-> rené:
Páne... Takovejhle incident s autem v kolejišti a s použitím rychlobrzdy se nějak zpětně řeší?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
16:50:24
20.12.2011
20.12.2011

palinator
16:25:07
20.12.2011
20.12.2011

rené
No a já měl dneska mnohem těnější skorokontakt s autem. Přejezd s blikačkama bez závor, vesele jedu necelých 90, koukám do sešiťáku na odjezd ze zastávky vzdálený cca kilometr, abych neujel dřív, když tu zvednu oči a na přejezd předemnou se šine dědek s jedničkovou Oktávou přískokem vpřed. Rychlobrzda, houkačka, uprostřed přejezdu ještě stíhá zpomalit a zase přidat. No vyšlo to sotva o půlmetr. Už jsem čekal ranu. Jako obvykle to bylo na posledním vlaku. Po dojezdu do cíle mě kolega střídá a hlásí mi, že nám v depu spadla mašina do točny... Včera v depu vykolejení na zlomeným jazyku výhybky, převčírem za depem přetrženej rychlík vejpůl...se začínám bát.
10:31:53
20.12.2011
20.12.2011

1560 - zrušená registrace
-> rené:
To bylo i v televizi nebo v novinách nebo kde, nějaká baba tam říkala, že prej má ten vlak brzdnou dráhu 200 metrů a že je to vlastně v klidu, protože by stihl zastavit

To bylo i v televizi nebo v novinách nebo kde, nějaká baba tam říkala, že prej má ten vlak brzdnou dráhu 200 metrů a že je to vlastně v klidu, protože by stihl zastavit



09:23:58
20.12.2011
20.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: Myslím, že se tomu říká ešus, protože to je z hliníku (ne z toho z Humpolce). 

01:23:46
20.12.2011
20.12.2011

venni
-> rené:
do tohodle tématu jsem ještě nenahlíd,dělal jsem chybu 


01:07:00
20.12.2011
20.12.2011

haso
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : co ja vim co to je?
doslo to, stlacil som tlacitko na otvorenie dveri (tie klasicke vzdy premyslam jak sa otvaraju
), pichol si do usi sluchatka a cestoval bez natriasania, hukotu a v teple 

doslo to, stlacil som tlacitko na otvorenie dveri (tie klasicke vzdy premyslam jak sa otvaraju


01:04:58
20.12.2011
20.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: To je "ešus", ne?
00:58:21
20.12.2011
20.12.2011

haso
20:32:35
19.12.2011
19.12.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> rené:




20:18:24
19.12.2011
19.12.2011

rené
22:05:02
12.12.2011
12.12.2011

1560 - zrušená registrace
Já si taky nestěžuju, vlakem jezdím jen když musím (a když musím, tak většinou na takové trase, kde to jezdí často, kapacitně a poměrně spolehlivě).
Spíš je ale na čase zabývat se myšlenkou zdvojkolejnění třístovky, protože kdykoliv jedu, tak v úseku Brno - Přerov je alespoň těch +10, hold, když se mezi Vyškovem a Kojetínem zastavuje skoro v každé stanici kvůli křizování... A nebo by teda mohli vhodně natáhnout jízdní dobu.
Spíš je ale na čase zabývat se myšlenkou zdvojkolejnění třístovky, protože kdykoliv jedu, tak v úseku Brno - Přerov je alespoň těch +10, hold, když se mezi Vyškovem a Kojetínem zastavuje skoro v každé stanici kvůli křizování... A nebo by teda mohli vhodně natáhnout jízdní dobu.
21:57:13
12.12.2011
12.12.2011

palinator
-> VeTeV:
Ahá! Tak už vim, kam se z celé trasy od nás, kde od začátku jejich kariéry jezdili, ztratily.

Ahá! Tak už vim, kam se z celé trasy od nás, kde od začátku jejich kariéry jezdili, ztratily.


18:39:31
12.12.2011
12.12.2011

VeTeV
-> palinator: taky doufám jen v cenu - jo a nahrazují nám až 90% spojů z panťáků na sloníky

17:57:06
12.12.2011
12.12.2011

Mr_Kubas
Nám naštěstí nic nezměnili, krom ceny... Trasa Praha -> Děčín.
17:47:14
12.12.2011
12.12.2011

palinator
Bože bože bože, z těch novejch řádů se vzteknu. Na trase nám sebrali většinu Elefantů a nasadili kapacitně neodpovídající množství 3 kopřiváků, takže spousta lidí stojí. Mimo to na čtyřsedadlo se vejdou pohodlně pouze 2 lidi. Plné obsazení je už teploušská kombinace. Kromě toho mi zrušili jeden vlak a řády posunuly o 3 minuty tak vhodně, abych je přesně nestihl. Os vlaky nekončí v Praze a Pardubicích, takže v zimě budu v Pardubicích mrznout na peronu a do Prahy se bez přestupu nedostanu. Za to si můžu zajet do Lichkova, to je hodně potřebný. Chce se mi zvracet, ale je to marný, je to marný... je to marný.
No, ale že si stěžuju, u rychlíků stejné a horší problémy platí snad odjakživa.
No, ale že si stěžuju, u rychlíků stejné a horší problémy platí snad odjakživa.

12:16:21
27.11.2011
27.11.2011

palinator
-> Vojťas:
Před to bylo hezčí.
Před to bylo hezčí.

12:14:12
27.11.2011
27.11.2011

Vojťas
a PO omytí
střecha z odstavenýho čmeláka, nechápal sem jak to že to je vlastně modrý :D
střecha z odstavenýho čmeláka, nechápal sem jak to že to je vlastně modrý :D
12:13:08
27.11.2011
27.11.2011

Vojťas
Tohle mě fakt dostalo...
PŘED
PŘED
14:21:44
14.11.2011
14.11.2011

1560 - zrušená registrace
Kolegové, dotaz. Od novýho roku by se měli nahrazovat starý tiskárny jízdenek novýma, šlo by nějakou (ne)oficiální cestou jeden starej vyřazenej kousek získat pro moje sběratelské účely? Klidně i znehodnocenou, ale kompletní.
18:04:15
12.11.2011
12.11.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojťas: to bude jasné po komisionálnej prehliadke
13:15:49
12.11.2011
12.11.2011

Vojťas
-> Michal N 283: bouda a narazniky z tyhle strany jsou dole, ocesany co bylo treba, bouda teda prijde asi jina, a jak sem psal, zas tak ten ram znicenej neni, vlastne jen ohlej roh na celni desce, to za tim uz je jen takovy "oplechovani", na nosnych castech ramu viditelny poskozeni neni, ale je mozny ze ram jako celek neni uplne soumerny, to nevim jestli uz merili.
19:19:41
11.11.2011
11.11.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojťas: musela to byť slušná rana...stanovište sa dá vymeniť ,ale ten ohnutý rám...no neviem,neviem....tú mašinu asi čaká zrušenie a šrotácia...škoda ho-jeden z prvých typov Brejlovca,ešte aj v novom nátere ČD Cargo




15:57:31
11.11.2011
11.11.2011

palinator
-> Kaprof:
Kdepak, někdy jezdim Vectrou našich, ale maj zbytečný otázky na co to chci, tam jedu a leze mi to na nervy.
Už dlouho šetřim na spotřebák, ale škodovkaření je svinstvo.
Kdepak, někdy jezdim Vectrou našich, ale maj zbytečný otázky na co to chci, tam jedu a leze mi to na nervy.


15:46:16
11.11.2011
11.11.2011

Kaprof-Pisařík
-> palinator: Já myslel že nějakej spotřebák máš..:o) no škodovkou bych do Prahy fakt nejel

15:43:39
11.11.2011
11.11.2011

palinator
-> Kaprof:
Já bych taky jezdil autem, kdybych měl nějakej úspornej spotřebák. Škůdku do sraček tahat nehodlám.
Já bych taky jezdil autem, kdybych měl nějakej úspornej spotřebák. Škůdku do sraček tahat nehodlám.

15:38:00
11.11.2011
11.11.2011

Kaprof-Pisařík
-> palinator: Já teda vlakem od doby ŘP nejel ale ráno jsem právě musel díky nim s mati do Práglu

15:15:34
11.11.2011
11.11.2011

palinator
-> Kaprof:
Cigáni překopli optiku zabezpečovačky. Taky jsem do PCE nejel.
Cigáni překopli optiku zabezpečovačky. Taky jsem do PCE nejel.
13:38:19
11.11.2011
11.11.2011

Kaprof-Pisařík
Něvíte kluci se se od rána dělo na trati AA-Kol ?:o) prej stály rychliky neskutečnym stylem už od jedne ranní :-)
20:06:14
01.11.2011
01.11.2011

Vojťas
-> rené: no jako taky bych tam nechtel byt, pult zacina tam co konci dvere, to znamena mezi stenou a pultem je sotva pul metru, a to tam jsou napasovany sesle, na ktery si teda nikdo nesedne, docela mazec. Zitra vyfotim. Jinak samozrejme se to bude opravovat, vsak je to par let po oprave. Bouda asi prijde jina a ramu nic zasadniho nejspis neni. jen trochu potrhanej predek, nadrz derava, musela to bejt dobra rana.
19:35:42
01.11.2011
01.11.2011

rené
-> Vojťas: No člověk si před těma gumokolama nemuže bejt v klidu ani uprostřed lesa. Jedni jezdí autama po trati, druhý na ní padaj... Pádokaždě nechtěl bych za tím sedět. Jen by mě zajímalo zda to brejlák ještě rozdejchá. Byla by ho škoda když jako jeden ze dvou přežil MH v podobě dvouokýho.
19:21:36
01.11.2011
01.11.2011

Pivodak
-> stika87: no to by bylo

18:06:31
01.11.2011
01.11.2011

Vojťas
15:35:55
01.11.2011
01.11.2011

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Vojťas: Kde boural stíhač?
15:25:24
01.11.2011
01.11.2011

Vojťas
Ale aktualni brejlovec...docela nakaši
15:22:17
01.11.2011
01.11.2011

Vojťas
-> Michal N 283: brejlovec se zabradlim ? :) sama voda, je to z kocoura
14:59:58
01.11.2011
01.11.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Pivodak: skoda rapid 125



14:52:47
01.11.2011
01.11.2011

Pivodak
-> Michal N 283: jojo ten typ co jsem napsal měly tzv.Bardotky nebo taky se jim říkalo zamračené
14:48:42
01.11.2011
01.11.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> Pivodak: To bude asi motor z Brejlovca 754

14:36:19
01.11.2011
01.11.2011

Pivodak
-> Vojťas: K6S310DR?nebo něco jiného?
23:10:18
31.10.2011
31.10.2011

Vojťas
Je líbo motůrek ? 

15:24:26
10.09.2011
10.09.2011

1560 - zrušená registrace
-> Vojťas:
No co, vždyť to je pravda
No co, vždyť to je pravda

15:05:53
10.09.2011
10.09.2011

Vojťas
-> 1560: tim dám MuN tyyy.... 

22:23:18
09.09.2011
09.09.2011

1560 - zrušená registrace
No konečně... Už bylo na čase!
www.zelpage.cz/zpravy/831 3
Zajímalo by mne, jak se v provozu osvědčí zastavování v Ústí nad Orlicí namísto MuNu, zastavování na Stodolní beru jako docela zajímavý krok, ale přijde mi, že už je těch zastávek po Ostravě zbytečně moc - nějakou minutu navíc to udělá.
Docela by mě zajímalo, k čemu je u stewardek dobrý vysokoškolský vzdělání, tady jde asi jen o reklamní záležitost (my máme vysokoškoláky, tak jsme lepší).
Velká škoda, že zatím nejsou nové vlaky, vlastně mi tak trochu i uniká, proč se prvně investovalo do oprav těch starých hrůz.
Palubní komfort a doporovodné služby je sice věc pěkná, ale je to i jeden z hlavních důvodů, proč prakticky nevyužívám žluté autobusy, mám rád svůj klid, a ne, že mi co pět minut někdo hučí do ucha, jestli něco nepotřebuju. Na ty čisté hajzle jsem zvědav, to ČD před lety, kdy se zaváděli IC a EC vlaky, slibovali taky, a všichni víme, jak to tam teď vypadá. Spíše bych ocenil, kdyby byly vždy a všude papírové ubrousky, u ČD věc mnohdy nevídaná.
To řešení vagónů mi přijde trochu megalomanské, ale na druhou stranu, své zákazníky si to najde, minimálně z řad managerů a podobně zaměřených lidí.
Pohyb dětí po vlaku pouze v doprovodu stewardky je zajímací věc, jsem zvědav, jak to (ne)bude fungovat v praxi - dost pochybuju, že se jim podaří uhlídat vše. Zákaz psů mimo schránky je velké plus, není nic příjemnějšího, než Labrador rozvalující se přes celou uličku, který ještě vrčí, když se ho člověk snaží překročit. Navíc, v době, kdy jsem dělal brigádu v depu, uklízet chlupy a výkaly psů ze sedaček bylo na běžném pořádku.
Ten nákup jízdenek se mi zdá nějak komplikovaný a tak trochu zbytečný, osobně si myslím, že není nad papírové jízdenky, co nemám v ruce, jako bych neměl. No, uvidíme.
Velké plus jsou zásuvky 230V - věc, která mi u ČD hodně chybí (kupodivu mnohdy ani při rekonstrukcích vagónů se nedává). Klimatizace je v dnešní době samozřejmost, ale musí fungovat a procházet pravidelným servisem - v Chorvatsku to nedělají a pak se diví, že to neklimatizuje :) WiFi je dnes už taky nutný standart.
Hodně se mi líbí, že je povinná rezervace, ale bez příplatku. Pro cestující velké plus. Nabídka jízdenek a "letecký" tarif je taky docela dobrá věc, jen si na to lidi musí zvyknout. Seznam prodejních míst taky jde. Velké plus je uznávání Rail Plus. Alespoň ho konečně někde vyhrabu. Nabídka slev je tuším také větší než u ČD, ale otázkou je, zda to tak zůstane i nadále, jestli nejde jen o nalákání lidí.
Osobně mám z toho celého na jednu stranu dobrý pocit (konečně nějaká výraznější konkurence ČD - Viamont, Železnici Desnou apod. nepočítám, to není konkurence, to je jen snaha o udržení provozu některých tratí a snaha dokázat, že to jde), na druhou stranu se obávám, že to časem sklouzne k obyčejnému "boji za každou cenu" a jistým slibům, které nebudou naplněny, stejně tak výhody, které jsou teď, po získání určitého procenta cestujících, být nemusí. Kažopádně, je dobře, že se někdo pokouší o to, dostat se na české koleje.
www.zelpage.cz/zpravy/831 3
Zajímalo by mne, jak se v provozu osvědčí zastavování v Ústí nad Orlicí namísto MuNu, zastavování na Stodolní beru jako docela zajímavý krok, ale přijde mi, že už je těch zastávek po Ostravě zbytečně moc - nějakou minutu navíc to udělá.
Docela by mě zajímalo, k čemu je u stewardek dobrý vysokoškolský vzdělání, tady jde asi jen o reklamní záležitost (my máme vysokoškoláky, tak jsme lepší).
Velká škoda, že zatím nejsou nové vlaky, vlastně mi tak trochu i uniká, proč se prvně investovalo do oprav těch starých hrůz.
Palubní komfort a doporovodné služby je sice věc pěkná, ale je to i jeden z hlavních důvodů, proč prakticky nevyužívám žluté autobusy, mám rád svůj klid, a ne, že mi co pět minut někdo hučí do ucha, jestli něco nepotřebuju. Na ty čisté hajzle jsem zvědav, to ČD před lety, kdy se zaváděli IC a EC vlaky, slibovali taky, a všichni víme, jak to tam teď vypadá. Spíše bych ocenil, kdyby byly vždy a všude papírové ubrousky, u ČD věc mnohdy nevídaná.
To řešení vagónů mi přijde trochu megalomanské, ale na druhou stranu, své zákazníky si to najde, minimálně z řad managerů a podobně zaměřených lidí.
Pohyb dětí po vlaku pouze v doprovodu stewardky je zajímací věc, jsem zvědav, jak to (ne)bude fungovat v praxi - dost pochybuju, že se jim podaří uhlídat vše. Zákaz psů mimo schránky je velké plus, není nic příjemnějšího, než Labrador rozvalující se přes celou uličku, který ještě vrčí, když se ho člověk snaží překročit. Navíc, v době, kdy jsem dělal brigádu v depu, uklízet chlupy a výkaly psů ze sedaček bylo na běžném pořádku.
Ten nákup jízdenek se mi zdá nějak komplikovaný a tak trochu zbytečný, osobně si myslím, že není nad papírové jízdenky, co nemám v ruce, jako bych neměl. No, uvidíme.
Velké plus jsou zásuvky 230V - věc, která mi u ČD hodně chybí (kupodivu mnohdy ani při rekonstrukcích vagónů se nedává). Klimatizace je v dnešní době samozřejmost, ale musí fungovat a procházet pravidelným servisem - v Chorvatsku to nedělají a pak se diví, že to neklimatizuje :) WiFi je dnes už taky nutný standart.
Hodně se mi líbí, že je povinná rezervace, ale bez příplatku. Pro cestující velké plus. Nabídka jízdenek a "letecký" tarif je taky docela dobrá věc, jen si na to lidi musí zvyknout. Seznam prodejních míst taky jde. Velké plus je uznávání Rail Plus. Alespoň ho konečně někde vyhrabu. Nabídka slev je tuším také větší než u ČD, ale otázkou je, zda to tak zůstane i nadále, jestli nejde jen o nalákání lidí.
Osobně mám z toho celého na jednu stranu dobrý pocit (konečně nějaká výraznější konkurence ČD - Viamont, Železnici Desnou apod. nepočítám, to není konkurence, to je jen snaha o udržení provozu některých tratí a snaha dokázat, že to jde), na druhou stranu se obávám, že to časem sklouzne k obyčejnému "boji za každou cenu" a jistým slibům, které nebudou naplněny, stejně tak výhody, které jsou teď, po získání určitého procenta cestujících, být nemusí. Kažopádně, je dobře, že se někdo pokouší o to, dostat se na české koleje.
13:09:57
21.07.2011
21.07.2011

rené
-> myschaak AZNP K.Hora: Taky se toho nebojej
Jojo, tohle se soudobým CATrem člověk neudělá, elektrónika zapráskaná.

23:43:14
18.07.2011
18.07.2011

Syny
-> rené: Tahle lokomotiva se mi moc libi :)
23:42:09
18.07.2011
18.07.2011

Pivodak
03:07:09
18.07.2011
18.07.2011

palinator
-> rené:
Hééérgot já chci bejt mašinfíra...
Hééérgot já chci bejt mašinfíra...

00:48:57
18.07.2011
18.07.2011

rené
No ona tahle fotka už tu sice proběhla, ale přiložím znovu. Jedná se o ten samý stroj jako na obrázku ze čtvrtka. Hold blbě seštelovanej motor, trysky asi trochu v pr... a zanesenej tlumič vejfuku. A pak to dělá co to dělá :-). Na tej mašině nejni kouska strojovny čistej, Na všem je minimálně vrstva nafty, oleje nebo šmíru... Mrcha tejden stála, spadla nafta a nechtěla nastartovat, tak jsem musel nechat povolat dílnu, aby odvzdušnila a pak teprv hurá na trať. Ale jinak dokonalej stroj. A jakou má člověk škodolibou radost, když "vyudí" někoho na peroně
.
