jak se Vám jezdí ve sněhu?

prohledat
124 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.02.2004 do 04.03.2004, založil/a
řadit dle data
17:34:27
04.03.2004
Komár 1981
-> Košan: tak to skladani nakladu je fakt pomaly a rozjezdy taky blby... pak navic ta grafika... ee nelibi se mi, ale napad je dobrej. kdybyste vedeli o nejaky novejsi verzi (popr. podobne ladene hre), tak dejte vedet...
Jinak kdyz te boli prst, neni problem sipku vpred necim zatizit, ne?3
16:06:28
04.03.2004
Košan
-> Fantozzi: jenže v nfs aspon občas zatáčíš..ale tady držíš jen šipku dopředu a čumíš na odpornou grafiku.. PROSTĚ DĚSNÝ! Nejhorsi sou ty rozjezdy..to je doba nez pocitiš že se to auto pohybuje..rychlostně to možná odpovídá realu ale chování auta fuckt ne. Nebo kdyz skládáš náklad..chces tam zacouvat a nakonec to delas v case hry 3 hodiny..
15:29:24
04.03.2004
Fantozzi
-> Košan: Ten realtime mi pravě u jiných her chybí - jet půl hodiny z města A do města B a pokud možno ve stanovenym čase najít pomocí mapy firmu, kam to složit. Ne jak v Need For Speed držet plyn, sem tam se odrazit od nějké zátarasy, když se vysekám, nechám se nahodit zpět. V HTWOS si musím zavolat 911 a pěkně zacvakat :-))
20:53:52
03.03.2004
Košan
-> Fantozzi: to je možný já nevim..každopádně ta hra hrozně rychle omrzí..připadáš si jak když to hraješ v reálným čase, je to hrozně zdlouhavy. Mozny je ze kdyz uz pod tebou jezdi dalsi ridici tak je to fajn ale to se mi jakxi taxi nepovedlo..
09:56:35
03.03.2004
Fantozzi
-> Košan: HardTruck 2 byl myslim v necem trosku povedenejsi, ale 18 Wheels of steel je naprogramovanej u nás
02:05:00
03.03.2004
Košan
váhy jsou myslim už na každym hraničním přechodu, ale jen těžko je můžeš dělat třeba někde v polovičce dálnice v čechách..to byse tomu asi každý vyhnul. V tý hře jestli si to dobře pamatuju tak sou taky jen mezi státama. Jinak ta hra je dost nepovedená a zábabná tak 3 hodiny a uninstal!
-> Saky: prodělečný to určitě neni, ale má to trochu větší rizika.. když totiž splácíš auta tak se proste musis vohánět. Si vem když se stane bouracka..musis furt splácet auto ktery treba nejezdi, když na tonemas tak ho vratis a mrte prodeláš.. nebo ti bouchne kolo a máš to hned 20tisic za novej plášt. Je jasny že když uz má nekdo 30 aut tak ho takovy veci netizej, jenze kdo ma jedno nebo dve tak je na tom pak dost spatne.
15:09:34
02.03.2004
Komár 1981
Hraju ted hru 18 wheels of steel - nic prevratne noveho. jde o to, ze vyfasnes kseft a tahas navesy z mesta do mesta... na tech silnicich jsou rozmisteny stacionarni autovahy. kazdy kamion ji musi projet a oni mi ho zvazej, jestli nejsem pretizeny... neco takovyho by to chtelo tady v republice, ale bohuzel naklady na zrizeni techto stanic alespon na dalnicich jsou nejspise vyssi nez naklady na opravu dalnicni site...... co myslite?
13:20:41
02.03.2004
King
2 Bob: Jenze i tak je to nanic, kdyz chybi kontrola. Zaloz novy tema napr. "kolik jezdite v obci" - jestli se najde nekdo nekdo, kdo dodrzuje 50ku (tim myslim max 49,99km/h). Policejni gigaakce 2x do roka to nevyresi...
12:33:52
02.03.2004
Bob
No kdyby zvážili náklaďák a dávali 5 korun za každý kilo navíc hnedka by každej koukal kolik si nechá naložit
10:31:14
02.03.2004
Baghira
-> Saky: No dvojnásobek těžko přeloží to by mu ten vlek asi kleknul :-), ale tak těch 6 tun se dá přeložit. No pokud vím, tak za pželožení dávaj od 2 do 5 tisíc což je celkem v pořádku horší je, že vážej hodně sporadicky.
09:51:06
02.03.2004
Saky
no jen si rikam kdyz treba vezmu 500 km usek coz muze byt treba prez republiku.. kolik asi tak usetri kdyz nalozi dvojnasobek-) usetri 12500Kc.. kdyby byla pokuta za prelozeni ne 1000 jako je ted (pochybuju ze bude vetsi) ale byla 20000 ono by si to asi rozmysleli..
09:45:07
02.03.2004
Baghira
-> Saky: No cena je od 17 kč nahoru, záleží co, jak a kam. Normál je tak kolem 25 Kč. No a tonáž berou tak do 22 tun. Maximální povolená je tuším do 24.
09:37:02
02.03.2004
Saky
at je realita jak je tak me to prece neomlouva abych porusoval zakony.. samozrejme porusovat je muzu to me nezakaze nikdo-) ale mel bych cekat tresty , a kdyz ty tresty nejsou tak proc by je nekdo dodrzoval?
Ono kolik muze stat km dopravy kamionem? vcetne ceny ridice, splatky na kamion atd.. 30kc/km? vic? min? a kolik uveze kg?
09:30:36
02.03.2004
King
2 Saky: Realita bohuzel neni B&W, ale 24bit BPP a nekdy i vic :)
09:30:13
02.03.2004
Baghira
-> Saky: Navíc ty podmínky jsou v podstatě stejné jako na západě a přece to tam funguje, takže bude chyba asi někde jinde. A ať mi nikdo netvrdí, že je doprava prodělečná, to dobře vidím, že není.
09:22:37
02.03.2004
Saky
podminky pro podnikani? -) jednou sou podminky takovy jaky jsou a jestli se zdaj nekomu spatny tak jako ma duvod kvuli tomu vojebavat zakony? Nikdo nikoho nenuti jezdit kamionem, mit kamionovou dopravu atd.. kdyz se to nekomu nelibi at jde nekam k lopate nebo dela neco jinyho.. ale vymlouvat se ze porusuju zakony proto ze sou ubohe podminky je smesne..
09:18:42
02.03.2004
Baghira
-> Košan: No co já mám zkušenost, tak majitelé dopravek většinou ani netuší, kde se jejich auta nacházejí, pokud je řídí, nějakej špeditér, tak je to většinou na dispečerech. A majitel si taky nelajstne přijít o řidiče, kterýho třeba zná a ví jak jezdí jen kvůli tomu, že udělal nějakou píčovinku s kolečkem nebo alespoň tady v Liberci se to tak děje a to se kolem dopravců celkem motám. Ono těch zkušenejch a kvalitních kamioňáků zase totiž tolik není.
08:22:06
02.03.2004
Košan
-> Baghira: dispečer ho nevyhodí nic takový sem tady nepsal.. Vyhodí ho každej majitel firmy, protože nebudeš zaměstnávat někoho kdo ti nevydělá ani na splátky auta ne? Samozřejmě že to řidiči dělají kvuli penězum! Jenomže když odjede 1 zakazku tejdne misto tří tak o prachy přichází nejen on ale i firma která má auto třeba na splátky i spedice! Tohle šlo dělat třeba v ČSAD že si každej jezdil jak chtěl jenže soukromá firma která splácí auta by asi tímhle stylem šla do prdele.. Teď je z ČSAD ČETRANS a už taky nejezděj jako dřív protože maj všichni nový mercedesi a firma by to neutáhla! Když za to zavedou velký pokuty tak klidně vid..ale chtělo by to ještě trochu jiný podmínky pro podnikání aby se dalo jezdit podle předpisů.
21:03:47
01.03.2004
Baghira
-> Košan: Tak to máš teda o řidičích nějak moc růžový představy. Oni ty kolečka ojebávaj jen kvůli sobě a sveým penězům, protože je proněj lepší se otočit 3x než 2x. Tady spíš jde o to, že v nemecku jsou na to policajti kurvy a pořádně to hlídaj, takže tam je to dost těžký ojebat, ale u nás to je normálka. mimochodem neslyšel jsem ještě, že by dispečer kdykoli chtěl vyhodit řidiče, když dodržuje přestávky a pokud vím, tak mají řidiči v těhle věcech dost volný ruce.
19:58:56
01.03.2004
Košan
co si budeme povidat.. jde tady jen o penize!
kdyz se vzijes do situace ze budes jezdit ty s tim kamionem a budes delat 1 fůru týdně za 14000,- měsíčně tak budeš taky vojebavat všechno co pujde abys delal 2 a mel 28000,- nebo NE?
19:54:09
01.03.2004
Košan
-> Baghira: a mysliš že to dělaj jako kvuli sobě?? Někdy je to třeba tak že když to nestihne a na spedici se zachovaj jako svine tak mu to daj klidne zaplatit a kdyz nezaplati tak si muze hledat novou práci..
-> Saky: tohlec nema nic s autoškolou společnýho.. je jasny že asi kazdej muze rict nalozily ste me o 5 tun vic nez mam vizt tak si to koukejte slozit! jenze to udela jen jednou a byl tam naposled, protoze ta firma si najde jinyho dopravce kterej to odveze..
12:26:39
01.03.2004
Baghira
-> Saky: Taky bych vypustil "chudák řidič" zvlášť ve chvíli kdy většina z nich ojebává kolečka, přihejbá jehli, vyndavá pojistky, jen aby mohli jet bez přestávek...pak pro ně přetížení je už jen detail.
11:04:01
01.03.2004
Saky
a co o tom jako vis? podivej se do ucebnice autoskoly.. tam je jasne napsano co se smi a nesmi.. a vzdycky za to muze ridic.. jestli to ridic toleruje majiteli auta je vec jina.. a kdyby se to zaclo trestat tak by se to mozna omezilo.. rozesmalo me to tvoje chudak ridic.. -)
10:34:41
01.03.2004
Košan
-> Kabal: a právě proto o tom něco vím!
18:37:32
29.02.2004
Kabal
-> Saky: no košan obhajuje ridice kamionu jen z jednoho duvodu a to ze s kamionem jezdi jeho fotr 3
17:22:17
29.02.2004
Saky
vzdycky za to muze ridic proste sou nejaky pravidla ktery musi ridic dodrzovat a proste malokydy ridic muze rict ze nepojede.. proste jet musi.. a pokud bude cetnoost kontrol s vahou takova jaka je a pokuty takove jake jsou se to prevozcum vyplati.. ono kdyby se za pretizenej kamion sebralo treba 8bodu z 12ti ono by se to srovnalo..
20:28:26
28.02.2004
Košan
s tím že jezdí přeložený kamiony se nikdy nic neudělá protože za to muže ten kdo to nakládá a ne všude to odhadnou.. pak chudák řidič musí zaplatit pokutu za nějakýho debila co jezdí s nakladačem! Jeho to prostě nezajímá že auto bude mít bez mála 50tun když naloží 32tun písku.
10:08:42
26.02.2004
Baghira
-> Kani: Ono by stačilo, kdyby dodržovali to co je za povolenou tonáž na nápravu. Přes hranice se neodvážej cokoli ojebávat, protože tam je většinou automaticky vážej a za každou přetíženou nápravu je 100 EUR pokutka. Ale tady jezděj se sádrošem nebo cihlama a nějakejch 25 - 30 tun je nezajímá.
10:06:10
26.02.2004
Saky
no ono ani nejde tak o vahu at si maj treba 30tun kdyz s tim pojedou po betonovy dalnici je to fuk ale kdyz s tim vyjedou na silnice treti tridy tak at jdou do riti-) kdyz chtej vozit naklady at jezdej vlakem. .
10:00:29
26.02.2004
Kani
-> Saky: jo a este ja je neomlouvam taky bych to vrazdil, vono staci kdyz ti jede prelozenej kamion kolem baraku, ze ti stoho vyskakuje nabytek z oken povolil bych jezdit s nakladem do 10 t a hotovo
09:58:02
26.02.2004
Kani
-> Saky: no presne tim to je kdyby se policajti vic cinily tak by se vsichni byli udelat nejakou kravinu, treba jet s pretizenym kamionem a jeste jako prase
09:56:55
26.02.2004
Kani
-> Fantozzi: a pokavad ja dobre pocitam je to 29337 + plast 4
09:52:52
26.02.2004
Saky
no omlovat nekoho tim ze jezdi jak prase ze to dela kvuli prachum je sice zajimavy ale myslim si ze vetsina lidi na silnicich ktery kvuli kamionum trpi ty to nezajima ze chudacek kamionak jede jak prase jen proto aby driv videlal na chleba..(mluvim o znicenejch silnicich, kdyz budu chtit vlny pojedu k mori.. o prestupkach kamionaku jizda v pruzich ktere jim nejsou prirazeny atd.. )
o tom ze za to muze dopravce nehodlam diskutovat je me jasny ze ridic asi nemuze kvaknout kdyz mu to prelozej.. aleono kdyby byli prisnejsi kontroly ono by se to srovnalo skoda jen ze tento stat a policajti jsou tak skorumpovatelni a kdo vyplazne uplatek je pan.. uznavam taky nejezdim podle predpisu asi jako kazdej ale asi by me nedelalo velky problemy zacit jezdit podle nich kdyby clovek videl ze to necemu pomuze.. pokud to tady bude takove jake je tak si stejne kazdej bude delat co chce a ty sasky u koryt platime jen tak..
09:48:43
26.02.2004
Kani
-> Fantozzi: tak si jeste pripocti ten plast 4
09:24:43
26.02.2004
Fantozzi
-> Kani: asi po ranu nechapu: 33 palet po 25 kg mi vychazi 825kg

Podle mych laickych vypoctu -
jedna dvoulitrovka cca 2kg * 6 v baleni = 12kg
12kg * 72 baleni na paletu = 864kg/paleta
864kg * 33 palet = 28 512kg což odpovídá
09:02:43
26.02.2004
Kani
-> wekky: sou placeny od kilometru a ne od hodiny to je duvod proc nejezdej pomalu, ty taky budes delat rychlejc kdyz budes placenej v ukolu nez kdyz budes hodinove, smula je ze oni maj takovej kolos kterej i zabiji, tak by to meli brat v uvahu ale penize jsou penize
09:00:07
26.02.2004
wekky
-> Kani: No, ale když už toho má tolik za zády, tak podle toho musí jet. Co vidívám na silnicích, kdy se kamioňáci chovají, jako by jeli v F1, to je k neuvěření...
08:59:29
26.02.2004
Kani
-> Luděk: veci ridice to je ale kdyz si chces udrzet praci tak drzis hubu
nerekl jsem ze maji tendenci se prevracet, rekl jsem ze se prevratil
08:56:59
26.02.2004
Kani
-> Baghira: presne to sem tim chtel rict ze kamionaci jsou curaci, teda spis ani ne tak oni jako jejich sefove
jinak teda abys veril ze 30t, takze je 72 baliku na palete v baliku je 6 flasek v kazdy 2l paleta cca 20-25kg, neco vyzi taky ty samotny prazdny flasky * 33 :) sou fakt kreteni
08:55:44
26.02.2004
Luděk
-> Kani: teď jsi napsal pěkný nesmysly,z toho teda plyne,že naložený (až přeložený) náklaďáky mají tendenci se samovolně převracet,jo?Jestli nevíš,tak je věc řidiče,jak a kam si nechá naložit náklad a samozřejmě i věc umění a zkušeností (někdy i štěstí) co vyjede a co ne.
22:51:21
25.02.2004
Baghira
-> Kani: 30 tun jo? To byl poněkud přeložen ne? A dát náklad na kozla je taky moc výborný, už aby měli policajti víc těch mobilních vah, pak nemaj ta silnice vypadat jak moře v bouři...
19:41:24
25.02.2004
Kani
-> Saky: muzu ti rict neco vo kamionech nase firma, rozvazi do maker a gumy maji na kamionech v super stavu a kamion se prevratil v zime na ceste do hradce kralove a nebylo to na vinne kol nybrz toho ze vezl 33 palet coca coly tim padem byl trozku tezsi cca 30t, a o zastaveni v kopci: jeden nas ridc nevyjel v zime kopec mel super gumy a smluvni ridic ktery mel hladke gumy skoro jak galuzky to vyjel a tady byl zas vliv naklad nas ridic nalozil tezky palety do zadu a smluvni je dal logicky na tocnu, takze se i podivej na korbu jak ten curak ma nalozeny auto ne jen jaky ma gumy, ale nechći tim snad rict, ze nezalezi na gumach, ja jsem pro zimaky akorat bych to nedaval do zakona, dal bych pouze zakon kdo v zime naboura na letnakach pada na nej vinna, tedy pokavad nebude jasny ze mel treba prednost.
16:55:20
25.02.2004
Fantozzi
Na škoduli mám zimáky i v létě a nezpozoroval jsem ani rapidní nárůst spotřeby, ani nějaký velký sjíždění vzorku, na fábii poctivě měním, páč ty zimáky byly k tomu zadara, takže mám i letní. Jinak sám od sebe bych asi taky jezdil furt na zimních
14:31:00
25.02.2004
King
2 Ludek: Souhlas, zvlast konec tvyho prispevku. K cemu budou autu povinny zimaku, kdyz ridit bude tukan, co se v nestandardni situaci na ujezdenym snehu zmuze tak akorat na dupnuti na brzdy a se zablokovanyma kolama a zavrenyma ocima cekat jak to dopadne? Vidam to denne :)
14:09:04
25.02.2004
Luděk
-> King2: na třetí stranu jízda s OFFROADem Ti nezajišťuje to,že jseš v zimě king,pneumatiky do terénu nemusí být perfektní na sněhu a jízdní vlastnosti auta,který má 4x4 jsou taky specifický (pokud to majitelé umí vůbec zapnout),najezdil jsem se čtyřkolkou taky pár km (většinou s podvalem,nebo s nákladem,ale i v zimě pro myslivce a v létě na setkáních 4x4),žádný auto byť s maximálníma elektromechanickejma vymoženostma Ti nezajistí,že něco 100%ně vyjedeš,nebo zvládneš.
13:46:04
25.02.2004
King
2 Baghira: Ja muzu prihodit zase opacnou zkusenost. Odjezdil jsem kdysi na sluzebni filcce cca 20tkm v zime na letnakach MP12 prevazne po Pribramsku. Samozrejme, ze jsem drzkoval, ze sjety letnaky nejsou pro pribramskou zimu to pravy orechovy, ale tehdejsi fin. situace firmy mi nedavala na vybranou. Ten rok nebyl na snehovy kalamity zrovna skoupej, ale na misto montaze jsme dojeli vzdycky. Jestli mi nekdo napise, ze jsme byli brzdou provozu, rad poslu kontakt na byvale kolegy, aby poreferovali :) Nekolikrat jsme pomahali autum ze skarpy, vcetne tech co se tam dostali vlastni sikovnosti i na zimakach. Pro me jsou zimaky vyhoda, nikoliv nutnost. Na otazku jestli v zime zimaky odpovidam ano, ale zatim neuzrala doba abych volal po jejich povinnym pouzivani. Pokud na letnakach zpusobim tukanec a bude evidentni, ze to je diky letnimu obuti, nebranil bych se vetsi pokute. Nevim, jak si mam vysvetlit situaci asi mesic starou, kdy napadlo asi 15cm snehu a absolutne rovna silnice mezi Kolinem a Prahou byla obestlana offroudama ve skarpach, byt byly obuty gumama se vzorkem zvicich pneu ze Zetoru......
13:40:10
25.02.2004
Saky
ono to je jako vzdycky kazdej moc dobre vi jak se jezdi na zimakach v lete ale vetsina lidi zimaky nevyzkousela zimaky ani v zime natoz v lete..
13:12:48
25.02.2004
Saky
nevim co rikaji kamionaci nikdy sem s tim nejel ale kdyz ma kola sjety nadoraz tak toho asi moc nevyjede az se prevrtai kamion kterej bude mit kola se vzorkem tak nereknu ani slovo ale oba meli kola jak Shumachr po 30kole -)
13:11:56
25.02.2004
Baghira
-> King2: To jo, jenže oni by měli mít naopak povinně řetězy. K nám letos dorazilo už několik kamionů na letních a bez řetězů...a bylo 30 cm sněhu... se nerozjeli ani z kopce.
13:06:37
25.02.2004
Baghira
Já jsem na pracovním autě jezdil na zimácích furt a v pohodě, nestalo se mi, že by mi to na suchý silnici někde ustřelilo a to jsem jezdil jako prase. Být to naopak v zimě na letních, tak nevim nevim... Mimochodem, opotřebovávali se mi skoro stejně postupně jako leťáky na druhym autě. Ale argument, že na zimákách v létě je to jako na letních v zimě mě fakt bobavil :-))).
Extreme Tyres