-> palinator: Je to v plánu, do budoucna
-> Jarda: Momentálně mám naftu i RS
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2719 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 01.11.2011 do 27.11.2024, založil/a mark - zrušená registrace
08:58:52
31.03.2020
31.03.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Chali 30.03.20 23:37:47: Ty mas RS? ja myslel naftu...
08:13:10
31.03.2020
31.03.2020
palinator
-> Chali:
A potřeboval bys vyměnit displej ...
A potřeboval bys vyměnit displej ...
21:55:38
28.02.2020
28.02.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 28.02.20 21:52:57: No já jen že sériová 130 má kolik, 43kW? I atmosférické litry dnes mají víc. Ta 1.2 v současné generaci Swifta a Ignise má tuším 69kW...
21:52:57
28.02.2020
28.02.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 17.02.20 20:32:48: pamatuji Dusika ( www.auto-tuning.cz/cg/sku
dka.jpg ) na sprintu, tu jeho modrou baculku proti swiftovi a jeste ten sprint opakovali (vypadalo to, ze swift ma asi dvojnasobne zrychleni), M.Dusik mel i nejakej vetsi objem, skoda ze to auto pak nejak rozebral tusim... kdysi asi predtim jsem se s nim trochu honil s favoritem - 160kmh na 80ce u Pardubek, to byly casy, kdy za to cloveku skoro nic nehrozilo, jen pokuta, no moc jsem sanci s favem nemel
10:11:12
21.02.2020
21.02.2020
Borderer
Jinak teďka z hecu 300km na 22 litrů benzínu, jenom absolutně nechápu kolenovrty. Málem sem se za volantem ukousal nudou, ač jsem brzdou provozu nebyl - kamiony. Ale aspoň poslední kilometry byly napínavý, jestli dojedu.
19:42:04
19.02.2020
19.02.2020
Borderer
-> King: Vzdálenost, rychlost dle GPS, jen už nezjistím, jakým směrem foukalo. Jeli jsme nějakých 450km po dálnici v Německu, rovina, v noci, na zátah a v podstatě s jediným zastavením. A spotřebu jsme počítali podle toho, kolik se do nádrže dostalo - když byla vidět hladinka v hrdle. Nicméně to bylo poprvé a naposledy, běžně 7 - 8l/100km.
20:43:29
17.02.2020
17.02.2020
miguelias
Š120LS s vylítaným motorem okolo 6.5-8L poměrně těžká noha, delší trasy a asi 70-100km denně.
20:32:48
17.02.2020
17.02.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 17.02.20 19:49:15: Jo? Chtěl bych tu 130 vidět, jak se nahání třeba s 1.2 Swiftem
20:21:11
17.02.2020
17.02.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Pežot panter 1,6 HDI no.
20:04:53
17.02.2020
17.02.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.02.20 19:58:49: Co to je? To je něco francouckího, že?
19:58:49
17.02.2020
17.02.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Zatim za 100 km, jsem zvědav na dlouhodobou...
19:49:15
17.02.2020
17.02.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: objem nicim nenahradis, takze chapu, ze 130 ma navrch
18:04:38
17.02.2020
17.02.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 17.02.20 17:01:45: Hmotnost podobná, výkon viz ostatní.
17:46:59
17.02.2020
17.02.2020
Milan 136
-> palinator 17.02.20 17:12:39: Přesně tak. Křivka je stejná u obou, jen u 55 pokračuje kus výš.
17:12:39
17.02.2020
17.02.2020
palinator
-> Skili:
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.
17:10:08
17.02.2020
17.02.2020
Skili
-> Bukaj: jestli se nepletu tak se tam dávali dva druhy 1.0 tříválce 44kW a 55kW a váží to snad skoro tunu
17:01:45
17.02.2020
17.02.2020
Bukaj
-> vhml 17.02.20 09:54:34: Jako že z kopce na to šlápl a do kopce se kochal?
-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...
-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...
10:06:22
17.02.2020
17.02.2020
palinator
-> Bukaj:
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.
Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.
Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
09:54:34
17.02.2020
17.02.2020
vhml
-> Bukaj 17.02.20 09:37:38: a zatímco škodovka byla honěna na hranici smrti, řidič citiga se kochal na půl plynu
09:37:38
17.02.2020
17.02.2020
Bukaj
-> palinator: Jo, víceméně, až na těch 13,5 litru z posledního záznamu - to se benzín odpařil při delší odstávce, ne? Za tolik nejezdím ani s naloženým přívěsem na LPG (to se spotřeba blíží k 10,5/100).
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...
08:22:30
17.02.2020
17.02.2020
palinator
07:44:28
17.02.2020
17.02.2020
King
-> Borderer: U s120 spousta spotrebovych legend vychazi z hrube promerujiciho tachometru a pocitace km a faktu, ze pri mereni spotreby jenom na trase z A do B se pri priznivem vetru lehce opracovana krabice od bot chova jako plachetnice :-)
00:43:26
17.02.2020
17.02.2020
Borderer
-> King: Ale ne u stodvacítky. Spíš sem narážel na poměr reálná spotřeba / údaje v TP.
23:49:01
16.02.2020
16.02.2020
King
-> Borderer: Ano, to je bezna spotreba benzinovyho 2 litru s petikvaltem pri tempomatovych 120 na dalnici :-)
23:40:57
16.02.2020
16.02.2020
Borderer
-> SO545: Docela by mne zajímal záznam jeho jízdy. Jestli je strašná brzda provozu nebo jen umí jezdit efektivně. Protože taky se mi povedla průměrná spotřeba u škodovky 6,0litru a to jsme jeli po dálnici 100 - 110 km/h.
23:14:32
16.02.2020
16.02.2020
King
-> SO545: Mistr sveta v kategorii aplikovany držgrešlismus. Lituju motor jeho auta a ucastniky provozu, co ho na rekordni jizdach potkali :-)
20:53:16
16.02.2020
16.02.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 16.02.20 20:48:23: jedine ze sa budes ucit od tohto pana :
auto.pravda.sk/magazin/.. ./289132-skoda-citigo-cng- za-100-eur-2-619-kilometro v
auto.pravda.sk/magazin/.. ./289132-skoda-citigo-cng- za-100-eur-2-619-kilometro v
20:48:23
16.02.2020
16.02.2020
Jarda - zrušená registrace
dnes mi jeden clovek tvrdil, ze s citigo CNG jezdi za 60h/km - tak na to se ani s extra upravenou lpg 1.3 mpi feldou nedostau, zacina me to dost zajimat...
07:26:37
26.11.2019
26.11.2019
Borderer
-> Jarda: Tak mám pořád tu jednu, ale druhej motor. Původní chcípnul na to, že předchozí majitel kašlal na výměnu oleje, byla přidřená klika i vačka, ale i tak jsem s tím motorem ještě najezdil nějakej desetitisíc km. V nájezdu 270t km jsem vyměnil za motor z auta, co mělo podle tacho najeto 100t (pouze motor bez bižuterie okolo). Dneska mám na tachu 398t km a dělal jsem jen gufera na ventilech - po jejich výměně opět nemám potřebu ani nedolejvat olej.
16:17:59
25.11.2019
25.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 25.11.19 09:59:31: no kolikatou 1.6 to mas? 3. nebo 4.? :) ja mam 3ks ve vsech autech puvodni, nemlati jen v bluesky, ale je asi otazka casu, kdy zacne... u cervene pujde hlava dolu a uvidim, co zjistim. Najezdil jsem s ni 70tis.km na LPG
09:59:31
25.11.2019
25.11.2019
Borderer
-> Jarda: Na 1.6 mi nesahej. Ten motor mne jezdí už 100 tisíc kilometrů bez mechanické poruchy. Když nepočítám spotřebák, měnil jsem jeden vstřik, klapku a zapalovací modul, ale to bude spíš tím, že to byly originální díly a auto má skoro 400t km. A kamarád to má obdobně. Z rodinné statistiky je nejméně spolehlivá přítelkyně 1.3 BMM.
09:42:30
25.11.2019
25.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 25.11.19 08:09:45: hele to neni 1.6 s klepajicim zrovna nejezdim, ale dlouhodobe uvidime, jestli da pres 100tis.km, prvni pujdou ventily, to je jasne a ten cernej temac stejne nekdy budu muset vymenit... U favomotoru jsem jeste pisty neznicil, vlastne jeste u niceho, ikdyz na nivackych neco uz bylo, ale jezdeji dal. :)
08:09:45
25.11.2019
25.11.2019
Borderer
-> Jarda: Coveče takže ty ušetříš 15,50Kč na 100km aby si pak během dalších 10t km odpálil motor? Když už jezdíš takový štreky, nebylo by lepší si koupit normální auto, ve kterým se nebudeš muset nějakou dobu vrtat a normálně jezdí s takovou spotřebou, jako se snažíš dostat z Feldy?
22:08:12
24.11.2019
24.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.11.19 13:10:53: tak na jeden zatah to nenajedu
-> Tomaso435 22.11.19 20:07:11: vyssi predstih, hodne priskrcene, plynovej pedal moc neslapu a brzdim motorem s vypnutym privodem LPG, je to origo 1.3 mpi 50kW s trochu snizenou hlavou, kdyz prepnu na benzin, tak nejede vubec spatne, musim teda mit 100ku, jinak to da dolu predstih a nejede,. jsem zvedav, jak dlouho ten motor bude davat takhle chudou smes
Ted jsem za vikend ujel s moji octou 1.8t pres 1000km a palubak ukazal 7,5l, coz v realu bude kolem 9l LPG, ale jezdit s tim do prace, tak bude spotreba min. o 3l vyssi.
-> Tomaso435 22.11.19 20:07:11: vyssi predstih, hodne priskrcene, plynovej pedal moc neslapu a brzdim motorem s vypnutym privodem LPG, je to origo 1.3 mpi 50kW s trochu snizenou hlavou, kdyz prepnu na benzin, tak nejede vubec spatne, musim teda mit 100ku, jinak to da dolu predstih a nejede,. jsem zvedav, jak dlouho ten motor bude davat takhle chudou smes
Ted jsem za vikend ujel s moji octou 1.8t pres 1000km a palubak ukazal 7,5l, coz v realu bude kolem 9l LPG, ale jezdit s tim do prace, tak bude spotreba min. o 3l vyssi.
08:26:09
23.11.2019
23.11.2019
suri
-> Alenka: otázka čo na to DSG ... turbo bude časom aj tak možno treba , má 380 000km
21:01:31
22.11.2019
22.11.2019
Alenka
-> suri: lze společně se zvýšením výkonu, ale i samostatně.
CDAA má papírově 160k/250Nm, reálně mívají 180k a plus mínus papírový krouťák, úprava okolo 210k/330Nm.
A když se na to nacpe turbo z CCZA, tak bez jakýchkoli dalších mech. zásahů se sériovým aktuátorem dá cca 240k/380Nm, s tvrdším aktuátorem 260k/410Nm :)
CDAA má papírově 160k/250Nm, reálně mívají 180k a plus mínus papírový krouťák, úprava okolo 210k/330Nm.
A když se na to nacpe turbo z CCZA, tak bez jakýchkoli dalších mech. zásahů se sériovým aktuátorem dá cca 240k/380Nm, s tvrdším aktuátorem 260k/410Nm :)
20:07:11
22.11.2019
22.11.2019
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 22.11.19 11:41:19: jak si to dokázal ? :)))
19:19:16
22.11.2019
22.11.2019
suri
-> Alenka: a výkonovo nejaká zmena?
16:58:42
22.11.2019
22.11.2019
Mr._Nosferatu
-> Alenka: byla to dálnice, teď jsem jel příbram-plzeň i s předjížděním a státním v koloně jsem dojel za 4.4 takže spokojenost, před úpravou to bylo kolem 4.9
15:30:18
22.11.2019
22.11.2019
Alenka
-> suri: máme i na TSI :)
Jediný problém u TSI a obecně zážehových motorů je ten, že omezením překryvu ventilů při vnitřní recirkulaci se sice omezí usazování karbonu v sacím traktu, ale zároveň se trochu zvýší spotřeba při nízkém zatížení, takže to není win-win jako u dieselu.
-> Mr._Nosferatu: super, zvlášť v poměrně velkém autě jako Roomster je tohle velmi pěkná hodnota :)
Jediný problém u TSI a obecně zážehových motorů je ten, že omezením překryvu ventilů při vnitřní recirkulaci se sice omezí usazování karbonu v sacím traktu, ale zároveň se trochu zvýší spotřeba při nízkém zatížení, takže to není win-win jako u dieselu.
-> Mr._Nosferatu: super, zvlášť v poměrně velkém autě jako Roomster je tohle velmi pěkná hodnota :)
13:10:53
22.11.2019
22.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda: Od kdy je 100km/den krátká trasa?
11:41:19
22.11.2019
22.11.2019
Jarda - zrušená registrace
Ja ted jezdim s 1.3mpi za 5,9l lpg, sice to vubec nejede, ale proti 1,8t lpg je to prijemna financni zmena, celkove naklady asi na 1/3 :), palivo na kratke trasy asi za polovic, na tech mojich 100 km za den neni o cem...
03:32:34
22.11.2019
22.11.2019
Mr._Nosferatu
-> Alenka: jo jo, funguje skvěle
20:40:36
21.11.2019
21.11.2019
suri
-> Alenka: na 1,8TSI cdaa nejaký soft nie je? niečo čo nevracia do sania nonstop EGR
20:34:42
21.11.2019
21.11.2019
Alenka
-> Mr._Nosferatu: to vypadá, že úprava funguje
08:52:18
21.11.2019
21.11.2019
Mr._Nosferatu
S těžkou nohou, no mít pantofle místo glad taky to šlo níž
20:39:10
13.09.2019
13.09.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud bys neměl vyloženě kupce, co to dokáže ocenit, tak podle mě blbost prodávat - pokud pro něj máte využití. Aut podobnýho ražení na trhu moc není a za to co bys za to dostal nic kloudného nekoupíš. Ale zase chápu, že toho máš trochu moc - jsem na tom dost podobně, nebo spíš hůř...