-> Bagrr- máma mele Emu:
Dvousicna ne, bouda taky ne, ale sedadlo by se s přední částí mělo otáčet no...
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Traktoristi- zetoristi i domáda :-)
prohledat
790 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 24.11.2012 do 18.09.2024, založil/a Bagrr- máma mele Emu
12:46:49
20.01.2013
20.01.2013
palinator
12:43:28
20.01.2013
20.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: takze dvousicna, s boudou otacejici se s predni casti :-D
12:40:32
20.01.2013
20.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Ono je to taky tím inspirovaný, já se pokusim držet Kirovce.
Ono je to taky tím inspirovaný, já se pokusim držet Kirovce.
12:38:53
20.01.2013
20.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: tohle mi spis pripomina mtcko :-D
19:48:00
19.01.2013
19.01.2013
palinator
Tohle je předloha pro Kinder-Kirovets Diesel... Je to známýho, nikoliv moje, nefotil jsem já, všechna práva vyhrazena. Z tohohle stroje udělám nelicencovanou kopii, provedu modifikaci a uvidíme jestli to vůbec slepim dohromady.
15:20:51
18.01.2013
18.01.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: užovkový světla?....máte štěstí že jdu zrovna kolem))))chceš na dvouoko a nebo trošku pořebastlit čtyřoko aby si měl světla menší když to bude menší kírovec?
13:43:56
18.01.2013
18.01.2013
palinator
Postup vývoje Kinder-Kirovets Diesel:
Po konzultaci s myschaakem AZNP K.Hora vážně uvažuju o nikoliv perma 4x4, ale 4x2 s přiřaditelným 4x4 buď lamelovou nebo lépe zubovou spojkou... kvůli uzamčenýmu diferáku, aby to netrhalo převodovky. Stálý náhon nejspíš na zadek (byť předek bude mít mnohem lepší trakci), aby s tim strojem byla trochu sranda.
Jinak už mám tak nějak zhruba zamluvenej VW 1,9 D z Felicie, turbo zatim nebude, nechtělo se mi zlobit s čerpadlem, proto zatim neni ani přímej vstřik (což mě štve víc jak to že to bude jen atmosféra). Světla plánuju kulatý z úžovky, naroubovat do Kirovcový "traverzy" vlastní výroby, čili podobné umístění jako Z12045. Aneb když nemůžu plánovat, jak budou vycházet jednotlivý dílce (bo je nemám skladem), vymejšlim aspoň ptákoviny okolo.
P.S.: Nemá někdo úžovkový jetý světla i se spodkama za hubičku?
Po konzultaci s myschaakem AZNP K.Hora vážně uvažuju o nikoliv perma 4x4, ale 4x2 s přiřaditelným 4x4 buď lamelovou nebo lépe zubovou spojkou... kvůli uzamčenýmu diferáku, aby to netrhalo převodovky. Stálý náhon nejspíš na zadek (byť předek bude mít mnohem lepší trakci), aby s tim strojem byla trochu sranda.
Jinak už mám tak nějak zhruba zamluvenej VW 1,9 D z Felicie, turbo zatim nebude, nechtělo se mi zlobit s čerpadlem, proto zatim neni ani přímej vstřik (což mě štve víc jak to že to bude jen atmosféra). Světla plánuju kulatý z úžovky, naroubovat do Kirovcový "traverzy" vlastní výroby, čili podobné umístění jako Z12045. Aneb když nemůžu plánovat, jak budou vycházet jednotlivý dílce (bo je nemám skladem), vymejšlim aspoň ptákoviny okolo.
P.S.: Nemá někdo úžovkový jetý světla i se spodkama za hubičku?
00:33:02
13.01.2013
13.01.2013
Kocvin
-> Rapid135 - doktor: Chtělo by to pravda
21:50:22
12.01.2013
12.01.2013
Rapid135
-> Kocvin: když budeš dávat předek,dej tomu eště šneka na výfukový potrubí aby to mělo říz
18:22:15
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
-> Jarda/felda: Já vím no.. Chci to předělávat na předek. Tohle je jen částečná útěcha že tam mám aspoň ty šípy
17:51:12
12.01.2013
12.01.2013
Jarda/felda
-> Kocvin 12.01.13 12:59:37: k nehnanýmu předku šípáky moc nesedí
15:57:22
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
-> Rapid135 - doktor: Nějaká videa tam mám
15:52:44
12.01.2013
12.01.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
15:52:01
12.01.2013
12.01.2013
Rapid135
-> Kocvin: nemáš s tím crystalem videa na youtube? stejné kus sem tam myslím potkal na jednom videu
15:03:58
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu:
14:05:27
12.01.2013
12.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: tak s hnojem se dá jet dost ostře :D Ale tohle mi připomnělo Adams family :D
13:59:12
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: Nejel jsem s tím jak s hnojem Spíš do dneška nechápu jak to ten fotr vždycky nakládá Asi těch 40 let praxe dělá své
13:52:35
12.01.2013
12.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: Tak to se sakra divim že nic nespadlo :D :D Já bych minimálně půlku postraácel :D
13:43:56
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: Je to foceno už doma Jel jsem s tím 5 km a nespadlo vůbec nic sám jsem se divil
13:39:21
12.01.2013
12.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: Jeee 161 je moc ňuňu :-) To by se mi taky líbilo jednou mít v pazouře :D A ten náklad je docela mazec za tim tvym :D
12:50:04
12.01.2013
12.01.2013
Kocvin
Škoda že jsem ji nestihl vyfotit jak byla celá bílá Jinak 16145
12:00:10
08.01.2013
08.01.2013
venni
-> palinator: dneska rozřezat kačenu,to by byl hřích :D
11:57:47
08.01.2013
08.01.2013
palinator
-> venni:
Ten 805 spodek závidim. Ten musel vydržet všechno. Mě se to všechno poláme při velký zátěži.
Ten 805 spodek závidim. Ten musel vydržet všechno. Mě se to všechno poláme při velký zátěži.
11:55:28
08.01.2013
08.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: urcite :-D
11:54:57
08.01.2013
08.01.2013
venni
-> palinator: tak před x lety nebylo tak nějak na výběr :) a ten týpek co má pořád kloubáka tak už je starší a už není nálada tam cpát jinačí motor.Ještě předloni s tímto strojem jezdil v zimě a odhrnoval sníh v celé vsi.Jinak ten trabík zase tolik nežral a po zpřevodování to bylo dosti optimální.Ale už si nepamatuju co tam bylo za skříně,obracel jsem s tím seno když mi bylo 7 let a pak jsme to prodali.Ale co pamatuju,dalo s tím jezdit cca 3 km do vedlejších vsí,sušilo se stím,oralo,vytahovaly se stromy z lesa (přelezlo to všechno) a v neposlední řadě ten úklid sněhu.Joo tenkrát stál benál pakatel.
11:49:16
08.01.2013
08.01.2013
palinator
-> venni:
Ty kokso to vás muselo sežrat za živa.
Ty kokso to vás muselo sežrat za živa.
11:44:45
08.01.2013
08.01.2013
venni
-> palinator: my jsme doma měli pevnýho,ale zase byla vpředu+ vzadu hydraulika a vývodový hřídele...
Tady ještě výřez fotky toho kloubáku...
Tady ještě výřez fotky toho kloubáku...
11:34:22
08.01.2013
08.01.2013
venni
-> palinator: základ podvozku byla tatra 805 ,traktory byly udělaný dva.Jeden se lámal v půlce a druhej byl klasika...Stavělo se to před cca 25ti lety
11:05:38
08.01.2013
08.01.2013
palinator
Mám to VW mTDI za 8000 koupit a podepsat si rozsudek smrti, že Kinder-Kirovets II. gen bude muset vyjet?
02:06:27
06.01.2013
06.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Jo, to kejvání v kloubu taky jde, ale spíš to nechám na jedný kejvací nápravě, je to jednodušší.
-> Jarda/felda:
Jak píšeš ty, resp. Bagrr, tak to má právě udělaný známej. Má převodovku z Desty a duplex dolů. Diferáky 1203. Já vim, jsou pevnější, ale ty už nejsou k dispozici, kdežto škodováckejch čtyřkvaltů je všude mraky, navíc maj tu výhodu, že tim mám čtyřstupňovou redukci. Zůstanu teda u svýho původního plánu, ono to něco vydrží, trhat stromy s tim stejně nebudu. Dušan na tom měl 220 Nm a taky to drží. I když je pravda, že na tom zpřevodování jsou ty síly (ještě k tomu od skoro dvoulitrovýho dehtu), brutální. Jestli se ty diferáky rozervou, tak tam dám troskový.
Jo, to kejvání v kloubu taky jde, ale spíš to nechám na jedný kejvací nápravě, je to jednodušší.
-> Jarda/felda:
Jak píšeš ty, resp. Bagrr, tak to má právě udělaný známej. Má převodovku z Desty a duplex dolů. Diferáky 1203. Já vim, jsou pevnější, ale ty už nejsou k dispozici, kdežto škodováckejch čtyřkvaltů je všude mraky, navíc maj tu výhodu, že tim mám čtyřstupňovou redukci. Zůstanu teda u svýho původního plánu, ono to něco vydrží, trhat stromy s tim stejně nebudu. Dušan na tom měl 220 Nm a taky to drží. I když je pravda, že na tom zpřevodování jsou ty síly (ještě k tomu od skoro dvoulitrovýho dehtu), brutální. Jestli se ty diferáky rozervou, tak tam dám troskový.
23:25:13
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: Taky možnost, difky z trosky a zpomalit to duplex řetězem :D
23:07:13
05.01.2013
05.01.2013
Jarda/felda
já bych se vysral na škodovácký převodovky a dal nápravy z 1203
22:29:17
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: Zajímavé řešení... Osobně bych asi dal obě nápravy napevno a zvolil omezený kejvání v kloubu obou půlek vůči sobě... Ale pakliže to jde řešit i takhle tak proč ne :-)
22:23:57
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Dneska byla opravdu dlouhá krádež patentů (rozuměj konzultace s konstruktérem domád)...
Došel jsem k následujícím závěrům:
Řízení bude hřeben (škodovácká matice prej na kloubáka nevydrží)
přední náprava bude pevná - přišroubovaný polonápravy k rámu
zadní polonápravy budou výkyvný na dorazy
přední převodovka bude nejspíš hodně mimo osu, aby se musela zakrátit pouze jedna polonáprava
zadní převodovka v ose kvůli kloubu
tažný zařízení (koule) upravená tak, aby po demontáži vznikla čuba
kvůli přední převodovce bude čumák nejspíš hodně vysokej
ručně spínaná sahara
bubnový brzdy na všech kolech pomocí lanovodů + ruční brzda
pravděpodobně bude i hydraulika
čep lámání bude vlastní výroby z bronzovejch pouzder
přístrojová deska osazená vlastními přístroji (jen do plechu) - otáčkoměr, tlak oleje, teplota vody
startování na čudl s napájením ze spínačky
štelovatelnej doraz na plyn, abych neurval stálý převody.
převodovka alias mezinápravovej diferenciál - doufám, že se podaří zablokovat...
motor: v řešení... přinejhorším Š1000-136, nejlépe mechanický TDI s ručně ovládaným obtokem turba (stejně bude jen na okrasu vzhledem k pohonnému ústrojí), případně nějakej komůrkáč s tim tlumítkem z lopatek.
Dneska byla opravdu dlouhá krádež patentů (rozuměj konzultace s konstruktérem domád)...
Došel jsem k následujícím závěrům:
Řízení bude hřeben (škodovácká matice prej na kloubáka nevydrží)
přední náprava bude pevná - přišroubovaný polonápravy k rámu
zadní polonápravy budou výkyvný na dorazy
přední převodovka bude nejspíš hodně mimo osu, aby se musela zakrátit pouze jedna polonáprava
zadní převodovka v ose kvůli kloubu
tažný zařízení (koule) upravená tak, aby po demontáži vznikla čuba
kvůli přední převodovce bude čumák nejspíš hodně vysokej
ručně spínaná sahara
bubnový brzdy na všech kolech pomocí lanovodů + ruční brzda
pravděpodobně bude i hydraulika
čep lámání bude vlastní výroby z bronzovejch pouzder
přístrojová deska osazená vlastními přístroji (jen do plechu) - otáčkoměr, tlak oleje, teplota vody
startování na čudl s napájením ze spínačky
štelovatelnej doraz na plyn, abych neurval stálý převody.
převodovka alias mezinápravovej diferenciál - doufám, že se podaří zablokovat...
motor: v řešení... přinejhorším Š1000-136, nejlépe mechanický TDI s ručně ovládaným obtokem turba (stejně bude jen na okrasu vzhledem k pohonnému ústrojí), případně nějakej komůrkáč s tim tlumítkem z lopatek.
14:40:50
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: matise je asi nejsnazsi ale orsta by byla nej:-)
14:36:49
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
To už má známej na Kirovci I. vyřešený, tak použiju jeho licenci... Musim se podivat jak to má. Vim že mu dozadu jde táhlo a kulák. Jestli má matici, nevim, možná.
To už má známej na Kirovci I. vyřešený, tak použiju jeho licenci... Musim se podivat jak to má. Vim že mu dozadu jde táhlo a kulák. Jestli má matici, nevim, možná.
14:31:44
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: a rizeni budes resit jak? Retez, maticak nebo orsta a pistnice?
14:28:15
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Jestli jsem dobře počítal převodový poměry, tak je rozpětí těch dvaceti kvaltů od 0,5 km/h @ 850 rpm do 50 km/h @4700 rpm. Akorát se musej přeřadit "koncový převody" v těch 120kovejch převodovkách. Standardně mě vyšla, že by tam měla bejt zařazená trojka a zbytek už pobere pět kvaltů Fa/Fel. Myslim, že se šasim problém nebude... převodovky máme, jekly koupíme, motory Škóda máme, ale láká mě hrozně ten dehet... a chci přímej vstřik když už.
Jestli jsem dobře počítal převodový poměry, tak je rozpětí těch dvaceti kvaltů od 0,5 km/h @ 850 rpm do 50 km/h @4700 rpm. Akorát se musej přeřadit "koncový převody" v těch 120kovejch převodovkách. Standardně mě vyšla, že by tam měla bejt zařazená trojka a zbytek už pobere pět kvaltů Fa/Fel. Myslim, že se šasim problém nebude... převodovky máme, jekly koupíme, motory Škóda máme, ale láká mě hrozně ten dehet... a chci přímej vstřik když už.
14:22:30
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: tak holt 4x4 a jsem zvedavej jak se ti to podari :-)
14:14:19
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Nemám pásy...
Nemám pásy...
14:09:05
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: a nebo kloubovej pasak... coz taky byla jedna z modifikaci kirovce :-D
14:01:50
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Že bych to teda udělal nakonec 8x8?
E: nebo starej šestiválec Mercedes by moh bejt dobrej... atmosféra... to by byl zvouček... Jak 12145.
Že bych to teda udělal nakonec 8x8?
E: nebo starej šestiválec Mercedes by moh bejt dobrej... atmosféra... to by byl zvouček... Jak 12145.
14:00:47
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: Little turbodehet pro kinder kirovec je minimalne 2.1TD od PSA nebo 2.5TDi v5 VW
13:58:59
05.01.2013
05.01.2013
steyr
-> Maťulo: podtlak je max 1 bar pri dobrej vyveve :D zcucne ho z dovodu ze zvnutra to zhnije
13:54:23
05.01.2013
05.01.2013
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:
Jenomže já se bojim že se rozervou ty nápravový převodovky, když už by ta Fa převodovka vydržela. A když turbodehet, tak s přímym vstřikem. Takže to vidim na oturbený SDI a předělaný na mechaniku... 1,4 TDI jsou moc drahý a jsou to PDčka to nevim jak bych dělal mechanický.
Jenomže já se bojim že se rozervou ty nápravový převodovky, když už by ta Fa převodovka vydržela. A když turbodehet, tak s přímym vstřikem. Takže to vidim na oturbený SDI a předělaný na mechaniku... 1,4 TDI jsou moc drahý a jsou to PDčka to nevim jak bych dělal mechanický.
13:19:54
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: kdyz kinder kirovec tak kinder turbodehet bez tlumice at to hezky hvizda:-D
12:47:19
05.01.2013
05.01.2013
palinator
Včera se mi v hlavě zrodil projekt na "Kinder-Kirovetz&quo
t;, na kloubový traktor s pernamentním pohonem obou náprav a viskózními nápravovými diferenciály.
Koncepce Š1000-136 (případně (turbo)diesel + mezikus) ---> převodovka Fa/Fel ---> nápravové diferenciály + 4 redukční stupně z převodovek Š105-120 postavených proti sobě. Polonápravy pevné nebo částečně výkyvné pomocí gumových dorazů a podvazků. Juchů!
E: svornost diferáků bude dána mazivem A00+PP90, kterým budou převodovky z 3/4 naplněny. Ta Fa převodovka bude mít navíc navařenou špéru, která nepůjde vyřadit.
Koncepce Š1000-136 (případně (turbo)diesel + mezikus) ---> převodovka Fa/Fel ---> nápravové diferenciály + 4 redukční stupně z převodovek Š105-120 postavených proti sobě. Polonápravy pevné nebo částečně výkyvné pomocí gumových dorazů a podvazků. Juchů!
E: svornost diferáků bude dána mazivem A00+PP90, kterým budou převodovky z 3/4 naplněny. Ta Fa převodovka bude mít navíc navařenou špéru, která nepůjde vyřadit.
11:53:55
05.01.2013
05.01.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Sita: no kazdopadne musim nepatrne zrychlit, protoze uz mi bylo sdeleno datum kdy ten traktor ma putovat na chalupu a to datum je pomerne sibenicni na to, aby ten traktor nejak vypadal...
07:41:02
05.01.2013
05.01.2013
Sita
vyborne, to je fakt pekny! 70tkova kapotaz se mi libi nejvic, 72kova uz tolik ne.
Ja prave traktor taky potrebuju na stavbu, takze do nej nemuzu nijak vyznamneji hrabnout... Je to proste slozity...
Ja prave traktor taky potrebuju na stavbu, takze do nej nemuzu nijak vyznamneji hrabnout... Je to proste slozity...