-> King 06.01.13 15:41:48: v mojom prípade s vynulovaným PC a jazdou so zimným motorom mi to vychádza na nejakých 16l, keď sa motor zohreje spadne to aj na 10, samozrejme bavíme sa o údajoch na PC. Inak s tebou súhlasím..
-> suri 06.01.13 15:47:36: to hej 60l nádrž je malá na také auto.. koľko to má vlastne dojazd na plnú pri bežnom používaní?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2737 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 01.11.2011 do 04.03.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> mb136gl: jasné to ja len tak
jj 3,6FSI , zabité 60L nádržou , ak idú z BB do Žiliny na majákoch cez Šturec a stade na D1 a smer Trenčín a potom cez hranice do čr , tak väčšinou pred Prahou berú zase plnú ... Našťastie týchto jázd vraj veľa nemajú
jj 3,6FSI , zabité 60L nádržou , ak idú z BB do Žiliny na majákoch cez Šturec a stade na D1 a smer Trenčín a potom cez hranice do čr , tak väčšinou pred Prahou berú zase plnú ... Našťastie týchto jázd vraj veľa nemajú
-> suri: to je pekné, čo to je za auto? Superb? To beriem, ale to nie je bežný štýl jazdy, ja som si vynuloval palubák a zajazdil som ostrejšie jeden úsek do kopca cez zákruty trasa mala sotva 3 km a vtedy mi ukázala cez 19l... a najnižší údaj som mal 5.4l cestou do KE tomu však sám neverím :D Ale rozumieš prečo som ukázal tú fotku, predsa je rozdiel spraviť cez 25l na diaľnici a 25l pri dome s naštartovaným zimným motorom :D
Proste ak niekto chce odmerať spotrebu svojho auta potrebuje nato aspoň 3 plné nádrže. To je môj názor. Inak je to skreslené.
Proste ak niekto chce odmerať spotrebu svojho auta potrebuje nato aspoň 3 plné nádrže. To je môj názor. Inak je to skreslené.
-> mb136gl: No ten údaj je informativní ve smyslu, že s nějakou chybou (+- 10pct např.) zobrazuje spotřebu v litrech na 100km. Pokud průměrnou spotřebu vynuluješ a pak uděláš krátkou trasu se studeným motorem plus stání na místě na volnoběh, pak tvoje skutečná spotřeba je klidně i 25l/100. Starší fordí počítadla dokonce po vynulování před startem ukazujou 99.9l/100, protože těch pár ml paliva lomeno nulovou vzdáleností se limitně blíží nekonečnu :) Modernější PP pro jistotu začnou zobrazovat průměrnou spotřebu až po několika stech metrech jízdy a/nebo při zastavení se přepnou do milosrdného režimu zobrazení litry/hod.
-> haso: ale aspon s pocitom ze nedavas tejto BananRepublik
-> škodec: no za 1,39e dlhodobo in da Republik Österreich...
ale aj tak je to vela
ale aj tak je to vela
-> mb136gl: takto nejak vyzeralo Banská Bystrica - ZA - Praha na majákoch v noci , nie som si už istý či je to presne táto fotka ale vyše 22L tam bol priemer za pol cesty a potom nazad už len 16 ...
logisticky náročné auto
logisticky náročné auto
-> King: ovsem mate lacnejsi benzin a tu je konkurencia velmi chabá pretoze sa pohybuje v rozmedzi par zanedbatelnych centov aj pri vacsom mnozstve. Hold Slovnaft si robi svoju politiku a je dodavatelom u vsetkych takze ceny su viac menej totozne pripadne zalezi na okrese a frekventovanosti daneho useku.
-> King: naštartoval som zimný motor spravil tak 600 metrov a potom som čakal pred domom na kamarátku asi 5 min. s bežiacim motorom a počas toho čakania to stúpalo tempom ako sekundy na hodinách asi po 16km ceste údaj stále klesal až pod 7... Tie čísla neberiem nikdy vážne či už to ukazuje 6 alebo 26 litrov. Má to pre mňa skôr informatívny charakter..
-> mb136gl: A proč by konkrátně tohle měla bejt somárina?
-> haso: Aha, to ale tankuješ u pěknejch zlodějů :) Díky konkurenčnímu prostředí na benzínkách v našem okolí jezdí "rodinnej" dvoulitr za míň jak 10euro/100km......ale přiznávám, že mstskej provoz nedominuje :)
-> haso: To je celkom pekny vysledok
Keď som to mal ešte jak-tak schopne nastavené, v lete som spravil pár nádrží s výsledkom 6,50€ / 100 km .
Teraz ani za toho boha
10L len taký fukot 

Teraz ani za toho boha


-> King: pre mna je podstatne, ze tam dam 10e a prejdem na to 100km
a to je pre mna prijatelna hodnota a to mi staci
ta spotreba je len tak pro forma :)
kdezto na skodovke, to je nejakych 14e/100km a to mi pride dost luxus sa vozit
takze ja takymto sposobom meram spotrebu

ta spotreba je len tak pro forma :)
kdezto na skodovke, to je nejakych 14e/100km a to mi pride dost luxus sa vozit

takze ja takymto sposobom meram spotrebu
-> haso: Vím, že jsem s tím už trapnej, ale minimálně polovina příspěvků pyšnících se tady spotřebou jsou bláboly :)
Já jsem třeba úplnou náhodou zjistil, že počítadlo km na mým cougaru přeměřuje min. o 5 pct (alternativní rozměr pneu a ráfku s navlas stejným obvodem kola jako origo, novej vzorek). Pak klasicky přeměřuje tachometr (o cca 10km/hod.) a výsledkem je, že palubní počítač sice ukazuje přesně hodnotu "natankováno/ujeto&q uot;, ale pokud by se to přepočítalo podle skutečně ujetejch km a jelo se při tom takovou skutečnou rychlostí, jakou ukazoval tachometr, pak ten výsledek bude min. o 10 procent horší.
Čili tvých reálných řekněme 7l/100 ve městě je pěknej výsledek :)
Já jsem třeba úplnou náhodou zjistil, že počítadlo km na mým cougaru přeměřuje min. o 5 pct (alternativní rozměr pneu a ráfku s navlas stejným obvodem kola jako origo, novej vzorek). Pak klasicky přeměřuje tachometr (o cca 10km/hod.) a výsledkem je, že palubní počítač sice ukazuje přesně hodnotu "natankováno/ujeto&q uot;, ale pokud by se to přepočítalo podle skutečně ujetejch km a jelo se při tom takovou skutečnou rychlostí, jakou ukazoval tachometr, pak ten výsledek bude min. o 10 procent horší.
Čili tvých reálných řekněme 7l/100 ve městě je pěknej výsledek :)
-> King: to je realny udaj natankováno/SKUTEČNÁ ujetá vzdálenost 
ale je to skor taky defenzivnejsi sposob jazdy...do roboty sa netreba ponahlat a s dodrziavanim predpisov
a este doplnim, ze vzdy tankujem na rovnakej benzinke, na rovnakom stojane a vzdy do prveho cvaknutia pistole a vzdy plnu :-)
mam taku moznost, ze chodim na benzinku, kde nie je vela aut, tak si vzdy vyckam rovnaky stojan

ale je to skor taky defenzivnejsi sposob jazdy...do roboty sa netreba ponahlat a s dodrziavanim predpisov
a este doplnim, ze vzdy tankujem na rovnakej benzinke, na rovnakom stojane a vzdy do prveho cvaknutia pistole a vzdy plnu :-)
mam taku moznost, ze chodim na benzinku, kde nie je vela aut, tak si vzdy vyckam rovnaky stojan
-> haso: To je údaj z fordího věštítka spotřeby nebo skutečnost (natankováno/SKUTEČNÁ ujetá vzdálenost)? :)
-> Montér:
Co to máš? Tolik mi nežere ani 3,5 V6.
-> palinator:
Jo první Toledo. To je ještě velmi vděčné lidové auto.
Co to máš? Tolik mi nežere ani 3,5 V6.
-> palinator:
Jo první Toledo. To je ještě velmi vděčné lidové auto.

ja mam dlhodobo za 6,4 na 100
1,4 16v Duratec
vacsinou v 1 osobe obsadene a behacky po meste...
spokojnost
1,4 16v Duratec
vacsinou v 1 osobe obsadene a behacky po meste...
spokojnost
U mě už udeřila zima, takže poslední dvě nádrže za 13,8l/100km.. ještě že Naturálek teď stojí jen 33,90 

-> David29: Závist...
-> David29: tak to je slusne
Ted, cesty po městě s občasným šlápnutím na to, to ukazuje průměrnou spotřebu 7,5l
Mám na mysli 2.4 v naftě, 160HP v automatu
Mám na mysli 2.4 v naftě, 160HP v automatu
-> Durnbach:
Já si nemůžu dovolit rozhazovat zbytečně. Auto mám jako daleko rychlejší a pohodlnější alternativu k hromadné dopravě a vzhledem k tomu, že vozim občas ještě kolegu, tak se mi i cena za provoz auta s IDS vyrovnává. Navíc s tim vozim i rodinu, je to vyjde levněji, než je jen cena paliva na kilometr v polomrtvým benzíňáku a ještě k tomu nemusí řešit ŽÁDNÉ finance navrch s tím spojené.

-> palinator:
No když si vzpomenu, že u jednoho mého auta je rozdíl úsporné a neúsporné jízdy celá tvoje průměrná spotřeba...
No když si vzpomenu, že u jednoho mého auta je rozdíl úsporné a neúsporné jízdy celá tvoje průměrná spotřeba...

www.spotreby.cz/seat-tole
do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h
p-a44877
Tak nám spotřeba roste do závratnejch výšin.
Teď jsem vozil plný auto rodiny, ani se nevešla tak musely lyže na střechu, takhle jsem pár set km ujel a na spotřebě je to znát. Musel jsem vyinkasovat mimořádnej palivovej příplatek za použití střešního nosiče. 
Rychlost běžně 95 km/h tacho mimo obec (v případě potřeby při hustém provozu se podřizuju veřejnému mínění), 60 v obci. Řazení dvojky a trojky při 2200 rpm, čtyřky a pětky při 2000, resp. 1900. A nejsou to rozjezdy zrovna pomalý, jen když je to studený tak je to zívačka, jinak se tam tu pětku snažim nakopat co nejrychlejc, abych nemrhal naftou.
E: ještě bych zapomněl... když se mi udělá přes noc liška na kotoučích, takže ty brzdy dobře brzděj a slyšitelně drhnou, tak se mi několikrát stalo, že drhly ještě po 30 km jízdy... v centru Pardubic.
Takže fakt brzda-plyn.
A teď do mě jakej jsem kolenovrt.
Tak nám spotřeba roste do závratnejch výšin.


Rychlost běžně 95 km/h tacho mimo obec (v případě potřeby při hustém provozu se podřizuju veřejnému mínění), 60 v obci. Řazení dvojky a trojky při 2200 rpm, čtyřky a pětky při 2000, resp. 1900. A nejsou to rozjezdy zrovna pomalý, jen když je to studený tak je to zívačka, jinak se tam tu pětku snažim nakopat co nejrychlejc, abych nemrhal naftou.

E: ještě bych zapomněl... když se mi udělá přes noc liška na kotoučích, takže ty brzdy dobře brzděj a slyšitelně drhnou, tak se mi několikrát stalo, že drhly ještě po 30 km jízdy... v centru Pardubic.

A teď do mě jakej jsem kolenovrt.

Prosinec:
Rápo si bralo úmyslně cca 11 stooktanu, když byl ten konec roku.
Cordoba šla z 12,5 na odhadem 7. Nová lambda je nová lambda.
Cee´d Di pořád 5,8, bez ohledu na to že ho tejrá bába, je statečnej, sviňák.
Fabka II kripl. z 8,2 na průměrnou 6,5, má lepší časy.
Rápo si bralo úmyslně cca 11 stooktanu, když byl ten konec roku.
Cordoba šla z 12,5 na odhadem 7. Nová lambda je nová lambda.
Cee´d Di pořád 5,8, bez ohledu na to že ho tejrá bába, je statečnej, sviňák.
Fabka II kripl. z 8,2 na průměrnou 6,5, má lepší časy.
Dvě cesty na Moravu a zbytek couračky 30 - 40km
Vše s kombíkovou oktávkou
Vše s kombíkovou oktávkou
-> vhml:
No, on měří každej jinak... rád bych to vyzkoušel.
No, on měří každej jinak... rád bych to vyzkoušel.
-> palinator: v ustálenejch otáčkách ani moc lhát nebude bych řekl, spíš při akceleraci poletí setrvačností dál.
-> King: To se mi líbilo jak si to napsal.... jistá odchylka od serie... 

-> King:
Až budu dělat ME, tak si od technika schválně nechám udělat "kalibraci" otáčkoměru, abych viděl, jakou má chybu... třeba volnoběh, 3000, 5000. Možná tam ale nechám ojnici, až při tom bude otáčkoměr ukazovat 7000, tím pádem v reálných otáčkách 5000 nikdy nebyl.
Až budu dělat ME, tak si od technika schválně nechám udělat "kalibraci" otáčkoměru, abych viděl, jakou má chybu... třeba volnoběh, 3000, 5000. Možná tam ale nechám ojnici, až při tom bude otáčkoměr ukazovat 7000, tím pádem v reálných otáčkách 5000 nikdy nebyl.

-> Minik03: Na auto jsem mrknul, připouštím tam jistou odchylku od série, ale o přesnosti toho rádobyměřidla, co bejvá ve škodivkách a zvlášť v oblasti za polovinou stupnice, něco málo víme :)
-> Jindas: Nikolivěk chytrej, ale zdravě skeptickej
-> Jindas: Nikolivěk chytrej, ale zdravě skeptickej

Tady zase někdo chytrej 

-> stika87: Na spotřebu ne, ale na "otáčky" ano. 
EDIT: -> King: mrkl jsi na jeho auto? Ono to přibližně sedět může.

EDIT: -> King: mrkl jsi na jeho auto? Ono to přibližně sedět může.
-> King: od kdy ma kalibrace otackomeru vliv na spotrebu ? :)
-> King: 

-> Jindas: Mozna, ze kalibrovanej tockomer by to kapanek vratil do reality :-)
Cha
Vy tady pořád řešíte spotřebu....
Já včera počítal spotřebu auta,co mám v kartě...
Při plný zátěži ( že ho točím kolem 6000-7800,dá se i víc,ale to už je dle mě mučení)
Tak krásných 17L 100oktanu na sto kilometrů
Hm,když si vezmu,že na OMW teď za 40,-/ L ..... Aj


Já včera počítal spotřebu auta,co mám v kartě...
Při plný zátěži ( že ho točím kolem 6000-7800,dá se i víc,ale to už je dle mě mučení)
Tak krásných 17L 100oktanu na sto kilometrů

Hm,když si vezmu,že na OMW teď za 40,-/ L ..... Aj



-> Hurdis: Přesně tak, já říkám všem že jsem typickej příklad toho, jak je to v dnešní době všechno naprd 

-> Montér: No tak to není zase tak strašný na ten hardware. Hele že ty máš taky tu krizi? Starý víno, plesnivý sejry...

-> Mr_Kubas: Je to 4litr V8 kompresor - dneska nelíná jízda dálnice+státovka v lehce nepředpisovém tempu za 11,6. Mile mě to překvapilo.
Mimo - zkoušel jsem to psát i včera ale kupodivu to nešlo, tak kdyby to tu nějak viselo vícekrát, tak pardon.
Mimo - zkoušel jsem to psát i včera ale kupodivu to nešlo, tak kdyby to tu nějak viselo vícekrát, tak pardon.
-> vhml: právě no...já chci t4 new face.....ale je to pořád balík za starý a odjetý auto...ale držej.....
-> myschaak AZNP K.Hora: jj, ten sharan je nejakej malej :-) Kdyby tak nejakej T5 Multivan byl za par korun :-)
-> vhml: to je krásný...taky jsem uvažoval ale asi půjdu rovnou do tý Caravelly....stejně jí chci)
-> myschaak AZNP K.Hora: jj
-> vhml: tys kupoval toho sharana 1.8t?
-> Montér: To bude nějakej čtyřlitr? 

-> Mr_Kubas: XJR 

-> King 12.11.12 00:05:26: Což já jezdím často jen kolem komína, do těch 20km, výjimečně dálky.. Uvidíme no
Ale zase nejsem žádnej závodník, tak mě to snad nebude nutit jezdit ve vyšším spektru otáček 
-> Montér 12.11.12 08:10:03: Sakra, co to je za auto?


-> Montér 12.11.12 08:10:03: Sakra, co to je za auto?