-> Syny 30.09.21 20:34:52: Jo, to souhlas, to celkové nastavení auta dělá hodně. Ostatně prý i blbě malé lízátko vepředu pod nárazníkem dokáže mít na stabilitu auta v takové rychlosti nezanedbatelný vliv. V 9-5 Aero jsem ve 200km/h fakt pocit nestability neměl, ale tam právě byly všechny fabrické prvky co měly být - podvozek, aerodynamika atd. Kdybych to měl jet ve své současné 9-3 Linear s obyč podvozkem atd, tak bych rozhodně komfortní nebyl.
Další věc je jak píše Jiří ta výkonová rezerva - když auto na těch 200km/h musíš dotlačit silou vůle, motor jede na doraz atd, tak ten pocit (ne)jistoty je úplně jiný než když se to na stejnou rychlost rozjíždí s relativní samozřejmostí.
-> darklord 30.09.21 22:53:15: Jo jo, dneska jsem lehce olíznul 120km/h v 110L a byl to zážitek

Přitom když jsme jeli CzechWrecks, tak jsme v 1000MB takhle prolítli několik desítek km na autobahnu a ani nám to nepřišlo
-> King 30.09.21 20:47:51: Jooo, to jsem si taky jednou vyzkoušel - zdržela nás kolona, tak jsem pak zkoušel s naší O1 chvátat "s cihlou na plynu". A po cca hodině jsem byl pěkne opocenej a měl toho plný zuby, vysiluje to násobně víc než běžná jízda.