
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
21:27:14
07.06.2011
07.06.2011

rené
-> 1560: Kam ty na ty špeky chodíš čoveče 

21:25:55
07.06.2011
07.06.2011

Zeke-ten šestý
-> 1560: haaasky

21:25:28
07.06.2011
07.06.2011

1560 - zrušená registrace
-> rené:
Prej dokonce dva kousky. Jeden teda už z dřívějška.
Prej dokonce dva kousky. Jeden teda už z dřívějška.
20:53:30
07.06.2011
07.06.2011

rené
-> 1560: Ty vole tak přece 

20:19:34
07.06.2011
07.06.2011

j_j
-> 1560: tohle je hustý....narozdíl od těch čínskejch disko znaků, co má každá pipina 

20:16:07
07.06.2011
07.06.2011

1560 - zrušená registrace
Btw, hádám, že tuhle osobu tu znát někdo bude... Netřeba snad představovat. Jen jí něco přibylo :-D
20:02:25
07.06.2011
07.06.2011

1560 - zrušená registrace
-> Mr_Kubas:
1560 má přehled akorát takovej, že v JŘ se poznámka u vlaků SA "jede ode dne vyhlášení" nezměnila. Žel to je vše, co vím, Jančurova železnice jde mimo mne.
-> Syny:
To je rekonstrukce z klasické 810... Buď dvouvozová (z motoráku a vleku) nebo třívozová (tušám motor, vlek, motor?), jedno "lepší" jak druhý. Když to bylo na testování v Tanvaldu, tak to nebylo schopno vyjet kopec - aby ne, když to má hnanou jen jednu nápravu. Třívozová má dvě, to byl vlastně důvod, proč vznikla. Kolik jich je nevím, jednu vlastní i Železnice Desná, pokud to teda ještě funguje. Jediná výhoda toho stroje je nízkopodlažnost, jinak je to klasický šméčko na lidi - tady tomu dáme nový čela a nový lak a budeme prohlašovat, že je to nový vozidlo.
Na stránkách Parsu bylo i video o té rekonstrukci.
-> rené:
Se 350. Nevím, s tou jsem ještě neměl tu čest, ale řekl bych, že 400A je hodně málo.
1560 má přehled akorát takovej, že v JŘ se poznámka u vlaků SA "jede ode dne vyhlášení" nezměnila. Žel to je vše, co vím, Jančurova železnice jde mimo mne.
-> Syny:
To je rekonstrukce z klasické 810... Buď dvouvozová (z motoráku a vleku) nebo třívozová (tušám motor, vlek, motor?), jedno "lepší" jak druhý. Když to bylo na testování v Tanvaldu, tak to nebylo schopno vyjet kopec - aby ne, když to má hnanou jen jednu nápravu. Třívozová má dvě, to byl vlastně důvod, proč vznikla. Kolik jich je nevím, jednu vlastní i Železnice Desná, pokud to teda ještě funguje. Jediná výhoda toho stroje je nízkopodlažnost, jinak je to klasický šméčko na lidi - tady tomu dáme nový čela a nový lak a budeme prohlašovat, že je to nový vozidlo.
Na stránkách Parsu bylo i video o té rekonstrukci.
-> rené:
Se 350. Nevím, s tou jsem ještě neměl tu čest, ale řekl bych, že 400A je hodně málo.
16:44:12
07.06.2011
07.06.2011

rené
-> palinator: No ono pak hrozej akorát problémy, přeskok na trakčním motoru, převodovky dostávaj zabrat. Hold už jsou to starý kýble a údržba... Taky se ty trakčáky mění každou chvíli. Jinak to co je na tom videu, tak jeto úsek z Ústí n/O do Dlouhý Třebový a tam je celkem řádný stoupání a zrychluješ ze 70 na 160, tak tam se tomu musí trochu šlápnout po krku aby to jelo. Kor když doháníš zpoždění.
-> 1560: 400A se 150/151/350? Jestli jo, tak to se sotva rozjede, ovšem ty nákladní "kulatý" tramvaje nemaj moc velký max. proudy v kotvách.
-> Syny: To je regiosráč, regína, vagína, kantýna, ksindl, žlutomor, sráč... Každej tomu řiká jinak
A z toho si lze udělat obrázek, jak moc jsou tyhle stroje oblíbený.
-> VeTeV: Nj vzduchový vypružení a kotoučový brzdy dělaj svý.
-> 1560: 400A se 150/151/350? Jestli jo, tak to se sotva rozjede, ovšem ty nákladní "kulatý" tramvaje nemaj moc velký max. proudy v kotvách.
-> Syny: To je regiosráč, regína, vagína, kantýna, ksindl, žlutomor, sráč... Každej tomu řiká jinak

-> VeTeV: Nj vzduchový vypružení a kotoučový brzdy dělaj svý.
10:53:32
07.06.2011
07.06.2011

Luky
-> Syny: Kozolupy - Blovice
10:46:16
07.06.2011
07.06.2011

Mr_Kubas
Podobnej "motorák" jezdil testovací trasu z Ústí kamsi jen jako regionálku. Bylo to myslim pro cestující zdarma nebo jen za symbolickou cenu.. Ale už to tu skončilo a teď SA nasazuje vlaky Praha-Brno a Praha-Ostrava. O tomhle bude mít přehled 1560 
Jinak u nás regionálka jezdí pořád ty starý werky(04.06.11 21:54:12) a žádný novodobý vymoženosti

Jinak u nás regionálka jezdí pořád ty starý werky(04.06.11 21:54:12) a žádný novodobý vymoženosti

10:00:26
07.06.2011
07.06.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Syny: regionova klasckej motorak(akvarko) ;-)
00:08:40
07.06.2011
07.06.2011

Nwkt
-> Mr_Kubas: Ne, jenom nějakej regionální vlak
00:06:30
07.06.2011
07.06.2011

Syny
-> Mr_Kubas: ja te nevim... Jezdi to Plzen - nevim (smer Nepomuk) :)
00:04:05
07.06.2011
07.06.2011

Mr_Kubas
-> Syny: To je ten slavnej Student Agency?
23:58:33
06.06.2011
06.06.2011

Syny
A co tahle hruza? :) Sorry za nekvalitni fotku.
23:46:31
06.06.2011
06.06.2011

Mr_Kubas
-> VeTeV: City Elefant, na lince U4 (Praha - Ústí) je to běžnej osobák
Čekám kdy to nahoděj i jako rychlíky 


23:30:34
06.06.2011
06.06.2011

VeTeV
věčně je potkávám při procházce se psem - ůepší pojezd jak ty rychlíci 

22:55:09
06.06.2011
06.06.2011

Vojťas
-> stika87: -> afro100: hmm je vidět že ste uplně mimo 

21:50:12
06.06.2011
06.06.2011

afro100
-> stika87: hmmm ... no mohla by byt :D
21:48:15
06.06.2011
06.06.2011

stika87 - Maschinenführer
-> afro100: ze by modra ? 

21:20:50
06.06.2011
06.06.2011

afro100
-> Vojťas: farba ? mne ... ale ten drziak nepoznam :D
21:17:44
06.06.2011
06.06.2011

Vojťas
Hele, komu je ta barva povědomá ?



18:57:54
06.06.2011
06.06.2011

1560 - zrušená registrace
-> palinator:



17:43:33
06.06.2011
06.06.2011

palinator
-> 1560:
Asi studoval slaboproudou elektrotechniku.
Asi studoval slaboproudou elektrotechniku.

08:52:15
06.06.2011
06.06.2011

1560 - zrušená registrace
-> rené: znam borca, kterymu se i 400 zda moc, by me zajimalo, jak se s nakladem pak rozjizdi. No, mozna to na slovensku maji jinak.
06:45:16
06.06.2011
06.06.2011

palinator
-> rené:
A je to vážně na mašině znát, když se hodně honí? Docela mě tyhle věci zajímaj, líběj se mě a rád bych do toho proniknul víc. Označení "sériovej Pepan" u mě vyvolalo jev "SSZS"
A je to vážně na mašině znát, když se hodně honí? Docela mě tyhle věci zajímaj, líběj se mě a rád bych do toho proniknul víc. Označení "sériovej Pepan" u mě vyvolalo jev "SSZS"

23:44:49
05.06.2011
05.06.2011

rené
-> palinator: "Tady se mi líbí diskuze. 2 mašinfíráci se hádaj, jestli je 1100 A hodně nebo málo."
Klasika
, to je odvěký téma na hádky mezi fírama.
Klasika

22:18:15
05.06.2011
05.06.2011

palinator
20:54:53
05.06.2011
05.06.2011

rené
-> Péďa17: No podezření je právě kolem tej střadačovej brzdě, ale je to jen tamtam. Jisté je, že souvislost s vyfoukním zakázky tam bude. A když už nic nadělaj alespoň problémy.
20:51:22
05.06.2011
05.06.2011

Péďa17
-> rené: nevím nic o kopírování.špíš jsou naštvaní že jim vyfoukli zakázku u ČD
19:29:10
05.06.2011
05.06.2011

rené
-> Péďa17: No ona byla zabavena na základě podezření opajcování jisté části lokomotivy. Oni se totiž naši prý trošku prali se střadačovou brzdou a kdoví, jestli se neispirovali na již něčem jezdícím od Bombardieru. Jinak ČD měla snad původně odebírat místo 380tek loko právě z Bombardieru, ale sešlo z toho a místo toho tu jezdí tenhle zázrak z Plzně.
No jinak něco ze soboty. Mám zas omlácenou hlavu. To je tak když s tim člověk 3 měsíce nejede a diví se, že ztratil grif na procházení strojovnou.
No jinak něco ze soboty. Mám zas omlácenou hlavu. To je tak když s tim člověk 3 měsíce nejede a diví se, že ztratil grif na procházení strojovnou.
18:21:36
05.06.2011
05.06.2011

Pivodak
22:51:01
04.06.2011
04.06.2011

palinator
-> Sepp 04.06.11 21:14:03:
Mě na těchto lokomotivních motorech ČKD fascinuje litrový výkon, prostoru pro tjůnink je nekonečno.
Mě na těchto lokomotivních motorech ČKD fascinuje litrový výkon, prostoru pro tjůnink je nekonečno.

22:19:19
04.06.2011
04.06.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
22:16:56
04.06.2011
04.06.2011

kozel 130 GL
-> Michal N 283: krása :-)
22:03:45
04.06.2011
04.06.2011

Sepp
Siemens ER20 - pohled z kabiny..
22:02:42
04.06.2011
04.06.2011

Sepp
Já svezl před měsícem tímto - jela se bezpečnostní zkouška.
22:00:05
04.06.2011
04.06.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
Ja som sa pred dvoma týždňami po dlhých rokoch zviezol na tejto,ten super zvuk tatrováckeho motora ešte teraz počujem

21:54:12
04.06.2011
04.06.2011

kozel 130 GL
3.května - Velvary
na jiných řadách se nesvezu.... :-(
na jiných řadách se nesvezu.... :-(
21:46:41
04.06.2011
04.06.2011

Péďa17
-> bibendum30: 

21:42:04
04.06.2011
04.06.2011

VeTeV
-> Péďa17: me u toho prekvapilo to predni okynko jak v tanku
21:40:21
04.06.2011
04.06.2011

Péďa17
-> bibendum30: 

21:25:12
04.06.2011
04.06.2011

Arnold
-> bibendum30: jasny proste tohle neni ten nas moturek co mame v tech nasich autickach




21:23:13
04.06.2011
04.06.2011

bibendum30
-> Arnold: jj to je prostě PAN motor
ale existují ještě mnohem větší,ale ty se zas nedají implantovat do lokomotivy

21:21:45
04.06.2011
04.06.2011

Arnold
-> bibendum30: kousek??? spis bych rekl kus



