skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
štreky daleký :d
prohledat
252 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 29.07.2007 do 25.10.2007, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
17:43:30
05.08.2007
05.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> PeterP136: počkaj, zachvilu bude hotova dialnica za BA do košíc tak ako vláda slubovala
17:33:22
05.08.2007
05.08.2007
PeterP136
-> King: Zabudol si este na to ze za horizontom tydyt nemusi len predchadzat ale aj parkovat ;). Pod si trosku prejst po hornom tahu BA ->KE a slusnu porciu km (aj na dialnici) sa budes radsej drzat dalej od praveho okraja ak nechces menit po navrate plomby, zuby a korunky. O castiach podvozku radsej nehovorim. A parking pri HLAVNOM tahu kolesom za ciarou, teda v pruhu tu nie je vobec vynimocny, a teraz v lete ani cyklisti ktori sa v skutocnosti pohybuju bezpecnejsie v jazdnom pruhu nez po krajnici kde by ich par vymolov spolahlivo poslalo bud do jarku alebo este lepsie pod kolesa prechadzajuceho auta. Proste nie je to take ruzove a okrem par peknych usekov sa tu pri pravom okraji cesty nema vyznam drzat.
14:55:51
05.08.2007
05.08.2007
U-Geen
-> King: tak, mel jsem na mysli silnici 1. ci 2. tridy kde jizda vpravo znacne ulehcuje predjideni, o prehlednosti sil prov nemluve. casto bejvam svedkem, ze bily prostredni pruh (i pruhovany) vede leve kolo ridice stejne jako drazka na autodraze. V noci a na okrsenich silnickach samozrejme jezdim temer prostredkem, pokud nejede nic proti, protoze cernoch v cernem obleceni videt nebyva :-)
12:49:28
05.08.2007
05.08.2007
King
-> PeterP136: ...a ještě douška: Odnaučit se používání pravý krajnice je obzvlášť užitečný při jízdě nahoru na horizont, kde se zrovna nějakej tydýt může právě pokoušet v protisměru o předjíždění
12:44:46
05.08.2007
05.08.2007
King
-> PeterP136: Já a předpokládám, že i Nejvyšší, máme na myslí normální silnici 1. či 2. třídy, která sice není v top stavu, ale umožňuje dodržování jednoho z nejzákladnějších pravidel tj. jízda vpravo a při pravým okraji vozovky. A není-li uvedeno jinak, pak defaultem je normální denní provoz. V noci obvykle není díky slabýmu provozu taková potřeba někomu uhýbat za krajnici a pokud tak náhodou činím, pak jedině po důkladným očuchání prostoru prřed sebou "dálkama". To, že některá silnička má v nějakým úseku dodrbanou krajnici nebo, že za krajnicí může něco parkovat mě neopravňuje k tomu, abych kvůli tomu zbytečně blokoval rychleji jedoucího někde na hlavním tahu Podle víkendovýho provozu to u nás vypadá, že všechny silnice mají rozbombardovanou krajnici až do půlky jízdního pásu a někteří "opatrníčci" si radši budou při míjení škrtat navzájem levýma zpětnejma zrcátkama, než by riskovali jízdu v souladu s pravidly a mozkem (je to vzácný případ, kdy litera zákona a zdravej rozum nejsou v konfliktu :)
21:44:06
04.08.2007
04.08.2007
PeterP136
-> U-Geen: Cesky turista je mozno zvyknuty tak ako slovensky ze krajnica je rozmbombardovana a navyse aj napriek jej stavu sa na nej najma v noci vyskytuju stealthi v roznych formach od stavu lezmo, cez chodmo, potacivo, dvojkolmo az po uuuuplne nevinne odparkovane auta na najneuveritelnejsich miestach. Ale mozno nie, mna odnaucilo prave uvedene drzat sa praveho kraja praveho jazdneho pruhu.
19:03:17
04.08.2007
04.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Bobesh: naprosty souhlas
13:57:34
04.08.2007
04.08.2007
U-Geen
-> King: coz mi pripomina, letos jsem poprvy vyjel za hranice naseho statecku a bylo to fajn :-) vsichni sporadane vpravo u krajnice (krom ceskejch turistu), vsichni normalni prijemne tempo... proc to sakra tak nemuze bejt u nas?
13:54:39
04.08.2007
04.08.2007
King
-> U-Geen: Přesně tak - občane, můžeš jet jako střevo a prase, ale hlavně nepřekračuj paušální limity, nepřejížděj plný čáry a nebo, nedej bože, abys při parkování zaparkoval v protisměru - to je totiž hřích nejtěžší, za kterej se budeš smažit v motoristickým pekle, kde se jezdí jenom pěskobusem :)
13:09:48
04.08.2007
04.08.2007
PeterP136
-> Bobesh: Mne to pripada tak, ze u nas sa proste jazdi stylom, idem a A do B a co je medzi ma nezaujima. Dokonca ani potial ci dojdem do B v kuse a ci vobec. Proste dost silna skupina ludi po sadnuti do auta bud nemysli alebo mysli na ine veci nez je cesta. Pre mna je prvorada premavka, proste ked neviem co sa okolo mna deje (lebo su na sluzobaku napriklad blbo nastavene zrkadla a na parkovisku som si to nevsimol) tak som nervozny. Ale su ludia ktorych dianie okolo vobec netankuje a vnimaju asi 10m cesty pred prednym naraznikom.
12:00:02
04.08.2007
04.08.2007
U-Geen
-> King: nekdy predevcirem jsem na pul ucha poslouchal o tom proc je o 50% vic mrtvejch jak loni v cervenci... prej jsou cesky ridici agresivni atd... a je malo hlidek... holt represe v podobe sileneho zakona jaksi prekvapive nepostihuje pravou pricinu nehodovosti a to ze cesi asi neumej ridit a to ze policajti si snazej akorat vydelat a ne korigovat provoz tak aby to spelo ke svetlym zitrkum ...
10:54:51
04.08.2007
04.08.2007
King
-> Bobesh: :) Ruskej překlad tohodle pořekadla je tuším: "My ně katájemsja po právilam a po darógam" :) A právě to, že se pár blbů rozhodlo tady ten provoz, kterej se rok od roku sám konsolidoval, ještě sešněrovat pomocí brutální represe za drobný přestupky, vyústilo v letošní krvavou lázeň. Slušnost a používání mozku se nedá nadirigovat žádným zákonem - to je jenom blud ve kterým žije jeden zneuznanej "dopravní inžinýr" a jeho spolupomatenci.
10:23:11
04.08.2007
04.08.2007
Bobesh
-> King: Tohle beru,jak se říká "pneu a gumy-každej jezdí jak umí" ale v rajchu a zbytku evropy se necítím tak ohroženej,jako u nás. Prostě byť rychle,jezdí defenzívně. U nás je to rychlost plus pravidlo "každej druhej Schumacherem" a "nedaruju druhejm ani metr ze svýho" co z našich silnic dělá spíš arénu. Dokud se nebudeme mezi sebou chovat tolerantně a myslet za volantem i za ostatní,budem se dál na silnicích střílet jako zajíci,škoda neškoda.
10:12:53
04.08.2007
04.08.2007
MiroJ
-> King: pravdaze
10:08:18
04.08.2007
04.08.2007
King
-> MiroJ: Tzv. "porušuvání předpisů" nemusí bejt vůbec nijak finančně náriočný - osobně jsem poslední pokutu za rychlost platil v roce 99, kdy benga měřily hned u tabule začátku obce a policajtka se mi ještě omlouvala a za 63km/h mi nabídla celou stovku pokuty :) Jde o to, používat mozek, vědět kde a kde ne a dokázat na základě zkušeností vyhodnocovat situace, kde hrozí nebezpečí "rychlýho fota"
10:03:55
04.08.2007
04.08.2007
King
-> Bobesh: Mě bohužel kristovky zaklepaly na vrata už vloni, takže jsem už taky za volantem něco viděl a to jak na silnicích unijní, tak i v Rusku :) Absenci tolerance podepisuju, ale za netolerantnost nepovažuju, když někdo překračuje mimo obec limit (vocamcaď pocamcaď :) na kterej klade nesmyslnej akcent ještě nesmyslnější zákon (vyhlášku už pár let nemáme). Stejně tak mě nepohoršuje, pokud mě například na dálnici někdo předjede a 200m přede mnou se zařadí zpátky do pravýho pruhu bez blinkru. Na západ od Rozvadova je to vcelku standardní chování a přiznám se, že ani já se nesnažím tam nějak vyčnívat z davu :)
Striktní dodržování ustanovení zákona o provozu na pozemních komunikacích na jedné straně a tolerance, slušností a relativně bezpečná jízda na straně druhé jsou dvě věci mezi který se nedá položit rovnítko
Nejsem sice řidič sanitky, ale s trochou nadsázky by se dalo říct, že na mým včasným příjezdu na servisní zásah závisí zdraví (v krajním případě by se dalo říct i život) pacošů v nemocnici. Proto mi nepříjde moudrý jet spořádaně 90tkou za 120tkou, protože na 95pct ta shade dojede první kamion a na něm vyhoří, protože "nemá na to/bojí se/obojí" ho předjet. Stejně tak se nebudu na poloprázdný dálnici žinýrovat a spořádaně jet 129,99km/h. Budu se ale chovat tak, že já jsem ten, kterej se pohybuje na hraně nebo za hranou pravidel a proto nemám morální právo prudit ty co jedou v limitu Totiž klasický vnímání rychlejšího/dražšího auta na virtu spočívá v tom, že je to nízkoletící ufo, který se automaticky shade přilepí na nárazník a a bombarduje nešťastníka fotonama z dálkovejch "fialek" a častuje ho klaxonem :) To je model chování nevyježděnýho psychouše a nevychovance a má pramálo společnýho s rychlou jízdou nebo cenou auta S názorem na Rydl & spol. naprostej souhlas a osobně dělám všechno proto, abych tyhle pohledy na svět co nejefektivnějc potíral :)
-> PeterP136:
Vy tam zatím máte ještě 90.léta :) Řek bych, že tady je to klidnější - když v obci nasadím "mentální tempomat" na 60tacho, 99pct aut s tím nemá problém. Mimo obec mě při 110-120 za celej tejden předjede jenom pár kousků a na dálnici taky moc aut víc jak 150-160 nejede - to jsou jenom takový urban legend, že na D1 polovina aut lítá 200 :)
Striktní dodržování ustanovení zákona o provozu na pozemních komunikacích na jedné straně a tolerance, slušností a relativně bezpečná jízda na straně druhé jsou dvě věci mezi který se nedá položit rovnítko
Nejsem sice řidič sanitky, ale s trochou nadsázky by se dalo říct, že na mým včasným příjezdu na servisní zásah závisí zdraví (v krajním případě by se dalo říct i život) pacošů v nemocnici. Proto mi nepříjde moudrý jet spořádaně 90tkou za 120tkou, protože na 95pct ta shade dojede první kamion a na něm vyhoří, protože "nemá na to/bojí se/obojí" ho předjet. Stejně tak se nebudu na poloprázdný dálnici žinýrovat a spořádaně jet 129,99km/h. Budu se ale chovat tak, že já jsem ten, kterej se pohybuje na hraně nebo za hranou pravidel a proto nemám morální právo prudit ty co jedou v limitu Totiž klasický vnímání rychlejšího/dražšího auta na virtu spočívá v tom, že je to nízkoletící ufo, který se automaticky shade přilepí na nárazník a a bombarduje nešťastníka fotonama z dálkovejch "fialek" a častuje ho klaxonem :) To je model chování nevyježděnýho psychouše a nevychovance a má pramálo společnýho s rychlou jízdou nebo cenou auta S názorem na Rydl & spol. naprostej souhlas a osobně dělám všechno proto, abych tyhle pohledy na svět co nejefektivnějc potíral :)
-> PeterP136:
Vy tam zatím máte ještě 90.léta :) Řek bych, že tady je to klidnější - když v obci nasadím "mentální tempomat" na 60tacho, 99pct aut s tím nemá problém. Mimo obec mě při 110-120 za celej tejden předjede jenom pár kousků a na dálnici taky moc aut víc jak 150-160 nejede - to jsou jenom takový urban legend, že na D1 polovina aut lítá 200 :)
09:40:24
04.08.2007
04.08.2007
MiroJ
Predpisy sú predpisy a ich porušenie je trosku náročné na peňaženku a navyše ako jeden z mnohých v aute vozím rodinu a ich bezpečnosť mi príde prednejšia než dupať na plyn a snažiť sa držať krok s tými ktorý sa cítia byt kráľmi ciest čí už nato majú alebo nie a ohroziť dokážu za každej situácie . Nech by som sa snažil akokoľvek držať krok rýchlostne (naši veteráni nato nie su stavaný) vždy som/sme ty ktorých treba predbehnúť . Povedzme si na rovinu , je absolútne jedno v čom idete , lebo ak idete podľa predpisu ste tí ktorý zavadzajú .
Ono mi príde trochu komické keď ma trhne „nadupane“ auto a o malú chvíľku som mu za zadkom , lebo tie medzimestke vzdialenosti nie su dostatočne , aby v skutočnosti svoj náskok mohol zužitkovať .
Na druhej strane je pravda , že súčasné autá nepriamo nabádajú k rýchlejšej jazde . Človek si ani neuvedomí že za malú chvíľku po opustení križovatky má na tacháči 120km/h a to len pri rozbiehaní a 140km/h a viac pre ne nieje problém . Autá sa chovajú komfortne a absencia zvýšeného hluku od motora potláča nutnosť sledovať otáčky motora a celkovo združený panel prístrojov . Je rozdiel isť zo sériovou S120 a SUPERBOM 120km/h .Alebo len príklad 90km/h , viac krát som viezol kolegov na mojej shade a pri 90-tke mi kukali na budíky , že koľko to ideme , a ja prečo , že majú pocit že ideme rýchlo
Ono mi príde trochu komické keď ma trhne „nadupane“ auto a o malú chvíľku som mu za zadkom , lebo tie medzimestke vzdialenosti nie su dostatočne , aby v skutočnosti svoj náskok mohol zužitkovať .
Na druhej strane je pravda , že súčasné autá nepriamo nabádajú k rýchlejšej jazde . Človek si ani neuvedomí že za malú chvíľku po opustení križovatky má na tacháči 120km/h a to len pri rozbiehaní a 140km/h a viac pre ne nieje problém . Autá sa chovajú komfortne a absencia zvýšeného hluku od motora potláča nutnosť sledovať otáčky motora a celkovo združený panel prístrojov . Je rozdiel isť zo sériovou S120 a SUPERBOM 120km/h .Alebo len príklad 90km/h , viac krát som viezol kolegov na mojej shade a pri 90-tke mi kukali na budíky , že koľko to ideme , a ja prečo , že majú pocit že ideme rýchlo
08:39:15
04.08.2007
04.08.2007
PeterP136
-> King: A co sa tyka presnosti tachaca tak gps zatial nedisponujem (a je mi vlastne nanic, volakedy stacilo nastudovat si pred cestou mapu a to plati nastastie dodnes az na "kvalitne" znacene obchadzky). A ked som si chcel overit presnost podla novonamontovanych tabul na ceste medzi PP a KE tak to dopadlo dost divne. Dve tabule ukazali takmer o 10km/h nizsiu rychlost nez na tachaci a jedna (odlisna od tych dvoch) len o 1km/h. Vsetko pri rychlosti medzi 50 az 70. Takze fakt neviem. Ale ked medzimesto nejdem pod 120 a mesto pod 80 tak ma vacsina nepredbieha. Len to nerad robim, clovek nikdy nevie kde bude hliadka a navyse ked natrafim na popisovaneho rovinkoveho specialistu su z toho zbytocne opotrebovane brzdy a zvysena spotreba viac nez je nutne.
22:35:43
03.08.2007
03.08.2007
Bobesh
-> King: Kéž bych se všemi body mohl souhlasit,chaň pánbůh,že bych si všechno vztáhnul na sebe,bohužel už mi kristova léta klepou na hřbet a viděl jsem toho za volantem (povětšinou busu) na silnicích a dálnicích (lhostejno,či našich,unijních nebo balkánských) dost na to,abych si utvořil názor. Nesnášenlivost či absence vzájemné tolerance (o antiškodismu ani nemluvě) je bohužel tak častá,jako díry na našich silnicích. Připadá mi to jako nepřímá úměra,čím dražší vůz,tím méně musí dodržovat pravidla a vyhlášku. Mám neblahé tušení,že nové Mercedesy,BMW,AUDI a příbuzné druhy už snad ani nejsou vybaveny směrovými světly,oproti naším pojízdným rakvím. O tom,že čím nabitější prkenice,tím lepší povoz a více spáchaných přestupků už bylo psáno dříve. Ale když čtu reakce ostatních řidičů na škodovkáře,pokud se na netu vyskytne článek ala Jan Rydl či něco na ten způsob,připadá mi to poněkud jednostraně zaujaté. Nečekám,že se změnou značky vozu se změní i postoj či názor jedince ale u Tebe mě to trochu mrzí. Jinak pokud bych se měl považovat pokaždé,když mě druhý předjede, za vztahovačného,už bych asi delší čas pobýval v ústavu pro choromyslné a strkali by mi potravu na tyči zkrze mříže...
21:56:37
03.08.2007
03.08.2007
King
-> PeterP136: Vidím to podobně :) Samozřejmě, že občas narazím na bílou vránu v podobě shade, která nesmrdí, ale kombinace shade, která nesmrdí a nezdržuje, to už je raritka :) Nemůžu si pomoct, ale z některejch příspěvků vykukuje něco, co bych nazval škodifkářskej mindrák. Vysvětlím: předně zdůrazňuju, že vzhledem k mojí "shadefilský" minulosti jsem měl možnost celou problematiku zkoumat z obou stran. Pocit, že shade musí každej předjet za každou cenu mi příjde jako hodně vztahovačnej Jeď si a nech jet Po 6let jsem denně pendloval mezi PH a Ko a protože to bylo období, kdy jsem z jednoho platu táhnul celej ten zvěřinec doma, bylo to víceméně ekorallye, takže mi přišlo přirozený, že mě předjíždí všechno s vyjímkou traktorů, kombajnů a přeloženejch Avií :) Když jsem jel někam na vejlet, nebo služebně (5.50Kč/km náhrady v cesťáku :) tak jsem prostě jel, jak se mi to líbilo a přišlo mi naprosto přirozený, že já předjedu pár aut a jiný auta zase předjedou mě, ale nějak jsem to nebral jako nějakou újmu. Jiná pohádka je to, že český silnice jsou plný nevyježděnejch rovinkovejch špeciálistů, co na rovným úseku úspěšně rychlostně konkurujou vrtulníku ZS, ale na členitějším úseku silnice přebržďujou zatáčky a pohybujou se skrze ně po prapodivných trajektoriích. Další věc, kterou omíláme pořád dokola je přesnost tacháčů - kdekdo má dneska na shade 165/70R13 a ve spojení s origo tacháčem je z toho spíš jenom orákulum na věštění rychlosti :) Je pak jasný, že když se s takovým HW vydám na vejlet a jedu tzv. 100vkou, že si mě 9 z 10 aut "podá". A pokud se tu najde pár čestných vyjímek, kterým tacho měří přesně, pak asi netřeba vysvětlovat, že 90km/h mimo obec není žádná "rychlost světla" a že se objekty na silnici pohybujou i rychlejc. A není to jenom naše specifikum, třeba v Říši patří k bontonu, že na silnici, kde je 100vka limit se jezdí za rozumnýho provozu 10-20 nad limit a nikdo se nad tím nepozastavuje. Porsche, který s holandským strejcem, kterej se kochá při jízdě za shade krajinou nekomentuju - to je vyhozenejch pár set tisíc ojro voknem :)
Souhlasil bych s Luďkem, protože vždycky se najde nějakej mlamoj, pro kterýho je předjetí jiným autem (ne jenom by shade) jako něco na úrovni plivance do obličeje nebo veřejnýho zhanobení. Samozřejmě, pokud se ke "zhanobení" chystá 742ka, je to pro tukana pohana dvojnásobná a proto se chová jak bezmozek. o tom bych moh sepsat hodně dlouhý povídání :) A taky bych už konečně chtěl jednou narazit na dálnici na shade, která jede aspoň 130 :))
Souhlasil bych s Luďkem, protože vždycky se najde nějakej mlamoj, pro kterýho je předjetí jiným autem (ne jenom by shade) jako něco na úrovni plivance do obličeje nebo veřejnýho zhanobení. Samozřejmě, pokud se ke "zhanobení" chystá 742ka, je to pro tukana pohana dvojnásobná a proto se chová jak bezmozek. o tom bych moh sepsat hodně dlouhý povídání :) A taky bych už konečně chtěl jednou narazit na dálnici na shade, která jede aspoň 130 :))
21:30:13
03.08.2007
03.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> PeterP136: škodovky z virtu jazdia, niektore aj do zahraničia
19:44:03
03.08.2007
03.08.2007
PeterP136
-> COL: Vlastne jednu som stretol, ale to bola strykova jazdila na lpg a nastavoval si ju sam. Za posledny rok si ale nepamatam na jedinu skodovku za ktorou by to nepachlo benzinom z prechlastaneho karburatoru. Mimochodom skodovky z virtu aj jazdia? Teda okrem zrazov a testu odvzdusnenia brzd a nastavenia motoru ? Ziadnu virtacku skodovku som asi nestretol. Len same rozhasene sunky. Medzi nimi aj par oblepenych ale tiez smradlavych. Ale uznavam ze moderne turbodechty smrdia podstatne horsie, Niekde medzi karosami a aaviami. Staci ze na to trosku sliapnu a mnohym nevidno ani spztku a nie tym zeby sa tak rychlo vzdalovali
10:46:19
03.08.2007
03.08.2007
Luděk
minno 02.08.07 17:27:01 napsal: -> Luděk: čo by som ja niekedy dal za to mať auto vyrobené v Kvasinách tak šetři a časem si koupíš,když si vezmu,jak jsem v roce 1999 bojoval o to,abych toho Rapida za 13k Kč koupil ... a to byl shnilej nabago a motor neměl hlavu ... a když jsem chtěl slevu,tak majitel říkal,že ho radši hodí do roští
18:29:48
02.08.2007
02.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> minno: radšej som to zmazal, tak to som sa sekol mam v tych nickoch chaos
17:27:01
02.08.2007
02.08.2007
minno
-> Luděk: čo by som ja niekedy dal za to mať auto vyrobené v Kvasinách Lebo vysvetľovať ľudom, že nemám embéčku ma už nebaví a tak som si na to radšej zvykol
17:21:10
02.08.2007
02.08.2007
minno
-> Tom.t: práveže bol.
16:32:29
02.08.2007
02.08.2007
MiroJ
mno , ja svojmu autu uz verim , od januara mam 2 motor , ktory som kupoval ako macku vo vreci ale oplatilo sa . do dnesneho dna som snim nabehal cca 12000 (1/2roka) a motor ani raz nezavahal , zato ostatne komponenty (mali nato uz narok) poodchadzali behom tohoto polroka takmer vsetky ... a siel by som teraz kludne aj do anglicka a mozno aj spet
14:34:31
02.08.2007
02.08.2007
Luděk
no,já mám nejhorší zkušenosti s tím,když chci někoho předjet.Každy vidí ve zpětným zrcátku embéčko a že by to mohl být Rapid a že to třeba trochu jede,to je ani nenapadne,takže si pořád drží bílou čáru mezi kolama a neuhnou ... i když jak jsem jel teď naposledy do Prahy na to letiště,tak až na tu zelenou užofku jsem budil respekt i na dálnici,protože si tam ty lidi asi mysleli,že když mám jako spolujezdkyni blondýnu,tak že v tom mám minimálně 1,8T
včera jsem měl s jedním borcem polemiku:
on: máš to embéčko
já:tohle žádný embéčko není
on:no je to škodovka vyrobená v Mladý Boleslavi,tak je to embéčko
já:no je to škodovka vyrobená v Kvasinách,tak to embéčko není
včera jsem měl s jedním borcem polemiku:
on: máš to embéčko
já:tohle žádný embéčko není
on:no je to škodovka vyrobená v Mladý Boleslavi,tak je to embéčko
já:no je to škodovka vyrobená v Kvasinách,tak to embéčko není
13:38:52
02.08.2007
02.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Bobesh: máš recht, lidi si nevim co chteji dokazovat a vidi stary auto se "sockou" źa volantem a ...
ja kdyz jezdim pres dve republiky se skodovkou tak to hezky vidim jak se kdo chova, jak rikas, kdyz jedu predpisove a nikoho nebrzdim, tak nekdy se najde i frajer treba ve favoritu kterej se sere dopredu, pritom to ma ohnilý že koukam kdy se mu prerve zadni tlumic skrz ...
nebo taky kdyz chvatam a sem rozjetej na dalnici v levym pruhu a predjizdim nakou fabku, tak se casto stane že ridicovi malem vypadnou oči z jamek a začne zavodit ...
me je to ale jedno, ja jezdim predpisove, a neriskuju, a jestli jedu za 120-cou nebo mercedesem, tak je mi to jedno, hlavne se nikomu nelepim na čumák
ja kdyz jezdim pres dve republiky se skodovkou tak to hezky vidim jak se kdo chova, jak rikas, kdyz jedu predpisove a nikoho nebrzdim, tak nekdy se najde i frajer treba ve favoritu kterej se sere dopredu, pritom to ma ohnilý že koukam kdy se mu prerve zadni tlumic skrz ...
nebo taky kdyz chvatam a sem rozjetej na dalnici v levym pruhu a predjizdim nakou fabku, tak se casto stane že ridicovi malem vypadnou oči z jamek a začne zavodit ...
me je to ale jedno, ja jezdim predpisove, a neriskuju, a jestli jedu za 120-cou nebo mercedesem, tak je mi to jedno, hlavne se nikomu nelepim na čumák
23:18:40
01.08.2007
01.08.2007
haso
ja som bol skodovkou najdalej v rakusku vid foto a inak po slovenku som bol z bratislavy az v roznave ale to sa islo tyzden s prestavkami atd...
22:04:40
01.08.2007
01.08.2007
Bobesh
-> COL: Vysvětlím ,nechci tímto postojem namíchnout majitele uvedených vozů,avšak s převzetím automobilky ŠKODA německým koncernem VW pro mne historie škodovek končí
21:57:12
01.08.2007
01.08.2007
COL
-> Bobesh: ale netyka se to jen zahranicnich aut patri tam i feldari, HTPckari a Tdickari....
21:50:40
01.08.2007
01.08.2007
Bobesh
-> COL: Svatá pravda. O víkendu jme byli na moravě za přízní u Hodonína. Z Hradce do Brna to jakžtakž šlo ale za Brnem na starý hodonínský mě předjížděl jeden za druhým (ve vsi 50-60,mimo ves 100km/h),prostě každej si to musel dokázat,po předjetí se srovnali a já je tlačil před sebou,dokud se někde neuhli. Na zpáteční cestě to samý až na vyjímku:starší PORSCHE s rudou metalízou se drželo celých 40km v uctivé vzdálenosti,navzdory ostatním spěchajícím,měl sto a jedna možností,jak mě předjet,navíc auto nadupaný,neudělal to. Až v Tuřanech mě dojel,kouknu na spz,pán byl holanďan,tudíž rozumnej,vyrovnanej,nic si nedokazoval,prostě nad věcí. Myslím si,že nadlidi v zahraničních vozech by se konečně měli chytit za rypák a přestat se konečně chovat na silnici jako ješitní elementi,naučit se toleranci k ostatním a přestat se honit jako zajíci. tenhle zážitek,je,myslím,dostate
čně výmluvným důkazem.
21:28:53
01.08.2007
01.08.2007
COL
-> PeterP136: Mozna tu jezdej jiny skodovky, ale nejak jsem tu ten problem nezaznamenal - obcas se sice da narazit na nejakou smradlavou ultrasunku, ale tam je to spis otazka toho, co do toho lejou jako phm a zda-li to nahodou nejde take na motorovy olej. Jinak se za jedouci skodovkou da existovat normalne. Vetsina notorickych predjizdecu skodovek se rekrutuje z rad tech, co si poridili "neco lepsiho" a musi si to dokazat... podle hesla "na posledniho se nejvice vytahuje predposledni"... kdo ma moznost jezdit v ruznych autech muze to jedine potvrdit.
20:25:55
01.08.2007
01.08.2007
Gryzly
-> Luděk: postav si výfuk ze starýho hasičáku.
18:31:38
01.08.2007
01.08.2007
PeterP136
Ja som jazdil len po slovensku (a par vyletov do polska na trhy), par rokov 120km trasy obcas nieco dlhsie, potom takmer rok 350km trasy. Okre mierneho docasneho (dufam) ohluchnutia pri kazdej jazde to bola pohodicka aj pri stave naprav ake ma moja skodivka.
Co sa tyka toho co spominal COL, tak dnes sa sice priblizujem na espere ale skodovky bohuzial predbieham hned ako to ide pretoze som zatial nestretol ziadnu ktora by nemala rozhaseny karburator a nezamorovala by cestu oblakmi nespaleneho benzinu. Kedze z vyfuku sa im neparilo predpokladam ze uz isli bez sytica, aj ked mozno nie.
Co sa tyka toho co spominal COL, tak dnes sa sice priblizujem na espere ale skodovky bohuzial predbieham hned ako to ide pretoze som zatial nestretol ziadnu ktora by nemala rozhaseny karburator a nezamorovala by cestu oblakmi nespaleneho benzinu. Kedze z vyfuku sa im neparilo predpokladam ze uz isli bez sytica, aj ked mozno nie.
15:04:22
01.08.2007
01.08.2007
Dušan
-> Luděk: no ja prave ale ten zesilenej 130kovej pouzivam a je to uplne stejne naprd jako ten 120kovej
10:27:06
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Luděk: no to je mozna ono - ja mit klasika 120motorek - a jeste vybehanej
09:56:51
01.08.2007
01.08.2007
Luděk
-> VeTëV: no,namontuju a jezdím,jen musím pokaždý převrtat na přírubě díry na větší štefty,protože to jsou všechno 105/120tkový výfuky,originál 136skový měl původně ty dvě trubky u svodů dost podstatně zesílený
09:47:04
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Luděk: cece co s tim delas? .-)
ja kupuju vejfuck pokazdy v nbejaky v akci v globusu - takze kvalita 0 a tak do tri let se ten vejfuk postupne ztencuje az se nekde utvori mensi dirka - tak pockam na akci a koupil za 250 jinej a jezdim dal
ja kupuju vejfuck pokazdy v nbejaky v akci v globusu - takze kvalita 0 a tak do tri let se ten vejfuk postupne ztencuje az se nekde utvori mensi dirka - tak pockam na akci a koupil za 250 jinej a jezdim dal
09:43:01
01.08.2007
01.08.2007
Luděk
-> VeTëV: jsem měl cca 5 let nerezák,ale stejně uhořely ty trubky,sice až úplně dole,ale uhořely,já když na to koukám,tak mám po pár kilometrech ty dvě trubky od svodů úplně bílý ...
09:40:07
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Luděk: no tak leda spachat neco jako origo, ale v domacich podminkach a poradne
20:38:13
31.07.2007
31.07.2007
T
když sjem mel jeste 120 tak sjem s ni jel do Znojma cca 210km....tam po znojme a do rakouska a pak zase domu s plnym vozikem....a tata s tim byl az nekde v olomouci pro neco s vozejkem taky a v budejkach :-).....jo to byly casy :-(
18:12:14
31.07.2007
31.07.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Dušan: gratulejšn -> Luděk: no tak jsem otevřel i vzadu kapotu a nahlas řekl: das ist eine kleine Tchechische Porsche ... a borci strčili hlavu do motoru a nechápali nic - si umím představit
16:08:25
31.07.2007
31.07.2007
COL
-> Dušan: Ja byl v loni s rapidem A,D,It,Chorvatsko (cca 3500km) a vubec mi neprislo, ze by nekdo neco odsuzoval - spis je auto zajimalo jako veteran a kdyz se nakladaly veci dopredu, tak byli trosku mimo :o). Na dalnicich pohoda nikdo si tam na tobe nic nedokazuje na rozdil od CR, kde se kazda druha felda nebo fabka htp-1.4 musi za kazdou cenu presvedcit, ze mne opravdu nepredjede....
16:07:05
31.07.2007
31.07.2007
Luděk
-> VeTëV: no,já pořád přemýšlím,jak to mám udělat,nechci výfuk,aby řval,ale aby něco vydržel,protože mě nebaví,pořád s ním dělat nějaký bejkárny,bo na tohle nemám vůbec čas
15:55:33
31.07.2007
31.07.2007
VeTeV
-> Luděk: proto si chci povarit vlastni abarth
15:54:37
31.07.2007
31.07.2007
Luděk
-> Dušan: ale houby,na mě v německu koukali jak blázni,když jsem otevřel vepředu kapotu a začal vytahovat kurty,abych uvázal motorku na vleku,no tak jsem otevřel i vzadu kapotu a nahlas řekl: das ist eine kleine Tchechische Porsche ... a borci strčili hlavu do motoru a nechápali nic
jinak výfuky mi prasknul taky hned za přírubou a není ani půl roku starý,zřejmě aftermarketové díly stojí za ho***
jinak výfuky mi prasknul taky hned za přírubou a není ani půl roku starý,zřejmě aftermarketové díly stojí za ho***
15:42:16
31.07.2007
31.07.2007
VeTeV
-> Dušan: ty jo gratulace
j aplanuju cestu CR- Nemecko-Dansko_svedsko_Fi nsko_norska a zpet - cca 8-10000km - az teda svarence splacam ...
jinak uz se mnou projel cely Slovensko ale odesel tam rotor altiku
j aplanuju cestu CR- Nemecko-Dansko_svedsko_Fi nsko_norska a zpet - cca 8-10000km - az teda svarence splacam ...
jinak uz se mnou projel cely Slovensko ale odesel tam rotor altiku
15:31:16
31.07.2007
31.07.2007
Dušan
No ja se v nedeli vratil se skodnou z Italie. Sice jsem mel doprovod, ale na ten se dalo maximalne spolehat jako odtah nekam do nejblizsiho servisu.
Mel jsem sebou par veci jako alternator, rozdelovac a ETZ, pak jen tesneni pod hlavu a naradi na vse. Skodna to zvladla v pohode az na upalenej vyfuk primo u svodu - byl tam 3 mesice novej a zase nevydrzel. Zrejme jsem to po dalnici hnal moc dlouho. No a pozdeji zacalo piskat vypinaci lozisko spojky, protoze jsem mel spatne sestelovanou spojku a ono se to nevracelo uplne. Ale dojela domu sama po svych. Najela 2730km a dokonce vyjela i dlouhy prudky a pomaly kopec do San Marina.
Ovsem reakce lidi po ceste i na miste byly zajimave. Jako by kazdy tyto auta uz odsoudil.
Mel jsem sebou par veci jako alternator, rozdelovac a ETZ, pak jen tesneni pod hlavu a naradi na vse. Skodna to zvladla v pohode az na upalenej vyfuk primo u svodu - byl tam 3 mesice novej a zase nevydrzel. Zrejme jsem to po dalnici hnal moc dlouho. No a pozdeji zacalo piskat vypinaci lozisko spojky, protoze jsem mel spatne sestelovanou spojku a ono se to nevracelo uplne. Ale dojela domu sama po svych. Najela 2730km a dokonce vyjela i dlouhy prudky a pomaly kopec do San Marina.
Ovsem reakce lidi po ceste i na miste byly zajimave. Jako by kazdy tyto auta uz odsoudil.