skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
01:38:27
20.02.2016
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 19.02.16 23:24:52: Neboj se, to je jen takový předvíkendový výkřik do tmy.
01:35:47
20.02.2016
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.16 23:19:26: A co je na 106 a 206 novýho teda fakt nevim. Jinak dodavky, podivej se nekdy i do zaruk na karoserii u normalnich pracantu proti osobnim verzim nebo osobakum.
Kazda znacka ma nejake auto nebo barvu ktera pelicha, zrovna si myslim, ze veleslavna Skoda jich ma vic nejen po strance barvy, ale i plechariny vic nez je zdravo. U te kvalitni koroze neni nic vyjimecneho ani u 2kovych oktavek. Voloupane rezavejici prahy u stribrnejch dvojek na nasich sluzebacich staly fakt za to. Pata vrata a pertly dveri ani nemluve. Vsechno slo na reklamace. Francouzu jsme meli v rodine dost a zadny se neloupal, cumim na dve 206ky denne u prace a nejak se taky neloupou. Nejak mi to na kazdeho druheho nevychazi. Znam jednu loupaci, tu kolegovo tchan oplachl v lete na slunicku studenou wapkou, je to oranzova metaliza.
Kazda znacka ma nejake auto nebo barvu ktera pelicha, zrovna si myslim, ze veleslavna Skoda jich ma vic nejen po strance barvy, ale i plechariny vic nez je zdravo. U te kvalitni koroze neni nic vyjimecneho ani u 2kovych oktavek. Voloupane rezavejici prahy u stribrnejch dvojek na nasich sluzebacich staly fakt za to. Pata vrata a pertly dveri ani nemluve. Vsechno slo na reklamace. Francouzu jsme meli v rodine dost a zadny se neloupal, cumim na dve 206ky denne u prace a nejak se taky neloupou. Nejak mi to na kazdeho druheho nevychazi. Znam jednu loupaci, tu kolegovo tchan oplachl v lete na slunicku studenou wapkou, je to oranzova metaliza.
23:24:52
19.02.2016
19.02.2016
Syny
-> Tuner#2: Me se Cordoba taky loupe a je 21 let stara :)
23:22:18
19.02.2016
19.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 19.02.16 23:20:24: JJ 106, 206 atd. nicméně na dvouletém autě mít tohle je masakr...
23:20:24
19.02.2016
19.02.2016
U-Geen
-> Tuner#2: se loupaly snad dycky... treba 106ky :-)
23:19:26
19.02.2016
19.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 19.02.16 22:45:54: Jako, že dodávka má horší lakování a nebo jiné plechy? Po tom co se na parkovišti pomalu každý druhý francouz v melte loupe na kapotě/střeše si nemyslím, že je to problém jen dodávek...
22:52:10
19.02.2016
19.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: To bych se pak chtel dohadovat s policajtama, auto bily a v technicaku modra
22:49:45
19.02.2016
19.02.2016
ZZ__Top
By mě zajímalo čím to fakt stříkají. To i můj blatník stříkaný jen tak bez pořádné přípravy podkladu a sprejem drží
22:45:54
19.02.2016
19.02.2016
Jirik_Tuňák1983
Ale dodávka a osobní vůz je dost velký rozdíl.
21:06:21
19.02.2016
19.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
09:11:14
09.02.2016
09.02.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: A přitom stačí ten O kroužek máznout při montáži indulonou...
06:48:53
09.02.2016
09.02.2016
Milan 136
-> MXMarek: kdyz se vymeni tak jak ma, tak nic nehrozi. Kdyz ale nejakej expert strihne o-krouzek a nafta strika vsude kolem...
06:46:02
09.02.2016
09.02.2016
StepaNoFUN
-> MXMarek: filtr je vepředu v rohu motorovýho prostoru. A jak začne týct, tak zkurví plochej řemen, kterej vyndá rozvoďák. :-)
22:07:21
08.02.2016
08.02.2016
MXMarek
Kde to má proboha naftový filtr, že to kvůli jeho výměně namotá řemen do rozvodů?
21:34:37
08.02.2016
08.02.2016
Milan 136
-> suri: jo tak od filtru to znám. Ale měli jsme jen PD skočený o zub. Většinou se to zachytilo včas
21:25:58
08.02.2016
08.02.2016
suri
-> Milan 136 08.02.16 21:21:24: Niekde sa učiť musíme , jedno bol odlomený šroub vodiacej kladky a zlomené všetky výfukové vahadlá a zdvihátka - riešené bez skladania hlavy ... na druhom šikovný človiečik vymenil naftový filter , tiekol , namotalo plochý remeň pod rozvod aj gufero a skočilo to , zložili to s novým rozvodom a nič , zlomené skoro všetky zdvihátka ,vahadlá ok ... ten predtým po zložení modulu vačiek a fúknutí do valca mal tlaky a pekne sa pretáčal , tento druhý nechcel ísť , čo sa zistilo bolo spôsobené namotaným remeňom pod remenicou v gufere , tak šla dole aj hlava , pre istotu zrovnaná a zabrúsená , nové zdvihátka a beží to ...
21:21:24
08.02.2016
08.02.2016
Milan 136
-> suri: co se to tam s tim u vas deje? To my nemame
19:35:18
08.02.2016
08.02.2016
suri
-> Nwkt 28.01.16 09:17:56: Tak tu mám zase skočený CR , pre predstavu
04:40:59
02.02.2016
02.02.2016
Sita
Problem je, ze kazdej ma tu statistiku nejak jinak zkreslenou. Milan tim, ze se pohybuje ve velkoservisu, samozrejme potkal stovky vaznejch oprav na Feldach, ale je to trochu jako delat statistiku nemocnosti pouze ze vzorku lidi v nemocnicnim arealu...
Podle me ta Felda byla diky svy jednoduchosti proste spolehlivy auto, jednu doma taky mam, a vytknul bych ji jen korozi okrajovych dilu. Je to 11/2000, jezdila jako firemni auto u svagra a pak soukrome. Ma i servisku a nikdy nic vaznyho se na ni nedelalo. Ted je ale na dilne a musi se udelat lemy a opravit par okraju blatniku, zadni dvere, atd...
Ze je to zastaraly auto co se tyce ovladani a komfortu, jsem tady na foru psal uz vic jak pred 10ti lety, kdyz jsem ji srovnaval s Fordem KA, a pamatuju ze Jirik tehdy ostre nesouhlasil . Ale to uz je ted jedno, muze to bejt i subjektivni ;)
Podle me ta Felda byla diky svy jednoduchosti proste spolehlivy auto, jednu doma taky mam, a vytknul bych ji jen korozi okrajovych dilu. Je to 11/2000, jezdila jako firemni auto u svagra a pak soukrome. Ma i servisku a nikdy nic vaznyho se na ni nedelalo. Ted je ale na dilne a musi se udelat lemy a opravit par okraju blatniku, zadni dvere, atd...
Ze je to zastaraly auto co se tyce ovladani a komfortu, jsem tady na foru psal uz vic jak pred 10ti lety, kdyz jsem ji srovnaval s Fordem KA, a pamatuju ze Jirik tehdy ostre nesouhlasil . Ale to uz je ted jedno, muze to bejt i subjektivni ;)
10:25:23
01.02.2016
01.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 01.02.16 00:57:10: Ta vypadá úplně normálně.
08:20:04
01.02.2016
01.02.2016
Bukaj
-> dragon_cb_cz 31.01.16 22:06:27: Tak pravda - řazení u Feldy jsem v cca 150 tisících musel repasovat, neboť některé jeho části byly vyrezlé (kvůli zpuchřelé gumičce za 7 Kč) a uznávám - ten čípek na spoji táhla a hokejky z převodovky nebyl konstrukčně dobrý nápad, nicméně šroub se samojistící matkou toto vyřešil
01:33:33
01.02.2016
01.02.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
Dobře, napsal jsem to blbě, vyjma OHC vybavenejch napínákem.
Dobře, napsal jsem to blbě, vyjma OHC vybavenejch napínákem.
00:57:10
01.02.2016
01.02.2016
Jarda/felda
-> palinator 31.01.16 19:10:35: a co teprve 7x15 se 195/50
22:06:27
31.01.2016
31.01.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Třeba u Accorda jsem rozvoďák slyšel poprvý až teď když jsem ho vzal pod svá křídla a pořád je to velmi decentní... na to že ten řetěz má odtočeno 260 tisíc pohoda. U Saaba chrastí trochu víc (310 tisíc najeto) ale pořád nic dramatického.
-> Jarda - zrušená registrace 31.01.16 07:10:20: Mnou popisovaný stav řazení se u obou aut vyskytoval při nájezdu okolo 150ti tisíc...
-> Jarda - zrušená registrace 31.01.16 07:10:20: Mnou popisovaný stav řazení se u obou aut vyskytoval při nájezdu okolo 150ti tisíc...
20:09:14
31.01.2016
31.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.01.16 19:10:35: Záleží v jaké třídě. Ale to už je míchán rybíz s angreštem, řešili jsme se surim víceprvek.
19:10:35
31.01.2016
31.01.2016
palinator
6x15 mám origo na Toledu, ale 6,5x15 vypadá přeci jen líp, bohužel už se ale musí dávat bacha u obrubáků. U Oct na 205/55 R16 nevim jaká je šíře ráfků, ale vypadá to jako stejnej balon, co mám u škodovky 175/70 na 5J diskách.
-> Jirik_Tuňák1983 29.01.16 19:52:40:
Ono to není tak dramatický, když víceprvkovejch náprav ubejvá a nahrazuje se to klikou.
-> Jarda:
Já jsem si ještě nevšim aut od dob třířadejch řetězů, že by nějaký auto bylo tichý z pohledu rozvodů.
-> Jirik_Tuňák1983 29.01.16 19:52:40:
Ono to není tak dramatický, když víceprvkovejch náprav ubejvá a nahrazuje se to klikou.
-> Jarda:
Já jsem si ještě nevšim aut od dob třířadejch řetězů, že by nějaký auto bylo tichý z pohledu rozvodů.
07:10:20
31.01.2016
31.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 30.01.16 21:38:33: ja ted najel 1000km s oct.II 77kW, najeto 530tis. km - celkem slusne servisovana a dokonce ji i obchodnik nechal kdysi nachipovat, ale teda mista min nez ve felde...
Kdyz jsem potom sednul do feldy, tak jsem zjistil, ze nejede :) Ta octava je vetsi a tezsi - tezkopadna, felda je lip riditelna a i predvidatelna a to nemam rad predohraby.
Na tu octavu bych si musel zvyknou, pri predjizdeni jsem to moc tocil a to uz ztracela vykon, ale nechtel bych to... ten odstup od silnice mi uz vadi, jisty odstup od silnice pozoruji uz ve felde (no, ale kdyz to je nejlevnejsi jezdeni :(), zlatej rapid nebo niva, to jsou podstiva auta
Jinak vule radicky u feldy/fava, zacina byt znatelna v cca 125tis. km a pak uz se jen zvetsuje a pri 350tis. km tam uz je to, co popisujes... potom uz jem prevrtat a dat sroubek, ja jsem to u feldy udelal po 210 tis. km.
-> Bukaj 30.01.16 23:44:24: co s tema rozvodakama delate - ja felda 250tis. km a rozvodak tichej, rapid 250tis. km a rozvodak zacina byt lehce slyset, je teda fakt, ze Ty mas old face a ja new face (puvodne) feldu a v rapidu mam taky rozvody pro new face od klain a blazek
A jsem zvedav, jak poresis tu prevodovku, ja se o to snazil u MTX a nepovedlo se mi to, rechta to hrozne a podle me v kolecku petky to neni, mel jsem schozeny ten bok a na nic jsem neprisel :( u feldy uz to zacina byt trochu slyset a u zeleneho MTX nepatrne.
Kdyz jsem potom sednul do feldy, tak jsem zjistil, ze nejede :) Ta octava je vetsi a tezsi - tezkopadna, felda je lip riditelna a i predvidatelna a to nemam rad predohraby.
Na tu octavu bych si musel zvyknou, pri predjizdeni jsem to moc tocil a to uz ztracela vykon, ale nechtel bych to... ten odstup od silnice mi uz vadi, jisty odstup od silnice pozoruji uz ve felde (no, ale kdyz to je nejlevnejsi jezdeni :(), zlatej rapid nebo niva, to jsou podstiva auta
Jinak vule radicky u feldy/fava, zacina byt znatelna v cca 125tis. km a pak uz se jen zvetsuje a pri 350tis. km tam uz je to, co popisujes... potom uz jem prevrtat a dat sroubek, ja jsem to u feldy udelal po 210 tis. km.
-> Bukaj 30.01.16 23:44:24: co s tema rozvodakama delate - ja felda 250tis. km a rozvodak tichej, rapid 250tis. km a rozvodak zacina byt lehce slyset, je teda fakt, ze Ty mas old face a ja new face (puvodne) feldu a v rapidu mam taky rozvody pro new face od klain a blazek
A jsem zvedav, jak poresis tu prevodovku, ja se o to snazil u MTX a nepovedlo se mi to, rechta to hrozne a podle me v kolecku petky to neni, mel jsem schozeny ten bok a na nic jsem neprisel :( u feldy uz to zacina byt trochu slyset a u zeleneho MTX nepatrne.
01:43:25
31.01.2016
31.01.2016
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 30.01.16 23:53:25: po tuningu mam dráhy řazení přesný až moc
00:48:06
31.01.2016
31.01.2016
dragon_cb_cz
-> Nepér:
00:42:24
31.01.2016
31.01.2016
Nepér
-> Bukaj: Jenže ty si hipstr (ani o tom nevíš )
23:53:25
30.01.2016
30.01.2016
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Njn, tak já do ní nesedl z předfaceliftové oktávie, ale z Aera A to přesný řazení u feldy mi přijeď ukázat, já zatím nepotkal žádnou, kde by se nedalo se zařazeným kvaltem kvedlat pákou do stran o několik cm tam a zpět... Pravda, ten klacek je tam dlouhej jak v autobusu...
Ten pocit z pedálů nevím jak popsat, přišlo mi to podobné jako v tom našem rodinném T4 - spojka taková "trhavá", plynovej pedál s divným odporem a nulovou reakcí... ale netvrdím, že bráchovo spotřebák je nejopečovávanější fileta na světě, to ne.
Ten pocit z pedálů nevím jak popsat, přišlo mi to podobné jako v tom našem rodinném T4 - spojka taková "trhavá", plynovej pedál s divným odporem a nulovou reakcí... ale netvrdím, že bráchovo spotřebák je nejopečovávanější fileta na světě, to ne.
23:44:24
30.01.2016
30.01.2016
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Tak já takové pocity neměl - Feldí sedačky mi k postavě vyhovují, pedály - jenom trochu nezvyk, že spojka zabírá dost nahoře - spojka původní z výroby a 160 tisíc natočeno - ovšem úplně stejně zabírala, když jsem auto koupil a na počítadle bylo 94 tisíc (tehdy jsem se zařekl, že spojku nebudu řešit, dokud nezačne klouzat, dával jsem tomu max půlrok...).
No, a řazení je oproti 130LPG hrozně přesný - zatímco u škodovky jsem si zvykl řadit do X, u Feldy to nejde jinak, než jako v autoškole do H - ale kvalty tam padaj samy, pokud člověk dodrží dráhu dle schématu.
Ale asi budu časem (letos) muset vyřešit dvě "kosmetické" věci: rachotící rozvodový řetěz a rachotící převodovka na neutrál - docela mi to drásá nervy, oproti "tiché" 130LPG
No, a řazení je oproti 130LPG hrozně přesný - zatímco u škodovky jsem si zvykl řadit do X, u Feldy to nejde jinak, než jako v autoškole do H - ale kvalty tam padaj samy, pokud člověk dodrží dráhu dle schématu.
Ale asi budu časem (letos) muset vyřešit dvě "kosmetické" věci: rachotící rozvodový řetěz a rachotící převodovka na neutrál - docela mi to drásá nervy, oproti "tiché" 130LPG
21:38:33
30.01.2016
30.01.2016
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Interiér malej, sedadla mrňavý a nepohodlný (a to tam má brácha sesle z Laurinky), pedály takový "gumový", řazení jak když kvedláš klackem v hovně... a celý to bylo po nastartování takový roztřesený. Rozhodně jsem se cejtíl víc jako ve "veteránu" než jako v moderním autě
18:33:00
30.01.2016
30.01.2016
Bukaj
-> dragon_cb_cz 29.01.16 18:26:26: No, vidíš, já teď předevčírem zase skoro po roce sednul do své Feldy (škodovku mám u lakýry a Octavii jsem po TK vrátil tátovi) a jedinej negativní dojem při první jízdě byl ten, že se mi zdál interiér (z místa řidiče) komicky malinkej - ne nepohodlnej, ale opticky malej - asi jak když přesedneš z Favorita do MBčka...
14:56:51
30.01.2016
30.01.2016
Milan 136
-> dragon_cb_cz 29.01.16 18:26:26: prebijejici alternator taky popravil nejednu ridici jedbotku motoru
20:29:43
29.01.2016
29.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 29.01.16 20:15:31: Náchylné to právě oproti ohnutému klacku je. Protože čím víc ramen, čepů, silentbloků, tím snáze se geometrie rozhodí. Tj. vzadu.
Vpředu? Zlatej jednoduchej lichoběžník na Škodovce. U McPhersonu stačí vymletý horní uložení tlumičů a už je geo v prdeli a než to řidič uživatel pozná....
Vpředu? Zlatej jednoduchej lichoběžník na Škodovce. U McPhersonu stačí vymletý horní uložení tlumičů a už je geo v prdeli a než to řidič uživatel pozná....
20:15:31
29.01.2016
29.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 29.01.16 19:52:40: náchylné to nie je , len to nesmie robiť každý kto má do prdele dieru , a to že na väčšine OII zadok nenastaví už nikto lebo je to zahrdzavené to je druhá vec ... poznám kvalitnú geo ak sa s tým vyhrá kolega aj ako to auto sedí a poznám odfláknutú na rovnakom aute ... hold nie každý dodržuje určité postupy a skúsenosti ...
19:52:40
29.01.2016
29.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 29.01.16 19:27:16: Moc lidí neví, že se dělá u OII geo i na zadku. Já jsem nechával dělat předek / zadek teď někdy v listopadu nebo prosinci. Přijde mi ale, že čím jsou nápravy složitější a mají více ramen a silentbloků, tak je to na geometrii náchylnější ať už provozem, tak únavou uložení tlumičů + silentbloků.
19:27:16
29.01.2016
29.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 29.01.16 17:03:46: nemal som nikdy problém čo sa týka jazdných vlastností a nemám ani ESP , to chce mať ok nápravy a kvalitne urobenú geo , nie ako 90% OII nastavenú vpredu zbiehavosť a tým to hasne
18:26:26
29.01.2016
29.01.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.01.16 22:49:28: Hele moc to tu nesleduju, ale naše felda se k těm 200 tisícům ani nepřiblížila a už měla novou poloosu, altík, tlumiče, nevim kolik různejch čepů, kompletně dělaný brzdy, spojku, opravovaný podsvětlení palubky, rozhrkaný sedačky, opravovanej vejfuk... to jen tak co lovím z hlavy. Přední blatníky už dávno vyměněný (kvůli korozi) a než jsem jí poslal dál, byla na ní provedená docela rozsáhlá klempířská oprava (zadní lemy vnější i vnitřní, konce prahů, pátý vrata komplet nový a já nevím co ještě)...
Oktávka - minulý týden namotáno 335 tisíc, spojka stále žije, poloosy původní, altík původní, do elektriky šáhnuto dvakrát (kablík IMO, prasklej kabelovej svazek levých zadních dveří)...
Accord - 260 tisíc najeto, jediná vážnější oprava - umřela jedna z řídících jednotek. Jinak se mění akorát olej, filtry a žárovky (těch má docela spotřebu, to je fakt). Koroze téměř žádná a výhradně na místech "sídlištního lišeje".
A určitě najdeš protipříklady - což dokazuje přesně to co ti chci říct - že pár aut není statistika a nejde osobní zkušenost zevšeobecnit, dokud ti jich rukama neprojdou minimálně stovky.
EDIT: A ještě bych dodal, že feldu mám sice rád a ještě nedávno jsem si říkal, že by mi na dojezdy do práce stačila... včera jsem potřeboval vyjet s bráchovou feldou ze zahrady abych vyparkoval svoje auto a těch pár metrů mě přesvědčilo, že ani já nejsem imunní vůči selektivní paměti a zvládnul jsem za těch necelých 6 let zapomenout na ledacos špatné... to auto bylo o dost horší, než jsem si ho "pamatoval"... A chuť jezdit s ním do práce mě rychle přešla.
Oktávka - minulý týden namotáno 335 tisíc, spojka stále žije, poloosy původní, altík původní, do elektriky šáhnuto dvakrát (kablík IMO, prasklej kabelovej svazek levých zadních dveří)...
Accord - 260 tisíc najeto, jediná vážnější oprava - umřela jedna z řídících jednotek. Jinak se mění akorát olej, filtry a žárovky (těch má docela spotřebu, to je fakt). Koroze téměř žádná a výhradně na místech "sídlištního lišeje".
A určitě najdeš protipříklady - což dokazuje přesně to co ti chci říct - že pár aut není statistika a nejde osobní zkušenost zevšeobecnit, dokud ti jich rukama neprojdou minimálně stovky.
EDIT: A ještě bych dodal, že feldu mám sice rád a ještě nedávno jsem si říkal, že by mi na dojezdy do práce stačila... včera jsem potřeboval vyjet s bráchovou feldou ze zahrady abych vyparkoval svoje auto a těch pár metrů mě přesvědčilo, že ani já nejsem imunní vůči selektivní paměti a zvládnul jsem za těch necelých 6 let zapomenout na ledacos špatné... to auto bylo o dost horší, než jsem si ho "pamatoval"... A chuť jezdit s ním do práce mě rychle přešla.
17:09:05
29.01.2016
29.01.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak je to na citigo, tak je to ouzky no. Patri na to 185/55 R15.
15 plechy na OIII a 16na SIII je jsou katastrofa
15 plechy na OIII a 16na SIII je jsou katastrofa
17:03:46
29.01.2016
29.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 29.01.16 16:32:56: To je pravda. Na OIII je to síla. Asi jako 16" na Sup III.
Nedrncá no, ale stabilita znatelně slabší. Navíc standardní 225/45/17 taky moc nedrncají. Až je to překvapivé.
Nedrncá no, ale stabilita znatelně slabší. Navíc standardní 225/45/17 taky moc nedrncají. Až je to překvapivé.
16:32:56
29.01.2016
29.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 29.01.16 12:41:11: Práve na dvojke sú tie R15 v pohode , horšie je to na OIII tam je to vzhľadovo katastrofa , som spokojný , aspoň to nedrncá ..
12:41:11
29.01.2016
29.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 29.01.16 12:26:09: Ona vypadá všelijak i samotná ta guma 195/65/15 vůči autu. Čím větší auto, tím to vypadá na tomto rozměru strašněji.
Kolega ji má teď na zimákách u O II konby a je z toho na mrtvici a nemůže se dočkat na jaro na přezouvačku na 17"ky.
Kolega ji má teď na zimákách u O II konby a je z toho na mrtvici a nemůže se dočkat na jaro na přezouvačku na 17"ky.
12:40:28
29.01.2016
29.01.2016
Mil@n
-> Jirik_Tuňák1983: BMW e34 je fakt,že to byla příplatková výbava ale šlo to
12:38:33
29.01.2016
29.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Mil@n 29.01.16 12:34:43: A na jakém kcháru?
12:34:43
29.01.2016
29.01.2016
Mil@n
-> Jirik_Tuňák1983: No šetří se kde může Já mám na autě z roku 1989 disk 8,5x17 s pneu 235/45 a to tenkrát obouvat muselo stát hodně moc když standart byli 13 nebo 14