-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.01.16 22:49:28: Hele moc to tu nesleduju, ale naše felda se k těm 200 tisícům ani nepřiblížila a už měla novou poloosu, altík, tlumiče, nevim kolik různejch čepů, kompletně dělaný brzdy, spojku, opravovaný podsvětlení palubky, rozhrkaný sedačky, opravovanej vejfuk... to jen tak co lovím z hlavy. Přední blatníky už dávno vyměněný (kvůli korozi) a než jsem jí poslal dál, byla na ní provedená docela rozsáhlá klempířská oprava (zadní lemy vnější i vnitřní, konce prahů, pátý vrata komplet nový a já nevím co ještě)...
Oktávka - minulý týden namotáno 335 tisíc, spojka stále žije, poloosy původní, altík původní, do elektriky šáhnuto dvakrát (kablík IMO, prasklej kabelovej svazek levých zadních dveří)...
Accord - 260 tisíc najeto, jediná vážnější oprava - umřela jedna z řídících jednotek. Jinak se mění akorát olej, filtry a žárovky (těch má docela spotřebu, to je fakt). Koroze téměř žádná a výhradně na místech "sídlištního lišeje".
A určitě najdeš protipříklady - což dokazuje přesně to co ti chci říct - že pár aut není statistika a nejde osobní zkušenost zevšeobecnit, dokud ti jich rukama neprojdou minimálně stovky.
EDIT: A ještě bych dodal, že feldu mám sice rád a ještě nedávno jsem si říkal, že by mi na dojezdy do práce stačila... včera jsem potřeboval vyjet s bráchovou feldou ze zahrady abych vyparkoval svoje auto a těch pár metrů mě přesvědčilo, že ani já nejsem imunní vůči selektivní paměti a zvládnul jsem za těch necelých 6 let zapomenout na ledacos špatné... to auto bylo o dost horší, než jsem si ho "pamatoval"... A chuť jezdit s ním do práce mě rychle přešla.