skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
18:24:38
26.01.2016
26.01.2016
castrol
-> Borderer: a co sa ma na fele posrat ked tam dokopy nic nieje ?
18:23:43
26.01.2016
26.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Borderer: no spíš stovek
18:20:33
26.01.2016
26.01.2016
Borderer
-> Alenka: Tak ukaž mi jiné auto, na kterém bude při nájezdu 200 tisíc km a více, údržba v řádech tisíců ročně.
18:16:07
26.01.2016
26.01.2016
Alenka
-> Syny: marně hledáš blicí impuls? No přece že na Feldě by se to nestalo, tím pádem Felda = nejvíc nejlepší auto na zeměkouli!
17:57:00
26.01.2016
26.01.2016
Syny
Taky nevim co je na tom spatnyho. Nakonec to stalo 700, kdyz se prislo na problem (kterej mohli videt klidne prvne), to bych v dnesni dobe spis ocenil. Mohli tam napalit jinou jednotku za 32 a delat mrtvyho brouka. Tady vysli zakaznokovi vstric jak s "opravou" (problem evidentne resili jinak nez jen tupou a drahou vymenou), tak se slevou na nahradni auto. To mi prijde dost fer. Nejak na tom marne hledam ten blici impuls...
17:29:13
26.01.2016
26.01.2016
Milan 136
-> Tuner#2: a? Dovol mi, abych se z hluboka zasmál. Co se ti jako nezdá a z čeho se ti chce blejt? Neřeknu, kdyby mu vyměnili řízení a stačil soft. Vývojáři neustále pracují a řeší problémy vznikající v průběhu provozu. Jsou chyby, který se mohou projevit až v nějakým kilometrovým průběhu a stáří a lidi ve vývoji to ladí a řeší. Kolikrát řeší něco takového na dálku a vyřeší to. A může se to stát na jednom autě ze 100 000 kusů a na dalším už ne, nebo na jiným autě to na stejnou závadu nezabere...
Aneb když o tom vím hovno, je nejlepší hned psát na net, jaký jsou to pitomci a sráče
Mně se chce zas blejt, když čtu ty diskuze lidí, který o tom ví úplný, ale úplný hovno a nevidí vůbec do zákulisí
Aneb když o tom vím hovno, je nejlepší hned psát na net, jaký jsou to pitomci a sráče
Mně se chce zas blejt, když čtu ty diskuze lidí, který o tom ví úplný, ale úplný hovno a nevidí vůbec do zákulisí
17:22:22
26.01.2016
26.01.2016
palinator
-> darklord:
Taky si myslim, že by s tímto mělo mít problém vícero lidí, aby se to dalo označit za kurvítko. A že se někdo diví, že k opravám servisy často přistupujou tak jak přistupujou, tak se právě probral.
Taky si myslim, že by s tímto mělo mít problém vícero lidí, aby se to dalo označit za kurvítko. A že se někdo diví, že k opravám servisy často přistupujou tak jak přistupujou, tak se právě probral.
17:15:18
26.01.2016
26.01.2016
darklord
-> Tuner#2: co konkretne sa ti na tom nezda? Na 99.9% to bude oprava nejakeho monitorovaneho rozsahu hodnot. Vo vyrobe vymysleli toleranciu, do ktoreho spada niektore z cidiel na riadeni a podla toho nastavili ovladaci software v jednotke. Lenze postupom casu sa napriklad zistilo, ze cidlo svojou degradaciou niektory limit prekroci, avsak na funkciu samotneho zariadenia to nema velky vplyv, lenze jednotka ma nastaveny maly rozsah a tym padom prestava pracovat korektne. Tym padom update softwaru dany problem vyriesi. Urban legend o "kurvitku" v tejto forme je pre hlupakov, fabrika by isto radsej osidila material, atd nez aby tam "instalovala" takuto hlupost zalozenu cisto na SW.
17:07:51
26.01.2016
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
No to je zas "pěkná" příhoda...
Letos mě čeká výměna jedné feldy v rodině a čím dál víc mě to přesvědčuje o tom, že nejlepší bude sehnat jinou v lepším stavu
www.autohificlub.cz/forum /.../0
Bych blil...
Letos mě čeká výměna jedné feldy v rodině a čím dál víc mě to přesvědčuje o tom, že nejlepší bude sehnat jinou v lepším stavu
www.autohificlub.cz/forum /.../0
Bych blil...
00:07:24
25.04.2015
25.04.2015
Jarda/felda
-> Syny 24.04.15 09:02:01: udělali na nic šály a šrouby na klice
00:06:41
25.04.2015
25.04.2015
Milan 136
Dneska mě hodně příjemně překvapila Fabia III 1.4 TDI 66 kW.
Na tříválec to jde jak z praku oproti tříválci PD s mrtvým spodkem
Na tříválec to jde jak z praku oproti tříválci PD s mrtvým spodkem
23:25:04
24.04.2015
24.04.2015
King
-> Syny: Ta Fiesta matku jiste uspokoji. Ve meste v pohode, a nepredpokladam, ze by mela matka ambice mimo mesto neco predjizdet nebo vyjizdet dalnicni kopce 130 :-) Lehkej odpor k downsizingu taky sdilim, ale u sluzebaku jednoznacne radsi oturbenyho trivalcovyho zmetka, nez zdechlou atmošku, se kterou se pri piratojizde nedostanu pod 12/100 :-)
K tomu chovani se k turbodehtu - kdysi jsem mel cuky po po dalnicnim pirateni a sjezdu na benzinku turbo TDCI zpusobne dochlazovat, ale brzo me to preslo. Stejne tak se zahratej motor nerozpakuju x mrat denne vytacet tam, kde by TDI uz davno zvadlo :-) Ted dojizdim 4 mondeo, tentokrat do 170tkm, a na zadnym z nich se nikdy nevyskytla mechanicka zavada motoru, dokonce nevim o problemu v cely firemni flotile.
Jeste dodavam, ze z nasi fordi flotily (mondeo/s-max) nevim o nikom, kdo by menil olej s delsim intervalem, nez 20tkm, coz asi taky hraje roli...
K tomu chovani se k turbodehtu - kdysi jsem mel cuky po po dalnicnim pirateni a sjezdu na benzinku turbo TDCI zpusobne dochlazovat, ale brzo me to preslo. Stejne tak se zahratej motor nerozpakuju x mrat denne vytacet tam, kde by TDI uz davno zvadlo :-) Ted dojizdim 4 mondeo, tentokrat do 170tkm, a na zadnym z nich se nikdy nevyskytla mechanicka zavada motoru, dokonce nevim o problemu v cely firemni flotile.
Jeste dodavam, ze z nasi fordi flotily (mondeo/s-max) nevim o nikom, kdo by menil olej s delsim intervalem, nez 20tkm, coz asi taky hraje roli...
22:11:51
24.04.2015
24.04.2015
suri
-> Syny 24.04.15 09:02:01: To nevie nikto , niekto tvrdí že sa najprv zadre šála - údajne nekvalitné šály, nie Kolbensmidt ale nejaké blato a tak sa to utrhne , samozrejme tomu neprospieva longlife olej ...
Niekto tvrdí že to bolo neutiahnuté a proste sa to povolilo , a niekto že tam boli nekvalitné skrutky ...
čo som robil posledne tak po 240 000km boli šálky celkom ok , bez väčších rýh ale opotrebené už boli , holt krátke trasy, olej po 36tkm menený a podobne , dali sa nové aj skrutky a hádam to vydrží ...
ale poznám rôzne kusy a bolo ich celkom dosť , väčšinou 120-180-240 tkm
Niekto tvrdí že to bolo neutiahnuté a proste sa to povolilo , a niekto že tam boli nekvalitné skrutky ...
čo som robil posledne tak po 240 000km boli šálky celkom ok , bez väčších rýh ale opotrebené už boli , holt krátke trasy, olej po 36tkm menený a podobne , dali sa nové aj skrutky a hádam to vydrží ...
ale poznám rôzne kusy a bolo ich celkom dosť , väčšinou 120-180-240 tkm
18:36:15
24.04.2015
24.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.04.15 18:26:02: To se musí profouknout na dálnici, pak to zhasne.
18:26:02
24.04.2015
24.04.2015
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak to mas asi recht, zacalo to svitit po 40tkm od posledniho servisu. Ale jak rikam, instrukce jsem dostal takvoy jak jsem dostal. Ale uz jsem se dneska domluvil a pristi tejden to hodim do VW, at na to radsi mrknou teda - nez tady zase neco odkurvit kvuli blbosti.
18:02:27
24.04.2015
24.04.2015
dragon_cb_cz
-> Syny: To nevim, po jak dlouhej době od servisu ti to začalo dělat? Pokud chvíli po něm, tak to fakt jen zapomněli resetovat, ale pokud máš prodlouženej interval a začalo ti to dělat po jeho polovině třeba, tak bych řekl že ano, máš jet do servisu... ten prodlouženej interval není pevnej, je to maximální hodnota, kterou jednotka podle potřeby zkrátí. Ale víc budou asi vědět Milan a suri....
14:48:42
24.04.2015
24.04.2015
aDAm
-> darklord: ty jo nevim, nikdy sem to moc nestudoval, jen mi ty diodky zhasínaly podle stylu jízdy, když jsem jezdil těžkou nohu tak to ubývalo rychle, ale je možné že to dělá podle spotřeby.
14:40:20
24.04.2015
24.04.2015
darklord
-> aDAm: ono to pocita podla spotrebovaneho paliva, proste je ten interval nastaveny na urcity objem ktory pretece motorom - mne ten system napr interval dava cez 20tkm kedze jazdim dost defenzivne s nizkou spotrebou, ale ked som pred rokmi auto kupil a jazdil "co to da" tak snad uz po 10tkm mrncal ze chce menit.
14:31:09
24.04.2015
24.04.2015
aDAm
-> Jirik_Tuňák1983: jj u bawora, no chlapci to tam mají už docela dlouho to je fakt. Mají to od E28/E30tek tuším
14:01:11
24.04.2015
24.04.2015
Syny
-> dragon_cb_cz: Tyvole, takze kdzy mi palubak uz asi po dobu 7000 km hlasi "Servis nyni" (ale jen jako upozorneni pred nastartovanim), tak to je tim? I kdyz interval vymeny oleje dle servisky jeste neni? Me totiz bylo receno, ze manici pri poslednim servisu zapomeli nastavit do RJ novy data pro pristi servis, tak to nemam resit V pripade nevyhovujiciho oleje bych ocekaval rozsviceni oranzovy kontrolky motoru, stejne jako se rozsviti oranzova kontrolka hladiny oleje, kdyz je ho tam malo. Chudak auto ty voe...
13:26:41
24.04.2015
24.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> aDAm 24.04.15 13:18:25: To je u bawora? Tam už je to známé roky. E60 už neměla ani měrku oleje. Zobrazení stavu oleje se dalo dohrát do pal. PC. U jiných značek bych spoléhal spíše na výpočet dle postavení hvězd a počtu lupení na stromech u silnice.
13:18:25
24.04.2015
24.04.2015
aDAm
-> dragon_cb_cz: jj mě taky auto samo upravuje interval na výměnu oleje v závislosti na tom jak se jezdí.
13:04:35
24.04.2015
24.04.2015
dragon_cb_cz
-> Syny 24.04.15 01:00:02: Ty parametry si hlídá auto samo a podle nich ti zahlásí, kdy máš jet do servisu - těch 60 tisíc je nějaké maximum a jednotka ho příslušně zkrátí právě podle těch parametrů.
12:49:08
24.04.2015
24.04.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Ono je to celkem běžná technologie opravy už spoustu let... jen to prostě nějaké peníze stojí, ale pokud by na to nějaký opravdu rozšířený motor umíral opravdu brzo, určitě se najde někdo kdo to zvládne s rozumnejma úsporama z rozsahu...
09:02:01
24.04.2015
24.04.2015
Syny
-> suri: A cim to je? Tim jak se v nizkych otackach motor klepe, tak vyklepe matky? Nebo tusis proc to dela?
06:51:56
24.04.2015
24.04.2015
suri
-> Syny 24.04.15 01:00:02: Paradoxne najviac vyletených ojníc na TDI BXE poznám pri defenzívnych majiteľoch čo sa starali , a posledné dve vyletené pri decelerácii na cca 2000 otáčkach po rovine ...
01:00:02
24.04.2015
24.04.2015
Syny
-> Milan 136 23.04.15 21:42:19: Hele nevim kdo a na zaklade ceho to urcil, ale podle servisky je fakt 60 000 kilometru. Taky jsem na to cumel jako vul, protoze jsem cekal hodne, ale todle fakt ne.
BTW: To si auto samo hlida tyhle parametry co pises a kdyz jsou spatny, tak vyhodi nejakou kontrolku (predpokladam kontrolku motoru)? Ja jen at vim co cekat :)
-> King: Protoze s tim kazdej jezdi jako pako. Ono je to sice relativne asi spolehlivej motor (to 1,9 TDI), ale kazdej s tim chce jezdit jako s benzinem. Takze na dalnici jezdi stylem motor skoro v cervenym (coz je podle me u nafty jeste vetsi pruser nez u benzinu) a kdyz zacne dochazet palivo, tak akorat hodi blinkr k benzince, kde to vesele chcipnou, bez starosti o cervene svitici turbo a podobne... Pripadne druhej extrem, ze studenymu autu davaj hned do tela s oblibenym argumentem, ze tim ho prece rychle zahrejou. Takze timhle stylem je to jen otazka casu...
Jinak tedy jeste k tomu Duratecu, neprislo me to uplne tak mrtvy :) Ma to 80 HP, moje Cordoba ma 90 HP. Rozdil tam znat je i pres to, ze ta Cordoba je 20let stara, ale uplne mrtvy me to neprislo. Furt lepsi jak litrovej trivalcovej turbohnuj (ano, jsem vinen - nesnasim nizkobojemovy otrubeny auta - tim spis, kdyz jim jeste chybi valec). Navic pro matku to bohate staci :)
Si me pripomel kolegu tady v Anglii, odbornik na vsechno a kdyz si vzdy dovolim upozornit na nejakou vec, ktera se mi uplne nezda, tak se mi hned dostane vysvetleni, proc jsem blbej a proc to co dela je spravne. Takze kdyz jsem si dovolil zdesit se nad tim, ze na krizovatkach ma zakvaltovanou jednicku a nohu na spojce (pripadne si furt tak solichanim spojky cuka s autem dopredu a zpatky), tak mi vysvetlil, ze to nicemu nevadi, protoze to oblozeni je silny, vydrzi dlouho a na ty kilometry co najede nez to odejde, tak bude mit jiny auto. A pak samozrejme jak uz jsem psal, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze u prave nastartovanyho motoru po noci, kdy bylo +2°C asi neni uplne nejlepsi ho hned tocit do 4000 ot/min (TDicko), tak prave prisel s argumentem, ze se to tak rychleji ohreje a nicemu to nevadi, protoze ta voda je ohrata skoro hned a olej taky, protoze tam je vymenik voda-olej. Jako kazdej at si jezdi jak chce, ale tyhle argumenty jsou fakt neprustrelny :) Navic koupit pak takovy auto, to je za trest.
BTW: To si auto samo hlida tyhle parametry co pises a kdyz jsou spatny, tak vyhodi nejakou kontrolku (predpokladam kontrolku motoru)? Ja jen at vim co cekat :)
-> King: Protoze s tim kazdej jezdi jako pako. Ono je to sice relativne asi spolehlivej motor (to 1,9 TDI), ale kazdej s tim chce jezdit jako s benzinem. Takze na dalnici jezdi stylem motor skoro v cervenym (coz je podle me u nafty jeste vetsi pruser nez u benzinu) a kdyz zacne dochazet palivo, tak akorat hodi blinkr k benzince, kde to vesele chcipnou, bez starosti o cervene svitici turbo a podobne... Pripadne druhej extrem, ze studenymu autu davaj hned do tela s oblibenym argumentem, ze tim ho prece rychle zahrejou. Takze timhle stylem je to jen otazka casu...
Jinak tedy jeste k tomu Duratecu, neprislo me to uplne tak mrtvy :) Ma to 80 HP, moje Cordoba ma 90 HP. Rozdil tam znat je i pres to, ze ta Cordoba je 20let stara, ale uplne mrtvy me to neprislo. Furt lepsi jak litrovej trivalcovej turbohnuj (ano, jsem vinen - nesnasim nizkobojemovy otrubeny auta - tim spis, kdyz jim jeste chybi valec). Navic pro matku to bohate staci :)
Si me pripomel kolegu tady v Anglii, odbornik na vsechno a kdyz si vzdy dovolim upozornit na nejakou vec, ktera se mi uplne nezda, tak se mi hned dostane vysvetleni, proc jsem blbej a proc to co dela je spravne. Takze kdyz jsem si dovolil zdesit se nad tim, ze na krizovatkach ma zakvaltovanou jednicku a nohu na spojce (pripadne si furt tak solichanim spojky cuka s autem dopredu a zpatky), tak mi vysvetlil, ze to nicemu nevadi, protoze to oblozeni je silny, vydrzi dlouho a na ty kilometry co najede nez to odejde, tak bude mit jiny auto. A pak samozrejme jak uz jsem psal, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze u prave nastartovanyho motoru po noci, kdy bylo +2°C asi neni uplne nejlepsi ho hned tocit do 4000 ot/min (TDicko), tak prave prisel s argumentem, ze se to tak rychleji ohreje a nicemu to nevadi, protoze ta voda je ohrata skoro hned a olej taky, protoze tam je vymenik voda-olej. Jako kazdej at si jezdi jak chce, ale tyhle argumenty jsou fakt neprustrelny :) Navic koupit pak takovy auto, to je za trest.
23:14:59
23.04.2015
23.04.2015
palinator
-> King:
Že by další z hromady rozstřelenejch TDIček na urvaný šrouby ojničních ložisek?
Že by další z hromady rozstřelenejch TDIček na urvaný šrouby ojničních ložisek?
23:05:40
23.04.2015
23.04.2015
Jarda/felda
22:58:24
23.04.2015
23.04.2015
King
-> Syny: S zivotnosti Ecoboostu si netroufam delat odhady, ale s 1.0 v nahradnim Focusu jsem byl prijemne sokovanej a ten tejden jsem si docela uzil :-) Nevozil jsem v kufru obvyklou servisni zatez (jenom to nejnutnejsi), navic je to lehci nez Mondeo a ten zatah me mile prekvapil a pri moji obvykly prasojizde (50/120/160) to ukazovalo prumernejch 6,4l, coz je o litr min, nez 2.0tdci ve stejnym rezimu. Naproti tomu nouzova Fiesta 1,25 byla po ceste do Brno po D1 zabavny fiasko :-) Pripomnelo mi to casy se 105kou a 3 nedele dojizdeni do Brna, kdy to do kopce drzelo krok s kamionama a z kopcu kilopade :-) Takze kdyz jsem dojel nejakyho pohodare s tempomatem na 120, tak jsme se na Vysocine cyklicky predjizdeli jak tukani :-) Je ale jasny, ze kdyz ze srovnatelnyho objemu zdimou skoro 2x vetsi vykon, tak Fiesta bude motoricky nekde v polocase a Ecoboost pro neekonomicnost generalky bude hnit na srotaku.
Jinak k tem dojemnym historkam o nulovy servisni servisni narocnosti ceskyho snu - Octy v turbodehtu - vesela prihoda z rodiny. Po tom, co svagrova dala zanovnimu Yarisku "Pohov, volno!" a ten si to pres pulku vsi a jednu zatacku namiril do pozarni nadrze (totalka :-), si bracha vzal do hlavy, ze dalsi povoz bude jeta Kokta. Rozhodovalo se mezi benzinem a firemnim TDI se znamou historii. Hlasoval jsem pro ten benzin, ale saze vyhraly. No a pak najednou od brachy prestaly chodit pravidelny mesicni splatky jeho nemalyho dluhu. Tak jsem si v telefonu zahral na rozladenyho veritele a zvedel nasledujici: Dvojkova Kokta nemela chybu, nezrala skoro nic, byla asi za 90 papiru, proste ceskej sen a jednoho dne pri navratu z vikendu pri prizemnim letu po dalnici to ve vrbe hrklo, v rakosi krklo a misto Rakosnicka zcista jasna motor totalne na odpis. Takze dalsich 40litru a konstatovani, proc jsem ja vul nevzal ten benzin :-)
Detaily neznam, protoze muj manazersky bratr u auta rozlisuje jenom kategorie barva a druh paliva :-)
Jinak k tem dojemnym historkam o nulovy servisni servisni narocnosti ceskyho snu - Octy v turbodehtu - vesela prihoda z rodiny. Po tom, co svagrova dala zanovnimu Yarisku "Pohov, volno!" a ten si to pres pulku vsi a jednu zatacku namiril do pozarni nadrze (totalka :-), si bracha vzal do hlavy, ze dalsi povoz bude jeta Kokta. Rozhodovalo se mezi benzinem a firemnim TDI se znamou historii. Hlasoval jsem pro ten benzin, ale saze vyhraly. No a pak najednou od brachy prestaly chodit pravidelny mesicni splatky jeho nemalyho dluhu. Tak jsem si v telefonu zahral na rozladenyho veritele a zvedel nasledujici: Dvojkova Kokta nemela chybu, nezrala skoro nic, byla asi za 90 papiru, proste ceskej sen a jednoho dne pri navratu z vikendu pri prizemnim letu po dalnici to ve vrbe hrklo, v rakosi krklo a misto Rakosnicka zcista jasna motor totalne na odpis. Takze dalsich 40litru a konstatovani, proc jsem ja vul nevzal ten benzin :-)
Detaily neznam, protoze muj manazersky bratr u auta rozlisuje jenom kategorie barva a druh paliva :-)
22:28:03
23.04.2015
23.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 23.04.15 21:51:33: Ne, musí se vybrat blok a pak dát vložený válce. Nějaká česká firma to vykoumala.
21:56:23
23.04.2015
23.04.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
Já můžu reflektovat naneštěstí i ten okamžitej.
Já můžu reflektovat naneštěstí i ten okamžitej.
21:53:03
23.04.2015
23.04.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Nemyslím okamžitej vliv, spíš dlouhodobej vliv na opotřebení.
21:52:28
23.04.2015
23.04.2015
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Sakra, to abych u tý segry 1.8T olej začal kontrolovat (protože jí to určitě nenapadne)... ale nepamatuju se, že by tam švára někdy dolejval.
21:51:33
23.04.2015
23.04.2015
palinator
-> dragon_cb_cz 23.04.15 21:35:29:
Právě se chystám podívat na měrku u Octy kolik ubylo od výměny za normální olej.
-> Jirik_Tuňák1983:
V10 má samostatný vložky? Tam je ten sráč na povrchu válců jak má i 2,5 TDI z T5 ne?
-> Milan 136:
A ty starší níže jmenovaný motory ty problémy měly od novoty?
Právě se chystám podívat na měrku u Octy kolik ubylo od výměny za normální olej.
-> Jirik_Tuňák1983:
V10 má samostatný vložky? Tam je ten sráč na povrchu válců jak má i 2,5 TDI z T5 ne?
-> Milan 136:
A ty starší níže jmenovaný motory ty problémy měly od novoty?
21:42:19
23.04.2015
23.04.2015
Milan 136
-> Syny: co to je interval proboha?
Takovej žádnej snad neexistuje, alespoň ne pro evropský země....
U jedničky octy a supa bylo max 50.
Ale to že je to max ještě neznamená, že to najede.
Záleží na vyhodnocení kvality oleje. Tepelný zatížení, obsah sazí atd
Takovej žádnej snad neexistuje, alespoň ne pro evropský země....
U jedničky octy a supa bylo max 50.
Ale to že je to max ještě neznamená, že to najede.
Záleží na vyhodnocení kvality oleje. Tepelný zatížení, obsah sazí atd
21:40:22
23.04.2015
23.04.2015
Milan 136
tak ono když se to vezme od feldy, tak jakej motor nemá problémy se spotřebou olej?
Snad všechny benzíny...
1.6 55 kW
1.6 74/75W
1.8 T
1.8 bez turba a 2.0 taky
1.4 16V
o 1.8 tsi ani nemluvím...
1.2 tsi taky nějaký jsou...
Snad všechny benzíny...
1.6 55 kW
1.6 74/75W
1.8 T
1.8 bez turba a 2.0 taky
1.4 16V
o 1.8 tsi ani nemluvím...
1.2 tsi taky nějaký jsou...
21:39:35
23.04.2015
23.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 23.04.15 21:35:29: Když už uměj i ten Touareg V10 převložkovat...
21:35:29
23.04.2015
23.04.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Otázka je, jaký vliv na to mají ony slavné longlife oleje... a jak moc složitě je ta závada řešitelná např. překroužkováním. Pokud to bude opravdu rozšířenej problém, jsem si celkem jistej, že se nějaký aftermarketový řešení v rozumnej cenovej relaci najde (a cena ojetin bude úměrně tomu nižší).
18:47:59
23.04.2015
23.04.2015
palinator
-> Syny:
Já k tomu že naši pořídili 1,4 TSI můžu říct jenom to, že jsem nechtěl ani Hyundai, ani Opel. Jiný nový vozně ani nebyly zařazeny do výběru.
Já k tomu že naši pořídili 1,4 TSI můžu říct jenom to, že jsem nechtěl ani Hyundai, ani Opel. Jiný nový vozně ani nebyly zařazeny do výběru.
18:30:35
23.04.2015
23.04.2015
Syny
-> palinator: Jo jo, ty primovstrikovy turbobenziny se moc nepovedli, ale kdo chce kam... Jsem rad, ze jsme do Fiesty poridili 1,25 Duratec a ne ten nasranej mixer Ecoboost...
17:54:46
23.04.2015
23.04.2015
palinator
18:02:07
22.04.2015
22.04.2015
Jarda - zrušená registrace
tak na sluzebnum hnujdaji i30 odesla spojka po necelych 50tis. km, to je jak kdyz jsem prasil s rapidem a mel neodpruzenou lamelu:)
-> dragon_cb_cz: puvodne to nebylo myslemy jen na Nivu, ale ukaz mi jine auto s podobnymi terennimi schopnostmi a taktovou spotrebou, kolega ma hnujdaj santafe a 9l nafty a terenni vlastnosti proti nive zadne, niva vznikla v 70. letech a v te dobe to bylo naprosto prevratne, po samonosne karoserii se začalo opicit spousta vyrobcu 4x4 a dopadlo to tak, ze to jsou auta jen na machrovani a o terenu si mohou nechat jen zdat Teď se vyrábí lada 4x4 urban, která už je co se týče komfortu někde jinde a v Moskvě stojí v přepočtu 201tis. kč, bohužel má jen euro 4. Tato firma by ji měla do budoucna dovážet www.madeinrussia.cz/model y-18 ale nevím jak se poperou s tím emisním systémem, možná to budou přemontovávat z klasické nivy, protože nejak dělají už i tu 5dvéřovou.
-> saskyn2: strcit tam ruku a vytahnout kablik je nenapadlo? :) asi si mysleli, že tam je přístup jak u té trojkové octy
-> dragon_cb_cz: puvodne to nebylo myslemy jen na Nivu, ale ukaz mi jine auto s podobnymi terennimi schopnostmi a taktovou spotrebou, kolega ma hnujdaj santafe a 9l nafty a terenni vlastnosti proti nive zadne, niva vznikla v 70. letech a v te dobe to bylo naprosto prevratne, po samonosne karoserii se začalo opicit spousta vyrobcu 4x4 a dopadlo to tak, ze to jsou auta jen na machrovani a o terenu si mohou nechat jen zdat Teď se vyrábí lada 4x4 urban, která už je co se týče komfortu někde jinde a v Moskvě stojí v přepočtu 201tis. kč, bohužel má jen euro 4. Tato firma by ji měla do budoucna dovážet www.madeinrussia.cz/model y-18 ale nevím jak se poperou s tím emisním systémem, možná to budou přemontovávat z klasické nivy, protože nejak dělají už i tu 5dvéřovou.
-> saskyn2: strcit tam ruku a vytahnout kablik je nenapadlo? :) asi si mysleli, že tam je přístup jak u té trojkové octy
14:22:29
22.04.2015
22.04.2015
Jozka
-> Zazaa: Já vím, že nejsou..
12:03:46
22.04.2015
22.04.2015
Zazaa
-> Jozka 21.04.15 21:58:08: tady bych si trofnul nesouhlasit asi si mel stesti ... zrovna 30letej Jag nebo obecne jakekoliv anglicke auto z te doby fakt neni vzor spolehlivosti :)
11:44:33
22.04.2015
22.04.2015
Milan 136
-> saskyn2:
11:35:32
22.04.2015
22.04.2015
saskyn2
Tak ted tady na sídlišti asi dve hodiny v kuse troubilo auto. Vyjezd prislusniku kteri si s tim nevedeli rady, velka show. Vlivem tohoto tematu bych hledal nejmin trojkovou oktavku nebo nejaky jiny posrany moderni pekac. No a z tech 150 modernich pekacu to byla jedina uzovka co tu stoji
09:52:25
22.04.2015
22.04.2015
minno
Ľudia, ja vám neviem, tieto čierne scenáre budúcnosti ja teda moc nemusím :-) Ja hovorím tak, že "nejako bolo, nejako bude". Niektoré veci dnešného motorizmu mrzia aj mňa, ale nemôže byť zas tak všetko ideálne. Všetko je to vec pohľadu a netreba vidieť len ten svoj "jeden pohľad". Tak či tak, je to len technika a priemysel, omnoho dôležitejšie sú iné veci v živote. Ak bude zdravie, práca, rodina, bude kde bývať, to ostatné sa vždy nejako "ustojí". Bolo už aj horšie a prežilo sa to. A to sa už v minulosti písali aj omnoho viac katastrofickejšie scenáre
Takže bedákať nad budíkmi za 15 tisíc sa fakt nedá. To by sme rovno mohli zastaviť čas a montovať stále bowdenové prevody a ostať u výroby Škody 120. Načo niečo lepšie.
Viac ma mrzí správanie sa ľudí, v motoristickej oblasti, ale aj v iných.... Nové technológie a pokrok sú fajn, aspoň sa je čo nové učiť a o čo nové zaujímať. Nedá sa žiť zaslepený vlastným tieňom.
Neobhajujem ani nové ani staré autá.... Staré autá mám rád, aj nové autá sú v niečom fajn. Má to niečo do seba. Ale ako o starých, tak aj o nových platí, že ma zaujmú len vtedy, keď je o ne dobre postarané a nie je to zničený šrot...
Z iného pohľadu na vec, keď niekedy prefrčí okolo mňa v meste "starý pekáč" (kľudne aj stará neudržiavaná škodovka) a zanechá za sebou toľko smradu a hluku, že to musím ešte 5 minút rozdychávať, som vďačný za dnešné autá s katalyzátormi a podobne a neviem si predstaviť pri tomto počte áut, keby jazdili "staré klasiky"....
A ďalšia vec, keď sa zamyslím nad minulosťou, ako to bolo..... Tak neviem ako u vás, ale u nás na sídlisku dajme tomu pred takými 15-20 rokmi, bolo fakt veľmi málo pekných udržiavaných áut... Boli to väčšinou staré škodule, ale len máloktorá bola udržiavaná, nik sa o to predtým tak nestaral... Viac šrotu, ako slušných áut.... 10x vyvárané, lepené, hnusné...
Takže bedákať nad budíkmi za 15 tisíc sa fakt nedá. To by sme rovno mohli zastaviť čas a montovať stále bowdenové prevody a ostať u výroby Škody 120. Načo niečo lepšie.
Viac ma mrzí správanie sa ľudí, v motoristickej oblasti, ale aj v iných.... Nové technológie a pokrok sú fajn, aspoň sa je čo nové učiť a o čo nové zaujímať. Nedá sa žiť zaslepený vlastným tieňom.
Neobhajujem ani nové ani staré autá.... Staré autá mám rád, aj nové autá sú v niečom fajn. Má to niečo do seba. Ale ako o starých, tak aj o nových platí, že ma zaujmú len vtedy, keď je o ne dobre postarané a nie je to zničený šrot...
Z iného pohľadu na vec, keď niekedy prefrčí okolo mňa v meste "starý pekáč" (kľudne aj stará neudržiavaná škodovka) a zanechá za sebou toľko smradu a hluku, že to musím ešte 5 minút rozdychávať, som vďačný za dnešné autá s katalyzátormi a podobne a neviem si predstaviť pri tomto počte áut, keby jazdili "staré klasiky"....
A ďalšia vec, keď sa zamyslím nad minulosťou, ako to bolo..... Tak neviem ako u vás, ale u nás na sídlisku dajme tomu pred takými 15-20 rokmi, bolo fakt veľmi málo pekných udržiavaných áut... Boli to väčšinou staré škodule, ale len máloktorá bola udržiavaná, nik sa o to predtým tak nestaral... Viac šrotu, ako slušných áut.... 10x vyvárané, lepené, hnusné...
22:28:54
21.04.2015
21.04.2015
dragon_cb_cz
-> Jarda: No dobře... a jak moc je takový auto ekonomický a použitelný pro běžnýho motoristu? Nulově... kufr to má mizernej, komfort žádnej, kvalita zpracování a celková trvanlivost nevalná, spotřeba zoufalá. Je to jednoduchý a snadný na údržbu - a stejně to krom lidí co potřebujou tu prostupnost terénem nikdo nechce.
22:25:11
21.04.2015
21.04.2015
Syny
-> Jozka: Proto jsem taky smeroval prispevek T2 a ne tobe