-> Mr._Nosferatu:
No, tak to buď máte víc vrakáčů, než žádá trh - tedy je přirozené, že některé se neuživí a zaniknou.
A jestli auta končí ve šrotu (sběrné suroviny), tak buď tam končí vraky bez papírů, nebo daná sběrna má licenci na ekolikvidaci. Navíc je výhodnější nakupovat díly ve sběrných surovinách, kde platíš "za kilogram železa" 10 Kč a plastové a gumové díly dostaneš často zdarma, než na vrakáči, kde chtějí za použité díly většinou vyšší částku, než za nové druhovýrobní s dvouletou zárukou...
Jinak že by nebylo dostatek vraků asi nehrozí - tedy alespoň zde v okolí Prahy.
Nevím, jak fungují vrakoviště u vás, ale tady je v tom takový poněkud mafiánský systém, kdy značková vrakoviště (kde rozeberou na díly a prodávají "ze skladu", nebo po internetu) vyžerou všechny zajímavé vraky (bouračky zánovních vozů, vraky do cca 15 let věku) a na klasická vrakoviště (auta "na place" se samoobsluhou) zbydou nucené odtahy opuštěných aut z ulic a to, co jim tam lidi přivezou sami...
...ale i taková vrakoviště mají slušný obrat vozů na place.