-> Vojtisek: no jo,prostě se bojí se že bude lepší než ty jejich,pokusím se spojit s kamarádem který pracuje jako mašinfíra u ČD jestli by mohl dohodnout svezení 380,pokud jo tak se těšte na videa
20:48:20 04.06.2011
Vojtisek
-> Péďa17: ale dvousystémovou laminátku nám nezabaví, co?
-> WMA - navigátor :):
Tuhle mašinu jsem viděl poprvý v Praze na Hlaváku, netušil jsem že něco takovýho bylo, ale poznal jsem v tom rysy CityElefantu. Až po pohledání na netu jsem zjistil, že jsem měl docela pěkný štěstí, krátce na tom i tento poslední provozní kus zrušili.
Dlouho tu nic nebylo, tak sem vložím odkaz na foto, kde mě šotoušská havět vyfotila při dělání nepřístojností na elektrické trakci. www.k-report.net/discus/.
../573833.jpg
23:35:30 25.04.2011
rené
-> ZdeněkH: To jsou lokomotivy čekající na šrotaci. Pár let zpět byla třebová přeplněná vraky. Původní myšlenka byla taková, že se zde budou svážet loko z celý republiky a zde šrotovat (tempem cca 1 týdně). To se z většiny podařilo, jen teď se odvezlo pár mašin na rozřezání do Metferu do Plzně.
-> VeTeV: Jo Peterova videa stojí za to. I ta ostatní. Měl jsem s ním jednou šichtu ještě jako zácvikář. Člověk kolikrát až nevěří, kam se všude dá nacpat kamera.
-> rené: Právě tchán dělá do modelariny a historie a asi tŕi roky zpátky tam byl hurvajz na návštěvě zpět no:o) Děkuji za info ta trat se mi moc líbí je taková zapomenutá uplně
17:25:08 12.04.2011
rené
-> Jura_Favorit: AWaTaři nee, Chvaletice jsou pořád ČDcargo. -> Kaprof: Hele tahle trať jde nějak mimo mě tak nevím, ale podle tohodle by se mělo jezdit normálně solo šukafon www.cdrail.cz/gvd/CZ_k012
_101212_01.pdf
Jinak ten hurvajz se tam naposled objevil někdy v roce 1995 kdy zaskakoval za neschopnou 810tku. A bylo z toho tenkrát nějaký haló a hurvajz musel(z tehdy ještě funkční strojvky Pečky) pryč či co. Později už se tam objevil již v roli historického vozidla mimo běžný provoz.