Veyron, sbohem a šáteček...........

prohledat
92 příspěvků (zobrazeno 43 až 92) od 14.11.2005 do 15.11.2005, založil/a kirri
řadit dle data
09:49:51
15.11.2005
kirri
-> Johny Death: spotřebu má Viper velkou , mám tu psané 18 litrů mimo město, 32 ve městě, kombinované cc 25litrů na 100km dojezd 330km



-> TUNER: Tohle je sice upravované auto, ale dejme tomu, podobná série jako Veyron, já sem to sem dal jen, že mě se to líbílo jak to bylo psané, no ale vidím, že sou jen samé negace8 ale tak život je boj.



-> DuriQ: Můj názor na tyhle 2 auta znáš, stejně i ta nejvyšší rychlost je na normálních silnicích nedosažitelná, už i při rychlosti nad 200 km/h se mě klepali všechny kosti v těle a to sem seděl v MB, to máš to isté i s Pendolínem, ano dosahuje super rychlostí, ale české tratě na některých úsecích nejsou na takové rychlosti konstruovány, mě stačilo když sem si přečetl test Enza a MC12tky, na 4 rychlostní stupeň ještě protáčely pneumatiky, 6 neřadili, nereálné, ale to se testovalo na obyčejných cestách, mám tu video McLarenu jak atakuje hranici 400km/h, teda 391jel, no taky pořádnej hukot, nebo BMW850 jak na dálnici jede 300 km/h, podotýkám, že v Německu.

No ten jediný Čech co vlastní Enzo si tu podle mě vůbec nezajezdí4
08:25:34
15.11.2005
DuriQ
to iste plati aj fugaty 1
08:24:43
15.11.2005
DuriQ
kirri: bugaty ma najlepsiu acc. zatial co je "seriovych" autach dosiahnuta z 0-300km/h 13s ked toto dokaze Viper tak potom dole klobuk 1

Vipacak je pekne dielo ale neviem si to fakt predstavit kde s nim clovek vyuzije tych 1015ps 1 ibaze by chcel niekto jazdit le mans 3
06:53:03
15.11.2005
TUNER
No sice to je pěkný,srovnávat tuhle zmiji třeba s ENZEM,ale když si srovnáte jakej výkon má nepřeplňovaná zmije a nepřeplňovaný Enzo,tak je to zase někde jinde.A kdyby se dali 2 turba do Enza,jako se dali do Vajpru,tak myslim že si pro změnu opět Viper ani neškrtne.....Prostě bych srovnával seriový se seriovym a upravený s upravenym....4
01:50:51
15.11.2005
Johny Death
-> havlik: me se ten veyron moc libi a narozdil od viperu ma asi o litr mensi obem motoru cili bude mit i urcite mensí zpotřebu 4 3 3 3
21:59:55
14.11.2005
havlik
-> Bobesh: jj charger je bomba
21:59:02
14.11.2005
Bobesh
Jednoznačně VIPER,už jen proto,že je to DODGE,i když já bych radši ten starej CHARGER s HEMIm pod haubnou,znáš mě,starý desky,ty sou hezký...jinak nám vítej zpět,králi náš4
21:27:29
14.11.2005
kirri
-> Majkl: 4
21:25:25
14.11.2005
Majkl
-> kirri: tak vidis ze to splnilo ucel 52

jen sem pridal fotky aby souboj byl vyrovnanej 18



trba sou tu lidi kteri nejznaji veyrona)
21:22:58
14.11.2005
kirri
-> Majkl: Tak to jsem přesně chtěl.
21:19:36
14.11.2005
Bagrr
Kucí přeci se nebudem hádat.... A stejně je ten vajpr hezčí1
21:18:23
14.11.2005
Majkl
-> kirri: jj ja to pochopil jen sem ti chtel rict muj nazor, pritelkyne to nerada posloucha 3



jako ja o tom viperovi slysel dneska poprvy takze pro me to prinos melo, a za to dík.. ted uz vim ze i jiny automobilky se snazi o prekonani rychlosti zvuku 4 docela sem byl prekvapenej ze zrovna dodge...
21:15:41
14.11.2005
kirri
-> Majkl: No, ale já sem chtěl založit tohle téma s tím cílem, aby si někteří, teď nemyslím tebe, nemysleli, že existuje jen Veyron a je chápán jako NEJ. Taky sem se tu nechtěl handrkovat o každý kravině, ano jasně, je to diskuze, ale už to začíná být o něčem jiném, než to bylo myšleno a to je jen chvilka od založení8

No co už, je to tu takové
21:09:24
14.11.2005
havlik
-> kirri: nevim oznaceni ale ten roadster se mi tolik nelibi ani i toho Spykeru

21:07:55
14.11.2005
kirri
-> havlik: tohle je GT verze a jeste byla MF3 to byl roadster.... tuším
21:07:48
14.11.2005
Bagrr
Stejně nejhezčí je tohle2 2 1 3 3
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od Bagrr vložen 14.11.2005 21:07:48
21:04:35
14.11.2005
havlik
-> kirri: jj presne ono wiesmann
21:03:44
14.11.2005
havlik
a nebo este toto
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od havlik vložen 14.11.2005 21:03:44
21:03:09
14.11.2005
Majkl
-> kirri 14.11.05 21:01:52: to uz se me nelibi
21:02:50
14.11.2005
kirri
-> havlik: jj to je "vajsman" nebo jak se to zove nemecky na zakazku, kdysi to bylo v televiziji:) pokud se nemilim
21:02:13
14.11.2005
Majkl
-> kirri: srovnání bylo jen obrazny jak vnimam ty dve auta vedle sebe (je to ovsem jen cit k tem autum)

kazej mame svoje nechci ti nic vnucovat 4
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od Majkl vložen 14.11.2005 21:02:13
21:01:52
14.11.2005
kirri
-> Majkl: "chystané Audi RSQ je celé Bugatti Výron"
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od kirri vložen 14.11.2005 21:01:52
21:01:08
14.11.2005
havlik
21:00:44
14.11.2005
havlik
ja radsi toto
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od havlik vložen 14.11.2005 21:00:44
20:57:51
14.11.2005
kirri
-> Majkl: No s tím porovnáním si si to u mě rozházel, nemá cenu dále debatovat, máš svůj názor a ten prosazuješ...
20:56:36
14.11.2005
kirri
-> Majkl: uznej, má hodně vylepšení, ale hodně automobilek, má právě cíl tohle překonat a daří se...... mě jako poslední se líbilo Bugatti EB110 v provedení F, tohle se až moc podobá na Audi LeMans, mě to tak přijde, Viper je jen jeden, není dvojníka....
20:54:45
14.11.2005
Bagrr
-> kirri: JJ, viper je moc husté kár:o)) Kdyby mi jí někdo dal zadáčo tak jí beru všema dvaceti:o))
20:54:30
14.11.2005
Majkl
-> kirri: jezis a kdo rekl ze nema historii?? ja pisu ze me tolik nezaujala...

jako mas pravdu ted uz to neni co driv ale ja bych ho stejne chtel, pac je to muj sen tohle auto.. a viper at je treba modernejsi a lepsi je pro me neco jako kdybys porovnaval fabii junior a octavii RS, samozrejme veyron=octavie1

ale to myslim jak to na me pusobi ne nejak konkretne na nejaky vlastnosti.. nechci viper urazet je to moc pekny auto, ale ja bych sahnul po bugatti
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od Majkl vložen 14.11.2005 20:54:30
20:54:19
14.11.2005
havlik
me se nelibi ani jedno3 3 3
20:53:21
14.11.2005
Crack
mě se ten veyron moc nelíbí7
20:49:34
14.11.2005
kirri
-> Majkl: To co jsem napsal, za tím si stojím, prostě si dali na cestu, kterou nezvládli, auto předražený, nevidím tam nic extra, možná v době kdy měla být uvedená na trh ano, ale teď ZASPALI DOBU, mají historii, ale zase říkat že Dodge a Viper nemá historii to je trošku noooo, řekl bych že človk který tohle řekne neví o tom autu nic



Veyron je pro mě malej výron, prostě pomijívé1

Viper je prostě MUSCLE CAR
20:43:40
14.11.2005
Majkl
20:43:26
14.11.2005
Majkl
20:42:55
14.11.2005
Majkl
20:42:34
14.11.2005
Majkl
-> kirri: ted si schodil moje vysneny auto 30

be ne, ale ja sem jeden z tech, kterej by ty prachy za toho veyrona klidne dal... a pockal bych si lkidne dyl.. je to skvost to auto, pro me to je vyjadreni dokonalosti... Viper se mi (tehle) taky libi ale proste ta hisrorie toho auta me tak nezaujala.. parametry ma super, ale to bugatti je pro me srdecni zalezitost... jak sem ho videl tak sem se zamiloval... proste dokonaly (pominme li sliby automobilky a problemy v testovani atd atd)



a ted bych si taky dovolil par fotek :-) (sem vysazenej na tu cervenou variantu :-) )
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od Majkl vložen 14.11.2005 20:42:34
20:16:05
14.11.2005
kirri
2. a jako celek... prostě mě se opravdu líbí...
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od kirri vložen 14.11.2005 20:16:05
20:15:11
14.11.2005
kirri
-> kuko: jo ten to byl1
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od kirri vložen 14.11.2005 20:15:11
20:14:13
14.11.2005
kirri
pokračování, ješt jsem našel fotky interiéru....



1
zvětšit Veyron, sbohem a šáteček........... - obrázek od kirri vložen 14.11.2005 20:14:13
20:13:26
14.11.2005
kirri
-> kuko: nemá1
20:12:01
14.11.2005
kuko
-> kirri:

pokial viem tak modreho na jar rozbil, alebo ma uz druheho?
20:09:20
14.11.2005
kirri
-> Bagrr: Neboj, nový Viper má toto všechno vychytané, ale mě se líbi že je to "surové auto" bez stabilizace a protiprokluzu

Jinak brzdy má v předu i vzadu chlazené kotoučove s průměrem 355 mm a kombinovanou spotřebu 24l/100km ... VIVAT USA ... 1



Jinak starého Vipera vidím skoro každou návštěvu SK, ne že by ho měli moji staří rodiče, to ne, ale pan Slota, Primátor mesta Žiliny jednoho vlastní a je to, no řeknu ti, fakt parádní4
19:47:52
14.11.2005
Bagrr
-> kirri: By mě zajímalo, kolik bude stát motor, že bych si ho koupil do šádes1 3 3
19:47:42
14.11.2005
strucy
-> kirri: už som ti písal asi začnem šporiť2
19:45:21
14.11.2005
Bagrr
-> kirri: no tak to je sebevražedná kára.... Snad vylepšili i podvozek, protože původní viper prej moc extra neseděl a strašlivě rád šel do smyku...
19:41:30
14.11.2005
kirri
rozměry pneumatik pro Viper (F-R): 275/30 YR19 - 335/30 YR20
19:40:37
14.11.2005
kirri
19:40:16
14.11.2005
kirri
19:39:53
14.11.2005
kirri
19:39:31
14.11.2005
kirri
Veyron jen hromada šrotu….



Klidně bych se tohohle oslovení nebál, ještě není na světě, jeho vývoj trvá neuvěřitelně dlouho, 2 vážné havárie testovacích prototypů, dvanáctinásobné překročení nákladů na vývoj, výrobní skluz 3 roky, jeden z testovacích pilotů s ním odmítnul jezdit, hmotnost prvního prototypu byla 2,3 tuny, Michelin dlouho nemohl vyrobit pneumatiky pro rychlost 400 km/h…



Tohle jsou fakta, dokonce víc než polovina zákazníků Bugatti si vzala své peníze na nového Veyrona zpátky….



Tvrdý útok…



„Venomenální Dodge Viper“



(přepis)



Vyladěná hromada detroitského železa je rychlejší než Veyron!!!

Kdo si myslí, že Veyron je nejrychlejší auto na celém světě, riskuje uštknutí od tisícikoňové zmije neboli Dodge Viper Hennessey 1000 Coupe.

Jeho desetiválcový motor, převrtaný na 8550ccm a vybavený dvojicí turbodmychadel Garett, dosahuje výkonu 1015 koňských sil a točivý moment vrcholí na hranici 1492 Nm již v 3800ot/min.

Stovku pokoří Viper za necelé 3 sekundy. Srovnatelně působivé je zrychlení na 160 km/h (5,9s) a dvojnásobek této hodnotyje zdolán už za 19,9s! Ovšem oblast, e které Viper skutečně exceluje, je nejvyšší rychlost. Se 410 km/h pokoří tolik opěvované Bugatti Veyron, o autech jako Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT nebo Mercedes McLaren SLR ani nemluvě. Navíc všechny zastiňuje i svou exkluzivitou, neboť se vyrobí pouhých 24 kusů, cena byla stanovena na 5,5 milionu korun – přepočet. Ve srovnání s cenou Bugatti je to pakatel a navíc v ní dostanete i jednodenní kurz na soukromém okruhu, kde Vás šéfinstruktor Brian Smith bude učit, jak zacházet s tisícovkou koní pod kapotou…



FAKTA:



Dodge Viper HV1000Coupe

Motor: V10, twin turbo (Garett)

Maximální rychlost: 255mph – 410kph

Výkon: 1015koní při 5000ot/min

Točivý moment: 1492Nm při 3800 ot/min

Hmotnost: n.a.

Zrychlení: (0-100) 2,9s

Cena: $225.000,- (5,5 mil.Kc)



Bugatti Veyron

Motor: čtyři turba, šestnáctiválec 7993 ccm

Maximální rychlost: 407 km/h

Výkon: 1001 koní při 6000 ot/min

Točivý moment: 1254 Nm při 2200 ot/min

Hmotnost: 1888 kg

Zrychlení: (0-100) 2,5s

Cena: 30.000.000,-Kc



Závěr:



Proč je tu takové téma? Věřím, že mnoho z Vás zajímá i něco jiné než škodovky, tak jsem se rozhodnul z přemíry volného času vytvořit tento „článek“ snad se bude líbit…

Přidám 3 fotky tak do toho ještě nekecejte:)



kirri
Extreme Tyres