skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,6 Tdi
-> palinator 21.12.14 15:31:27: To bude zle zapísané , ale VINko by to rozriešilo ...
-> palinator: je zašktnuto že je dělaná 60/4 roky a filtry ne. divný. by byli sami proti sobě ne?
-> Stepan FUN:
Rozvody jsou psaný až po 210 tkm... bavili jsme se tady pár dní zpátky o vzduchovým filtru... vzhledem k tomu že u nafťáku je zatěžovanej násobně víc než u benzínu a pohledově je zasranej už po 15 tkm.
Rozvody jsou psaný až po 210 tkm... bavili jsme se tady pár dní zpátky o vzduchovým filtru... vzhledem k tomu že u nafťáku je zatěžovanej násobně víc než u benzínu a pohledově je zasranej už po 15 tkm.
-> palinator: Jako myslíš co? Rozvody?
Je možný že se jenom upsali nebo že se na to vysrali? Já už chtěl vzít torx a podívat se, ale otec že do služebáku hrabat nemám.

Já se nikdy na interval výměn teda nedíval,ale u 1,9 TDi PD 74kw dávám vzducháč při oleju a nafťák před zimou.obvykle po 13000km.nafťák sem pitval a papír se tvářil čistě
-> Milan 136 19.12.14 14:38:32: ale jsou předepsaný kontroly dřív ne ?
-> palinator 19.12.14 12:36:09: 60tkm/4roky Palivo , vzduch
-> palinator 19.12.14 12:36:09: Sharan má taky předepsáno 90t. a po 20 ho směle zahazuju a rozhodně ho přitom nelituju...
-> Milan 136 19.12.14 14:38:32: To je hezký.. Já jsem v autorizáku pár let pracoval a to,jak kolikrát filtry vypadaly bylo k pláči. Navíc odpor sání deformuje airbox a pod. 90tkm je ideální stav ale měl by se občas člověk aspoň podívat na jeho stav... 

-> MVM:
Mechoš ne... výrobce.
Mechoš ne... výrobce.

-> Karel.: octavia ma taky po 90...
Aspoň se to díky filtrům dříve po*ere.. A mechoš má práci ....
-> Milan 136: Některý rencky to mají po 90tkm, taky jsem čuměl

-> palinator: po 60 jsou filtry
Táta byl se služební fábkou 1,6 TDI 55 kW na prohlídce po 90000 km a podle papírů za celou dobu nebyl vyměněnej vzduchovej filtr (ani naftovej, ale to mi nepřijde ještě tak divný).
Po kolika teda podle nich má bejt měněnej? Já ho mám u 1,9 po 15000 černej jak sviňa.

→ M@rtin: U O2 to nedokážu s dost dobře porovnat, resp. nikdy jsem s tim nikam dál nejel, ale jinak plně naložená caddy 1.6tdi 75kw vs. prázdná O1 1.6 75kw stejná cesta a 6.1vs.8.2 pro caddy s její aerodynamikou a váhou byl celkem smutný…
-> saskyn2: S MPi mám průměr dle tankování 7,2l/100km, ale jezdím z 95procent jen couračky do max 30km.
-> vhml 13.09.13 13:41:12: PD išlo trošku lepšie odposdu a hlavne malo prevodovku na mesto , teda 77kw , tá naopak na dialnici žrala ako benzíny . Na CR zase nie je pocit že tomu pri 4000 a viac otáčkach nejak ubližuješ , skôr naopak . V novej Octavii to má pocitove ešte horšiu prevodovku ako v OII .
-> M@rtin 13.09.13 11:54:53: já byl naopak mile překvapenej jakej to je oproti PD zbíječce tichej a točivej motor.
-> M@rtin 13.09.13 11:54:53: 1,6TDI nie je motor do mesta , tam sa s tým nedá jazdiť , ale na okresky a dialnice je to ideál zo super spotrebou .
-> M@rtin: Až na spotřebu

1,6 TDi ve služební ochcávce jsem opřel tachometrově zlehka přes 200, GPS ukazovala 189km/h
A když tenhle motor ve služební O2 porovnám s mojí 1,6 MPi v soukromý O2, tak vyhraje 1,6MPi
Největší mínus u tohle dýzlu je rozsah použitelnejch otáček a hlučnost
A když tenhle motor ve služební O2 porovnám s mojí 1,6 MPi v soukromý O2, tak vyhraje 1,6MPi
Největší mínus u tohle dýzlu je rozsah použitelnejch otáček a hlučnost
-> Nwkt 13.09.13 09:50:07: ne, začne to na 195 vynechávat vstřiky.
-> Nwkt: 

-> vhml: Neřiká se tomu omezovači nedostatečnej výkon? 

-> suri 13.09.13 08:45:24: v Roomstru je
-> vhml 13.09.13 08:20:13: Octavia asi nie , nebolo kde , furt tu merajú
-> suri 13.09.13 08:08:17: víc si nezkoušel správně, na 195 to má omezovač rychlosti 

-> Tommyk 12.09.13 22:31:56: Do mesta to nie je , inak pohoda . -> Jarda/felda 12.09.13 23:20:29: Nepovedal by som , ten CR veľmi ochotne zrýchluje do cca 190, viac som neskúšal . Narozdiel od PD to po 3500 totálne neskape .
-> suri: to jde, ale 1,6 ? 

-> palinator: Ono to už aj tak zrejme padlo a bude fabia a ktovie či tdi , neviem keby chcem rozumný motor tak nekúpim v Octavii 1,6TDI 77kw , dosť som ho mal v náhradnej a dosť vo fabii , ak octaviu tak s plnohodnotným motorom ktorý "ide" ... Takto mi stačí 1,4ka
-> suri:
Už to jde... ono mi nejde ani tak o výkon, ale o to odblokovat debiloviny, přidat tomu na naftě dole, aby to auto jelo když je v nouzi potřeba akcelerovat třeba od volnoběhu. Navíc CR je krásnej systém v tom, že si chiptuner může dělat co chce s průběhem vstřiku, má stejnej vstřikovací tlak. Dnešní motory maj plno kravin na snížení emisí, hluku a já nevim čeho všeho, kolik předvstřiků, další vstřiky po hlavním vstřiku, láká mě na tom zvýšení účinnosti na úkor emisí a třeba i hluku.
Ale já jsem prostě technoid, chci nejlepší možný řešení, jaký jde podle mejch priorit. A ta ochrana na vstřikování Siemens (Continental) je už prolomená, Dieselpower to dělá.
Už to jde... ono mi nejde ani tak o výkon, ale o to odblokovat debiloviny, přidat tomu na naftě dole, aby to auto jelo když je v nouzi potřeba akcelerovat třeba od volnoběhu. Navíc CR je krásnej systém v tom, že si chiptuner může dělat co chce s průběhem vstřiku, má stejnej vstřikovací tlak. Dnešní motory maj plno kravin na snížení emisí, hluku a já nevim čeho všeho, kolik předvstřiků, další vstřiky po hlavním vstřiku, láká mě na tom zvýšení účinnosti na úkor emisí a třeba i hluku.
Ale já jsem prostě technoid, chci nejlepší možný řešení, jaký jde podle mejch priorit. A ta ochrana na vstřikování Siemens (Continental) je už prolomená, Dieselpower to dělá.
-> palinator: ale určite budem bojovať nech to kúpia , budú mať plnohodnotné auto s klímou , kufrom a normálnym priestorom s ktorým sa dá do chorvátska normálne slušne zacestovať a ak sa rozhýbu tak im dám aj zimné komplety zdarma ... Ak nekúpia tak ma bude čakať výmena rozvodu na ich haťapke a to sa mi nechce ...
-> palinator: pozri sa , presadá sa z 40kw HTP takže toto je také malé delo , a oni o chipe a iných veciach ani nebudú uvažovať - plus mám pocit že to nejde alebo nešlo pred rokom ešte
-> suri:
Blbá je tam ta záruka... když bych moh vykuchat DPF a EGR a předělat palivový a turbo mapy, tak bych o 2,0 TDI-CR i přemejšlel.
Blbá je tam ta záruka... když bych moh vykuchat DPF a EGR a předělat palivový a turbo mapy, tak bych o 2,0 TDI-CR i přemejšlel.

+ plus sa vykašlať na Check list a jeho nezmyselné intervaly výmeny vzducháča a naftového filtru ...
-> palinator: o jazdné prejavy moc nejde - lepšie na výber nie je a je to prakticky jediná nafta v novej octavii v ponuke , 2,0 tu skladovky nie sú , a ak sú tak cez 22tis Euro a to je moc ... Máme to v náhradnom ako chodí to v pohode - lenivé ako každá nafta ale v pohode . O spolahlivosti viem len vstrekovacie čerpadlá , sem tam problém z regeneráciou DPF - o inom moc nie lenže tu zase o tom toľko nepočuť ... Bude to súkromné , olej určite donútim po 15tis a slušné zaobchádzanie by to mohlo vydržať ...
-> suri:
Já jsem známej tim že ty motory nesnášim. V jedný Octě se to sralo furt... nejdřiv se ukroutila hřídel dole na řemenici, pak to bylo několik tejdnů v servisu kvůli vstřikování a tehdy ještě nikdo nevěděl čim to je a co s tim. Myslim že se měnily vstřiky.
Ochrana dvouhmoty, neschopnost v nízkejch otáčkách (uškrcený na naftě kvůli emisím). Spotřeba zhruba jako 1,9 TDI-PD.
Táta má 1,6 TDI ve Fabii, ale tam se to sotva zaběhlo, zpočátku to něco tý LL vodičky sežralo, teď nevim, je to po servisu.
Já jsem známej tim že ty motory nesnášim. V jedný Octě se to sralo furt... nejdřiv se ukroutila hřídel dole na řemenici, pak to bylo několik tejdnů v servisu kvůli vstřikování a tehdy ještě nikdo nevěděl čim to je a co s tim. Myslim že se měnily vstřiky.
Ochrana dvouhmoty, neschopnost v nízkejch otáčkách (uškrcený na naftě kvůli emisím). Spotřeba zhruba jako 1,9 TDI-PD.
Táta má 1,6 TDI ve Fabii, ale tam se to sotva zaběhlo, zpočátku to něco tý LL vodičky sežralo, teď nevim, je to po servisu.
vhml 03.02.13 20:52:53 napsal:
→ suri: v roomstru docela spokojenost. Výkon slušnej, je
to hodně točivej motor. Na běžnejch cestých spotřeba kolem 5, při
nízkým průletu Německem 6,5.díky
→ suri: v roomstru docela spokojenost. Výkon slušnej, je
to hodně točivej motor. Na běžnejch cestých spotřeba kolem 5, při
nízkým průletu Německem 6,5.díky
-> havlik: pardon nafty , mne tento pohon nič nehovorí :D David29 03.02.13 20:50:02 napsal:
→ suri: TDI moc benzínu nespotřebuje
Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba
okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se
motor ohřeje
Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo
co to má za závady. Kamarád zatím nic díky , máme to síce v náhradnom ale nejak je to ešte dosť nové na nejaké súdenie ....
→ suri: TDI moc benzínu nespotřebuje

Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba
okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se
motor ohřeje
Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo
co to má za závady. Kamarád zatím nic díky , máme to síce v náhradnom ale nejak je to ešte dosť nové na nejaké súdenie ....
-> suri: v roomstru docela spokojenost. Výkon slušnej, je to hodně točivej motor. Na běžnejch cestých spotřeba kolem 5, při nízkým průletu Německem 6,5.
-> suri: TDI moc benzínu nespotřebuje
Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se motor ohřeje
Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo co to má za závady. Kamarád zatím nic

Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se motor ohřeje
Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo co to má za závady. Kamarád zatím nic
suri 03.02.13 20:48:04 napsal:
Má niekto skúsenosť s 1,6TDi 77kw v Octavii 2 ? Myslím spotrebu
benzínu , oleja , poruchy a iné . ďakujemno benzínu to asi moc nežere
Má niekto skúsenosť s 1,6TDi 77kw v Octavii 2 ? Myslím spotrebu
benzínu , oleja , poruchy a iné . ďakujemno benzínu to asi moc nežere
Má niekto skúsenosť s 1,6TDi 77kw v Octavii 2 ? Myslím spotrebu nafty , oleja , poruchy a iné . ďakujem