-> Tuner#2: kdo je tu mimoň bych vynechal. Nic, co si koupíš nestojí tolik, kolik je výrobní cena. Nejsou to jen autodíly, ale díly do čehokoliv...
Takhle to prostě chodí a nezmůžeme s tím nic. Samozřejmě, že bych si případně to řízení rád koupil za výrobní náklady. Ale to holt nejde.
Když ho budu potřebovat, tak si samozřejmě nějak poradím, seženu levněji, jeté atd. Ale to určitě nedonutí výrobce, potažmo prodejce ten díl o třetinu slevnit.
Tady to máš za tuhle cenu. Kupuj, nebo nech ležet. Tak to prostě je
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
21:28:42
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
21:27:18
26.01.2016
26.01.2016
tunerlada
-> havlik: to byl jen příklad, feldy a octávky jsou nejopěvovanější auta snad co tu tak čtu vždycky, nepohodlných a relativně dražších aut je mooc velká hromada
21:26:27
26.01.2016
26.01.2016
M@rtin
Zajímavý bylo tohle.
Propáčklý oboje dveře a malej kousek prahu a oprava za 80tkč
Propáčklý oboje dveře a malej kousek prahu a oprava za 80tkč
21:23:51
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 26.01.16 21:22:10: Ja pri ceste vidím stávať len Renaulty , ale bohate to predbiehajú Passaty B6 čo u mňa suverénne vedú v poruchovosti , a schopnosti urobiť neopraviteľnú poruchu na ceste , s KO motorom a podobne :D
21:23:36
26.01.2016
26.01.2016
havlik
-> tunerlada 26.01.16 21:15:03: tak krom trakaře je skoro všechno pohodlnější jak oktávka
21:22:10
26.01.2016
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
Já si stejně myslím, že v době nářadí v kufru bylo u cest odstavených podstatně více aut s nějakou závadou nebo vejvarem než dnes. A to ta auta měla najeto několikanásobně méně a bylo jich i méně registrovaných než dnes. Na ten gigantický objem novějších nebo nových aut jich zase tak moc odstavených u cesty s nějakou výserkou vidět není. Spíše si nevybavuji, kdy jsem nějaké novější za poslední dobu vůbec viděl, opačne by to byl ale dlouhej seznam.
21:22:01
26.01.2016
26.01.2016
M@rtin
Ono opravy novejch aut fakt něco stojí.
Před pár lety jsem blbě zaparkoval a služebák byl na opravě za 65tkč
Neautorizák by srovnal kapotu, dal novej nárazník a za 20tkč by to bylo v cajku.
Autorizák měl rozpis od opravy na pět stránek A4, kde bylo vypsaný úplně vše a nakonec byl novej blatník, kapota, nárazník, mlhovka a světlo
A jen takové rovnání tabulky SPZ v autorizáku bylo za 143,- Kč
Před pár lety jsem blbě zaparkoval a služebák byl na opravě za 65tkč
Neautorizák by srovnal kapotu, dal novej nárazník a za 20tkč by to bylo v cajku.
Autorizák měl rozpis od opravy na pět stránek A4, kde bylo vypsaný úplně vše a nakonec byl novej blatník, kapota, nárazník, mlhovka a světlo
A jen takové rovnání tabulky SPZ v autorizáku bylo za 143,- Kč
21:20:38
26.01.2016
26.01.2016
suri
Možno som divný ale ja fakt jazdím na Felicii celkom dosť oproti ostatným Feldám a nevadí mi to , netreba byť zhýčkaný všetkými somarinami , lepšie auto na cestu do práce nepoznám , stojí na ulici , ostreknem ju rozmrazovačom , naštartujem neriešim a idem ... nedávam do garáže , do dvora , idem do hory , idem na lúku idem všade ... Bol som na nej v Prahe , pochodil ČR krížom krážom a ešte plánujem pochodiť a nemal som žiadny problém ...
21:19:33
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> haso: to je trochu taková noční můra mechaniků
Prvně nesmíš být na práci prase. Většinou takovou práci nedělá mechanik, kterej právě dodělal spojku a brzdy na firemním autě Skanska
Dělám to většinou já, nebo kolega z "lékařského" oddělení servisu.
Základ je mít čistej cajk, pořádně umytý ruce a pořád se mýt. Kolikrát zabereš, a i umytýma rukama to umažeš, protože to máš v pórech kůže. Něco vyndáš, sahneš zezadu nebo na místo, co není vidět a už jsi špinavej a šup umýt.
Jak říká suri- stropnice a jiný žlutý/šedý čalouněný díly jsou zlo, pak světlý potahy sedadel, když se to rozčalouňuje...
Chce to prostě přemýšlet s dělat to opatrně a v co největší čístotě. Když něco lehce umažeš rukou od prachu ze zadní strany sloupku, tak to dolů jde. Nesmíš to prostě brát nářadím, kterým se před chvílí dělal kloub na poloose
Prvně nesmíš být na práci prase. Většinou takovou práci nedělá mechanik, kterej právě dodělal spojku a brzdy na firemním autě Skanska
Dělám to většinou já, nebo kolega z "lékařského" oddělení servisu.
Základ je mít čistej cajk, pořádně umytý ruce a pořád se mýt. Kolikrát zabereš, a i umytýma rukama to umažeš, protože to máš v pórech kůže. Něco vyndáš, sahneš zezadu nebo na místo, co není vidět a už jsi špinavej a šup umýt.
Jak říká suri- stropnice a jiný žlutý/šedý čalouněný díly jsou zlo, pak světlý potahy sedadel, když se to rozčalouňuje...
Chce to prostě přemýšlet s dělat to opatrně a v co největší čístotě. Když něco lehce umažeš rukou od prachu ze zadní strany sloupku, tak to dolů jde. Nesmíš to prostě brát nářadím, kterým se před chvílí dělal kloub na poloose
21:19:18
26.01.2016
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.01.16 21:00:38: Ano, po dlouhé době post, který mohu podepsat. Nikde ani netvrdím, že Felda je vrchol bezpečnosti a nebo komfortu na extra dlouhé cesty, ale na rovinu, kdy krom dovolené to v soukromém životě člověk potřebuje (myšleno to 800km cesta)?
S cenou dílů v prvovýrobě a přístupem k tomu, že se vše musí měnit jako celek jsem tady psal zcela jasný příklad s tou plazmou, stejně tak tady v Plzni koluje případ 7q automatu ZF, který chtěli měnit komplet a až známost v ZF a možnost zístat samotný díl za pár korun zhatil výdělek tuším 200tKč...
-> Milan 136 26.01.16 21:01:12: Milane ty seš mimoň. Mám xy kamarádů a přátel co dělají různě po servisech ať už soukromých a nebo i ve značkových, švagr toho taky už opravil hodně a neboj vidím do toho docela dost a ta součástka co jsi sem hodil prostě nestojí 32tKč ani kdyby jsi se 100x postavil na hlavu. Ale klidně tomu věř a klidně si plať takové nesmyslné částky za ND, když tě to vyhovuje...
-> Mr._Nosferatu 26.01.16 20:43:39: 500,- za konektor? Kolik měl pinů? Jak byla provedena patice? Máš fotku?
S cenou dílů v prvovýrobě a přístupem k tomu, že se vše musí měnit jako celek jsem tady psal zcela jasný příklad s tou plazmou, stejně tak tady v Plzni koluje případ 7q automatu ZF, který chtěli měnit komplet a až známost v ZF a možnost zístat samotný díl za pár korun zhatil výdělek tuším 200tKč...
-> Milan 136 26.01.16 21:01:12: Milane ty seš mimoň. Mám xy kamarádů a přátel co dělají různě po servisech ať už soukromých a nebo i ve značkových, švagr toho taky už opravil hodně a neboj vidím do toho docela dost a ta součástka co jsi sem hodil prostě nestojí 32tKč ani kdyby jsi se 100x postavil na hlavu. Ale klidně tomu věř a klidně si plať takové nesmyslné částky za ND, když tě to vyhovuje...
-> Mr._Nosferatu 26.01.16 20:43:39: 500,- za konektor? Kolik měl pinů? Jak byla provedena patice? Máš fotku?
21:15:03
26.01.2016
26.01.2016
tunerlada
-> m8rinek: konečně rozumnej názor.. feldu si taky už držím jen z důvodu když potřebuju popojet kousek a nechci na ten kousek jet z Octou jinak už bych ji taky dávno pustil. Nový auta mají něco do sebe a jop, jako všechno je to už jen konzumní zboží a kdo na to nemá tak ať nepláče. Sám za sebe třeba musím říct že když se mi na holícím strojku ztupí nebo praskne planžeta, raději ho vyhodím celý a koupím nový než novou planženu (planžeta nová cca 600kč, strojek komplet v akci na netu 800).
Sám jsem teď třeba unešenej z novýho Oplu Zafira 2015 v plné palbě kterého máme teď na dílně protože je to prostě bomba.. velká krabice co pojme 6 lidí, jede jak z praku, výborný sedadla s bočním vedením a zároveň pohodlná, luxusní audio a navi, design interieru, variabilita a bla bla věci.. Auto sice nový za ranec ale už odloupanej lak na kapotě a další neduhy ale je to prostě hezký a praktický ale taky spotřební.
Stejně tak mě překvapila minulý týden Toyota Camry z rv. 1996 v plné palbě. Luxusnější než kdejaká Octavka 1 v benzínu, jak výbavou tak pohodlím a prostě vším (krom kufru), skoro žádná rez, motor jak hodinky a bez kapky oleje nebo uniku kapaliny a to má auto jednoho majitele od novoty tady, parkuje pod stromem a denně s ním teď jezdí už jen dcera na nádraží- nájezd nějakých skoro 300 tis . V kupní ceně té Toyoty a Oplu je to tak nějak na stejno ale kvalita nesrovnatelná.. za 20 let ten Opl dávno umře nebo polovina jeho funkcí ale dovedu si představit že v r.96 by se na netu vedly podobné diskuze typu moje škoda 100 je nejlepší na světě protože díly na ní stojí pár kčs a neumře oproti té toyotě
btw ani nevím co jsem tím chtěl říct ale napsat jsem to chtěl když to tady čtu
Sám jsem teď třeba unešenej z novýho Oplu Zafira 2015 v plné palbě kterého máme teď na dílně protože je to prostě bomba.. velká krabice co pojme 6 lidí, jede jak z praku, výborný sedadla s bočním vedením a zároveň pohodlná, luxusní audio a navi, design interieru, variabilita a bla bla věci.. Auto sice nový za ranec ale už odloupanej lak na kapotě a další neduhy ale je to prostě hezký a praktický ale taky spotřební.
Stejně tak mě překvapila minulý týden Toyota Camry z rv. 1996 v plné palbě. Luxusnější než kdejaká Octavka 1 v benzínu, jak výbavou tak pohodlím a prostě vším (krom kufru), skoro žádná rez, motor jak hodinky a bez kapky oleje nebo uniku kapaliny a to má auto jednoho majitele od novoty tady, parkuje pod stromem a denně s ním teď jezdí už jen dcera na nádraží- nájezd nějakých skoro 300 tis . V kupní ceně té Toyoty a Oplu je to tak nějak na stejno ale kvalita nesrovnatelná.. za 20 let ten Opl dávno umře nebo polovina jeho funkcí ale dovedu si představit že v r.96 by se na netu vedly podobné diskuze typu moje škoda 100 je nejlepší na světě protože díly na ní stojí pár kčs a neumře oproti té toyotě
btw ani nevím co jsem tím chtěl říct ale napsat jsem to chtěl když to tady čtu
21:13:38
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> haso 26.01.16 21:12:03: ako hovorím nie je s tým problém a veľa sa toho zase nemení a nerieši , skôr to majú ako prasiatka priamo majitelia ...
21:12:03
26.01.2016
26.01.2016
haso
-> suri: obrazok bol len priklad, slo mi o tie koberce, sedadla, aby bolo jasne co myslim, ze nie cierny interier
21:09:48
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> haso 26.01.16 21:06:54: Superby sa nekazia ... Inak Ivory interiér je v pohode , hold ak niečo umažeš tak si to aj očistíš , nie je to zase také hrozné ... Najhoršia robota je demontáž akejkoľvek stropnice , ideálne pri oprave zatekania alebo pazvukov panoramatického okna , tam si umyješ ruky 100x a aj tak vždy niečo zamažeš ...
21:09:30
26.01.2016
26.01.2016
Tomaso435
-> haso: noo, to takhle příjde servisák ve smokingu s bílejma rukavičkama a sadou plastovýho nářadí a cca den dva demontuje ruzný kousky plastů a čalounění než se dostane k tomu vypadnutýmu lanku který stači nasadit
21:06:54
26.01.2016
26.01.2016
haso
-> Milan 136: mna vzdy zaujimala jedna vec a teraz je super sanca sa spytat, ako sa robi servis v interiery vozidla na aute co ma interier vid obrazok, ja si neviem predstavit tam napriklad...menit radiator kurenia, alebo daco robit za palubovkou, ved to sa neda nicoho chytit lebo sa to hned zaspini, no vzdy premyslam ako robia ti servisaci
dakujem za odpoved
dakujem za odpoved
21:02:08
26.01.2016
26.01.2016
MATTESS
-> venni 26.01.16 20:51:36: tak to ještě není 17 let
Jinak na mojí exFI 12/2003 je taky ještě původní výfuk, k dnešnímu dni má 205t km. A za ty roky jsem řešil 2x cívku z těch závažnějších věcí. Já na ni nemohu nadávat
Jinak na mojí exFI 12/2003 je taky ještě původní výfuk, k dnešnímu dni má 205t km. A za ty roky jsem řešil 2x cívku z těch závažnějších věcí. Já na ni nemohu nadávat
21:01:12
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> Tuner#2: já ti říkám, co se v době nových felicií opravovalo a měnilo na záruku. To tak prostě je a nehodlám o tom diskutovat. Pustil jsi se do debaty v oboru, ve kterém tu dělá spouta lidí a znalostma a zkušenostma tě strčí do kapsy, tak to je...
Ale chápu, byl tu dlouho klid,
Ona někdy stála octavia přes 200? Ta moje stála nová skoro 700...
Opravdu si zjsiti fakta.
A ano, normální mi to přijde, protože to tak prostě je a nic s tím neudělám ani já, ani ty.
V tom řízení máš komplet hřeben, snímač úhlu a momentu otáčení, asynchronní elektromotor, řídící jednotku atd. Je v tom prostě všechno. Kolik by to jako mělo stát? 3000?
Na rychlo jsem vygooglil-řízení BMW X3 za krásných 60...
A jak správně podotkul Mr._Nosferatu-kolik myslíš, že v době nových felicií stál novej servohřeben?
Plus čerpadlo,nádobka, trubky, olej-aby to bylo kompletní, když u tý octy to vše zastane ten jeden díl...
Ale chápu, byl tu dlouho klid,
Ona někdy stála octavia přes 200? Ta moje stála nová skoro 700...
Opravdu si zjsiti fakta.
A ano, normální mi to přijde, protože to tak prostě je a nic s tím neudělám ani já, ani ty.
V tom řízení máš komplet hřeben, snímač úhlu a momentu otáčení, asynchronní elektromotor, řídící jednotku atd. Je v tom prostě všechno. Kolik by to jako mělo stát? 3000?
Na rychlo jsem vygooglil-řízení BMW X3 za krásných 60...
A jak správně podotkul Mr._Nosferatu-kolik myslíš, že v době nových felicií stál novej servohřeben?
Plus čerpadlo,nádobka, trubky, olej-aby to bylo kompletní, když u tý octy to vše zastane ten jeden díl...
21:00:38
26.01.2016
26.01.2016
m8rinek
Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost nahlídnout do prvovýroby, tak mě tahle situace celkem taky sere... Třeba takovej parkovací senzor Magna (výrobce nárazníků) nakupuje za 3e... Kolik stojí asi v krámě?
A co mě nadzvedlo ještě víc je příklad od výrobce palivových nádrží. Nádrž na adblue první generace co vyrábějí měla čerpadlo klasicky jako palivovka na velkou plast matici, nová generace má čerpadlo rotačně navařeno do nádrže. A jak sám výrobce přiznává není to kvůli zlevnění prvovýroby, ale kvůli tomu, že trh s náhradními díly je další zdroj přijmů pro automobilku... Bohužel už si nepamatuji kolik stojí čerpadlo holé a kolik s nádrží...
Na druhou stranu dnešní auta jsou celkem solidní ukázkou technologií o kterých se Felicii může nechat zdát. Samotná karoserie z množství různejch plechů (TWIP oceli, TWIN oceli, IF s BH efekt, dvoua více fáze...) o jejich zpracování nemluvě. Dál by každej chtěl co nejvíc výbavy, všechno řeší elektronika a musím říct, že svezení v takovém autě je opravdu dost jinde než ve Feldě a jet 800km v kuse je v takovym autě pohoda o bezpečnosti nemluvě.
Konzum a řízení životnosti mě jednoduše sere, ale držet se zuby nehty Felace může jen někdo kdo jezdí opravdu jen kolem komína...
A co mě nadzvedlo ještě víc je příklad od výrobce palivových nádrží. Nádrž na adblue první generace co vyrábějí měla čerpadlo klasicky jako palivovka na velkou plast matici, nová generace má čerpadlo rotačně navařeno do nádrže. A jak sám výrobce přiznává není to kvůli zlevnění prvovýroby, ale kvůli tomu, že trh s náhradními díly je další zdroj přijmů pro automobilku... Bohužel už si nepamatuji kolik stojí čerpadlo holé a kolik s nádrží...
Na druhou stranu dnešní auta jsou celkem solidní ukázkou technologií o kterých se Felicii může nechat zdát. Samotná karoserie z množství různejch plechů (TWIP oceli, TWIN oceli, IF s BH efekt, dvoua více fáze...) o jejich zpracování nemluvě. Dál by každej chtěl co nejvíc výbavy, všechno řeší elektronika a musím říct, že svezení v takovém autě je opravdu dost jinde než ve Feldě a jet 800km v kuse je v takovym autě pohoda o bezpečnosti nemluvě.
Konzum a řízení životnosti mě jednoduše sere, ale držet se zuby nehty Felace může jen někdo kdo jezdí opravdu jen kolem komína...
21:00:08
26.01.2016
26.01.2016
Tomaso435
-> venni: no ty vole :) takovou sem ještě neviděl :-D
nj ty první byly nějak předražený.. pak to šlo brutálně dolu
nj ty první byly nějak předražený.. pak to šlo brutálně dolu
20:54:38
26.01.2016
26.01.2016
venni
-> Tomaso435: jj 12/99 a prodanou 14.2.2000 no tehdá to byl omyl za asi 485 tis... :)
20:52:39
26.01.2016
26.01.2016
Tomaso435
-> venni: máš fábku z 99?
20:51:59
26.01.2016
26.01.2016
Tomaso435
-> haso: nj, není nad to nechat nová auta lidem, kterým to za to stojí a koupit si pěknou ojetinu na kterej nebudeš řešit blatník jesi je zmáčklej, ružovej, nebo prostě jinak odlyšnej...
20:51:36
26.01.2016
26.01.2016
venni
Mě se teda chce blejt z uplně jných věcí...třeba z toho že dneska nevydrží a hlavně že není kvalitní kde co. U aut mi to přijde docela na cajk...Z cen dílů kolikrát taky nejsem nadšen...ale když nemam finance na provoz novýho nebo velkýho auta,tak si ho nepořizuju :)
Jinak mam 17 let starou fabii ze 150ti tis a origo výfuk.Mladá má 9 let starou fabii s 220tis km a taky origo výfuk...
Jinak mam 17 let starou fabii ze 150ti tis a origo výfuk.Mladá má 9 let starou fabii s 220tis km a taky origo výfuk...
20:49:47
26.01.2016
26.01.2016
haso
pred par dnami som bol po auto v servise...daval sa novy naraznik predny, 1 nova lista toho narazniku a vyrovnaval sa blatnik + lak blatnika a naraznika, nic tomu nebolo, len mierne prevalenie od nepozornosti pri cuvani ineho vozidla, ktore z miesta uslo
ked som prisiel po auto a zbadal na fakture 944e = 25 000 kč, tak som sa spytal ci mi dali zlatu farbu na to auto, ked tolko pytaju...
strasne ceny, teda autorizovany servis ford, esteze to slo cez poistovnu
ked som prisiel po auto a zbadal na fakture 944e = 25 000 kč, tak som sa spytal ci mi dali zlatu farbu na to auto, ked tolko pytaju...
strasne ceny, teda autorizovany servis ford, esteze to slo cez poistovnu
20:43:39
26.01.2016
26.01.2016
Mr._Nosferatu
-> Tuner#2: tak i na feldu origo servo řízení stojí 10tis, takže nějaký elektrohydraulicky za 32 je normální, třeba jen konektor elektrohydraulickyho serva pro BMW vycházel výrobně přes 500kč
20:40:03
26.01.2016
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 26.01.16 20:10:26: To už mě hlava vůbec nebere... škoda mluvit, holt je třeba chrlit auta na 4 roky a pak když to ani neprojde první technickou to dát na vrakáč a utíkat pro nové.
-> Milan 136 26.01.16 20:12:07: Silácký keci jsi tady zatím předvedl ty... Na zbytek nemá cenu vůbec reagovat, asi máme Feldy z jiného světa, zbytek mého okolí zřejmě taky a ano, cena za náhradní díl 32tKč pokud jde o servo řízení s jednotkou mě přijde jako silně nesmyslná. Zřejmě jsi už degenerovaný svou praví, pokud Tě to přijde normální, ale v takovém případě by ten šuplík do mě sta nestál přes 200tKč, ale hodně přes 2 miliony kdyby se skládal z dílů takto naceněných. Chápu, že je třeba na servisu vydělat, když ceny samotných aut jsou tlačeny dolů, ale tohle je zcela mimo realitu.
Jen na okraj, kdysi tchánům v plazmě lehnul zdroj a vzal sebou desku co řídí panel. V servisu řečeno, že deska jako ND stojí 7tKč (v té době nová plazma stála 20tKč) = nesmysl opravovat. Naštěstí jsem měl známosti ve výrobním závodě dané značky a když jsem se dozvěděl kam až výrobní závod stlačil dodavatele na tuto desku s cenou, tak jsem šel do kolem...
Takže se budu opakovat, ano ceny ND na dnešní šuplíky mě přijdou jako z jiného světa a už vůbec nechápu jak nad tím někdo může souhlasně kývat hlavou...
-> Milan 136 26.01.16 20:12:07: Silácký keci jsi tady zatím předvedl ty... Na zbytek nemá cenu vůbec reagovat, asi máme Feldy z jiného světa, zbytek mého okolí zřejmě taky a ano, cena za náhradní díl 32tKč pokud jde o servo řízení s jednotkou mě přijde jako silně nesmyslná. Zřejmě jsi už degenerovaný svou praví, pokud Tě to přijde normální, ale v takovém případě by ten šuplík do mě sta nestál přes 200tKč, ale hodně přes 2 miliony kdyby se skládal z dílů takto naceněných. Chápu, že je třeba na servisu vydělat, když ceny samotných aut jsou tlačeny dolů, ale tohle je zcela mimo realitu.
Jen na okraj, kdysi tchánům v plazmě lehnul zdroj a vzal sebou desku co řídí panel. V servisu řečeno, že deska jako ND stojí 7tKč (v té době nová plazma stála 20tKč) = nesmysl opravovat. Naštěstí jsem měl známosti ve výrobním závodě dané značky a když jsem se dozvěděl kam až výrobní závod stlačil dodavatele na tuto desku s cenou, tak jsem šel do kolem...
Takže se budu opakovat, ano ceny ND na dnešní šuplíky mě přijdou jako z jiného světa a už vůbec nechápu jak nad tím někdo může souhlasně kývat hlavou...
20:33:45
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> suri: ložiska jsou teď celkem vyjímka, když to srovnám s 6Y
20:30:21
26.01.2016
26.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136:
-> suri:
Oki
-> suri:
Oki
20:29:16
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> Milan 136 26.01.16 20:26:50: my sme ložisko nerobili na ničom ani nepamätám , však je toho málo poslednú dobu ... aj nápravy držia
20:26:50
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> suri: ložisko na fabii se občas povede i na dvojce fl. Jinak dost často umíraji už měněný, když to experti lisujou přes náboj a nadávají, že to nic nevydrží.
Jinak k ložiskům-docela mě zarážela životnost předních na O1 2010. Těch se vyměnilo...
Asi na konci výroby dodavatel dodal zmetky, nevím
Jinak k ložiskům-docela mě zarážela životnost předních na O1 2010. Těch se vyměnilo...
Asi na konci výroby dodavatel dodal zmetky, nevím
20:26:22
26.01.2016
26.01.2016
aDAm
-> Tuner#2: to že to je rodinné nebo firemní auto se ale tady nikde nezmiňuje a sám zakladatel tématu na AHC uvádí že to auto má přes 90tkm, takže to by dle tvé kalkulace muselo mít už tak 10let. Ty chceš srovnávat feldu co má za celý život (20 let) najeto 150tkm s autem co více než půlku toho najelo během dvou let.
A ad ty kilometry, dneska sem si vyjel kolik denně najezdí naši kurýři s jídlem....no hezké číslo na mě padlo :D se divím že jim ty citigo jezdí :D
A ad ty kilometry, dneska sem si vyjel kolik denně najezdí naši kurýři s jídlem....no hezké číslo na mě padlo :D se divím že jim ty citigo jezdí :D
20:23:29
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> Antony - zrušená registrace 26.01.16 20:19:53: písal som o Fábii 6Y
na Felde ložiská vydržia veľa , predné bez problémov 200tkm a viac , pokiaľ sa nerozoberá spoj poloosy 10x ročne , zadné ak sa raz za čas dotiahnu a skontrolujú pri čistení brzd držia v origu tiež dosť ... posledné dva roky kedy som dal ročne na Felde v priemere 28 000km neboli zvláštne závady , všetko bežné veci
na Felde ložiská vydržia veľa , predné bez problémov 200tkm a viac , pokiaľ sa nerozoberá spoj poloosy 10x ročne , zadné ak sa raz za čas dotiahnu a skontrolujú pri čistení brzd držia v origu tiež dosť ... posledné dva roky kedy som dal ročne na Felde v priemere 28 000km neboli zvláštne závady , všetko bežné veci
20:22:19
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> Antony: to jste se jen nepochoplili. suri chtěl říct, že v těch dobách toho hodně procházelo. A že i kdybys dal po 5tkm na záruku znova ložisko, prošlo to
20:19:53
26.01.2016
26.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> suri 26.01.16 20:07:20: Počkej, tím chceš říct, že už jsem měl na svý feldě teď měnit po 86-tý ložiska? Hm, tak ti nevím, ale jedu furt na ty první. .
20:17:49
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> Milan 136 26.01.16 20:15:07: VW , Audi , Seat ... a ich import nestojí za reč , vo všetkom je Škodovka od nich o sto rokov popredu , takže reči o tom ako má VW všetko prémiové a lepšie sa môžu týkať naozaj len niektorej výbavy v modeloch , čo sa týka riešenia problémov to je katastrofa . Ale to vedia len ľudia čo s tým robia ...
20:16:34
26.01.2016
26.01.2016
havlik
-> Milan 136: o opravách záručních a pozáručních u citroenů bych skoro mohl psát romány. A to se jen staram o firemní "flotilu" což je 30aut.
20:15:07
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> suri: tak tak...těch ložisek v kolech, co se navyměňovalo. Ale jak říkáš, záruční a pozáruční opravy má Škodovka super systém a pořád tam nějaká benevolence je na rozdíl od VW/Audi, nebo úplně jiný značky...
20:12:07
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> Tuner#2: spíš ty bys měl bejt na pozoru, aby ti někdo nevyndal brzy zuby s těmahle siláckejma kecama
jen co si vzpomenu k felici: klapky, lišty, řízení, ložiska převodovek, spojky. O hnilobě v záruce ani nemluvím...
Ale k věci. Zjisti si napřed fakta
Řj součástí řízení je zcela běžná věc nejen u Škodovky. Podobnou cenu stojí klidně jen samotná řj motoru a také nejen na škodovku. Ty žiješ opravdu v nějakém jiném světě než my.
Zcela nepochybně se nejedná a rok a půl starý auto vzhledem k omezení km, jak je uvedeno. Nikde tam o stáří nepíše. Pokud je záruka omezená km, je to připlacená a prodloužená záruka. A ta byla na 4 roky a 60 nebo 120 tkm. Na 90 nikdy. Už u toho mám jisté pochybnosti jak to bylo. Navíc ten člověk ani neumí napsat správně jméno auta, co mu půjčili :-D
Další věc je ta, že kdo ví jak velký servis to je a za jakých podmínek auto přijali. Ze zkušenosti vím, že přesto že se zákazníkovi řekne, že je volno za 5 dní a na ten termín se objedná, nebo to tam nechá a dřív se na to prostě nedostane. A on za dva dny prudí, že se na tom nedělá. Ty bys souhlasil s tím, že se za týden objednáš na opravu, přivezeš to tam a zároveň s tebou tam přijede nějakej lojza kterýmu nejde řízení a chce to opravit hned?
Takže tvý auto se odstaví a bude se dělat lojzovo? To asi ne ne?
A další věc je, že za tu dobu mohli v mb klidně ten problém řešit, ladit na to konkétní auto a pak jim to poslat.
Ale ty víš samozřejmě nejlíp, jak to chodí a jak to vlastně bylo.
Kdyby to auto zákazník dovezl někam do neautorizovaný opravny, tak nejen že mu tam nejspíš nepůjčí auto, ale rovnou s přehledem mu tam nahulí nový řízení s výměnou mnohdy dražší než v autorizáku a byl by spokojenej.
Ale autorizák problém řešil s výrobcem a závadu odstranil co neméně bolestivě.
Kdyby ho chtěli ojebat, tam mu objednali řízení a druhej den by jel...
Pořád nevidím,kde je problém
jen co si vzpomenu k felici: klapky, lišty, řízení, ložiska převodovek, spojky. O hnilobě v záruce ani nemluvím...
Ale k věci. Zjisti si napřed fakta
Řj součástí řízení je zcela běžná věc nejen u Škodovky. Podobnou cenu stojí klidně jen samotná řj motoru a také nejen na škodovku. Ty žiješ opravdu v nějakém jiném světě než my.
Zcela nepochybně se nejedná a rok a půl starý auto vzhledem k omezení km, jak je uvedeno. Nikde tam o stáří nepíše. Pokud je záruka omezená km, je to připlacená a prodloužená záruka. A ta byla na 4 roky a 60 nebo 120 tkm. Na 90 nikdy. Už u toho mám jisté pochybnosti jak to bylo. Navíc ten člověk ani neumí napsat správně jméno auta, co mu půjčili :-D
Další věc je ta, že kdo ví jak velký servis to je a za jakých podmínek auto přijali. Ze zkušenosti vím, že přesto že se zákazníkovi řekne, že je volno za 5 dní a na ten termín se objedná, nebo to tam nechá a dřív se na to prostě nedostane. A on za dva dny prudí, že se na tom nedělá. Ty bys souhlasil s tím, že se za týden objednáš na opravu, přivezeš to tam a zároveň s tebou tam přijede nějakej lojza kterýmu nejde řízení a chce to opravit hned?
Takže tvý auto se odstaví a bude se dělat lojzovo? To asi ne ne?
A další věc je, že za tu dobu mohli v mb klidně ten problém řešit, ladit na to konkétní auto a pak jim to poslat.
Ale ty víš samozřejmě nejlíp, jak to chodí a jak to vlastně bylo.
Kdyby to auto zákazník dovezl někam do neautorizovaný opravny, tak nejen že mu tam nejspíš nepůjčí auto, ale rovnou s přehledem mu tam nahulí nový řízení s výměnou mnohdy dražší než v autorizáku a byl by spokojenej.
Ale autorizák problém řešil s výrobcem a závadu odstranil co neméně bolestivě.
Kdyby ho chtěli ojebat, tam mu objednali řízení a druhej den by jel...
Pořád nevidím,kde je problém
20:10:26
26.01.2016
26.01.2016
palinator
-> Tuner#2:
No zrovna na koncernovejch autech origo vejfuky držej nadstandardně, nemám teda přímý srovnání. Jinak souhlasim s tebou, že se mi zdaj dnešní "lepší" auta přeelektronizovaný. Ale u většiny jde o míru výbavy, jestli je nebo není tímto vybavena. Horší je, že je problém používat jetý díly, protože se nespárujou s jednotkou. A pro spárování je zapotřebí docela složitá administrativa na centrálu.
No zrovna na koncernovejch autech origo vejfuky držej nadstandardně, nemám teda přímý srovnání. Jinak souhlasim s tebou, že se mi zdaj dnešní "lepší" auta přeelektronizovaný. Ale u většiny jde o míru výbavy, jestli je nebo není tímto vybavena. Horší je, že je problém používat jetý díly, protože se nespárujou s jednotkou. A pro spárování je zapotřebí docela složitá administrativa na centrálu.
20:07:20
26.01.2016
26.01.2016
suri
-> Milan 136 26.01.16 18:37:24: Vo Feldových časoch nebol problém lebo preplatila fabrika hocičo , poznám pár takých zážitkov ľudí čo to zažili , táto euforia pokračovala niekde do čias Fábie 6Y kde zistili že naozaj na jednom aute nemôžu po 5000km odísť dvakrát ložiská , tyčky stabilizátora aj riadenie .. a odvtedy sa všetko rieši prísnejšie a prísnejšie ale to ty vieš ...
ono to niekedy s tými opravami a schvalovaním nie je také jednoduché , Škoda má ešte veľmi super systém , aj oproti zvyšku koncernu , nehovoriac o iných značkách ..
ono to niekedy s tými opravami a schvalovaním nie je také jednoduché , Škoda má ešte veľmi super systém , aj oproti zvyšku koncernu , nehovoriac o iných značkách ..
20:02:17
26.01.2016
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aDAm 26.01.16 19:48:26: 20 let jim ještě není a už vidím jak někdo najede za půl roku 150tkm. To je 830km denně včetně víkendů a to nenajíždí ani zdaleka naši ochoďáci v týdnu. Chápal bych to na nějaké dodávce co pendluje do Španělska (znám ty případy i historky jak se zhrozil servis z prvního nájezdu hned po koupi) nicméně řeč je tady o RODINĚ a běžném využití auta. Lidi z mého okolí najedou od nějakých 10 do 15tkm a to už jezdí "hodně".
Ale chápu, potřebovals mě utřít
-> palinator 26.01.16 19:52:48: Jasně, pokud to auto je 3-4 leté a ty km najelo rychle, tak je pochopitelné, že se výfuk měnit nemusel, ale na běžném rodinném autě rozhodně takovou porci km nevydrží, neb tenhle nájezd bude trvat desítky let.
Ale chápu, potřebovals mě utřít
-> palinator 26.01.16 19:52:48: Jasně, pokud to auto je 3-4 leté a ty km najelo rychle, tak je pochopitelné, že se výfuk měnit nemusel, ale na běžném rodinném autě rozhodně takovou porci km nevydrží, neb tenhle nájezd bude trvat desítky let.
19:52:48
26.01.2016
26.01.2016
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.01.16 19:34:37:
Táta má zase už druhou služební Fábii a neměnily se tam ani blatníky, ani tlumiče, ani výfuky. Ano, jednou shořela spínačka nebo co, nevim kolik to stálo. V součtu maj najeto 320 tisíc.
Táta má zase už druhou služební Fábii a neměnily se tam ani blatníky, ani tlumiče, ani výfuky. Ano, jednou shořela spínačka nebo co, nevim kolik to stálo. V součtu maj najeto 320 tisíc.
19:48:26
26.01.2016
26.01.2016
aDAm
No tak nájez 150t u 20 let starého auta, co k tomu více dodat? To většina těch nových u kterých se poruchy objevují to má do půl roku na display.
19:34:37
26.01.2016
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě teda nepřijde jako normální mít na 1,5 roku starém autě v podstatě propadlou záruku...
Ne nepřijde mě normální, že řízení má svou ŘJ a ta je nedílnou součástí a celé to stojí 32tKč. Jako kurva co na tom stojí 32tKč? Výrobní cena bude možná tak na 1/10 a možná ani to ne a už vůbec nechápu proč by se jako neměl dát koupil plošňák s pár švábama jako ND a v případě poruchy vyměnit?
Ne nepřijde mě normální, že v autorizáku může taková závada trvat 14 dní - hned druhý den když bych si nevěděl rady bych volal na zastoupení/do automobilky a řešil to... Sám jsem dělal v obchodu, zažil jsem přechod Skylinku na jiný systém kódování a sami jsme urgovali výrobce aby to ten daný satelit druhý den makal s novým SW tak jak má - tady musí fungovat zpětná vazda a musí se konat!!!
Pokud tohle někdo z Vás dokonce schvaluje, tak je silně krátkozraký, chci vidět co budete dělat s těma autama co mají místo budíků LCD s navigací a ve středovém panelu tablet? To budete ochotni pak vypláznout 30tKč do třeba 5 let starého auta za LCD co má hodnotu sotva 3tKč? Tak to Vám gratuluju, zřejmě vyděláváte zcela jiné peníze než já a nebo je utrácíte rádi za nesmyslné a předražené věci.
Co se týče narážky na Feldu, máme v rodině tři, tátovo od novoty, Máša taky od novoty a krom výfuků, tlumičů, předních blatníků (u Mášy původní) a brzd to žádný, opakuju žádný servis nemělo. Táta má kolem 180ti, Máša 150. Zřejmě máme štěstí na kusy a asi i zbylá část aut co z okolí znám, neb nikdo na Feldě neměnil půl auta - tohle mě říct nějaký servisman z autorizáku, tak dostane po tlamě a s odplivnitím u dveří bych se tam už nikdy neobjevil...
Ne nepřijde mě normální, že řízení má svou ŘJ a ta je nedílnou součástí a celé to stojí 32tKč. Jako kurva co na tom stojí 32tKč? Výrobní cena bude možná tak na 1/10 a možná ani to ne a už vůbec nechápu proč by se jako neměl dát koupil plošňák s pár švábama jako ND a v případě poruchy vyměnit?
Ne nepřijde mě normální, že v autorizáku může taková závada trvat 14 dní - hned druhý den když bych si nevěděl rady bych volal na zastoupení/do automobilky a řešil to... Sám jsem dělal v obchodu, zažil jsem přechod Skylinku na jiný systém kódování a sami jsme urgovali výrobce aby to ten daný satelit druhý den makal s novým SW tak jak má - tady musí fungovat zpětná vazda a musí se konat!!!
Pokud tohle někdo z Vás dokonce schvaluje, tak je silně krátkozraký, chci vidět co budete dělat s těma autama co mají místo budíků LCD s navigací a ve středovém panelu tablet? To budete ochotni pak vypláznout 30tKč do třeba 5 let starého auta za LCD co má hodnotu sotva 3tKč? Tak to Vám gratuluju, zřejmě vyděláváte zcela jiné peníze než já a nebo je utrácíte rádi za nesmyslné a předražené věci.
Co se týče narážky na Feldu, máme v rodině tři, tátovo od novoty, Máša taky od novoty a krom výfuků, tlumičů, předních blatníků (u Mášy původní) a brzd to žádný, opakuju žádný servis nemělo. Táta má kolem 180ti, Máša 150. Zřejmě máme štěstí na kusy a asi i zbylá část aut co z okolí znám, neb nikdo na Feldě neměnil půl auta - tohle mě říct nějaký servisman z autorizáku, tak dostane po tlamě a s odplivnitím u dveří bych se tam už nikdy neobjevil...
18:40:00
26.01.2016
26.01.2016
castrol
-> stepan: ta sa nekazi ale koroduje
18:37:24
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
Lidi rychle zapomneli, ze se v dobe novych felici menily na zaruku pomalu pulky aut. Ale nebyly v takovy mire internety a facebooky uz vubec ne, takze pisalci nevedli diskuze. A tim padem nic takovyho urcite nebylo
18:36:28
26.01.2016
26.01.2016
stepan
-> castrol: Kastle.
18:32:43
26.01.2016
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
Taky jsem tam nic závadného neobjevil. Ale tohle je pořád dokola.
18:28:53
26.01.2016
26.01.2016
Alenka
-> Borderer: např. moje Octavia 2.0 TDI. Najeto 200, 000 a jen tankuju a dělám běžnou údržbu :)