skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
13:45:43
15.04.2015
15.04.2015
suri
-> saskyn2 15.04.15 11:17:46: nj to je skôr náhoda , tu väčšinou do čoho sadnem to sa ide rozpadnúť , samozrejme všetko stočenky bez servisu .
11:24:41
15.04.2015
15.04.2015
saskyn2
-> Jarda: Jardo ono je to o tom že ty auta nemáš od novoty, takž je možné že prostě na té feldě už máš ložiska měněná, ale netvrdím že nemůžou být původní. No lady moc jedninců okolo mě nemá tak to nedokážu porovnat Jen vím že felda/fáčko je jediný auto u kterého jsem viděl propadlý přední i zadní tlumič skrz karoserii, což se u fábie nestane a když jo tak za 5X delší dobu než u feldy
11:17:46
15.04.2015
15.04.2015
saskyn2
-> suri 15.04.15 08:15:28: Jo zrovna včera jsem koupil jednu 4kolku 1.9TDI a vše naprosto cajk, nemlátí neplave, nevrže, fuguje klima i webasto a to má najeto 260tis, a zjevně se o ni pán moc nestaral, na olej najel 60tis a popravil turbo.
11:09:59
15.04.2015
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ne, to se mění původní ložiska už tam zbývá jen jedno :) a na feldě jsou stále původní všechna, fábie má 156tis. km a felda přes 200
no termostat mám na felde taky uz favoritackej, ale u fabie proste nevydrzel ani 10tis. km, na feldě možná 50-75...
jinak loziska na fabku dávám meyle a nalisovávám je přípravkem, zatím drží...
nehnije? tak se podivej na lada forum, jak všichni říkají, kdyby to vydrželo to co felda co se týče koroze, třeba ty nový nivy, to je tragedie... u fely hnijou lemy a petky a predek, kdyz nejsou plastový podbehy, jinak podlaha, prahy, uchycení tlumicu není taková tragedie
-> Tomaso435: jj, jen to nejak musis usadit do tesneni a pojistit silikonem :)
no termostat mám na felde taky uz favoritackej, ale u fabie proste nevydrzel ani 10tis. km, na feldě možná 50-75...
jinak loziska na fabku dávám meyle a nalisovávám je přípravkem, zatím drží...
nehnije? tak se podivej na lada forum, jak všichni říkají, kdyby to vydrželo to co felda co se týče koroze, třeba ty nový nivy, to je tragedie... u fely hnijou lemy a petky a predek, kdyz nejsou plastový podbehy, jinak podlaha, prahy, uchycení tlumicu není taková tragedie
-> Tomaso435: jj, jen to nejak musis usadit do tesneni a pojistit silikonem :)
10:58:35
15.04.2015
15.04.2015
saskyn2
-> Jozka: Koroze jen tam kde byla rána? To už snad nemůžeš myslet vážně, já si pamatuju schnilý vrata u tříletýho auta, žádný dnešní auto nehnije jako hnily feldy. Já pár těch felicií měl, pravda nikdy jako úplně nové, ale většinou to byly hodně zachovalé kousky, a nepřipadalo mi to jako nějaký extra držák. Když už si nakousnul ten výfuk, tak kolik ti na feldě vydrží výfuk? Já jenom že když jsem prodával B5 Passta tak byl výfuk původní a to auto mělo 550t...-> Jarda: Jardo a není to ložisko třerba o montáži? Já jenom že normálně vydží tak kolem těch 200tis, tak bud ti tam někdo dává nějaký starline nebo to tam asi mlátí kladivem, nebo nevím, každopádně normální to není. Termostat je to samé(pokud máš 1.4MPI) co má felda, tj sráč jako sráč. Jediné v čem máš pravdu jsou přední silentbloky, ty u staré fábie opravdu nevydrží, ale když koupíš plné z ibizzy tak to přežije celé auto S tou kontrolkou hladiny-propoj konektor na nádobce a budeš to mít bez hlídání jako feda, holt kde nic není nemá se co posrat
Edit: ted jsem si to pořádně přečetl a pochopil jsem že to ložisko bylo pokaždé jinde, no to se holt stává když má to auto něco najeto, ale rozhodně bych neřekl že ložisko na fábii vydrží mín než na feldě, to je spíš o tom že ty auta máš starší a nevíš jestli to už nebylo stáčený, nebo co bylo už měněný.
Edit: ted jsem si to pořádně přečetl a pochopil jsem že to ložisko bylo pokaždé jinde, no to se holt stává když má to auto něco najeto, ale rozhodně bych neřekl že ložisko na fábii vydrží mín než na feldě, to je spíš o tom že ty auta máš starší a nevíš jestli to už nebylo stáčený, nebo co bylo už měněný.
09:58:59
15.04.2015
15.04.2015
Tomaso435
-> Jarda: domek mužu nechat stejnej co ? jenom vyměním víčko s termostatem... nebo aspon mi to tak připadá :D ... pokud bych tam měl dát i domek, tak si musim nechat někde navařit závit na čidlo fábiácký....
09:47:09
15.04.2015
15.04.2015
suri
-> vhml 15.04.15 08:50:19: nj , ja mám 225tkm , nikdy nič robené a prahy a podlahy sú ok , narozdiel od kolegovho rovnako starého Toleda kde spodok drží silou vôle ...
08:50:19
15.04.2015
15.04.2015
vhml
-> suri 15.04.15 08:16:39: na Felde kolikrat nenajdes ani ten prah
08:16:39
15.04.2015
15.04.2015
suri
-> TC 15.04.15 08:12:48: -OI kde nebol menený alebo rovnaný prah by som chcel vidieť deravú , mal som rozrezané aj 1997čky s 350 000km a dutiny a všetko bolo komplet zdravé , to na Felicii len tak nenájdeš
08:15:28
15.04.2015
15.04.2015
suri
Mňa by skôr zaujímalo kto sa naposledy viezol v Octavii II a pod. ktorá nemala totál rozhasené nápravy - plávala , hrkotala , zadok odskakoval , vpredu vôle na silenblokoch a uplávané auto , ktorá by svietila všetkými a nastavenými svetlami , brzdila bez škrípania , trasenia a ťahania ,osekané hučiace gumy a zadreté excentre s nemožnosťou nastaviť geo, klíma chladila po zapnutí ,a celkove to trochu vyzeralo ...
chodím s tým denne ale sú to 90% pekné hujdy , tie 2004-2009 už sú "servisované" po kadejakých garážach kde sa celý servis = výmena oleja , brzdy škrípu a klíma ak náhodou ide tak smrdí ako desaťročné fusakle , holt je to asi o tom kúpiť za posledné drobné rozjebané TDIčko a nemať ani na základný sevis ... do takého štádia by som sa so svojím autom nerád dostal
chodím s tým denne ale sú to 90% pekné hujdy , tie 2004-2009 už sú "servisované" po kadejakých garážach kde sa celý servis = výmena oleja , brzdy škrípu a klíma ak náhodou ide tak smrdí ako desaťročné fusakle , holt je to asi o tom kúpiť za posledné drobné rozjebané TDIčko a nemať ani na základný sevis ... do takého štádia by som sa so svojím autom nerád dostal
08:12:48
15.04.2015
15.04.2015
TC
Ale ony i ty nový auta hnijou furt stejně jako felda, favorit, jen na místech kde to není vidět. A pak se člověk diví, že mu chybí čtvrt auta.
Brácha měl Oct. I. zvenčí pořád celkem slušněj lak, akorát klasika růžek práh/přední blatník trochu zkorodovanej. Když se odhodlat to vyvařit, tak zjistil, že není k čemu, celej práh zevnitř sežranej, vše hezky překrytý origo vrstvou gumosra*ky...
Přestože mám škodovky rád, tak bohužel na těch autech je poslední dobou vidět čím dál víc, že je to "odpad" z VW. Novou škodovku už fakt ne-e.
Brácha měl Oct. I. zvenčí pořád celkem slušněj lak, akorát klasika růžek práh/přední blatník trochu zkorodovanej. Když se odhodlat to vyvařit, tak zjistil, že není k čemu, celej práh zevnitř sežranej, vše hezky překrytý origo vrstvou gumosra*ky...
Přestože mám škodovky rád, tak bohužel na těch autech je poslední dobou vidět čím dál víc, že je to "odpad" z VW. Novou škodovku už fakt ne-e.
06:22:09
15.04.2015
15.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.04.15 00:06:58: Jako Jozka a Jarda. Tata ma na Felde 200 a ze by se do ni nekdy investovalo vic nez brzdy, tlumice a vyvarene zadni lemy a blatniky se rict neda. Pravda altiky odchazi, ale neni duvod je menit, kdyz staci vymenit diody v mustku za par korun a jezdi to dal. O Favu plati to same...
02:38:28
15.04.2015
15.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: to je zajímavy, já na feldě dělal jen brzdový trubky, jedno brzdový prase (protože se neměnila brzdovka) a altik, žádný ložisko, žádný SB, teda samo ještě brzdový obložení, kotouče a výfuk, to je ale spotřební materiál
na fabii teď třetí ložisko v kole (pokaždé jiné a mění se to i s nábojem, chtěl bych vidět toho debila, co to vymyslel), nespočetněkrát termostat, čidlo teploty taky nespočetněkrát, dorazy zadních tlumičů, SB předních ramen podruhé a to má o 50tis. km míň než felda a je o 3 roky novější, vodní pumpu (ano ta je u fely ještě původní), s chodem motoru jsou taky narozdíl od feldy pořád nějaké problémy, auto se samo zamyká a odmyká, výfuk je tam ještě původní, ale už dlouho nevydrží, kotouče, přední a zadní obložení jsem taky dělal, porad bliká kontrolka chladici kapaliny, ještě tej hujdě žloutnou světla a to jsem určitě ještě na něco zapoměl...
karoserie fabie určitě míň koroduje a fabie má lepší altík (pal altík se zas dobře opravuje:), ale to jsou jediné plusy
na fabii teď třetí ložisko v kole (pokaždé jiné a mění se to i s nábojem, chtěl bych vidět toho debila, co to vymyslel), nespočetněkrát termostat, čidlo teploty taky nespočetněkrát, dorazy zadních tlumičů, SB předních ramen podruhé a to má o 50tis. km míň než felda a je o 3 roky novější, vodní pumpu (ano ta je u fely ještě původní), s chodem motoru jsou taky narozdíl od feldy pořád nějaké problémy, auto se samo zamyká a odmyká, výfuk je tam ještě původní, ale už dlouho nevydrží, kotouče, přední a zadní obložení jsem taky dělal, porad bliká kontrolka chladici kapaliny, ještě tej hujdě žloutnou světla a to jsem určitě ještě na něco zapoměl...
karoserie fabie určitě míň koroduje a fabie má lepší altík (pal altík se zas dobře opravuje:), ale to jsou jediné plusy
00:57:25
15.04.2015
15.04.2015
Jozka
-> saskyn2: No nevím o jakých favoritech a hlavně feliciích mluvíš.. osobně s nima mám dobový zkušenosti jako se služebákama, se kterejma se jezdilo hlava nehlava a přesně v tý dneska často diskutovaný "kategorii" do tří let stáří a 100 000 km (benzíny) s těma autama žádný problémy fakt nebyly a to ani při nic moc údržbě. Koroze jen tam, kde padla nějaká rána, dokonce i ty výfuky držely, třeba ty alternátory až ve třetím roce stáří nejdřív.. Jediný dvě auta, na kterých se tehdy řešily nějaký problémy od novoty, byl Ford Scorpio a TAZ 1500..
PS: Ty Feldy se odprodávaly cca ve 150 tisících a několik jich jezdí dodneška.
PS: Ty Feldy se odprodávaly cca ve 150 tisících a několik jich jezdí dodneška.
00:32:15
15.04.2015
15.04.2015
darklord
00:16:43
15.04.2015
15.04.2015
haso
-> saskyn2: pan s formanom, najlepsi zakaznik
00:06:58
15.04.2015
15.04.2015
saskyn2
To jsou hrozný blbosti co jsou některý jedinci schopný vyplodit, sere se všechno ale nový auta rozhodně vydržeji víc, když si vzpomenu na doby kdy jsem měl jako spotřebáka š120 nebo feldu tak to bylo hrozný, pořád něco vysranýho, na feldě během pár tisíc km odešel dvakrát altík, spínač na světla v noci na dálnici, silentbloky v nápravě vydržely půl roku, to že to hnilo před očima o tom ani nemluvím Jako jasně že když si to někdo opravuje doma tak je felda asi finančně nejvýhodnější, ale jakmile by to mělo najíždět km co najíždí moderní auta a servisovat se to normálně v servisu tak je to finanční smrt. Vidím to na jednom bláznovi co k nám jezdí s formanem, za dva roky v tom utopil takový prachy že by si za to koupil dvě fábie
22:33:28
14.04.2015
14.04.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Dneska už tohle není neschopnost, alébrž standart.. -> Milan 136 14.04.15 18:38:48: Souhlas..
21:47:17
14.04.2015
14.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> stepan 14.04.15 20:28:22: -> Milan 136 14.04.15 20:29:51: Jenomže to je pro hodně lidí "dnešní auto". Měl jsem ho i na Xantii z roku 1999. Takže vim, ne.
21:04:00
14.04.2015
14.04.2015
Jarda - zrušená registrace
je zajimavé, že švagr se zbavil fungl fabky po 30tis. km, objel několik servisů a nikdo ji nedokazal opravit, pořád cukala (kabely z ni mam v rapidu :) tim to taky nebylo
na servisování je nej favorit, potom š130 a felda (samo když není vše zarezlé...) ted pěkně nadávám u fabky 1.4 mpi, prostě VW sráč - to není auto, to je šmejd... děkuji nechci, jestli si koupím něco nového, tak to nebude škodovka, ale lada :)
-> Tomaso435: dej tam favoritackej, jinak to budes menit co pul roku, mozna casteji :) ve felde i fabce uz mame favoritackej
na servisování je nej favorit, potom š130 a felda (samo když není vše zarezlé...) ted pěkně nadávám u fabky 1.4 mpi, prostě VW sráč - to není auto, to je šmejd... děkuji nechci, jestli si koupím něco nového, tak to nebude škodovka, ale lada :)
-> Tomaso435: dej tam favoritackej, jinak to budes menit co pul roku, mozna casteji :) ve felde i fabce uz mame favoritackej
20:41:27
14.04.2015
14.04.2015
Milan 136
-> Shader: neustale se na tech autech neco meni. Vyvoj...
20:32:35
14.04.2015
14.04.2015
Shader
-> Milan 136: Spíš mě zarazilo, že rozdíl mezi auty je asi půl roku, jinak oba BMN.
20:29:51
14.04.2015
14.04.2015
Milan 136
-> Shader: novejsi BMN maji taky plastovy....
-> Jirik_Tuňák1983: plastovy sani je novinka asi 30 let Mlho
-> Jirik_Tuňák1983: plastovy sani je novinka asi 30 let Mlho
20:28:22
14.04.2015
14.04.2015
stepan
-> Jirik_Tuňák1983: Dneska? Já mám plastový sání na autě z 1995. A funguje už 20 let normálně.
20:18:16
14.04.2015
14.04.2015
Shader
Když už se tady zmínilo to bakelitové sací potrubí, měnil jsem olej na své octě II RS r.v. 2006, sáni normálně nějaký odlitek, při jednom jsem udělal i bráchovo RS taky octa II r.v. 2007 a tam je sání už z plastu.
20:14:27
14.04.2015
14.04.2015
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: A pokud z toho auta neděláš sporák, tak je to vše OK... Pokud děláš, musíš počítat s tím, že se Ti sání může rozložit na prvočinitele. :-D
20:11:14
14.04.2015
14.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 14.04.15 16:54:10: Dneska už se dělaj z bakelitu i sací potrubí.
19:25:15
14.04.2015
14.04.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: Kde je to tlačítko "To se mi líbí"?
18:38:48
14.04.2015
14.04.2015
Milan 136
-> Jozka: vyndáním zadarmo nevyděláš, výměnou ano :-D
v pamětu určitě něco zůstane. Když si neví rady, je tady možnost komunikace s MB, v krajním případě odvoz do Kosmonos. Řešení je spousta, ale musí se chtít a je to o lidech
v pamětu určitě něco zůstane. Když si neví rady, je tady možnost komunikace s MB, v krajním případě odvoz do Kosmonos. Řešení je spousta, ale musí se chtít a je to o lidech
16:54:10
14.04.2015
14.04.2015
Tomaso435
to je ta životnost... :D achjo... samej plast všude kolem... zlatý fávo.
15:45:38
14.04.2015
14.04.2015
MOLSO
-> minno: mysliš že to bude thm ?
15:28:07
14.04.2015
14.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> minno 14.04.15 15:00:56: a prcaj.
15:00:56
14.04.2015
14.04.2015
minno
-> m8rinek: či to nebude tým, že lidi málo hulej :D
14:50:30
14.04.2015
14.04.2015
m8rinek
Je to jako se všim, já myslim, že dneska i lidi míň vydržej :D.
14:40:21
14.04.2015
14.04.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: No to je asi přesně to co Milan myslel tím neschopným servisem - že neumí nic jinýho, než připojit kabel. To ale opravdu není chyba auta.
13:25:01
14.04.2015
14.04.2015
Jozka
-> Tuner#2:
-> Milan 136: Je to stejnej servis, kde soudružkám spravujícím vozový park nakukali, že zapadlá propisovačka poškodila pojezd sedadla tak, že ho bylo nutno vyměnit, takže šikovný jsou dost - on je spíš problém, že pokud závada netrvá, diagnostika jí neukáže a nic jinýho už dneska nikdo neumí (nebo nechce umět).. Aniž bych tomu rozuměl, tipoval bych vstřik nějakej - a jsem rád, že to nemám doma, abych to musel řešit.
-> Milan 136: Je to stejnej servis, kde soudružkám spravujícím vozový park nakukali, že zapadlá propisovačka poškodila pojezd sedadla tak, že ho bylo nutno vyměnit, takže šikovný jsou dost - on je spíš problém, že pokud závada netrvá, diagnostika jí neukáže a nic jinýho už dneska nikdo neumí (nebo nechce umět).. Aniž bych tomu rozuměl, tipoval bych vstřik nějakej - a jsem rád, že to nemám doma, abych to musel řešit.
07:53:26
14.04.2015
14.04.2015
StepaNoFUN
Tady se můžete dohadovat ;-)
00:04:14
14.04.2015
14.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136:
Koukám že některý servisní prohlídky majitel jaksi nestih.
-> Milan 136:
Koukám že některý servisní prohlídky majitel jaksi nestih.
19:33:29
13.04.2015
13.04.2015
dragon_cb_cz
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> aDAm:
-> Milan 136:
-> aDAm:
-> Milan 136:
19:14:48
13.04.2015
13.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Deacon: klidně
-> Deacon: klidně
19:12:30
13.04.2015
13.04.2015
Deacon
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136: To už je na BAN!
-> Milan 136: To už je na BAN!
18:52:08
13.04.2015
13.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
www.tipcar.cz/inzerat/sko da-octavia-16-tdi-novy-mod elserviska-cz-25672252.htm l
To bude nějakej fejk
jinak by byl motor rozebranej v kufru a podvozek by byl nenávratně pryč po ohlušující explozi po dosažení 100 tkm na počítadle
a už fakt končím
www.tipcar.cz/inzerat/sko da-octavia-16-tdi-novy-mod elserviska-cz-25672252.htm l
To bude nějakej fejk
jinak by byl motor rozebranej v kufru a podvozek by byl nenávratně pryč po ohlušující explozi po dosažení 100 tkm na počítadle
a už fakt končím
18:48:07
13.04.2015
13.04.2015
Deacon
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136: Achjo..
-> Milan 136: Achjo..
18:46:26
13.04.2015
13.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz:
-> Jozka: nebude to spíš neschopnost toho servisu?
myslím, že bude spousta lidí zklamaná
-> dragon_cb_cz:
-> Jozka: nebude to spíš neschopnost toho servisu?
myslím, že bude spousta lidí zklamaná
18:16:48
13.04.2015
13.04.2015
aDAm
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz: to by se mohlo rovnou hodit do akcí ne? ;)
-> dragon_cb_cz: to by se mohlo rovnou hodit do akcí ne? ;)
18:01:09
13.04.2015
13.04.2015
dragon_cb_cz
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
Napiště si do diáře za na datum za rok až dva, abyste se podívali na sauto.cz a podobně - jsem vcelku ochotnej se vsadit, že tam bude kopice OIII s nájezdem přes 150 tisíc, pár kusů přes 200 tisíc tam určitě bude taky...
A nějaký moderátor by to mohl přesunout... prosím.
Napiště si do diáře za na datum za rok až dva, abyste se podívali na sauto.cz a podobně - jsem vcelku ochotnej se vsadit, že tam bude kopice OIII s nájezdem přes 150 tisíc, pár kusů přes 200 tisíc tam určitě bude taky...
A nějaký moderátor by to mohl přesunout... prosím.
17:47:36
13.04.2015
13.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
15:28:32
13.04.2015
13.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> darabos:
-> darabos:
15:12:24
13.04.2015
13.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Kocvin: Ta moje odpoved uz byla s usmevem lehce ironicka....
-> Kocvin: Ta moje odpoved uz byla s usmevem lehce ironicka....
10:21:46
13.04.2015
13.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
OIII TSI služební má natočeno téměř 120000 km.. a už nějakých 40 tisíc záludně opakovaně přechází do nouzovýho režimu, aniž by autorizák tušil, v čem je problém. Ale jinak to jede .
Nicméně mě zaráží, jak velkej počet (dá se říct informovaných) lidí má v plánu se zbavil vloni a letos koupenejch aut po třech letech nebo ve 100 000 km..
OIII TSI služební má natočeno téměř 120000 km.. a už nějakých 40 tisíc záludně opakovaně přechází do nouzovýho režimu, aniž by autorizák tušil, v čem je problém. Ale jinak to jede .
Nicméně mě zaráží, jak velkej počet (dá se říct informovaných) lidí má v plánu se zbavil vloni a letos koupenejch aut po třech letech nebo ve 100 000 km..