) a ked sa im rozsypala aj ta (plecharina), rodina si kupila ako priblizovadlo TAZ 1500 s motorom 1.9D a bratranek kupil novu Ladu v combicoupe prevedeni :-) Velmi si ju pochvaluje, chvali sa kvapalinovymi vzperami prednej haubny, nizkou spotrebou, velkym kufrom :) Osobne nemam nic proti, ale ked som videl na tom aute dielenske spracovanie kasne, stacilo mi. Nove auto je na tom rovnako ako moja sade po niekolkych "tukancoch". Tu fuga 1 cm, tam fuga 1 mm... :)
Druhy sused z blizkeho okolia tiez vymenil stareho zigula za novu Ladu 16 ventil, ma to este pomerne nove, ale ten zvuk motora sa mi nejako nepozdava, rovnako ako ani u druheho "garazoveho suseda".
No a najviac sa mi "pacil" inzerat co som minule cital v obecnych novinach: "Obecny urad xxx preda Ladu xxx (neviem nazov, proste tu novu), r. v. 2000, karoseria - super stav, chyba v motore a v prevodovke. Cena: 15000 " :-)
Kupit novu Ladu to je ako kupit novu Daciu :)
Druhy sused z blizkeho okolia tiez vymenil stareho zigula za novu Ladu 16 ventil, ma to este pomerne nove, ale ten zvuk motora sa mi nejako nepozdava, rovnako ako ani u druheho "garazoveho suseda".
No a najviac sa mi "pacil" inzerat co som minule cital v obecnych novinach: "Obecny urad xxx preda Ladu xxx (neviem nazov, proste tu novu), r. v. 2000, karoseria - super stav, chyba v motore a v prevodovke. Cena: 15000 " :-)
Kupit novu Ladu to je ako kupit novu Daciu :)
08:18:45
06.08.2007
06.08.2007
haso
-> King: pochopil si to spravne, a rozumiem pravidlu zipsu, ale, na slovensku je to skor tak ze "banda blbcov" tvori 1km kolonu a nejaky blbec sa az uuuuuuuplne dopredu pretlaci volnym pruhom, ked neni volny ten tak odstavnym a potom sa silou mocou snazi "zazipsovat" tak takychto ludi uz len zo zasady nepustam/e, nevravim keby to bola zachranka, to je ine, ale niekto kto len tak si predbehne 50aut ma vie vytocit a zasluzilo by si to policajta na tom "lieviku" na konci a bol by pokoj, ziadny blbec by sa netlacil dopredu, ale to tie nase zelene hlavy aby niekam isli kde ich je treba tak take sa nestane...
01:39:42
06.08.2007
06.08.2007
King
-> Fantozzi: Jít do nových aut toho jména....hmm....tomu by se dalo říct "vstoupit 2x do téže řeky" :) Teda aspoň v případě mýho tchána, kterej si po doslouživší Ladě 2101 prořídil (i přes tuhý odpor rodiny :), jak jinak, Ladu novou, tentokrát žihadlo 112 f plný palbě. Už ta první Lada z roku 81, se v záruce prezentovala jako generátor poruch a "olejnička", což znamenalo několik reklamací a ve finále, kdy už byli servisáci na prášky, výměna polomotoru. Před koupí nástupce nedokázalo tchána odradit ani názory fandů Lady z internetu, ani moje prezentace zkušeností mých ruských kolegů, ani slajdšou bizarních fotek ze současnýho Toliatti :) A kupodivu nová lada vydržela celých 2000 km (!) bez závady, ovšem minulý týden totálně zkolabovala - verdikt servisu: "něco" se nasálo do válců a způsobilo milému 16ti ventilu docela katastrofu, přičemž to něco nikde v sacím traktu nechybí Čili jak znám ruské pojetí technologický kázně, typoval bych to šroubováček anonymního pracovníka linky s 2 promile vodky v krvi :)
01:28:48
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: ....jenom, aby nedošlo k chybnýmu výkladu mýho košatýho souvětí: "....většina aut se kilometr před kritickým místem nasere do průběžnýho pruhu a ty, co hodlaj poloprázdným druhým pruhem pokračovat až do místa "zcumlání", pak ve finále blokujou v souladu s velikostí svýho IQ..." - míněno tak, že kilometrová kolona se zapškle snaží nepustit druhej pruh do průběžnýho.....
01:25:44
06.08.2007
06.08.2007
King
-> haso: Jestli jsem to správně pochopil, máš problém s tím, že vedou-li někde 2 pruhy v jednom směru, který se ve finále spojujou do jednoho průběžnýho pruhu, pijou ti krev ty co využívaj ten "neprůběžnej" pruh až do konce. Nevím jak na Slovensku, ale třeba tady (i jinde v Evropě) platí pravidlo zipu - tzn. oba pruhy jedou až do místa souběhu, kde se podle pravidla jednoduchýho jako facka naskládají do průběžnýho pruhu. Naše realita (i ta slovenská předpokládám) je taková, že většina aut se kilometr před kritickým místem nasere do průběžnýho pruhu a ty, co hodlaj poloprázdným druhým pruhem pokračovat až do místa "zcumlání", pak ve finále blokujou v souladu s velikostí svýho IQ, čímž za jednotku času projede místem "zcumlání" míň aut, než při dodržení pravidla zipu Naschvál blokovanej odstavnej pruh, jakožto jednu z únikovejch tras v případě nouze, už vůbec nekomentuju....ale jak říkám, možná jsem situci na tom mostě správně nepochopil
00:45:06
06.08.2007
06.08.2007
Fantozzi
-> Tom.t: nevím, nejsem automechanik, o motor jsem se staral tak, že jsem pravidelně měnil olej, občas vyměnil výfuk, dolil vodu... když mi pak vyletěla ojnice, sehnal jsem druhej motor. S tím jsem absolvoval cestu do ostravy a zpět. pak šlo autíčko na týden do servisu, aby mi jej dali do kupy, protože se mi nelíbily některý věci. Při další cestě z ostravy mi kousek pred barakem motor umrel. Vsechny náplně byl v pořádku, motor týden po kontrole. Celkem jsem se škodovkou najel neco kolem 80 000 kiláků a až na posledních 1200 mě nikdy nenechala ve štychu. Pak dvakrát. Kastle dodnes slouží a já mám hezký vzpomínky, ale to neznamená, že budu jezdit povinně za škodovkama, jenom pro to, že je mám rád
00:30:04
06.08.2007
06.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Fantozzi: asi ti umrel protože mel spatnou udrzbu
23:49:22
05.08.2007
05.08.2007
bond007
-> Fantozzi: neviem ale ked je to smrtelny hriech tak sa choť vyspovedať a znova možeš jazdiť
23:36:29
05.08.2007
05.08.2007
Fantozzi
měl bych otázku - proč, když předjedu auta se srovnatelným datem výroby, nijak je to nepohoršuje, ale když si dovolím tou svou sto desítkou mimo obec předjet škodovku, je to smrtelnej hřích? Škodovku jsem měl tři roky a nikdy na ni nezapomenu, ale po tom, co mi dvakrát za půl roku umřel motor jsem šel do novějších aut tohoto jména...
21:15:36
05.08.2007
05.08.2007
haso
-> haso: bor=bol
21:14:08
05.08.2007
05.08.2007
haso
-> Tom.t: skor je to o tom, ze jak ty vodici jazdia, v piatok o 5tej, zapcha na pristavnom moste, na konci mosta sa 2 pruhy "zlievaju" do jedneho a kazdy normalny stoji v jednej rade, ale vzdy sa najde isty druh tvora zvaneho "čurák mestský bezmozkový" ktory sa sere v pruhu ktory na moste vojde do toho kde caka mrte aut, tak jak sme to videli sme sa "akoze" vykukli a "čurák mestský bezmozkový" v koktavii nemohol ist a hned isiel z pravej strany, dal dole okno a nieco vravel (nastastie sme mali zavrete okna a pustenu musicku a nic sme nepoculi ) ale ver tomu keby sme nesli vo forde ale v skodovke tak by som mu vliezol aj do druhej strany, co ma predbiehat v odstavnom pruhu curak jeden toto ma vie proste nasrat, keby som fakt mal kuraz tak videm von a nieco mu slusne porozpravam
a teraz k veci, sme za vikend dali 490km po okreskach a dedinkach a 120ky neboli ziaden problem (sli sme vo forde fusion 1,4 16ventil) vsetci slusne uhli, skor problem bor s fóbii-stami ktory mali 1,2 HTP a snazil sa silou mocou byt nepredbehnuty a evidentne nemal sancu, proste, ked vidim ze niekomu to ide tak uhnem a ne naschval snim zavodit ako pred 30rokmi sa nechceli dat predbehnut majitelia trabantov a wartburgov
a teraz k veci, sme za vikend dali 490km po okreskach a dedinkach a 120ky neboli ziaden problem (sli sme vo forde fusion 1,4 16ventil) vsetci slusne uhli, skor problem bor s fóbii-stami ktory mali 1,2 HTP a snazil sa silou mocou byt nepredbehnuty a evidentne nemal sancu, proste, ked vidim ze niekomu to ide tak uhnem a ne naschval snim zavodit ako pred 30rokmi sa nechceli dat predbehnut majitelia trabantov a wartburgov
20:09:40
05.08.2007
05.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: je to boj, a vzdycky bude na tech silnicich jak na slovensku tak v cr, dokud lidi nedostanou rozum a trochu ohleduplnosti za volantem jeden k druhymu ...
18:08:20
05.08.2007
05.08.2007
King
-> PeterP136: Tydýt sice může zaparkovat auto za horizontem, ale pokud si smím vybrat z hlediska šance na přežití, dal bych radši přednost nárazu do stojícího tydýta (popř. mít jakoustakous možnost se vyhnout), než se srazit s tydýtem č.2 v protisměru, kdy součet našich speedů bude 150+ Znova opakuju, že řeč je o silnicích 1. a 2. tříd v "normálním" (poměřováno podmíkama ČR) stavu. Věřím, že tebou zmíněná trasa může bejt ve stavu jakej popisuješ, ale..... Samozřejmě, že např. absolvovat cestu z Phy do Brna po D1 předpisově v pravým pruhu, je taky hazard s podvozkem auta a a plombama v zubech, ale to ještě nezanamená, že před sebe nepustím ty 3 auta, co mě po cestě chtěj předjet :)