-> 1560: pretože tu zaznelo že to môže byť pôvodne garde ondie 02.12.10 19:46:05 napsal:
→ Vlado105L: Další znak,co by ukazoval na původ Garde,sou
kliky dveří,tu misku maj kovovou stříkanou na černo (už se loupe) jako
užovky,avšak horní plast jako pozdější modely..myslim si hodně že to
bylo Garde 81´,jediný co mě nehraje je černej potah A-sloupku zevnitř..měl
by být bílej na svůj věk,anebo je tam příplatkovej celej černej strop a
to už nevidim.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Veľmi zaujímavý Rapid
19:42:19
23.05.2011
23.05.2011
afro100
16:26:47
23.05.2011
23.05.2011
1560 - zrušená registrace
-> Vlado105L:
Proč by měl mít Rapid Lobra?
Proč by měl mít Rapid Lobra?
13:56:54
21.05.2011
21.05.2011
Vlado105L
dnes ten Rapid stal vonku tak som len tak na rychlo mrkol a zistil som tieto veci:
1. ked som dobre videl Lobra to nemalo
2. motor ma liatinovu hlavu
3. cislo motora je uzke, na konci cisla je /8* - ja si myslim ze oznacenie 8 mali 100-ky. Alebo sa mylim??? Ak sa nemylim tak asi aj motor nebude povodny.
1. ked som dobre videl Lobra to nemalo
2. motor ma liatinovu hlavu
3. cislo motora je uzke, na konci cisla je /8* - ja si myslim ze oznacenie 8 mali 100-ky. Alebo sa mylim??? Ak sa nemylim tak asi aj motor nebude povodny.
23:39:33
03.12.2010
03.12.2010
1560 - zrušená registrace
-> Tuner#2:
Díky :)
Díky :)
21:03:26
03.12.2010
03.12.2010
Hřib
-> Petr - Rapid 135: u Trabantů je na vyklápěčky použitá guma - pirelka z rámu dveří a ta je shodná s pirelkou ze Š105-136, akurát trabi nemá tak ostré rohy okének, tak je v kuse a spoj - nelepený uprostřed spodní hrany výklopky
18:37:20
03.12.2010
03.12.2010
ondie
-> Petr - Rapid 135: díky za info...je to moc hezká věc takovýhle okýnka..
Na 135ku časem mrknu a schválně to sem napíšu jak to dopadlo.
Na 135ku časem mrknu a schválně to sem napíšu jak to dopadlo.
17:53:33
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
Okna se udělat nový dají, s tim potíž není ani v nejmenším. Dokonce se dá udělat i originál logo Thorax. Takže s autentičností žádný problém, akorát při tak malosériové výrobě by se cena přímo ve sklárně pohybovala minimálně 4000,- za jedno okno. A do toho se mi opravdu nechtělo. To si vystačim s tim co mám a další do zásoby zatim netřeba Spíš ten Makrolon bych viděl jako alternativu
17:48:03
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
A s gumou je to horší. Já originál k tomu neměl, tak jsem zašel na šroťák a uzmul ani už nevim z čeho co mělo otevírací zadní okna. Napasovat šla dobře, akorát se musela nalepit. Ale ve finále těsní a to je hlavní, tak to má byť
17:44:41
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
V pořádku, omluvu přijímám
Okno je velikostně totožný s normálnim pevnym. Krom těch děr na panty teda... Příprava na vyklápěcí okna je v podobě uchycení pantu pouze toho zadního na kterém je otevírací mechanismus. Na přední dva panty příprava není. Já to chytl "na hulváta" do sloupku samořeznýma šroubama s pérovýma podložkama. Drží krásně. Jestliže máš 135, tak příprava zcela určitě bude. Jestli ne, tak to bude první vyjímka o který budu vědět
Okno je velikostně totožný s normálnim pevnym. Krom těch děr na panty teda... Příprava na vyklápěcí okna je v podobě uchycení pantu pouze toho zadního na kterém je otevírací mechanismus. Na přední dva panty příprava není. Já to chytl "na hulváta" do sloupku samořeznýma šroubama s pérovýma podložkama. Drží krásně. Jestliže máš 135, tak příprava zcela určitě bude. Jestli ne, tak to bude první vyjímka o který budu vědět
17:38:24
03.12.2010
03.12.2010
afro100
alebo nejak tak ... www.skoda110r.cz/article.
php?id=1023
17:36:46
03.12.2010
03.12.2010
ondie
-> m8rinek: To už spíš ten Makrolon...a el.motorky z Mégane Coupé :)
Když už teda vytvářet napodobeninu..
Když už teda vytvářet napodobeninu..
17:34:27
03.12.2010
03.12.2010
m8rinek
-> ondie: a) je jistě větší
b) bude to podobnej system gumy jako u erka, popř u dveří;)
c) stejně to okno nejde vrtat, takže jedině udělat nový
b) bude to podobnej system gumy jako u erka, popř u dveří;)
c) stejně to okno nejde vrtat, takže jedině udělat nový
17:24:56
03.12.2010
03.12.2010
ondie
-> Petr - Rapid 135: Tak dobrý ;) přesvědčils mě a máš omluvu..ono je to taková anomálie,že o tom nikdo nic pořádně neví,tak je dobře že si sem napsal.
Zkoušel si poměřovat to okno s normálním ? ..je jakoby o gumu větší,nebo je stejné ? ..a ta guma je nějaká spešl,nebo je to klasická zasklívací z pevných 3úhelníků ?
A ta příprava je teda jak na straně pantů,tak na straně otvírání ?
Mám origo 135ku z 88´ tak sem zvědav a mrknu.
Zkoušel si poměřovat to okno s normálním ? ..je jakoby o gumu větší,nebo je stejné ? ..a ta guma je nějaká spešl,nebo je to klasická zasklívací z pevných 3úhelníků ?
A ta příprava je teda jak na straně pantů,tak na straně otvírání ?
Mám origo 135ku z 88´ tak sem zvědav a mrknu.
16:13:24
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
Pro ty co si myslí, že moje okna jsou fake: "Mám okna Thorax a mám i důkaz místo slibů"
16:06:08
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
No, strach to byl. Ale co se dá dělat, na auto museli :D Jestli to nějaké Rapidy 130 měli nebo ne, nevim, ale měl jsem doma na rozebrání a šrotaci Rapida 130 z roku 88 a ten tu přípravu také neměl. A další Rapidy co jsem viděl rozebrané nebo jen sundané zadní vnitřní plechy na odvětrání karoserie, tak ty závity pro uchycení zadního pantu mívali opravdu jen tipy 135 a 136. V letácích z tuzexu je přímo napsáno, že okna jsou pouze pro modely Rapid 135 a 136. Tak nevím, sám mám zatím zkušenosti s tímto a dal bych za to ruku do ohně. Jestli je někdo hodně zvědavý a má náladu ať si na svém Rapidu sundá zevnitř ten zadní děrovaný plech co je na odvětrávání interiéru a uvidí jestli tam má pod ním jen rovný plech a nebo v něm jsou dva závity M6. A budeme chytřejší všici
14:10:15
03.12.2010
03.12.2010
Vlado105L
z príspevkov teda usudzujem že je to zo sériovej výroby a nie domáca výroba. A asi dosť ojedinelý kus hmm?
13:34:19
03.12.2010
03.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 1560 03.12.10 13:29:36: No tak aby to bylo kompletní, zde je další: skoda-virt.cz/cz/.../2700
-zdendadnx
13:29:36
03.12.2010
03.12.2010
1560 - zrušená registrace
Mně by zajímalo, kolik takových skel bylo vyrobeno. Já to znám jen z obrázků - jeden sem dával kdysi Nwkt tuším, druhý je zde a třetí je v odkazu na auto Petra - Rapid135.
12:54:21
03.12.2010
03.12.2010
J3STER
-> Petr - Rapid 135: Do rapida 130 z roku 88' by to mělo jít taky ne? To se dělaly 135 a 136ky, a pochybuju že by dělali kastle odlišně podle typu. Viděl bych to tak že přípravu na vyklápěcí okna neměly rapidy do roku 86'.
11:45:53
03.12.2010
03.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr - Rapid 135 03.12.10 10:47:24: To musel být vrchol strachu tyhle skla nasazovat do těch pantů a pak na auto co?
10:59:02
03.12.2010
03.12.2010
Pilot 105
-> ondie: Na vrtání do kaleného skla rovnou zapomeň, ani vodním paprskem to nejde.
10:47:24
03.12.2010
03.12.2010
Petr - Rapid 135
Tak se přidávám do diskuze a říkám, že můj žlutý Rapid Fake není, jsou to originál okna Thorax, pro nevěřící není problém dodat fotky ;-) Panty jsou taky originál. Bývali dvě varianty otevírání, na páčku jako mám já systém OPEN / CLOSE nebo na šroubovici kde se dala dát libovolná poloha. Tyto okna jdou dát jen do karoserie Rapid 135 / 136. U jíných Rapidů ani Garde pro to nejsou přizpůsobený držáky z výroby. Možná se to dá udělat, ale svépomocí vyřezat pár plechů, vsazení matek dovnitř a zpětného zavaření. Stručně řečeno pakárna jako kráva, vzhledem k počtu vyklápěcích oken, nevěřim tomu ani náhodou.
Co se týká vrtání skel, chtěl jsem vyvrtat díry do normálních zadních trojúhelníků a všude mi řekli, že neexistuje metoda která by to dokázala. Obyčejný kslo lze upravovat libovolnym stylem, ale jakmile se zakalí, už se nedá řezat, vrtat prostě nic.
Co se týká vrtání skel, chtěl jsem vyvrtat díry do normálních zadních trojúhelníků a všude mi řekli, že neexistuje metoda která by to dokázala. Obyčejný kslo lze upravovat libovolnym stylem, ale jakmile se zakalí, už se nedá řezat, vrtat prostě nic.
08:53:32
03.12.2010
03.12.2010
Vlado105L
-> ondie: nemas vo vacsom rozliseni ten nakres toho otvarania okna?
00:29:05
03.12.2010
03.12.2010
ondie
Tak a návod na výrobu zadních vyklápěcích oken je právě dokončen
20:39:35
02.12.2010
02.12.2010
Pavel P..
-> ondie: podle mě se to brousí něco jako máš stopkovou frezku do vrtačky.
20:38:40
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
20:36:13
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> petr s: jak na to ? ..jakým vrtákem a asi hodně chladit co ?
20:31:20
02.12.2010
02.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A když to posere pták, tak je to pokálené sklo.
20:29:36
02.12.2010
02.12.2010
petr s
-> ondie: Sklo jde vrtat
20:23:42
02.12.2010
02.12.2010
David.
-> ondie: kuš!
20:23:00
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> m8rinek:
-> David.:
žáby versus myši: 1:1
-> David.:
žáby versus myši: 1:1
20:20:40
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
-> David.: rozdíl nepopírám, jenže tvrzené i kalené je správně;).
20:19:27
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> jarda.u1: A druhá věc,že dle toho letáčku by ty okna měly vypadat právě tak jako je níže na tom tmavě modrém..tudíž ten žlutej bude asi Fake,i když krásně udělaný,ale fake...ani nevidno Thorax kytičku ;)
20:19:26
02.12.2010
02.12.2010
David.
-> m8rinek: nikde, jen že to prostě není stejný, nic víc
20:18:01
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
-> David.: ale termín pro ně používanej je stejnej, pořád nechápu kde hledáš problem :D.
20:17:04
02.12.2010
02.12.2010
David.
-> m8rinek: tak link mě zase až tak nezajímá já ti říkám že tvrzený skla nejdou rozbít ani kladivem (viz. zasklení lodžií) a těm se říká tvrzená,to samé u brýlí také tvrzená skla nerozbiješ, kdežto ty na autě vymačkneš loktem,příjde ti to stejný?
20:13:50
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
-> David.: a co je na bočním okně netvrzenýho? Když je něco kalený tak to má vysokou pevnost, nicméně je to křehké. Oba výrazy jsou tedy správné... Nevím kde hledáš problém, navíc viz link...
a ještě www.alfaglass.cz/index.ph p/.../tvrzena-kalena-skla
a ještě www.alfaglass.cz/index.ph p/.../tvrzena-kalena-skla
20:11:31
02.12.2010
02.12.2010
David.
-> m8rinek: kalený se rozpadají a tvrzený jsou třeba na zasklení lodžeie, co máme na balkoně a ty pak nejdou právě rozbít což je pravý opak
20:09:50
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
-> David.: a není to totéž? cs.wikipedia.org/wiki/Tvr
zen%C3%A9_sklo
20:09:26
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> jarda.u1: vim vim,ale ten to má kupodivu trošku jinak..otázka co je teda původní..pokud to neni fake všecko :)
20:08:38
02.12.2010
02.12.2010
David.
-> m8rinek: ty jsou kalený a proto se rozpadají na malé neřezající kostičky
20:05:23
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> Jarda: boční tvrzený ? ..nevim nevim
20:04:20
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
-> Jarda: i tvrzený? To se mi moc nezdá...
20:04:16
02.12.2010
02.12.2010
jarda.u1
Tenhle Rapid to ma taky,dokonce byl letos v Želivi na srazu
skoda-virt.cz/cz/.../4747 -petr-rapid-135
skoda-virt.cz/cz/.../4747 -petr-rapid-135
20:00:02
02.12.2010
02.12.2010
Jarda - zrušená registrace
ondie 02.12.10 19:40:15 napsal: → Nwkt: třeba nějakej TAZ 1500 neměl něco takovýho vyklápěcího,nějaký trojůhelníky,či tak ? ..z toho mechanismu trošku dejchá socialismus..
(A sklo prej vrtat nejde,tak jedině Makrolon) SK vrtáčkem sklo provrtáš...
(A sklo prej vrtat nejde,tak jedině Makrolon) SK vrtáčkem sklo provrtáš...
19:56:05
02.12.2010
02.12.2010
Arnold
-> Vlado105L: dobra dakujem az bude moznost nafot zajima me diky
19:55:56
02.12.2010
02.12.2010
ondie
-> m8rinek: vypadá to nadějně...jirouš je ten,jak ještě dnes vyrábí ty nové trosky ? ...působiště Žacléř ?
jo už sem to našel..firma Ocelot,Žacléř..díky za foto.
jo už sem to našel..firma Ocelot,Žacléř..díky za foto.
19:54:24
02.12.2010
02.12.2010
Vlado105L
-> Arnold: no snad ano ked vyberie auto z dvora a to neviem kedy bude
19:53:19
02.12.2010
02.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
To jsou pantíky a plíšky jako na klasickým střešním okně co se dávaly na škodovky. I s tím špuntem.
19:51:50
02.12.2010
02.12.2010
m8rinek
největší co jsem našel... de.academic.ru/pictures/.
../skoda1203_red.jpg