skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Traktoristi- zetoristi i domáda :-)
prohledat
784 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 24.11.2012 do 06.05.2024, založil/a Bagrr- máma mele Emu
-> red.bill: tak jasný :-) ale svázání mám skoro hotový, už jen ty díry musím zjistit jak od sebe a vyvrtat to do úchytu, co mám už svařený :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: V práci praskaly vany než se upravily vzpěry co dodávaly k čelním radlicím či frézám. 4-5 sezonu mam variabilní šíp, že je o dost vyšší než klasická radlice je na předek větší tlak a akorát začly sáknout prsa nic jinýho zatím nepozoruju.
-> red.bill: sem právě čuměl na 6245 co všechno vydržela za mordy v čelní radlici... A to ta radlice byla chycena jen do vany a prsou... Každopádně si to radši pojistim než aby mi to pak někde povolilo...
-> Bagrr- máma mele Emu: bez podvázání to vydrží dost, ale pokud už to je načatý pak chápu... v radlici ti spíš prdne vana než že bys ho přerazil v převodovce![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Sejki: jo jo právě kvůli tomu má nejspíš ten náš spacánt popraskanou přírubu u motoru... Proto svazuju... A hlavně časem chci sněhovou radlici na předek :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: si pamatuju kdyz skoro pred petadvacetilety tahal tata s tou 40kou klady zlesa a ja sedel s nim v traktoru jako kluk, tak se nam jedna klada sprajcla a on to mel uvazany za horni svornik, predek sel na horu a my jsme koukali do nebe, tak to musel pomalu spoustet na zem aby ho nerozpulil...
-> red.bill: protože spojení motor vs převodovka je nejslabší článek ur1 a už máme naprasklý dvě uši v tomto spoji, proto to chci svázat... Tuplem, když bude přední hydraulika...
-> Bagrr- máma mele Emu: k čemu podvázání? k běžnýmu použití nemá žádný význam
-> Sejki: mě zas uchází velmi pozvolna zadek :-D tak měsíc a je prázdný... Ale vzhledem k tomu, že se časem plánuje výměna pneu i duší, tak to neřešíme :-D
-> palinator: no ted uz docela dlouho drzi, ale v pneuservise me maj za blbce protoze tam kolo nafouknou a drzi... ale jak ho dam na traktor tak tyden az dva a je videt ze je mekke... takze bud si hraje soused nebo uz fakt nevim...
-> Sejki:
Si udělej centrální huštění.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Si udělej centrální huštění.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sejki - zrušená registrace 29.01.15 20:22:58: tak to jo...
Mohl by mi eventuálně někdo změřit rozteč děr u prsou na motoru co jsou zboku ty 4... A jak daleko jsou od sebe dva šrouby co spojujou nohavici portálu s diferákem?
Mohl by mi eventuálně někdo změřit rozteč děr u prsou na motoru co jsou zboku ty 4... A jak daleko jsou od sebe dva šrouby co spojujou nohavici portálu s diferákem?
-> Bagrr- máma mele Emu: tak me z neznameho duvodu furt uchazi predni prave kolo a to jsem to mel v pneuservise kde ho nafoukli a tejden drzelo, dal sem ho na traktor a potydnu ujde :-D takze kompresor procvicuju neboj:)
-> Sejki: tak kompresor mi běží na prázdno furt... Ono věčný stání mu taky nedělá dobře... Ventilky v háji u dvou traktorů mě přesvědčili, že je lepší, když mi fouká do atmosféry lepší, než když by stál :-D
-> RoboSK: stejně nejdřív na řadu přijde hydrostatický řízení... Klasická matice mě víc než se*e... Turbo bude časem třešinka na dortu :-)
-> RoboSK: me fouklo tesneni pod predni hlavou na 40ce, ale nebylo to tak hrozny tak jsem to furt odkladal, no kdyz uz se me ptal asi 50tej clovek proc jezdim se zapnutym kompresorem kdyz netahnu vlek tak sem ho vymenil ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: daj si na výfuck píštalku a nevymýšlaj kokotiny
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kurňa, potřebuju nějakej zetor u sebe abych mohl měřit... Začal jsem vyrábět podvázání a nemám rozměry pro uchycení na traktoru... Budu ho stahovat tyči se závitem... Ať se mi to nerozpůlí kvůli p3bz...
Jinak mi hrabe a přemýšlím na oturbením motoru :-D inspirovalo mě pár přestaveb a hlavně mě fascinuje to hvízdání z vejfucku :-D
Jinak mi hrabe a přemýšlím na oturbením motoru :-D inspirovalo mě pár přestaveb a hlavně mě fascinuje to hvízdání z vejfucku :-D
-> Sita: samojistící háky jsem právě vyřešil uchycením nářadí z čelňáku :D když budu vědět, že ramena dlouhodobě nebudu potřebovat, vyrazím 4 čepy a je to...
podvazani mam vyreseny (prave to lesacky), resit chci akorat aby ramena byly sklopny do svisly polohy a neprekazely. To origo zetoracky provedeni prednich ramen je trochu nestastny. A taky bych chtel samozajistovaci haky...
-> Sita: tak kdybych nepoužil nosnej rám z nakladače, starý ramena a pístnice z nakladače, tak se do toho nepouštím vůbec... Hlavně jediný co je zatím placený je repas pístnic :D každopádně doporučuju rám protáhnout minimálně pod boudu k nosnejm trubkám... Ideální by bylo sehnat lesáckej podvaz a na to to napáchat...
Bagr: pekny! Taky budu vyrabet predni ramena. Bratranec si ted koupil original Zuidberg pro proximu, trochu to upravil na 6245, tak to planuju vyrabet podle neho. Prijde mi ze je opravdu dobre vymyslena a doladena do posledniho detailu. Skoda ze je to tak mastny, klidne bych si ji koupil taky...
Tak poslední ušiska hotový :)
-> palinator: . Černě ss malinko modrým nádechem... Modrej nádech po zahřátí zmizí... Olej nemizí... Tlaky vyrovnaný, tak nevím...
Tak dneska v práci byl čas, tak jsem vyrobil pár věcí na traktík :D zejtra dorazim čepy a zbytek...
-> Bagrr- máma mele Emu:
A kouří černě nebo modře/šedě?
A kouří černě nebo modře/šedě?
-> Pavel P@nkáč: u zetora je to drobet složitější... Na dávku má strašnej vliv několik faktorů... Jeden jsem vyloučil... Zbývá asi 5 dalších :D a zrovna ten "šroubek" to nebyl nemá žádnej vliv...
-> Bagrr- máma mele Emu: Pobavilo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: traktorum nerozumím ale na čerpadlech bejva šroubek na štelovaní nafty u osobaku
-> Petrson: nebo mít jeden traktor a přehazovat nápravy :D
-> palinator: já s čerpadlem hejbal asi o 10st sem tam od původní polohy a startovalo a kouřilo to furt stejně :D takže je jasno, moc velká dávka nafty...
-> Bagrr- máma mele Emu:
Na TDI jsem hrábnul do vstřikování, přestalo to startovat.
Známej na motoru 7011 sáhnul na vstřiky a čerpadlo, přestalo to startovat a hulí.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na TDI jsem hrábnul do vstřikování, přestalo to startovat.
Známej na motoru 7011 sáhnul na vstřiky a čerpadlo, přestalo to startovat a hulí.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: Přesně při sněhu je to strašnej žrout.Přesně, ten rejd je až ohromnej jak se dokážou kola stočit. prostě to che 2, s předkem a bez předku
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: motor vyjma výměny oleje, seřízení vstřiků, ventilový vůle je absolutně netknutej... Přišlo mi zbytečný hrabat se v motoru, kterej má absolutně vyrovnaný tlaky okolo 27atm... Jinak čerpalem jsem zkoušel hejbat sem tam a na startovatelnosti či kouřivosti to znát nebylo... Prostě jak kdyby byla moc velká dávka... Budu ho muset hodit někomu na stolici...
-> Petrson: čoveče, tak 6245 co sem jezdil tak 20l při hrnutí sněhu pod plným plynem vydrželo cca 8h... Ale je fakt, že 6245 s jugo nápravou mi sedla víc než dobře ale ten rejd u bezpředkáče mě prostě fascinuje :)
-> Petrson: čoveče, tak 6245 co sem jezdil tak 20l při hrnutí sněhu pod plným plynem vydrželo cca 8h... Ale je fakt, že 6245 s jugo nápravou mi sedla víc než dobře ale ten rejd u bezpředkáče mě prostě fascinuje :)
-> Bagrr- máma mele Emu 28.12.14 23:43:11:
Ty máš motor dělanej komplet? Mám takovej pocit že jak šáhneš na čerpadlo tak přestaneš startovat.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ty máš motor dělanej komplet? Mám takovej pocit že jak šáhneš na čerpadlo tak přestaneš startovat.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: tak naš 6245 je docela rozežraná, dokáže za den 20l a to jen kolem komína.Jinak je to super. Ještě máme 6911 a to je po týhle stránce dost úsporná. Hold každej mám svý pro a proti. velkej rejd se někdy dost šikne.
-> Sita: na sena je 30ka ideální... Je obratná a prd žere... Ale asi bych šel spíš do 35 či novější třívál, aby to mělo těžký prsa a Účkovou nápravu a ne trubkáč... Každopádně jestli budu dělat předkáč, budu shánět buď carraro nebo jugo... Těžká má nejmenší rejd a je pro mě zbytečnej luxus... Asi to vyhraje jugoška z 6245... A přemýšlím, jestli se mi vyplatí shánět špajzku, domek vývodu, kardanku a nápravu, když ten traktor jezdí okolo baráku a není pro něj zatím velký využití...
Bagr: Me prave jde o rejd a spotrebu. Treba kdyz delam seno: V 5748 je vedro, rejd ubohej, a na mnozstvi sena ktery odpovida cca 3 balikum spalim 20 litru nafty. Sekacku mam jen 165, obracecku asi 250, nahrnuju TONikem, takze toho jezdeni je relativne hodne. 30tka by na tohle stacila, rejd super, no a verim, ze by to samy udelala dost pod 10l. Idealni by bylo si ji pujcit a jedno seno s ni udelat...
-> Sita: čoveče, nevím no, ty tříválce mi nějak nesedli... Ono i ten čtyřval bez předku se otočí skoro na pětníku :) ale chce to doladit boudu pořádnou střechu a zakrytovat alespoň boky... Ale jinak spokojenost :) podařilo se mi postavit dobrej stroj... Btw 70kovej motor a skoro to nežere... Sice převážně se převaluje na 1000 ot/min ale stejně 5l nafty nesežral ani za dvě hodiny :D
fešák! Já jsem moc pokroku nevyrobil, ale za loňskej rok jsem zjistil, že mám spíš využití pro malej traktor s velkým rejdem. Takže v budoucnu plánuju poskládat něco podobnýho jako máš ty, akorát s tříválcem asi...
Konečně jsem se po dlouhý době dostal k traktoru... Oprvil jsem spínačku, která blbě spínala a namontoval přední blatníky :) jinak za provozu zjištěno, že je buď na figu termostat, nebo to bude chtít zrušit malou větev... Ale asi spíš je na figu ten termostat... Traktor prostě přes 60 nevyleze... Holt musím sehnat novej... Jinak snad stihnu alespoň doseřídit čerpadlo, má nějakej moc tvrdej chod... Ale potěšil mě, -5 a chytil na druhý převalení s čudlem :)
-> Sita: Jo jo staré jezedácké železo
No na tenhle už to byl max. Vlezlo by se toho ještě dost, ale to bych ho už po cestě někde rozrazil :) Jasan je kurevsky těžký..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
kocvin: stejne mi prijde neuveritelny co vsechno tyhle platonaky snesou...
Včera menší fůrka.. Chtěl bych s tímhle vidět nějaký lehčí traktor ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: no ono ur1 bez předku je dobrá tak na silnici :D na mokru taky všude točím přes brzdy :D
-> Stepan FUN: Je mi jasné :) Crystal je na takovéhle blbinky dost těžký, takže stačilo chvilku laškovat v potoce a už jsem šel celkem nízko.. Navíc předek si dělá co chce takže se mi ho dlouho nepodařilo nasměrovat tam kam jsem chtěl. Nakonec jsem se nasral, vytáhl z pedálu závlačku a zatáčel brzdou.. V lese a těžkém terénu by jak říkáš dala uř1 dvojce na prdel. Né nadarmo se UKT dělala především ze sedmdesátkové řady.. Ale v poli, na silnici nebo v zimě je crystal špice :)
-> Kocvin: Hmmm. Tak to projede hodně, ale neprojede všude... ;-) Když zkusíš nějakou UŘI, tak si myslím, že radě II natře prdel. ;-)