-> WingArrow: Člověče, přečti si ještě jednou co si napsal - jaké otevření druhého stupně při brždění motorem? Když brzdím motorem, tak musí být klapky přece zavřené. To co píšeš vůbec nedává smysl (nebo rozumím slovensky ještě míň než jsem si myslel).
Ano, motor by klidně dál jezdil, speciálně pokud by se poladil ten karburátor tak asi docela ochotně. Ale jelikož to auto má velice zdravou kastli (a co zdravé nebylo jsem nechal odborně odstranit
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
) a jízdní komfort 120ky je přeci jen na delší vzdálenosti podstatně lepší než kila či MB, tak padlo rozhodnutí udělat tohle auto pořádně, protože investice to není až tak zásadní a chci mít auto, které dojede do Norska - oktávkou už jsem tam byl, takže příště (asi v létě) u tam chci jet něčím zábavnějším
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A s motorem opotřebovaným tak jak byl se mi úplně na dlouhé cesty pouštět nechtělo, navíc byla možnost nechat ho udělat za rozumné peníze... tak se bude dělat.
Jinak zpátky k tématu - proč zastavovat přispívání? Prostě ten ruční plyn udělej a poděl se o zkušenosti. Většina lidí se k tomu staví skepticky, já chápu proč (hodně práce, dost rizik, přínos sporný), ale zjevně jsi se pro to už rozhodl - tak do toho. To že mi to přijde jako zbytečná práce neznamená, že si rád nepřečtu jak jsi to řešil a třeba ještě změním názor. Já na autech taky dělám spoustu věcí, které nemají praktický přínos - na autě které není "udělané" komplet je asi blbost měnit rozdělovač za "originální" typ i když ten původní šlapal dobře - no a stejně jsem to udělal a mám z toho dobrý pocit.