
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Veyron, sbohem a šáteček...........
-> kirri: Ne ty seš zlej a nemluvim s tebou...

-> TUNER: ale jo, seš na mě zlej
a jak sem psal tohle je turbo stejně jako Výron, ten má dokonce 2 navíc, sériovka jako sériovka, tohle je speciální edice a Výron taky není tuctové auto, navíc tenhle Dodge není o tuningu, není jedinej kus........
Sem rád, že se ti článek líbí

Sem rád, že se ti článek líbí
-> Bagrr: kua nauč se psát:o)) Eleanor.... Ford:o))
-> kirri: Můj jednorožec je prostě eleanor aneb for mustang shelby GT500 r.v. 67
Se moc koukam na filmy:o)))

-> kirri: Já jsem ti nic špatnýho o článku neřekl a nic proti němu nemam,jen jsem chtěl upozornit na to aby se srovnávali třeba atmosféry s atmosférama a seriofky se seriofkama.Jinak to pak neni fér a cítim se dotčený.....


-> Majkl: Už toho necháme, protože mě připadá, že mi se u tohohle neshodneme, podívejte a stáhněte si to co jsem uploadnul na FTP, je to zajímavé

-> Majkl: pokud se budeme bavit o našich DreamCars tak tohle je pro mě jediné ... jednorožec ...
Ferrari 288 GTO se začalo vyrábět roku 1984 a dostalo název podle slavných vozech Grand Turismo Omologato. Jednalo se o jedno z nejlepších Ferrari vůbec. Na trubkovém rámu byla karoserie z lehkých slitin, nechyběly díly ze sklolaminátu, kevlaru a nomexu. Karoserie jako taková byla velmi podařená a už navenek bylo patrné s čím máme tu čest. Vzadu se nacházel 2,9litrový osmiválec se čtyřventilovou technikou, zapalováním Marelli, a aby byl výkon víc než dostatečný, dostal k tomu ještě dvě výfuková turbodmychadla IHI. Výsledkem bylo 400koní, tedy 294kW. To umožnilo maximální rychlost 306km/h a zrychlení z 0-100km/h za 4,9sec. V roce 1984 kdy se začala tato raketa na kolech vyrábět, stála tato nádhera 193 700 000lir, což bylo dvakrát tolik než jeho předchůdce F512BB. Bylo vyrobeno celkem 272 vozů. Ve své ddobě vůbec nejrychlejší auto světa... teď se prodává posledních pár kousku s cenou okolo 9.800.000,-Kc
Ferrari 288 GTO se začalo vyrábět roku 1984 a dostalo název podle slavných vozech Grand Turismo Omologato. Jednalo se o jedno z nejlepších Ferrari vůbec. Na trubkovém rámu byla karoserie z lehkých slitin, nechyběly díly ze sklolaminátu, kevlaru a nomexu. Karoserie jako taková byla velmi podařená a už navenek bylo patrné s čím máme tu čest. Vzadu se nacházel 2,9litrový osmiválec se čtyřventilovou technikou, zapalováním Marelli, a aby byl výkon víc než dostatečný, dostal k tomu ještě dvě výfuková turbodmychadla IHI. Výsledkem bylo 400koní, tedy 294kW. To umožnilo maximální rychlost 306km/h a zrychlení z 0-100km/h za 4,9sec. V roce 1984 kdy se začala tato raketa na kolech vyrábět, stála tato nádhera 193 700 000lir, což bylo dvakrát tolik než jeho předchůdce F512BB. Bylo vyrobeno celkem 272 vozů. Ve své ddobě vůbec nejrychlejší auto světa... teď se prodává posledních pár kousku s cenou okolo 9.800.000,-Kc
-> kirri: proste symbol.. tot vse 
jako a kdyz mas prachy na auto tak uz te nezabije cca 5% rocne na udzbu :-)
jinak muj jeste vetsi sen je tohleto...

jako a kdyz mas prachy na auto tak uz te nezabije cca 5% rocne na udzbu :-)
jinak muj jeste vetsi sen je tohleto...
-> Johny Death: divej podívej se sem, slintejte a klaňte se, první super auto i když se mi nelíbí, stáhněte si klidně jen to větší a poslouchejte.......... a tiše záviďte
www.kirri.faann.net/


www.kirri.faann.net/
-> Johny Death: nemáte argumenty, krmíte se jen videama a slibama, navíc 30 milionů by nedal ani Majkl, kdyby je měl by ho to auto zruinovalo, jednou sem četl článek o jednom člověku tady v ČR který vlastní "obyčejný" Lambo Diablo a za opravy a provoz za rok zaplatí 600.000,- peněz, si to kluci propočtěte a sněte dál

jakýýých ... sakra...
-> kirri: no jo ale jakách slibech

-> Johny Death: kdo v čem byl první? první ve slibech?

-> Majkl: jj souhlasim .))) i kdyby cokoli tak byli prvni .)
-> Majkl: počkej, symbol čeho jako?
-> Majkl: to tě lituju když čekáš na Výron tak dlouho

-> kirri: ze ja bych jim ty prachy nevratil, cekal bych na výrona klidne o rok dyl
ne vazne, to auto je PRO ME proste symbol!

ne vazne, to auto je PRO ME proste symbol!

-> Majkl: no pokuď těch posledních málo věřitelů jěště nevrátilo peníze a ne jen z peněz živ je člověk...... a tenhle Viper je jen třešnička na dortu v celým Dodgy
a co mi pěknýho povíš teď.........



a co mi pěknýho povíš teď.........

-> kirri:
ale vydelek bude cca 120 000 000 a kdyz prodaji 4 vipery maji 22 mil



paní čitelko paní čitelko........ sím oni už maj 4 kusy



-> Majkl: to je ale hodně viď?

-> kirri:
na tom videu co mám maji pojizdne hned 4 kusy

na tom videu co mám maji pojizdne hned 4 kusy

-> Jirik: už skončil dávno, až vyjede, tak se o něm jen napíše ... NO KONEČNĚ ...
-> Johny Death: dávám ti tam McLaren F1 TopSpeed UKSpeed Rekord a 391km/h, ještě to tam není, dám odkaz
-> Johny Death: jj uz se snad i stalo...
-> Jirik: nekonci jen proto ze to napsal nejakej pisalek... nedavno jsem cetl neco podobnyho to s tema nehodama a problemama ale ze i prez to vsechno to chteji na trh proste dodat.
-> kirri: Takže Bugatti Výron končí ? 

-> Johny Death: to me nejde... mas mail na seznamu? to by slo..
-> Majkl: tak to mi posli rovnou prez ICQ
-> Johny Death: tak dej ftp, ma to 9MB
-> Johny Death: nakonci je zrychleni, a jen slysis, sixty, hundret a 2,5 sekundy pryc


-> Johny Death: něco najdu a udělám ti radost

-> kirri: no taky mam jedno videjko z nejakejch 340ti ale nevim co to bylo jelo to moc rychle :)

-> Johny Death: pak mám ještě astru GSi jak si to šine 290

-> Majkl: jak to je velky??? das to na ftp?
-> Johny Death: jinak děkuju

-> kirri: si nekdy spindu s diskem .)))
-> Majkl: jojo :)))
-> Johny Death: má to jen jeden, už to Enzo bylo i v TýVý, jo ja už pracuju na stránklách a na ftp ti to dám, až to najdu mám tady asi 10GB filmů
-> Johny Death: mam video s buggati, chces?
-> kirri: jediny čach? neni jich nahodou v CR vic? a me se ten clanek taky libi :))) ja mam bugatku rad a libi se mi :) a dat mi ho nekdo tak beru vsemi deseti :) a mimochodem ty dve videa co jsi zminoval nehodil bys to na ftp? chtel bych na to juknout :)
-> DuriQ: no kjde bys to využil... třeba když se nekde potřebuješ rychleji dostat z křižovatky

-> Johny Death: spotřebu má Viper velkou , mám tu psané 18 litrů mimo město, 32 ve městě, kombinované cc 25litrů na 100km dojezd 330km
-> TUNER: Tohle je sice upravované auto, ale dejme tomu, podobná série jako Veyron, já sem to sem dal jen, že mě se to líbílo jak to bylo psané, no ale vidím, že sou jen samé negace
ale tak život je boj.
-> DuriQ: Můj názor na tyhle 2 auta znáš, stejně i ta nejvyšší rychlost je na normálních silnicích nedosažitelná, už i při rychlosti nad 200 km/h se mě klepali všechny kosti v těle a to sem seděl v MB, to máš to isté i s Pendolínem, ano dosahuje super rychlostí, ale české tratě na některých úsecích nejsou na takové rychlosti konstruovány, mě stačilo když sem si přečetl test Enza a MC12tky, na 4 rychlostní stupeň ještě protáčely pneumatiky, 6 neřadili, nereálné, ale to se testovalo na obyčejných cestách, mám tu video McLarenu jak atakuje hranici 400km/h, teda 391jel, no taky pořádnej hukot, nebo BMW850 jak na dálnici jede 300 km/h, podotýkám, že v Německu.
No ten jediný Čech co vlastní Enzo si tu podle mě vůbec nezajezdí
-> TUNER: Tohle je sice upravované auto, ale dejme tomu, podobná série jako Veyron, já sem to sem dal jen, že mě se to líbílo jak to bylo psané, no ale vidím, že sou jen samé negace

-> DuriQ: Můj názor na tyhle 2 auta znáš, stejně i ta nejvyšší rychlost je na normálních silnicích nedosažitelná, už i při rychlosti nad 200 km/h se mě klepali všechny kosti v těle a to sem seděl v MB, to máš to isté i s Pendolínem, ano dosahuje super rychlostí, ale české tratě na některých úsecích nejsou na takové rychlosti konstruovány, mě stačilo když sem si přečetl test Enza a MC12tky, na 4 rychlostní stupeň ještě protáčely pneumatiky, 6 neřadili, nereálné, ale to se testovalo na obyčejných cestách, mám tu video McLarenu jak atakuje hranici 400km/h, teda 391jel, no taky pořádnej hukot, nebo BMW850 jak na dálnici jede 300 km/h, podotýkám, že v Německu.
No ten jediný Čech co vlastní Enzo si tu podle mě vůbec nezajezdí

to iste plati aj fugaty 

kirri: bugaty ma najlepsiu acc. zatial co je "seriovych" autach dosiahnuta z 0-300km/h 13s ked toto dokaze Viper tak potom dole klobuk
Vipacak je pekne dielo ale neviem si to fakt predstavit kde s nim clovek vyuzije tych 1015ps
ibaze by chcel niekto jazdit le mans

Vipacak je pekne dielo ale neviem si to fakt predstavit kde s nim clovek vyuzije tych 1015ps


No sice to je pěkný,srovnávat tuhle zmiji třeba s ENZEM,ale když si srovnáte jakej výkon má nepřeplňovaná zmije a nepřeplňovaný Enzo,tak je to zase někde jinde.A kdyby se dali 2 turba do Enza,jako se dali do Vajpru,tak myslim že si pro změnu opět Viper ani neškrtne.....Prostě bych srovnával seriový se seriovym a upravený s upravenym....

-> havlik: me se ten veyron moc libi a narozdil od viperu ma asi o litr mensi obem motoru cili bude mit i urcite mensí zpotřebu




-> Bobesh: jj charger je bomba
Jednoznačně VIPER,už jen proto,že je to DODGE,i když já bych radši ten starej CHARGER s HEMIm pod haubnou,znáš mě,starý desky,ty sou hezký...jinak nám vítej zpět,králi náš

-> Majkl:
