skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2737 příspěvků (zobrazeno 1901 až 1950) od 01.11.2011 do 04.03.2025, založil/a mark - zrušená registrace
Takže letní pneu jsou už na autě a oteplilo se nám, takže jsem vynuloval palubák, udělal jednu cca 30km noční jízdu (průměr 5,6/100 :) a po dalších dvou manželčiných cestách do práce (60km) to ukazuje průměr 6,0/100km. Na 1400kg vážící dvoulitr v benzínu......slušný :)
-> Mr_Kubas: to jsem mu taky říkal...jj,carismu....ale prej to dotoval jeho tatík
-> myschaak AZNP K.Hora: To má Carismu? To sežene za ty prachy i pěknej kousek 

-> Mr_Kubas: jj,tohle přesně má skorošvára....se mu to potkalo,ale nechal to opravit blázen....za 20tkč + teda na tom dělali ještě další věci
-> myschaak AZNP K.Hora: Za tu silnější 1,8 bych to vyměnil hned
Ale za ty prachy u něj asi ne 


-> King: výměna oleje i s motorem

-> King: Byl tam i servis, seřizování světel, výměna vzpěr, třetí brzdový světlo a ještě nějaký prkotiny.. Každopádně s cenou jsem taky nebyl moc spokojen, tak příště pojedu jinam 

-> Mr_Kubas: Vymena oleje za 96 ecek? Ty kraso! :-))
-> Mr_Kubas: hej chápem ja som týmto výpočtom vždy skončil na spotrebe medzi 6,5 až 8,2 l preto sa teraz čudujem na tých 4,9l zatiaľ som mal od tohoto najlepšiu spotrebu 5,89l :) Kamarát má tu istú feldu akurát vybral KAT a dlhodobo chodí okolo 6l ale už som sa niekde dočítal o spotrebách okolo 5L 

-> dragons44 20.04.13 22:50:29: Já to počítám relativně přesněji než ty.. Vždy tankuji do plné..
www.spritmonitor.de/en/.. ./543562.html
www.spritmonitor.de/en/.. ./543562.html
-> King: dobre ja to beriem ja som len dodal údaj ktorý som vypočítal z daných hodnôt daným spôsobom počítania či už je výsledok na 100% pravdivý nie sme schopný dokázať ale je to približne pravdivé ... ak niekto týmto spôsobom vypočíta že toto auto mu zožralo 7L tak mohlo 9 a ja som vypočítal 4,9l a mohlo to byť 6,9 ale je to lepšie ako tým istým spôsobom vypočítaných 7
polemizovať môžme do nekonečna 


-> Nepér 20.04.13 20:31:44: Hmm, tak to já na Mitsubishi 250 km
Pak teprve začne klesat ručička
Jinak 1,8 85 kW, v průměru za 7l/100km, což se relativně dá 



-> krup:
jáj 


-> Nepér: to korejec umí taky :p (ukazuje nad čárku)
-> Nepér: ?? jak to ?? 

Já když natankuju plnou, tak prvních 20 km jedu zadarmo! 

-> vhml: Budem musieť skúsiť ale na full nádrž mám odmeraných v lete po zapnutie rezervy 750km 

-> dragons44: natankuj aspoň 4x plnou nádrž, jinak na spotrebe poznáš prd a bude to lítat +- 2 litry.
-> Nwkt: a od zapnutia rezervy som urobil cca 80 km a potom tankoval za tých 27l
-> Nwkt: natankoval dnes za 30 € a je niečo nad pol 

-> dragons44: Tak to počítáš blbě, když si nenatankoval znova, tak nevíš kolik tam je přesně
-> stodvacet: Ok tankované na shell za 40 € do úplne prázdnej nádrže ( ručička sa ani nedvihla ) natankované 27 L . Po 550 km zapla rezerva takže ?? 27/550x100 = 4,9 L
Trasy cca 30 km dlhé ale aj len tak po dedine 


-> dragons44 20.04.13 19:37:19: Ha ha ha

-> vhml: ale je to tak 

-> dragons44: to nevěříš správně

Dnes počítaná spotreba Felicia 1.6 cez 200 000 KM benzín Shell a výsledok 4,9L/100Km sám neverím 

1,6 16V 72kW 740km a 60L LPG, prejazd cez donovaly (celkom zaberacka pre auto) a jedina "horska" dialnica na SK RK-PP, cestovna rychlost okolo 110km/h (dialnice a mimo mesta) v obci samo 50 km/h, po prepocitani je to 4L/100 na benzin
tak já mam na octe combi 1,9TDI 81KW dlouhodobou 5,5. Jednorázovky i za 4,7......prostě pecka a 90 nejezdim

-> Bobesh: Já to hlavně potřebuju "zajet". Mám teď další auto s najetými 7000 km (teď po dvou týdnech 9), rok a půl staré, na kterém jezdili sekretářky škodovky. Jede to, dobrý, ale prostě divně. Alespoň luxus výbava, když už.
Ale je to horší, než když jsem měl (a doteď mám) auto koupené s 1000 km týden staré, nebo další skladovka s 10 km.
Takže pořád střídám jízdní řežimy, pořád řazení, podřazování občas natvrdo, ať si mrcha sedne, jelikož s klidnou nohou a pod rychlostní limity žere nesmyslně a při agresivní jízdě jen o trochu víc. Smůla, že to pak nedává podvozek, chápu, že akční modely, které se vyznačují jen jinak natřenou střechou mají jakýsi "sportovní".
Ale je to horší, než když jsem měl (a doteď mám) auto koupené s 1000 km týden staré, nebo další skladovka s 10 km.
Takže pořád střídám jízdní řežimy, pořád řazení, podřazování občas natvrdo, ať si mrcha sedne, jelikož s klidnou nohou a pod rychlostní limity žere nesmyslně a při agresivní jízdě jen o trochu víc. Smůla, že to pak nedává podvozek, chápu, že akční modely, které se vyznačují jen jinak natřenou střechou mají jakýsi "sportovní".
-> Hurdis: Jo,taky mě občas chytnou saze. Horší je,že ten nynější stotřícovej motor nelítá tak,jako ten starej vyšlochtanej plyňák. Navíc těch šizenejch pětadevadesát klokanů obyčejnýho Naturalu nedonutí agregát k heroickým výkonům,pouze k hlasitější zvonkohře ventilů. Jo,jezdit na Vervu či něco onačejšího...
-> Bobesh: Přesně na to jsem parafrázoval :-)
-> Hurdis: Á,nepovídaj
jako ten žid,co chtěl zhřešit o šábesu:"Všude kolem šábes...,nade mnou úterý...


31 litrů N95 na 220 km. Měl jsem včera trochu spěch tam a usínací krizi zpátky, tak jsem se potřeboval zabavit.
Zvláštní, jak odstupňování spotřeby liniově korespondovalo s hodnotou (samozřejmě odlišnou od reálu) na digi i analog tachometru. 190 = 19 litrů, 200 = 20 litrů, 210 = 21 litrů. Pro hnidopichy samozřejmě dálniční provoz a malý zázrak. Všude kolem česko, nademnou německo.
Zvláštní, jak odstupňování spotřeby liniově korespondovalo s hodnotou (samozřejmě odlišnou od reálu) na digi i analog tachometru. 190 = 19 litrů, 200 = 20 litrů, 210 = 21 litrů. Pro hnidopichy samozřejmě dálniční provoz a malý zázrak. Všude kolem česko, nademnou německo.
-> Durnbach: Nevím jestli jsi jasnovidec, ale přesně takhle jsem nad tim uvažoval.. 
Jinak jízdní styl je město rychle ze semaforu, dálnice 120-140 a okrsky do tech cca. 110

Jinak jízdní styl je město rychle ze semaforu, dálnice 120-140 a okrsky do tech cca. 110
Montér 06.01.13 21:14:30 napsal:
→ Durnbach: XJR 4.0 V8 s kompresorem – tzv. mladická
nerozvážnost
Tak to je ale potom hezká spotřeba. Jednou za život je potřeba jezdit autem v pravém slova smyslu a ne být jen součástí dopravního řetězce.
Než příjde dům, dovolená v Jugoslávii, první dítě... pak to už bude v prdeli. 
→ Durnbach: XJR 4.0 V8 s kompresorem – tzv. mladická
nerozvážnost

Tak to je ale potom hezká spotřeba. Jednou za život je potřeba jezdit autem v pravém slova smyslu a ne být jen součástí dopravního řetězce.


-> palinator: Jenom se snažím dát návod ostatním, jak interpretovat některý zdejší extrémy. Není výjimkou, že se plácnutý dlohodobý hausnumero liší od reality o 20 pct, což je 1-2 litry/100 a laický kolenvrt se pak budí zpocený ze spaní, co že je s jeho ekomobilem špatně, když Franta z virtu jezdí levou zadní "za 5", když já vypínám zapalování a pod 6 se nedostanu :)
-> King:
Jako beru to, že dáš najevo soubor chyb, který mohou měření spotřeby ovlivnit. Jenomže jde právě o to, že nejsme v laboratorních podmínkách, ale v realitě. Naměřenou spotřebu si každej může přečíst v techničáku, tady jde o to, kdo a za kolik jezdí. Samozřejmě že budu mít spotřebu jinou, když pojedu s vlekem a někdo zase nejezdí s vlekem vůbec. Ale v dlouhodobém měření si nemyslím, že tyhle extrémy hrajou nějakou zásadní roli. Akorát mě na tom měření vadí (co se týče aplikací spotreby.cz, spritmonitor.de), že nelze moc dobře udělat objektivní posudek spotřeby v nějakém časovém horizontu - pro srovnání. Takhle to vypočítává pouze sumu a tak při velkým nájezdu km není možný s výslednou průměrnou spotřebou hnout.
Jako beru to, že dáš najevo soubor chyb, který mohou měření spotřeby ovlivnit. Jenomže jde právě o to, že nejsme v laboratorních podmínkách, ale v realitě. Naměřenou spotřebu si každej může přečíst v techničáku, tady jde o to, kdo a za kolik jezdí. Samozřejmě že budu mít spotřebu jinou, když pojedu s vlekem a někdo zase nejezdí s vlekem vůbec. Ale v dlouhodobém měření si nemyslím, že tyhle extrémy hrajou nějakou zásadní roli. Akorát mě na tom měření vadí (co se týče aplikací spotreby.cz, spritmonitor.de), že nelze moc dobře udělat objektivní posudek spotřeby v nějakém časovém horizontu - pro srovnání. Takhle to vypočítává pouze sumu a tak při velkým nájezdu km není možný s výslednou průměrnou spotřebou hnout.
-> palinator: V podstatě by se dalo říct, že mě to "hnidopišství" už spoustu let slušně živí, takže ber to jako nemoc z povolání :) Mě třeba tohle téma několikrát inspirovalo k "výzkumu" a díky tomu jsem odhalil pár věcí, který ovlivňujou spotřebu a vysvětlujou většinu ústřelů spotřebový latiny

-> Durnbach: XJR 4.0 V8 s kompresorem - tzv. mladická nerozvážnost 

King 06.01.13 16:29:18 napsal:
→ suri: Proste škochtle budou vzdycky v ramci koncernu
„becka“ :-) no ja som spokojný z obomi čo mám doma a aj ostatnými čo mám na jazdenie
→ suri: Proste škochtle budou vzdycky v ramci koncernu
„becka“ :-) no ja som spokojný z obomi čo mám doma a aj ostatnými čo mám na jazdenie
-> King:
Nevim jestli ses ve všem takovej hnidopich, ale zase bych z toho nedělal takovou vědu. Plně dostačující podle mě je srovnání počet litrů/ujetá vzdálenost dle počítadla. Je to nejjednodušší a pro informativní srovnání to stačí. Jediný, co by se mohlo zmiňovat, jsou úpravy, mající vliv na přesnost měření (např. rozměr pneumatik). Mě osobně třeba palubní počítač ukazuje stejnou hodnotu ujeté vzdálenosti, jako byl výpočet mapy.cz - na 32 km trase tedy. Počítadlo km, to nevim, nikdy jsem to nezkoumal.
Nevim jestli ses ve všem takovej hnidopich, ale zase bych z toho nedělal takovou vědu. Plně dostačující podle mě je srovnání počet litrů/ujetá vzdálenost dle počítadla. Je to nejjednodušší a pro informativní srovnání to stačí. Jediný, co by se mohlo zmiňovat, jsou úpravy, mající vliv na přesnost měření (např. rozměr pneumatik). Mě osobně třeba palubní počítač ukazuje stejnou hodnotu ujeté vzdálenosti, jako byl výpočet mapy.cz - na 32 km trase tedy. Počítadlo km, to nevim, nikdy jsem to nezkoumal.
-> suri: Proste škochtle budou vzdycky v ramci koncernu "becka" :-)
-> mb136gl: neviem ale zabili to dosť , ono si treba vziať aj iné rozdiely čo tam sú ale to riešiť tu nebudem , a už vôbec nie kydať na almu mater ...
-> suri: žeby koncernová hierarchia? Napokon aj chiptuningové firmy sľubujú zníženie spotreby pri rovnakom štýle jazdy po úprave. Čo je natom pravdy neviem posúdiť, lebo to už sú pre mňa neznáme vody..
-> haso 06.01.13 15:40:31: na toto som presiel aj ja
.. taky mě to teďka k zimě stópá .. 5,4
(i20 1,2i)

(i20 1,2i)
-> King: to nie , skôr pri tých bežných kombinovaných rovnakým štýlom berie cca 1L menej , Ďalší plus je 70L nádrž a vyšší výkon ... hold nie všetko priškrtené je dobré
-> suri: Jako že Paššík si místo 25 vezme jenom 24l/100? :)
-> mb136gl: poznám len tieto superby a tie majú malé dojazdy okolo 500km najviac pri kludnej jazde , za 10 to vie jazdiť v pohode ale nie takéto naháňačky , paradox je že 220kw passat berie o liter menej a ide citelne lepšie