Životnost nových aut a ceny dílů

prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
23:18:19
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.04.15 22:29:47: Tu pec myslel dobu kdyz jde auto do srotu obecne. To jsi spatne pochopil. Ty stary dily auto prezily, ty dnesni papirove rozhodne ne...



Jak rikam, nekdo kdo vi tu rozhodne blahej kejhat nebude...
23:14:13
15.04.2015
MerHanz
-> saskyn2: ono i na posez mě to neuchvátilo. S panoramou mám sedačku až na zemi ( stejně jako u B6 ) a sedačky mi přjdou lavicovitější jak u B6. Plavu v nich. Ale to je už o každým. Jinak na vzhled je to pěkný. Ale je tam cejtit šetření a odvádění pozornosti od toho nějakejma cinkrlátkama jako osvit na celý palubce. Klasika. Na montáž je to fakt voser. Takový zadní sedačky... kluky o je dělaj skoro lituju :D
22:48:40
15.04.2015
Nwkt
-> saskyn2: Jsem koukal na fotky. Takže vše pořešeno a ještě jsi vydělal? 1
22:46:55
15.04.2015
saskyn2
-> MerHanz: Proto taky říkám že to nekomentuju, páč jsem v tom seděl ale to je tak všechno.-> Jarda: Ale tak já taky rád jezdím embéčkem nebo škodovkou, je super jak na to všichni koukají a baví mě to víc než nudná předokolka, ale denně bych v tom asi jezdit nechtěl. Ještě k těm nákladům, fakt to máme každý jinak, ted mě paní C2 nabrala když vyjížděla z parkovacího místa, kdybych měl feldu, nebo zrovna jel s litrem tak mam asi po noze, feldu odepíšu a za peníze z pojištovny si nekoupím ani srovnatelný auto. Jelikož nejezdím feldou tak mi nic není a co zbylo z opravy raději psát nebudu, páč by to asi někteří nerozdýchali 3
22:34:41
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: já ted jezdím zase cca 100 km denně rapidem a je fakt, že komfort feldy to neni, chvíli mi trvalo než jsem si zvyknul, ale zas když se to po 10 km ohřeje a člověk tomu může trochu šlápnout, tak mě to baví mnohem víc než nudná felda...

Dnes jsem jel za hnujdajem i30 a zastavil na zmrzlinu, ja taky a on hned - jsem si myslel že to je 120ka a nějak mi nešlo vám ujet :) a ono to je eRko v tom byly lepší motory že?, tak říkám to je rapid a mám tam 742.136, to je skoro stejný motor jako ve favoritu. Aha to je divné, že vám to tak jede, když je v tom jen favorit...
22:34:12
15.04.2015
MerHanz
-> saskyn2 15.04.15 21:44:56: Hochu, já ty káry montuju 4 A vím, že první jsou vždy problém. Ale tady je jeden co je nejen dle mě celkem problematickej a nespočívá ve výměně nějaký součástky. A na to, že už to nabízej k objednání, tak je to celkem vostrý.
22:33:43
15.04.2015
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Jsou auta co těch 170 dají normálně před první STKm tzn 4 roky ... dokonce je i pár exemplářů co to dá za rok 3 3 3 pak má 4 roky starý auto 417 tis. km 3
22:29:47
15.04.2015
saskyn2
-> Tuner#2: Tak bral jsem to tak že práci si udělám sám, ale samotný motor není do 15t problém kdyby se vám zase zadařilo tak dej vědět4 K tomu vývojáři bych řekl že snižování nákladů je žádáno všude, ale zrovna tenhle toho asi o fabrice moc neví, např. vývojový auta rozhodně nejdou do pece, rozškubou to na díly a prodávají jako balíčky, mám kámoše co to vykupuje takže o tom něco vím.
22:26:21
15.04.2015
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Tak pokud vím tak "nesmrtelné" o 1.9TDi platí tak maximálně o rotačkách... Každopádně 170 tisíc je pořád meta, který se půlka felicií ani nestihne dožít, protože než je najede, tak shnije na prach... A srovnávat kupní cenu tvojí feldy a OII je přeci jen trochu nefér, OII je pořád o dost větší kus auta s o hodně lepší výbavou ;)



A slova "člověka z vývoje" jsou stejný jakou spousta jinejch zaručenejch zpráv - vidí svůj jeden kousek tý práce, nikoliv celek. Stejný je kdekoliv jinde ve větší firmě, kde na produktu pracuje víc lidí - já se taky kolikrát chytám každý den za hlavu co to zas kdo vymyslel - a v 50% případů to tomu jinému teamu vysvětlím, ve 30% oni vysvětlí mě, že to až takovej nesmysl není a 20% je prostě daň na oltář pokroku - každé vylepšení něco stojí 4



Pořád si stojím za tím, že řeči o tom jaký jsou nový auta nespolehlivý sráče co se hned rozsypou se vedou už nejmíň 20 let (dýl si nepamatuju) a pořád se to nějak ne a ne naplnit....
upraveno 1x, naposled 15.04.2015 22:26:59
22:23:26
15.04.2015
haso
neda mi to...

dakto ma rad stare auta na denne pouzivanie a nechodi s nimi ani na dovolenky po europe, dakto si zas rad kupi nove a vozi sa v klude 100tis km a potom to preda a vymeni za nove...starosti 0 a nemusi sa bat, ze ho to necha 1500km od domova...



sam som si kupil 16 rocne auto este aj zacina na F, ale aby som sa snim vybral na 1500km vylet to nie, ale inak je to dobre auto 1 ale mat auto stare pol roka, tak sa snim vyberem hoci aj pozriet atlantik z europskej strany a neriesim
22:19:39
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.04.15 22:09:47: Ty umíš sehnat jinej motor za 15 včetně výměny a kontroly všeho okolo, když už se to totálně rozvrtá? Pokud jo, tak mě mrzí, že na to tak spěchal, měl jsem v plánu zavolat i Tobě, bral jsem si od Máji číslo, ale nakonec se to vyřešilo jinak.



-> dragon_cb_cz 15.04.15 22:11:28: Naprosto, sedí to i dle výpisu z STK a servisky, pochybuju, že to u firmy někdo stáčel. Navíc ojnice z bloku se u BXE podívá nejčastěji mezi 120 - 180tkm a bylo to rozmezí asi dvou let kdy na to ty motory trpí aneb "nesmrtelné" 1,9 TDI 40



BTW co říkáte na slova člověka z vývoje? Už není Antony blbec? Hmm? 5
upraveno 2x, naposled 15.04.2015 22:20:51
22:12:57
15.04.2015
Nwkt
22:12:04
15.04.2015
saskyn2
-> Jarda: Ne babička pouze jezdila a nestarala se, stejně jako dnešní uživatelé nových aut, a ne aby se pod tím válela a vylévala prahy olejem a lemy voskem3
22:11:28
15.04.2015
dragon_cb_cz
-> Jarda: Ne, ale udělá to X různejch dílen za pár tisíc... a pak tam nacpeš vazelíny co se vejde a ta náprava tě přežije.



-> Tuner#2: Jen technická - jak moc si těma 150 tisícema byl jistej?



A Felda skutečně je skvělej low-cost spotřebák, pokud máš absolutně nulový nároky na výkon, komfort, bezpečnost, jízdní vlastnosti a nakonec i spotřebu... pokud s tím crcáš pár km do práce, proč ne - kdyby se mi fakt dobrej kus dostal za rozumný peníz do ruky a měl klimu, tak jí na to klidně koupím taky. Ale jinak je prostě doba o 21 let dál...
22:10:49
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

Zdroj opět FB 5
zvětšit Životnost nových aut a ceny dílů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 15.04.2015 22:10:49
22:09:47
15.04.2015
saskyn2
-> Tuner#2: Ale já nemám jiný názor na věc. Pokud si tu feldy opravuješ sám doma tak má opravdu minimální náklady4 Jen prostě pokud s tím budeš jezdit do servisu, tak nepočítej že ti bude někdo měnit nějaký diody v altíku a podobné věci co tu píšete, čímž je to nákladově jinde. Asi máte feldu dobrej kousek a bud za to rád, a pokud vám vylítla ojnice na BXE tak bohužel nejsi první a samozřejmě je to smůla, jen já to vidím s té stránky že pro mě je to oprava za 15000kč a pokud budu mít smůlu a stane se to jednou za 200tis tak ji klidně absolvuji raději než vyvařování felicie, navíc se mi to vrátí asi tak 4x ve spotřebě pohonných hmot. To nemluvím o komfortu a bezpečnosti toho auta. Ale každý to máme samozřejmě jinak, hlavně asi záleží na tom kolik najezdíš, já si už nedokážu představit ojezdit fávo, to raději půjdu do pekla3
22:02:47
15.04.2015
Přema
-> Jarda: Můžu potvrdit, favorita jsem rozebíral :D Kaláčem přes půl a do šrotu. až jsem oddělal všechny tapecy a papíry už byly zrušený tak jsem teprve zjisstil že to není tak hrozné a dalo by se zhnilé věci vyspravit za výkend.
22:02:08
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: tak to babička nějak nasolovala nebo nechápu, já to mám podobně po víc jak 200tis. km4
21:59:21
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: no ono třeba zadní nápravu na peugeotu z r.1990 taky doma jen tak někdo neopraví4 kdyz to vezmu od š100 po fabii I, tak se prostě nejlíp opravuje favorit, když není vše zarezlé... :)
21:56:13
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
A ještě jedna info z vývoje, když se tady nevěří Merhanzovi, Antonymu a ani mě...



Tohle je info od člověka z vývoje - nebudu jmenovat ani uvádět kde to psal:



dělám ve vývoji a mam porovnání generace PQ35/46 a MQB což je golf/ocatvie současný a nastupující generace...



to co ty díly vydržely dosud byl dá se řící standart - byly už nějak odlehčený, ale ne na úkor životnosti..(mohu tvrdi, že jak sjely s autem z linky, tak na konci životnosti auta vjeli s autem do pece..)



Kvůli platformě MQB se dělaly nový specifikace, protože kdyby se jelo podle starejch nevydrželo by to ani 100000 cyklů... takhle to vydrží alespoň 300000 (odpovídajicí cca 200-300tkm nájezd) a je to popraskaný, což ale zákazníkovi stačilo:) v současnosti ten díl kterej sem dělal je pro MQB oproti PQ35/46 o 1kg lehčí (celková hmotnost 1,9kg..) a už to je trochu extrém, když pro jiný koncerny a auta podobný třídy děláme i 5kg hovádka.... stejným směrem se ubírají i PSA a renault/nissan....



je prostě sranda sledovat požadavky zákazníků na nízkou váhu a na co nejnižšší cenu (obojí jde -menší váha, méně materiálu -tam kde byl 1 plech se dá levnější 0,6.mm a ono to po dobu potřebnou vydrží..) i za cenu toho že se upravujou "výkonostní" (pevnost, stálost funknčích parametrů..) specifikace směrem k horšímu aby ten díl byl prostě "zelenej"



TY NOVÝ AUTA JSOU FAKT "SUPER"! 8
upraveno 1x, naposled 15.04.2015 21:57:03
21:55:38
15.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: Ale vždyť jsem to psal. Že se III octa po 150tkm rozebrala a na podvozku co bylo v hajzlu se "pochvalilo" a co vydrželo se poddimenzovávalo.

A uvědom si, že když to "někdo" napíše, vystavuje se nebezpečí min. vyhazovu z práce 4
21:55:20
15.04.2015
saskyn2
21:54:49
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.04.15 10:58:35: Hele vždy jsme měli tak nějak podobný názor na věc, ale poslední dobou se to nějak rozjíždí... Feldu máme doma od novoty, po 10ti letech a 130tkm měla vše původní a začli reznout jen zadní lemy. Přední blatníky úplně zdravé (nechali jsme tam dát plast podběhy už na nové auto). Dneska to má asi 180, na motor, převody a další podstatné součástky se nesáhlo a dělali se jen brzdy, tlumiče a zmíněné diody v altíku.



Náklady na provoz tedy zcela "nulové" v porovnání s tím, že švagr koupil O2 se 150tkm, ve 170ti se podívala ojnice blokem ven a hmm, to je BXE jo tam jsou z výroby přetažený šrouby a stává se to. Jinej motor v autorizáku 120tKč u auta s hodnotou 160 - 180tKč. naštěstí jsou známí, ale i tam to vyjde na nějakých 40 - 50 i s kontrolou turba, spojky a vůbec celým procesem opravy. Za tu cenu opravy já ojezdil stavební Fávo bez investic, koupil Feldu opět s nulovou investicí jezdím a ještě mě 30 zbyde. Opravdu nevím všem jsou ty nový herky lepší...
21:54:10
15.04.2015
Čokin
-> exwrcteam 15.04.15 20:00:39: A co není průser? Já bych řekl, že všichni zjistili, že není důvod vyrábět nesmrtelný auta a už vůbec není důvod aby jezdily víc jak 15 let. Ideálně po 5 letech sešrotovat at si koupí lidi nové. Uř ted jsou toho plné bazary a nikdo to nechce, čekám kdy nějaký chytrák příjde stím, že auta starší 10 let nemají na cestách co dělat. Chudák planeta.....
21:53:34
15.04.2015
saskyn2
-> Jarda: Jardo tohle je face felda, jak říkáš pořádně ošetřená z výroby, najeto poctivých 47tis(Jediný majitel byla M. babička). Víc snad hnily jen svifty a fordy3
zvětšit Životnost nových aut a ceny dílů - obrázek od saskyn2 vložen 15.04.2015 21:53:34
21:49:16
15.04.2015
dragon_cb_cz
-> saskyn2: ZRovna jsem to chtěl napsat... od doby co si pamatuju "řeči o autech" poslouchám, jak na "těch moderních autech nikdo nic neopraví, to je samá elektronika a bez autorizáku ani ťuk"... a ty samý auta jsou dneska "starý vergly, to ti opraví každej strejc na vesnici".



Asi jsem moc velkej optimista, ale... Mám pocit, že stejně jako je každá další generace dětí strašlivě nevychovaná, každý nový kulturní směr totálně pokleslý, tak jsou i všechny nový auta úplně na hovno... a přesto to pořád funguje. Tak pořád věřím, že to bude fungovat i dál....
21:48:39
15.04.2015
Milan 136
-> saskyn2: 3



přesně tak, každý nový auto je průser. Nejen auto. Telefony atd.

Prostě novej model má vždy bolístky.

A řeči typu jakej je to průser, ale radši neřeknu co?

Buď ať to dotyční napíší, nebo mlčí4
21:44:56
15.04.2015
saskyn2
První kusy jsou průser vždycky, a vždycky se říkalo jak ty nový auta jsou plný elektroniky a jak si je nikdo doma už neopraví, co si pamatuju tak už se to říkalo u fáčka se vstřikováním 3

V novém supu jsem seděl, ale nic víc, tak se k tomu nevyjadřuju, jen by mě zajímalo kolik diskutujících ho vidělo alespoň na obrázku když mají tolik k tématu3
21:42:30
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: Tak ja na felde mam z plechariny vse puvodni mimo kapoty a LP blatniku, ktery jsem menil, protoze jsem ji koupil bouranou na ruzek, ale je to původně new face a tam uz delali pořádněji nástřik dutin, nejhorší mám LZ lem (na STK mi ani nenapsali koroze), dutiny jsem dělal jednou a moc sem si s tím nevyhrál no...

Co se lozisek týká, tak na bílém favoritu jsem najezdil 175tis. km a zádné jsem za tu dobu nemusel měnit4 s favoritama a feldama mám najeto cca 500tis. km a za ty km jsem měnil jedno přední ložisko u MTX a jedno zadní u červené feldy.

Ke korozi u nových aut - dacie taky pekne hniji a vetsina japoncu prý nemá z výroby delane dutiny.

Kolega dnes říkal že mu na FII měnili obě přední ložiska v záruce, prý kdyby věděl, že se to auto bude tak srát, tak by si ho nikdy nekoupil, prý víc závad za 50 tis. km než na feldě za 200tis. km.

Ono když vezmu služebního pickupa mpi, tak za 350tis. km minimální servis, je fakt, že z toho byla odjetá hujda oproti octavkám, které jsou po těchto km v relativně slušném stavu, ale s mnohem lepším servisem a ten pickup jezdil krátké trasy narozdíl od octávek.

Jinak je strategie vetšiny výrobců aut, aby díly vydržely 150+-10tis., říkalo mi to už několik lidí z aut. průmyslu.
upraveno 1x, naposled 15.04.2015 21:52:04
21:41:51
15.04.2015
minno
-> MerHanz 15.04.15 21:26:44: a o akú presne "bolístku" ide?
21:39:53
15.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz 15.04.15 21:22:42: to nemůžeš takhle napsat 9 vždyť to jsou přeci ty nejspolehlivější počiny, co mohly přijít na svět. 4 a jsou konstruovaný na min 300tkm bez zásahu přeci 4

Apropo, já tohle napsal za začátku tématu a byl jsem za největšího blbce. .
21:28:44
15.04.2015
Nwkt
-> MerHanz: Nn já ne 3 ale vidím jak to chodí ve firmách ...
21:26:44
15.04.2015
MerHanz
-> Nwkt: pán asi jebe bankéřku :D Ale za 5 let budou plný bazary sraček. Jako tyhle nový káry ( okta, rapid, fábka, supr ) maj jednu bolístku a tím, že je supr největší tak tam je to největší problém. Fábky v tomhle asi v poho.
21:23:43
15.04.2015
Nwkt
-> MerHanz: 5 let, skončí odpočty a koupit nový ne?
21:22:42
15.04.2015
MerHanz
Porát tu lítaj celkem "starý" auta. Ty uplně nový to je teprve obklad na spolehlivost :D Nechci vidět B8 supra po 100 tic km. Tyhle první kusy jsou uplnej průser,a le i tak. Víc to tu veřejně nemůžu rozvádět, to už by smrdělo :D
20:32:52
15.04.2015
dragon_cb_cz
Jo a abychom se nebavili jen o koncernu, tak pro srovnání další dva kousky:



- Saab 9-5, rok 2003, najeto lehce přes 300 tisíc (nevím přesně, byl o cca 50 tisíc stočený při dovozu) - o předchozí provozní spolehlivosti mluvit nemůžu, ale když pominu konzolu toho strašlivýho křídla na zadních vratech, tak jediná koroze je miniaturní puchýřek na spodku jednoho lemu. a pak klasické "ďubky" kde kamínek odrazil lak - jen lehoučká povrchovka.



- Honda Accord, rok 2005, najeto 245 tisíc - koroze krom výše popsaných "ďubek" prostě žádná, na autě za celou dobu akorát praskají žárovky a pak jedna (ale uznávám, že tučná) oprava - asi ve 200 tisících klekla řídící jednotka, stála asi 28 tisíc. Jinak podvozek původní, výfuk původní, měnily se akorát kotouče, destičky, pneu, oleje a filtry.
20:27:06
15.04.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka 15.04.15 00:57:25: Nezlob se na mě, ale na tříletým autě vůbec řešit jestli drží výfuk nebo ne, to nemůžeš myslet vážně 4 Feldu mám rád, ale moc se nekazily protože tam nebylo moc co by se kazilo - a hnily fakt fest.



-> TC: Hmm... mám na O1 najeto 327 tisíc, to auto prakticky nepoznalo garáž, meju to tak jednou-dvakrát do roka, podběhy jsem nečistil snad nikdy. A když jsem teď načechral práh zrovna tej "rizikovej" zadní části, prakticky od B sloupku po zadní podběh, tak se jen promáčknul dovnitř, ale všudě čistej kov, nikde nic neprasklo... takže asi zevnitř vyhnilej na kaši nebude.



Jo a ten výfuk je tam taky pořád původní a to už jsem s ním i párkrát někde škrtnul 4



A říct, že ve 200 tisících potřebovala felda "jen" vyvařit lemy a vyměnit blatníky, nový tlumiče... no. O1 dostala nový tlumiče ke 300tisícím narozeninám, lemy stále původní a zdravý 4 Stejně jako poznámka "altíky odcházej, ale stojí to pár korun" - to mě hrozně uklidní, když se mi ten altík vysype 1500km od domova...
20:00:39
15.04.2015
exwrcteam
koncernovy auta od 02 - sou sracky a hromada hnoje.. atedka me klidne zabijte :D ale je to tak....
19:58:13
15.04.2015
saskyn2
Tak jasně že časem hniloba sežere všechno, jen něco dřív a něco později 3Taky ta Oll je 10 let stará vrána, a jak po takový době vypadaly feldy asi každý ví, takže to že po 9ti letech provozu je osekaná barva na prahách mi nepřipadá žádný extrém, otázka je taky kolik to má najeto a jak by po takové porci km vypadala felicie4
17:49:24
15.04.2015
suri
na OII osekané prahy bez zásteriek , kufrové dvere okolo osvetlenia špz a spodná hrana na combi ošúchaná o nelícujúci nárazník je bežná vec , na prvých aj odrené stlpiky od tesnenia dverí a korozia tam
14:51:46
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.04.15 14:37:54: Jinak s těma prahama mělo problémy i několik obchoďáků z Prahy a to nejen v přední části (jako je na foto), ale i v prostoru zadních dveří.

Ty fotky co jsem dával, tak jsou opečovávaná auta. Jen s tou černou je to mechanik co chodí ještě do práce a nestíhá to opravit. Má originální kola se standardním ET.
14:49:56
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
14:49:47
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
14:49:38
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
14:49:25
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
14:49:10
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
14:37:54
15.04.2015
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: 9 tak to jsem ještě neviděl a jak říkám to jsou služebáky se strašnýma kilometrama, otázka jestli to není pár špatnejch kusů, těžkou soudit.
14:22:08
15.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.04.15 14:06:02: Kolegovi kvete dvojková Oktávka taky (2005/6). 5. vrata (původní nebouraná) okolo skla po stranách a ze spodní strany jak je osvětlení SPZ. Rez je i na vrchní části 5. vrat kde je takový en naznačený spojlírek a je v něm ostřikovač a přídavné brzdové světlo. Potom i C sloupek na hranách lemujících 5. vrata, ale vše je poblíž těch 5. vrat. Zase mu ale nereznou prahy po oloupání barvy na nich. S tím má zase problém kolega na černé (2007), je v černé kůži, není to Kliment?
upraveno 1x, naposled 15.04.2015 14:22:27
14:06:02
15.04.2015
Karel.
I octavia hnila to ví každej, dveře 5. a hrdlo nádrže, předky prahů (blbost lidí, že nečistily podběhy), ale II jsem teda ještě neviděl a to k nám jezdí ze pár kusů s 300tkm a výš
14:04:58
15.04.2015
Karel.
Já teda musím říct z vlastní zkušenosti, že auta reznou stále dál a dál. Když si vezmu Mazda 07- puchýřky po střeše, firma servisovala 2x v mazdě pak jen u nás(bouračka na předek),ale to už puchýřky byly, mercedes vito 2009- reznou dveře jak prase a o Loganech ani nemluvě, plno firem to teď nakoupilo co u nás servisuje a to by člověk brečel, ani felda tak nehnila9
Extreme Tyres