1,6 Tdi

prohledat
158 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.04.2011 do 21.12.2014, založil/a palinator
řadit dle data
20:56:54
21.12.2014
suri
-> palinator 21.12.14 15:31:27: To bude zle zapísané , ale VINko by to rozriešilo ...
16:04:57
21.12.2014
Milan 136
-> palinator: je zašktnuto že je dělaná 60/4 roky a filtry ne. divný. by byli sami proti sobě ne?
15:31:27
21.12.2014
palinator
-> Stepan FUN:

Rozvody jsou psaný až po 210 tkm... bavili jsme se tady pár dní zpátky o vzduchovým filtru... vzhledem k tomu že u nafťáku je zatěžovanej násobně víc než u benzínu a pohledově je zasranej už po 15 tkm.
15:01:10
21.12.2014
StepaNoFUN
-> palinator: Jako myslíš co? Rozvody?
13:48:30
21.12.2014
palinator
Je možný že se jenom upsali nebo že se na to vysrali? Já už chtěl vzít torx a podívat se, ale otec že do služebáku hrabat nemám.8
zvětšit 1,6 Tdi - obrázek od palinator vložen 21.12.2014 13:48:30
13:46:52
21.12.2014
palinator
13:46:02
21.12.2014
palinator
13:45:10
21.12.2014
palinator
Hmmm...
zvětšit 1,6 Tdi - obrázek od palinator vložen 21.12.2014 13:45:10
19:23:08
19.12.2014
Rapid135
Já se nikdy na interval výměn teda nedíval,ale u 1,9 TDi PD 74kw dávám vzducháč při oleju a nafťák před zimou.obvykle po 13000km.nafťák sem pitval a papír se tvářil čistě
16:41:02
19.12.2014
Jarda/felda
-> Milan 136 19.12.14 14:38:32: ale jsou předepsaný kontroly dřív ne ?
16:37:58
19.12.2014
suri
-> palinator 19.12.14 12:36:09: 60tkm/4roky Palivo , vzduch
16:28:33
19.12.2014
vhml
-> palinator 19.12.14 12:36:09: Sharan má taky předepsáno 90t. a po 20 ho směle zahazuju a rozhodně ho přitom nelituju...
14:42:54
19.12.2014
MVM
-> Milan 136 19.12.14 14:38:32: To je hezký.. Já jsem v autorizáku pár let pracoval a to,jak kolikrát filtry vypadaly bylo k pláči. Navíc odpor sání deformuje airbox a pod. 90tkm je ideální stav ale měl by se občas člověk aspoň podívat na jeho stav... 8
14:39:49
19.12.2014
palinator
-> MVM:

Mechoš ne... výrobce.4
14:38:32
19.12.2014
Milan 136
-> Karel.: octavia ma taky po 90...
14:35:59
19.12.2014
MVM
Aspoň se to díky filtrům dříve po*ere.. A mechoš má práci ....
14:04:51
19.12.2014
Karel.
-> Milan 136: Některý rencky to mají po 90tkm, taky jsem čuměl9
13:43:52
19.12.2014
Milan 136
-> palinator: po 60 jsou filtry
12:36:09
19.12.2014
palinator
Táta byl se služební fábkou 1,6 TDI 55 kW na prohlídce po 90000 km a podle papírů za celou dobu nebyl vyměněnej vzduchovej filtr (ani naftovej, ale to mi nepřijde ještě tak divný). 9 Po kolika teda podle nich má bejt měněnej? Já ho mám u 1,9 po 15000 černej jak sviňa.
17:47:27
14.09.2013
saskyn2
→ M@rtin: U O2 to nedokážu s dost dobře porovnat, resp. nikdy jsem s tim nikam dál nejel, ale jinak plně naložená caddy 1.6tdi 75kw vs. prázdná O1 1.6 75kw stejná cesta a 6.1vs.8.2 pro caddy s její aerodynamikou a váhou byl celkem smutný…
15:39:54
14.09.2013
M@rtin
-> saskyn2: S MPi mám průměr dle tankování 7,2l/100km, ale jezdím z 95procent jen couračky do max 30km.
13:44:40
13.09.2013
suri
-> vhml 13.09.13 13:41:12: PD išlo trošku lepšie odposdu a hlavne malo prevodovku na mesto , teda 77kw , tá naopak na dialnici žrala ako benzíny . Na CR zase nie je pocit že tomu pri 4000 a viac otáčkach nejak ubližuješ , skôr naopak . V novej Octavii to má pocitove ešte horšiu prevodovku ako v OII .
13:41:12
13.09.2013
vhml
-> M@rtin 13.09.13 11:54:53: já byl naopak mile překvapenej jakej to je oproti PD zbíječce tichej a točivej motor.
13:38:08
13.09.2013
suri
-> M@rtin 13.09.13 11:54:53: 1,6TDI nie je motor do mesta , tam sa s tým nedá jazdiť , ale na okresky a dialnice je to ideál zo super spotrebou .
12:02:59
13.09.2013
saskyn2
-> M@rtin: Až na spotřebu3
11:54:53
13.09.2013
M@rtin
1,6 TDi ve služební ochcávce jsem opřel tachometrově zlehka přes 200, GPS ukazovala 189km/h



A když tenhle motor ve služební O2 porovnám s mojí 1,6 MPi v soukromý O2, tak vyhraje 1,6MPi



Největší mínus u tohle dýzlu je rozsah použitelnejch otáček a hlučnost
10:16:57
13.09.2013
vhml
-> Nwkt 13.09.13 09:50:07: ne, začne to na 195 vynechávat vstřiky.
09:50:54
13.09.2013
darklord
-> Nwkt: 47
09:50:07
13.09.2013
Nwkt
-> vhml: Neřiká se tomu omezovači nedostatečnej výkon? 3
09:47:53
13.09.2013
vhml
08:45:24
13.09.2013
suri
-> vhml 13.09.13 08:20:13: Octavia asi nie , nebolo kde , furt tu merajú
08:20:13
13.09.2013
vhml
-> suri 13.09.13 08:08:17: víc si nezkoušel správně, na 195 to má omezovač rychlosti 3
08:08:17
13.09.2013
suri
-> Tommyk 12.09.13 22:31:56: Do mesta to nie je , inak pohoda . -> Jarda/felda 12.09.13 23:20:29: Nepovedal by som , ten CR veľmi ochotne zrýchluje do cca 190, viac som neskúšal . Narozdiel od PD to po 3500 totálne neskape .
23:20:29
12.09.2013
Jarda/felda
-> suri 12.09.13 22:21:01: těch 240 je hodně optimistických 3 3 3
22:31:56
12.09.2013
Tommyk
-> suri: to jde, ale 1,6 ? 7
22:21:01
12.09.2013
suri
tú 5 majú dobre zrátanú
zvětšit 1,6 Tdi - obrázek od suri vložen 12.09.2013 22:21:01
11:35:01
04.02.2013
suri
-> palinator: Ono to už aj tak zrejme padlo a bude fabia a ktovie či tdi , neviem keby chcem rozumný motor tak nekúpim v Octavii 1,6TDI 77kw , dosť som ho mal v náhradnej a dosť vo fabii , ak octaviu tak s plnohodnotným motorom ktorý "ide" ... Takto mi stačí 1,4ka
22:47:30
03.02.2013
palinator
-> suri:

Už to jde... ono mi nejde ani tak o výkon, ale o to odblokovat debiloviny, přidat tomu na naftě dole, aby to auto jelo když je v nouzi potřeba akcelerovat třeba od volnoběhu. Navíc CR je krásnej systém v tom, že si chiptuner může dělat co chce s průběhem vstřiku, má stejnej vstřikovací tlak. Dnešní motory maj plno kravin na snížení emisí, hluku a já nevim čeho všeho, kolik předvstřiků, další vstřiky po hlavním vstřiku, láká mě na tom zvýšení účinnosti na úkor emisí a třeba i hluku.

Ale já jsem prostě technoid, chci nejlepší možný řešení, jaký jde podle mejch priorit. A ta ochrana na vstřikování Siemens (Continental) je už prolomená, Dieselpower to dělá.
21:50:10
03.02.2013
suri
-> palinator: ale určite budem bojovať nech to kúpia , budú mať plnohodnotné auto s klímou , kufrom a normálnym priestorom s ktorým sa dá do chorvátska normálne slušne zacestovať a ak sa rozhýbu tak im dám aj zimné komplety zdarma ... Ak nekúpia tak ma bude čakať výmena rozvodu na ich haťapke a to sa mi nechce ...
21:46:51
03.02.2013
suri
-> palinator: pozri sa , presadá sa z 40kw HTP takže toto je také malé delo , a oni o chipe a iných veciach ani nebudú uvažovať - plus mám pocit že to nejde alebo nešlo pred rokom ešte
21:36:11
03.02.2013
palinator
-> suri:

Blbá je tam ta záruka... když bych moh vykuchat DPF a EGR a předělat palivový a turbo mapy, tak bych o 2,0 TDI-CR i přemejšlel.1
21:28:20
03.02.2013
suri
+ plus sa vykašlať na Check list a jeho nezmyselné intervaly výmeny vzducháča a naftového filtru ...
upraveno 1x, naposled 03.02.2013 21:28:34
21:25:57
03.02.2013
suri
-> palinator: o jazdné prejavy moc nejde - lepšie na výber nie je a je to prakticky jediná nafta v novej octavii v ponuke , 2,0 tu skladovky nie sú , a ak sú tak cez 22tis Euro a to je moc ... Máme to v náhradnom ako chodí to v pohode - lenivé ako každá nafta ale v pohode . O spolahlivosti viem len vstrekovacie čerpadlá , sem tam problém z regeneráciou DPF - o inom moc nie lenže tu zase o tom toľko nepočuť ... Bude to súkromné , olej určite donútim po 15tis a slušné zaobchádzanie by to mohlo vydržať ...
21:20:47
03.02.2013
palinator
-> suri:

Já jsem známej tim že ty motory nesnášim. V jedný Octě se to sralo furt... nejdřiv se ukroutila hřídel dole na řemenici, pak to bylo několik tejdnů v servisu kvůli vstřikování a tehdy ještě nikdo nevěděl čim to je a co s tim. Myslim že se měnily vstřiky.

Ochrana dvouhmoty, neschopnost v nízkejch otáčkách (uškrcený na naftě kvůli emisím). Spotřeba zhruba jako 1,9 TDI-PD.

Táta má 1,6 TDI ve Fabii, ale tam se to sotva zaběhlo, zpočátku to něco tý LL vodičky sežralo, teď nevim, je to po servisu.
20:54:08
03.02.2013
suri
vhml 03.02.13 20:52:53 napsal:

→ suri: v roomstru docela spokojenost. Výkon slušnej, je

to hodně točivej motor. Na běžnejch cestých spotřeba kolem 5, při

nízkým průletu Německem 6,5.
díky
20:53:58
03.02.2013
suri
-> havlik: pardon nafty , mne tento pohon nič nehovorí :D David29 03.02.13 20:50:02 napsal:

→ suri: TDI moc benzínu nespotřebuje 40



Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba

okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se

motor ohřeje



Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo

co to má za závady. Kamarád zatím nic
díky , máme to síce v náhradnom ale nejak je to ešte dosť nové na nejaké súdenie ....
20:52:53
03.02.2013
vhml
-> suri: v roomstru docela spokojenost. Výkon slušnej, je to hodně točivej motor. Na běžnejch cestých spotřeba kolem 5, při nízkým průletu Německem 6,5.
20:50:02
03.02.2013
David29
-> suri: TDI moc benzínu nespotřebuje 40



Kamarád to má v Octavii ll, a nestěžuje si. Když jede ven, tak spotřeba okolo 5l/100km, po městě je vyšší už jen z důvodu, že trvá než se motor ohřeje



Jinak jsou to nový motory na to, aby už někdo věděl co to žere oleje, nebo co to má za závady. Kamarád zatím nic
upraveno 1x, naposled 03.02.2013 20:50:57
20:48:36
03.02.2013
havlik
suri 03.02.13 20:48:04 napsal:

Má niekto skúsenosť s 1,6TDi 77kw v Octavii 2 ? Myslím spotrebu

benzínu , oleja , poruchy a iné . ďakujem
no benzínu to asi moc nežere
20:48:04
03.02.2013
suri
Má niekto skúsenosť s 1,6TDi 77kw v Octavii 2 ? Myslím spotrebu nafty , oleja , poruchy a iné . ďakujem
upraveno 1x, naposled 03.02.2013 20:53:21
Extreme Tyres