-> MOLSO: Ja kyvku neobhajuju, uz nemam ani proc :) Jen nevim jak bylo mysleno, ze auto s kyvkou je nakrivo, protoze pokud myslel "motorovej clun", tak ten je otazkou pruzin a byl jak na vlecce, tak na kyvce. U vlecky jeste ve spojeni se zavodnima Ackama a tedy dalsim poklesem zadku :)
-> Syny 11.11.14 10:22:11: byť tebou tak tú kyvku zas tak neobhajujem :) Ak sa nemýlim, práve kyvka u teba spôsobila to, že si definitívne skončil so škodovkami. Nebyť vyskočenej pružiny na gufere v nohavici, nerepasoval by si zadnú nápravu, a keby si nerepasoval zadnú nápravu, nedával by si odrazu aj dopredu emkovú, a ani by si celé auto nerozobral....a jazdil by si dodnes Svetluškou
Pradědové, dědové, otci, strýcové - všichni od Popularu přes Spartaka a Octavii a STW na rámech, posléze na 1000 a 1100MB, 100, 110R, 105L, 120L, 125L - na kyvce. Některé z posledních mi skončily na delší dobu v rukách. Nic neupadlo. Asi dobře po mnoho set tisíc km usazené půlměsíce a dotažené bubny. ?-)
Zato rozpojený homokyneťák z vlečky mám v paměti vícekrát. Vždy hned jak to šlo. Dokud nenastala vhodná opatření.
Tím se jasně a definitivně rozlouskne ořech sváru mezi kyvkaři a vlečkaři. Vždy za to může dement. :-) Ale s vlečkou to tak nehoupáá, že jo,pane Lorenc?