Česká pošta (zasr***)

prohledat
569 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 28.12.2006 do 06.01.2024, založil/a Sušenka
řadit dle data
18:37:17
03.12.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.22 18:27:59: Žena se zařekla, že už od nich nic nechce. Poslední kapka byl ETA mrazák, který jsme vraceli hned po vybalení (přesně věc co rozbalenou chceš stěhovat zpátky prodejci) - popraskané šuplíky atd. Na jednom vysavači nedržela krytka filtru a odešlo vypínací tlačítko, na druhém zase ta krytka filtru (přitom úplně odlišné konstrukce). Jako ten základ funguje (vysavače dal používáme u ženy rodičů - jeden "v bytě" a druhý na vysávání auta - jsme tam málo, tak ty vosery člověk přežije), ale na běžný používání chci něco víc voser-free...
18:27:59
03.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 03.12.22 18:16:20: Já dříve taky, ale pak jsme u nich koupili malý bezsáčkový vysavač na takové to rychlé vysávání a je fajn. Pak od nich máme malý ruční na baterie, ten už je strašně starý a ten tyčák byl fakt někdy z 2015 a fungoval do poslední chvíle. On fungoval pořád, ale už nebyl dostupný ten silonový díl pro zaklesnutí hřídelky.

A jak říkáš, tohle řešení reklamace mne v dnešní době až zaskočilo. Zvláště v době, kdy se s tebou každej snaží vyjebat. Jsem zvědavý, jak se pochlapí z LG.
upraveno 1x, naposled 03.12.2022 18:28:38
18:16:20
03.12.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Ta hřídelka se uvolní, protože uvnitř uhnije segrovka... měnil jsem jí snad 10x než žena řekla, že už toho má dost jak se to vždy posere když se jí to hodí nejmíň a pořídili jsme novej 1 Kdybys chtěl, ještě jich tu mám 90 v zásobě 3

Ale řešení reklamace teda příkladný, to jo. Já už na tu značku ale celkem zanevřel...
18:13:02
03.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.12.22 18:01:02: Už jsem psal na podporu, počkám, co odepíšou. Nebudu se v tom drapat, zas tak levná sranda to není a není stará 10 let. Stejně v tom nic neuvidím. Dnes se tyhle spotřebiče i diagnostikují. Takovéhle věci, opravy a výměny jsem dělal u staré pračky a myčky. 4 Navíc to stojí čas, který do toho nechci investovat, toho máme beztak šici málo.
-> Milan 136 03.12.22 18:10:23: Těžko řéct, teď suší a uvidíme. Je to nějaká hybridní s invertorem.
upraveno 1x, naposled 03.12.2022 18:37:24
18:11:02
03.12.2022
Jirik_Tuňák1983
Ale musím říct, že překvapila ETA.
Měli jsme tyčový mixér ETA, zakoupený někdy ve 2015, který byl úplně skvělý. Bohužel se používal docela intenzivně jak při specifickém vaření, tak hlavně pro děti na příkrmy. Bohužel u nástavce došlo z důvodu opotřebení a vysokého nasazení uvolnění hřídelky s noži, který vyjížděla z nohy nástavce. Nejdříve jsem se díval po jiném, s ohledem na stáří, ale pak jsem se všiml, že na stránkách Ety mají náhradní nástavec kompatibilní s naším i více modely za 499,-. Koupil jsem ho a mixovalo se vesele dál. Po dvou týdnech začal mixér vynechávat během mixování (dělalo se něco tuším banán, jahoda, jabko nebo švestka a malá sušenka něco jeko BeBe). Za chvíli to zasmrdělo a bylo hotovo. Paní mixér zvedla, ale nebyla patrná žádná závada. Horko těžko jsem rozpojil obě části od sebe, motor byl docela teplý a zjistil jsem závadu. V novém nástavci - noze, se sekla ta hřídel s noži a silonový protikus (takovej ten kříž na hřídel na motoru) se úplně roztavil, jak se to protáčelo na prázdno.
Šel jsem tedy reklamovat nástavec a vzal jsem sebou i ten mixér. Sepsali jsme to, vzali kompet všechno a čekal jsem zákonnou lhůtu. Cca po třech týdnech mi přišel e-mail a SMS, že reklamace byla vyřízena, řešení výměna. Tak jsem si říkal, že dostanu určitě novej nástavec a ten si budu moct tak strčit do prdele na štorc. Stejně jsem na těch pár týdnů musel koupit nějakej obyčejný tyčák (ten je náhodou ale moc pěknej a vyšlu ho dál za 200,-, stál cca 800,-).

Šel jsem na prodejnu a čekal co bude. To, jak to probíhalo, mi sebralo veškerou schopnost komunikace, byť jsem jinak velmi výřečný až výbojný.
Servisní technik ověřil stav mixéru, výsledek byl neopravitelný. Jedna z prodavaček zmizela, za chvíli se vrátila a vlekla jakous krabici. Přinesla kompletní krásnou sadu tyčového mixéru za 1599,-, přičemž my jsme k tomu našemu měli jen mixovací dózu. Tak jsem si v duchu říkal fajn, no, teď máme mixéry dva... Ale to ještě nebyl konec. Vrátili mi i těch 499,- za ten nový nástavec a ještě se zeptali, zda chci vrátit ten starý znehodnocený. 9 9 9
www.eta.cz/shop/.../p5362 77

Pro mne z toho plyne jednoznačné ponaučení. Jakmile se objeví potřeba nějakého spotřebiče, raději si nějakou tu stovku připlatím a půjdu si ho koupit do podnikové prodejny, pokud bude k dispozici.
18:10:23
03.12.2022
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.22 17:45:44: Nějaký snímač otáček? Tyhle stroje mívají tzv tachodynamo. Setkal jsem se s tím jak u myčky, tak u pračky. Tady bude předpokládám také.
18:01:02
03.12.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Sundat záda a kouknout no...
17:45:44
03.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny: Krucipič, ty jsi to přivolal, že já to od tebe vůbec četl. Můj dnešní emajl na LG podporu přes online formulář 3:

Dobrý den,
zakoupili jsme 12.10.2020 uvedený typ sušičky. Dnes nešla zapnout, pouze bylo slyšet, jak uvnitř sušičky cvaká něco jako relé. Nepomohlo ani odpojení ze sítě. Zkusil jsem lehce pootočit bubnem (cca 10 cm do strany) a sušička se uvnitř rozsvítila. Poté šla normálně opakovaně zapnout i vypnout. Naskládali jsme do ní prádlo a po této krátké době se problém opakoval. Opět stačilo pootočit mírně bubnem. Po sušícím cyklu, který proběhl správně, jsme s cca dvouhodinovou prodlevou chtěli sušit další várku prádla a problém se opět opakoval. Sušička běží pouze při lehkém pootočení bubnu, poté se rozsvítí a lze ji zapnout. Na displeji se nezobrazuje žádná závada. Sušička je sice už po záruce, nicméně mi přijde naprosto šílené, že vypoví službu měsíc a půl po ukončení záruky. Zakoupeno bylo v Datartu, kde jsem byl s ohledem na konec záruky odkázán na LG podporu.
Předem děkuji za rady, nebo návrh řešení.

S pozdravem

Má někdo nějaký nápad, čím by to krucišpic mohlo být? 21
17:39:25
30.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 30.11.22 15:21:56: Karolína má podezření, že tam mají víc routovacích štítků, proto to možná jezdí sem a tam a pokaždé naskenovali jinej.
upraveno 1x, naposled 30.11.2022 17:55:28
15:30:26
30.11.2022
darklord
-> Syny 30.11.22 13:44:33: v pohode aj "medzimesto"
zvětšit Česká pošta (zasr***) - obrázek od darklord vložen 30.11.2022 15:30:26
15:21:56
30.11.2022
Syny
-> Jumbo 30.11.22 14:59:36: Ja jim volam uz kazdej den a nemuzou mi pry pomoct. Nejdriv pohadky, ze toho maj moc, proc to jelo 2x do Prahy a zpatky nikdo nevi a dneska jsem dostal info, ze je pry balik na nejakem jejich controllingu, nejspis pry kvuli poskozeni a ze nejsou schopny rict kdy a jestli vubec balik doruci a ze se mam obratit na prodejce. Takze asi tak...
14:59:36
30.11.2022
Jumbo
-> Syny: Žena teď řešila ztracený balík, napsala jim maila, po odpovědi jim poslala popis balíku, ten našli a už ho doručují...

Ty ses jim nějak ozýval, nebo čekáš, jak to dopadne?
upraveno 1x, naposled 30.11.2022 15:00:06
14:11:06
30.11.2022
Milan 136
13:44:33
30.11.2022
Syny
Tak ani včera ani dnes stále nic... Už to mají 14 dní.
zvětšit Česká pošta (zasr***) - obrázek od Syny vložen 30.11.2022 13:44:33
20:02:42
28.11.2022
dragon_cb_cz
-> saskyn2 28.11.22 19:57:34: Ty nebalis vse do ocelovych beden na munici z vyprodeje CSLA? 3
19:59:27
28.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
19:58:42
28.11.2022
saskyn2
Dobrý den,

obracím se na Vás v souvislosti s doručováním zásilky Z 16556 19296 od odesílatele Martina Hynouše.

Zásilka je již delší dobu bez pohybu. Pro prověření, zda se zásilka nenachází mezi neoznačenými zásilkami, bych Vás chtěla požádat o doplnění podrobného popisu obsahu a obalu – rozměry, materiál, barva aj. poznávací znamení. V případě možnosti i fotografii produktu.

Předem děkuji za zpětnou vazbu.

Za komplikace, které Vám tato situace způsobila, prosím přijměte mou omluvu.


S pozdravem a přáním krásného dne





Kateřina Doudová
19:57:34
28.11.2022
saskyn2
-> Syny: Spíš bude už nějakej poškozenej a posílají si ho někam zpátky. Mě jednou psala borka ze zásilkovny a chtěla vědět obsah, že to bude prý hledat v neidentifikovaných balíkách. Tak jsem jí rovnou poslal fotku(byla to řj ruční brzdy a asi by to byl těžký vysvětlit) A normálně to našla, docela jsem čuměl. No a pak mě jednou nasrali když něco poškodili a vyfakovali mě že v podmínkách je přeprava nerozbitných věcí, tj v podstatě z principu je rozbitné asi vše na světě. Ale tihle kokoti si nemaji co vyčítat, třeba pošta mi přejela balík autem-byl na něm vzorek pneumatiky a taky prý špatně zabalené3
19:22:55
28.11.2022
Syny
-> Bukaj: Je to jak pise Dragon. V trasovani se to ukaze az kdyz balik naskenujou v depu, vydejnim miste nebo ridic. Todle je jen nejakej haluz, kterej nechapou ani na zakaznickej lince. Jen si dokazu predstavit, jak se s tim balikem celou dobu zachazi...
upraveno 1x, naposled 28.11.2022 19:23:29
19:19:34
28.11.2022
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Takhle to pokud vim nefunguje, ten balik se musi na tom depu naskenovat, jinak by se to v pohybech neobjevilo.
19:17:28
28.11.2022
Bukaj
-> Syny: A nemůže být chyba v tom, že balík ztratili nebo někde zapadl za podběh a v systému ho mají naskladněný v té konkrétní dodávce, ale vyskladněn z ní nebyl, tak jim to furt hlásí pohyb balíku, i když ten se třeba válí někde u krajnice? 3
17:44:31
28.11.2022
Syny
-> Milan 136: Me jinej, kterej jsem objedna nekolik dni po tomhle, taky prisel v pohode, jen tendle je nejakej problemovej 8
17:42:10
28.11.2022
Milan 136
-> Syny 28.11.22 14:57:18: 3
Tam musí pracovat naprostí idioti3
Tady to funguje v pohodě 1
zvětšit Česká pošta (zasr***) - obrázek od Milan 136 vložen 28.11.2022 17:42:10
16:44:06
28.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Snad jsou to tvrdy/odolny eroticky pomucky a ne treba lubrikacni gely, ktery se muzou vylejt 3
upraveno 1x, naposled 28.11.2022 16:44:19
16:39:15
28.11.2022
Syny
Nevim no, ten balik ma za tech necelych 14 dni najeto vic jak ja za 1/4 roku 3 Proc to posilaji sem tam mi nejsou schopny rict ani na jejich zakaznickej lince. Prej uz jim tam 2x davali vedet, ze konkretne ten muj balik maj nekde specialne najit a dorucit ho - no a misto toho jel dneska do uz po druhe Prahy 3 Se fakt tesim, jak bude ten balik a veci v nem vypadat :/
upraveno 1x, naposled 28.11.2022 16:39:42
16:05:12
28.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak dáme závod, mě dnes převzali balík :-D

Vaši objednávku jsme předali dopravci: Zasilkovna - Odběrné místo.

Informaci o tom, kdy si ji budete moci vyzvednout Vám zašle dopravce formou SMS a Emailem. Obvyklá doba doručení na Vámi zvolené výdejní místo je 1-3 pracovní dny.
upraveno 1x, naposled 28.11.2022 16:05:25
15:07:41
28.11.2022
MATTESS
-> Syny: to je slušný. Mně dnes došel po týdnu balíček, 3 dny byl v Brně. Nevím, do teď mi přicházelo přes ně vše o dost rychleji
14:59:30
28.11.2022
Tomaso435
-> Syny: zásilkovna nefunguje na nějaké Lince?
14:57:18
28.11.2022
Syny
Tak balík ze Zásilkovny stále nic a pro změnu je opět v Praze 9 21
zvětšit Česká pošta (zasr***) - obrázek od Syny vložen 28.11.2022 14:57:18
12:37:36
26.11.2022
RadstaR
-> Jumbo 25.11.22 21:21:31: Vetrani mam bych rekl v pohode. Vepredu mam 3x 120mm vetrak od Noctua s tim, ze ten spodni, co fouka ke grafice mam nastavenej v biosu tak, aby se ridil teplotama grafiky a od 70 stupnu jede na max. Nicmene problem dela hot spot grafiky, kterej je schopnej vysplhat az na 105 stupnu a pak to slitne. Ted se mi do toho nechce sahat, ale az ji skonci zaruka, tak ji prepastuju a verim, ze pojede bez problemu. Ale i tak je to neprijemny a nasere to, kdyz ti tvrdej, ze se zavada neprojevila 1
21:21:31
25.11.2022
Jumbo
-> RadstaR: RTXka 3080 s 3090 potrebuji hodne vzduchu do bedny, kdyz neni dobry tok vzduchu, tak umi pekne topit... Kdyu to testuji, tak casto na otevrene testovaci sestave a tam se to projevit nemusi...

Navic pochybuju, ze tohle testuje Alza, to poslali rovnou dodavateli...
12:01:04
25.11.2022
U-Geen
-> King: zkusim, protoze vcera hrozilo, ze se telefonu stane nejaka zla oskliva vec (a zaroven v Praze parkuju tak sporadicky, ze zapomenu, jaka je to tragedie... nejcastejc jezdim do Motola a tam se to vetsinou obejde bez placeni :)
11:57:41
25.11.2022
King
-> U-Geen 24.11.22 13:37:49: Na parkovani v Praheeee mam apku Citymove (ale maily chodej z mpla) a to prvni pouziti byl teda porod, ze jsem na ulici fakt hodne "koprolaloval ", ale ted uz staci par klikancu a tradá.
10:56:15
25.11.2022
RadstaR
Zelenyho zmrda mi nepripominej. Kamos si koupil grafickou kartu RTX 3080 od MSI, ktera u nej blba, prehrivala se. Bohuzel to nijak neresil (vlastne jen rucnim omezeni TDP na 90%). Ted si koupil novou a tuhle jsem od nej vzal ja. Samozrejme u me dela to same, prehriva se a natvrdo vypina (pokud nesnizim TDP). Takze jsme to odnesli na reklamaci. Samozrejme to tam bylo mesic a vysledek ... "zavada se neprojevila" 37 a sem si jistej, ze chyba neni ani u me ani u nej. Oba mame naprosto rozdilny sestavy s dostatecnyma zdrojema
upraveno 3x, naposled 25.11.2022 11:04:44
22:18:28
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.11.22 21:54:41: Já se mrdal s Alzou a teď si myslí z Innogy, že mám na čele napsáno píča a neumím počítat. Přitom mám všechny podklady uložené. Všichni jsou ale mistři v odpovědích na něco, co tě vůbec nezajímá, mlžení a nejasné informace.
Oni si všichni vůbec myslej, že s lidmi dnes vyjebou. Ať už je to obchod, služby, dodávky nebo servis.
upraveno 2x, naposled 24.11.2022 22:31:29
21:54:41
24.11.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: No první jsme koupili pračku se sušičkou AEG a tam hned asi při 3. praní se to vysralo, pak znova (ložiska) a při opravě nám jí celou dojebali (odřená, promačkaná atd). Nakonec jsem všechny tak rozhodil, že nestihli dořešit reklamaci do 30ti dní a tím to zhaslo. Tak jsme koupili jen pračku Whirlpool a po 3 měsících začal chrastit motor, takže výměna, pak začala nepravidelně hlasitě pískat při ždímání (to dělá do teď), protejká občas voda mezi sklem dvířek a těsnením a hlavně - když nastavim program na 60°C, tak jede na cca 35°C. Při reklamaci technik přehrál software a že to mám hlídat. Tak jsem to zkusil znova a to samé. Tak znova reklamace a to už přišel s tím, že prej to je dle Whirlpoolu v pořádku, že to nemusí prát na 60°C, ale klidně na míň a že to prej je (cituji): "Jako by se to pralo na 60°C". Tak s tim jsem je poslal do řiti, že prostě ručníky a různý hadříky i z nějakých hygienických důvodů pereme na 60°C a pokud si tam nastavim 60°C, tak chci prát na 60°C. A pokud to tak není, tak kde jsem se to jako měl dozvědět před koupí, páč bych si rozhodně vybral jinej model. Na to mi řekl, že prý (dle Whirlpoolu prý) to je uvedeno v manuálu. Tam samozřejme nic takovýho neni, takže jsem poslal odstoupení od smlouvy pro závažné porušení smlouvy jelikož výrobek nemá vlastnosti které sami reklamují na webu a uvádí v manuálu a to se řeší do teď. Jestli s tim budou chtít opět vyjebat, tak to nasypu na ČOIku a případně to dál předám nějakýmu právníkovi, páč už na to nemám vůbec náladu... Toho času co jsem na tom už promrdal, to je neuvěřitelný a furt se jen s někým dohaduju o něčem, co by mělo být samozřejmý.

Ale má to jedno pozitivum - tchán už z toho má takovou prdel, že tu příští pračku nám prej koupí on, abych já už radši nic nekupoval 3
upraveno 3x, naposled 24.11.2022 22:04:37
21:22:45
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.11.22 21:12:29: Jo vidíš, to jsem už nějak vypustil. To je jak jsi si chtěl připlatit za tu "lepší" značku, abys měl jakous takous jistotu? 21
21:20:28
24.11.2022
dragon_cb_cz
21:12:29
24.11.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 21:04:58: V pohode, ja resil vraceni pracky pul roku a po tom co jsem to konecne doresil a koupil jinou, tak s ni resim to samy do ted...
upraveno 2x, naposled 24.11.2022 21:13:32
21:04:58
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.11.22 19:09:15: Buď rád, že jsi neřešil reklamaci / vrácení myčky tři neděle jako já. 3
19:34:25
24.11.2022
vhml
-> dragon_cb_cz 24.11.22 16:53:11: tak neříkám, že se to děje pokaždý, ale už jsem na to narazil nejednou. 6e to nejde dělat z PC je taky enormní píčovina
19:09:15
24.11.2022
Syny
Tak ani dneska to neklaplo... Uz to vozej sem tam tyden. Fakt se tesim jak budou ty veci uvnitr na sracku 8
17:04:05
24.11.2022
minno
Do Z-BOXu u nás si dávam doručovať celkom často a zatiaľ som nemal jediný problém. Ani s appkou, ani že by boli boxy plné a vracalo sa to na depo.

Ale je to tu len pomerne krátko (pár mesiacov). Tak dúfam, že sa to časom nezhorší.
16:53:11
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> vhml 24.11.22 14:32:48: Hele já s tou appkou taky nikdy problém neměl. Adresář přímo nemá, ale kontakty umí brát z telefonu. Zásilka mi z ní nikdy nezmizela.

Mě spíš sere, že nemají webovou verzi, protože vyťukávat jména, emaily atd na telefonu je vopruz, na PC by to bylo 10x rychleji...
16:10:13
24.11.2022
stepan
-> Syny: Tak to mě se stalo, že byl box plnej, tak balík dali na nejbližší pobočku, 5km, která má blbou otevírací dobu, a prostě smůla, je tam.
14:53:01
24.11.2022
Syny
-> vhml: Taky je fajn, že když si dáš poslat balík do Z-Boxu, tak se taky může stát, že je plnej (což jsem si myslel že Zásilkovna ví - nebo by alespoň měla vědět), oni tam balík vezou, zjistí, že se jim nikam nevejde, tak ho vezou zpátky na depo - a druhej den znova to samé atd. A tobě nepřijde žádná zpráva, e-mail ani upozornění. Jen koukáš proč tě balík jezdí furt na depo a není doručenej. Že by třeba přišla zpráva, že to je plný a jestli chceš počkat na uvolnění místa nebo to hodit na jiné výdejní místo, to je asi moc velké sci-fi...
14:32:48
24.11.2022
vhml
-> darklord 24.11.22 14:29:17: to já samozřejmě nevím kde je chyba. Prostě chci ( a musím ) použít aplikaci a funguje nahovno.
14:29:17
24.11.2022
darklord
-> vhml: haluz, mne ta aplikacia pride maximalne spolahliva oproti vsetkej konkurencii. V podstate pouzivam uz len packetu miesto posty/ppl... Nemoze byt chyba v tvojom telefone?
14:18:18
24.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Lidem se nechce dělat nic. Ale na Václavák to jede ochotně.
13:37:49
24.11.2022
U-Geen
-> vhml: torchu mimo, no ja zas vcera musel pouzit mpla.io a to jsem teda nadaval dost... ale mozna jsem jenom BFU
Extreme Tyres