![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co zajímavého jste kdy řídili?
Nějakej ten bazmek od Siemense a dokonce i se stejnou soupravou, ale pssst ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> ZdeněkH: pardon...
-> Placko: a co je na té popelnici zajímavého?
-> palinator:
Ten zvuk je takovej divnej. Ta moje 2.4 hezky hučí a vrčí když za to vemeš, tohle spíš chrastí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ani za to neberu, protože to je strašný
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ani za to neberu, protože to je strašný
Eidy 13.07.13 00:20:11 napsal:
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu
potvůrku Nekra. takovou potvoru mam v rozdelanem a nedodelanem stavu doma. asi z nedostatku casu pujde o dum dal:/
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu
potvůrku Nekra. takovou potvoru mam v rozdelanem a nedodelanem stavu doma. asi z nedostatku casu pujde o dum dal:/
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu potvůrku Nekra.
-> David29 12.07.13 03:47:08:
Odpornej zvuk motoru 2,5 TDI? To je to poslední co bych na tom motoru řešil, že by bylo odpornýho.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Odpornej zvuk motoru 2,5 TDI? To je to poslední co bych na tom motoru řešil, že by bylo odpornýho.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David29: jo, klasicky HDM automat je na courani do mesta a plavne proplouvani krajinou super, ale treba takove DSG je ale na picu i ve meste.
I kdyz, jakkoli stoji DSG za pendrek, proti fordimu PowerShitu je to porad absolutni bomba![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
I kdyz, jakkoli stoji DSG za pendrek, proti fordimu PowerShitu je to porad absolutni bomba
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
exwrcteam 12.07.13 17:38:36 napsal:
a oct cup …pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec
zavidim
a oct cup …pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Majki: Totálka to bude pro pojišťovnu, protože to počítaj dle tabulek, který jsou nesmyslný.
Oprava bude stát půlku toho, co vypočítaj oni
Oprava bude stát půlku toho, co vypočítaj oni
-> Alenka: Hele kdyby to bejvalo šlo, měl bych taky manuál... Ale do města? Bomba
Než tam každej nakvrdlá jedničku, jsem za křižovatkou a do kolony taky super
Sere mě ta odezva - šlápnu na plyn a než to pochopí a přeřadí o kvalt dolu, běží sekundy - narozdíl od manuálu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Což je daleko horší s náklaďákem, kde mám automat taky - ale tam si můžu podřazovat včas, jak chci (tj. před stoupáním, serpentiny apod.)
Než tam každej nakvrdlá jedničku, jsem za křižovatkou a do kolony taky super
Sere mě ta odezva - šlápnu na plyn a než to pochopí a přeřadí o kvalt dolu, běží sekundy - narozdíl od manuálu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Což je daleko horší s náklaďákem, kde mám automat taky - ale tam si můžu podřazovat včas, jak chci (tj. před stoupáním, serpentiny apod.)
-> David29: tak to jo, bral jsem to podle jiného tématu tam se furt psalo že totalka. Jinak přeju hodně štěstí při opravě.
Automat zkurvi i to nejlepsi auto a nejhorsi jsou dvojspojky ve sportovnich autech.
Jako, je super, ze nahoru to radi mrd, mrd za 0,0000001s, ale k cemu mi to je, kdyz pred zatackou to ma se zeleznou pravidelnosti nachystanej spatnej kvalt a nez vylosuje ten spravnej, mam zatacku najetou bez moznosti korekce plynem?
A to nemluvim o tom, ze jezdit po meste s tim je za trest a reakce na padlo je v tech lepsich pripadech predlouha puksekunda?
Zlaty manual, jen skoda, ze dnes uz je to druh na vymreni :(
Jako, je super, ze nahoru to radi mrd, mrd za 0,0000001s, ale k cemu mi to je, kdyz pred zatackou to ma se zeleznou pravidelnosti nachystanej spatnej kvalt a nez vylosuje ten spravnej, mam zatacku najetou bez moznosti korekce plynem?
A to nemluvim o tom, ze jezdit po meste s tim je za trest a reakce na padlo je v tech lepsich pripadech predlouha puksekunda?
Zlaty manual, jen skoda, ze dnes uz je to druh na vymreni :(
-> David29: Já jel taky s R8 a ten automat v tom mi prostě nesed
-> Majki: Ee... chci to opravit. Dyt tomu skoro nic neni
-> dragon_cb_cz: Právě že ne, mám akorát P R N D 4 3 2 a W
Což je škoda, když chci jet 60 na 4, musim lehce přidat nad 60 a pak zas ubrat. Což stejně používám jen v úsekovym měření![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karel.: No ten automat je pěkně debilní. Když jsem začal jezdit s automatem ve Volvu, zvykal jsem si jak spojka "prokluzuje". A tady si musim zvykat znova
Šlápnu na plyn jako ve Volvu, motor řve a auto nejede ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: První koncernový auto, který mi přišlo na sedačky pohodlný je až tahle Audi (ale furt Volvo je Volvo
A to jsem seděl v Passatu (v tom co máš ty), v ll. generaci Octavie a v ll. generaci Superbu. Ty sedačky mi přišli tvrdý... Tu story se Superbem a ujetejma 500km jsem už psal...
Tu elektrickou ručku bych nechtěl, vysere se kabílek a jsi v loji
Navíc by mě zajímalo, jak třeba zabrzdíš/odbrzdíš auto bez aku...
A ještě k tomu svícení - to vymyslel debil. Úžasná věc, když člověk stojí někde v horizontu a svítí do xichtu protijedoucím autům
A ještě mi to ukazuje strašnou spotřebu
S Volvem mám průměr okolo 7l, tady 8,5l. A aktuální je tady normálně 8l, a ve Volvu jsem při stejný rychlosti měl třeba 5l...
Což je škoda, když chci jet 60 na 4, musim lehce přidat nad 60 a pak zas ubrat. Což stejně používám jen v úsekovym měření
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karel.: No ten automat je pěkně debilní. Když jsem začal jezdit s automatem ve Volvu, zvykal jsem si jak spojka "prokluzuje". A tady si musim zvykat znova
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: První koncernový auto, který mi přišlo na sedačky pohodlný je až tahle Audi (ale furt Volvo je Volvo
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Tu elektrickou ručku bych nechtěl, vysere se kabílek a jsi v loji
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A ještě k tomu svícení - to vymyslel debil. Úžasná věc, když člověk stojí někde v horizontu a svítí do xichtu protijedoucím autům
A ještě mi to ukazuje strašnou spotřebu
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
V3S - T815 - T 148 cisterna - ZETOR 6911 to ostatní už není zajímavé.
-> saskyn2: www.autoscout24.cz/Detail
s.aspx?id=2346606... za 25000 eur mám skoro nového Supa a nie odjetý Passat .... škoda toho no
a oct cup ....pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> saskyn2: B6 je síce fajn ale ostatnem asi u Supa , zrovna ten klíček , ručka na tlačítko , sedan mi oproti SII vyhovovalo viac ale hold Passat s rozumným motorom a v rozumnej cene nehrozí ... A to by mi nevadila ani 6 ani 7
-> Syny: Tak ta ručka má ještě jiný skrytý funkce, např pokud se připoutáš tak ji nemusíš odbrždovat, odbrzdí se sama při přidáni plynu, a pokud máš i autohod(což mají spíš automaty než manuály) tak se ti sama zatáhne při otevření dveří, vypnutí pásu, nebo klíčku. Jak řikam, bál jsem se jí ze všeho nejvíc na tom autě a ted bych už neměnil.
-> saskyn2: Tak tudle funkci jsem zatim neobjevil
Ja zkusil jen tu rucku, ze jsem jel pomalu, jen lehounce slap na brzdu, aby se ta rucka mohla aktivovat a zmackl ji. No mozna to nekde nekdy zkusim, ale radeji az budu bliz nez 1350 km od domova ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Ano, ty varovky se rozblikají při intenzivnim brždění ve velké rychlosti(např na dálnici) jen jsem docela čuměl že to fungovalo i na ručku![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: ne standartně to brzdí jen zadek, pouze pokud to tlačítko držíš tak to je jako nouzová brzda na všechy 4, někde na rovině to zkus, je to fakt prdel![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: ne standartně to brzdí jen zadek, pouze pokud to tlačítko držíš tak to je jako nouzová brzda na všechy 4, někde na rovině to zkus, je to fakt prdel
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Fakt? Tak to holt maj az ty potom no :) A ja myslel jakej to nemas moderni wagen :) Jinac ten tripling je taky bezva vec :) Na to se taky fofrem zvyka. Sice pak nemuzes podekovat stylem levej - pravej - levej (respektive muzes, ale nakonci te to zablika 3x), ale na dalnici a nebo rychle odbocovani to je perfektni.
-> Syny: Nebude, tam jsou blinry zvlášť a ani komfortka to neumí. Ani tripling nejde nakódovat, dodělává se přes relé
-> Nwkt 12.07.13 15:26:30: Jj to novejsi koncernovy auta delaj standardne (jak to maj jiny nevim). Kdyz dupnes na brzdu fakt fest, tak to rozblika varovky. Uz se mi to povedlo u nasich Octavie :) Podle me to bude delat i to tvy Toledo.
-> saskyn2: Tak ja ji jen zmack v malej rychlosti, samozrejme musi byt alespon mirne seslapla brzda nohou jinak to nefunguje (ale to asi vis :). A i tak jsem malem letel voknem. Za jizdy to radsi zkouset nebudu ani mackat, ani drzet - nerad bych si nekde rozbil hubu :) A tedy puvodne jsem myslel, ze to funguje jen na zadek, tak ono to brzdi vsema 4 ma?
-> saskyn2: Ty varovky se dají aktivovat i na normální brždění ne? Někde jsem to čet na golfa, varovky a ještě blikání třetího brzdovýho, asi 3 varianty jak to nastavit
-> Syny: a ta ručka takhle brzdí pouze pokud jí držíš, při pouhém krátkodobém zmáčknutí to nic neudělá, takže o bezpečnost se nemusíš bát
-> Syny: Tenhle klíč maji všechny tyhle passaty, pouze některé lepší výbavy mají kessy-bezklíčkové startování, klíček máš v kapse a ve spínačce je atrapa kterou nevyndaváš. Asi největší výhoda tohoto hranolu:-) je to že se auto nedá ukrást(kromě odtahovky samozřejmě) koduje se online, imo je v komfortce a zatím tento systém používaný od roku 2004 nedokázal nikdo prolomit, nechápu proč to koncern necpe do všech aut, počty odcizených aut by šli sakra dolu.
Coming home/leaving home máš v nastavení maxidotu, dá se to úplně vypnout, nebo nastavit čas po 5sek. Pokud bys chtěl aby to fungovalo jen potmě jak píše Nwkt tak se to dá nastavit diagnostikou.
Natáčecí bixenony s přisvěcovánim jsou super, nejlepší světla s jakými jsem kdy jel.
Ručka je zároven nouzová brzda, takže to co si popisoval funguje v jakékoliv rychlosti, brzdí to stejně jako autohold na všechny 4 kola a já když to zkoušel ve 120ti tak se mi rozblikaly i varovky
Rozdíl v pohodlí u sedaček není, ale ty obyčejné jsou nechutně hnusné a nemají boční vedení jako highline/sportline
-> havlik: No já s B5 jezdil 8 let a nikdy mi to řízení nepřišlo špatný, jen dneska mi už příjde takový tuhý no ale je to o zvyku.
-> Luky: Na svižnější rozjezdy je tam S - SPORT ale, připadá mi že to D to až zbytečně podtáčí a S zase vytáčí, asi by bylo lepší udělat trochu menší rozdíl, asi bych si to naprogramoval trochu jinak než soudruzi v NDR
Coming home/leaving home máš v nastavení maxidotu, dá se to úplně vypnout, nebo nastavit čas po 5sek. Pokud bys chtěl aby to fungovalo jen potmě jak píše Nwkt tak se to dá nastavit diagnostikou.
Natáčecí bixenony s přisvěcovánim jsou super, nejlepší světla s jakými jsem kdy jel.
Ručka je zároven nouzová brzda, takže to co si popisoval funguje v jakékoliv rychlosti, brzdí to stejně jako autohold na všechny 4 kola a já když to zkoušel ve 120ti tak se mi rozblikaly i varovky
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Rozdíl v pohodlí u sedaček není, ale ty obyčejné jsou nechutně hnusné a nemají boční vedení jako highline/sportline
-> havlik: No já s B5 jezdil 8 let a nikdy mi to řízení nepřišlo špatný, jen dneska mi už příjde takový tuhý no ale je to o zvyku.
-> Luky: Na svižnější rozjezdy je tam S - SPORT ale, připadá mi že to D to až zbytečně podtáčí a S zase vytáčí, asi by bylo lepší udělat trochu menší rozdíl, asi bych si to naprogramoval trochu jinak než soudruzi v NDR
-> Nwkt: No dela to v noci a kdyz se zacina serit. Takze kdyz taham vecer veci po prijezdu z auta nebo naopak balim na druhej den rano, tak po kazdym odemceni pekne svitime :) Urcite to tem xenonum dela moc dobre.
Něco málo:
Avia A 31 (několik provedení)
Buick Park Avenue II (vlastním)
Citroen DS cs.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_DS
Ifa W50 (cs.wikipedia.org/wiki/IFA _W50)
Lexus Rh 450
Lexus IS-F
Mercury Monterey 1967: en.wikipedia.org/wiki/Fil e:RedMercuryMonterey2.jpg
Nissan Teranno II (vlastním)
Praga V3S
Tatra 815 8x8
Zetor 6011
ZTS ND9-31 stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Vysokozdvizny-vozik-ter enni-ZTS-ND9-31-3-tuny-4x4 .php
Avia A 31 (několik provedení)
Buick Park Avenue II (vlastním)
Citroen DS cs.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_DS
Ifa W50 (cs.wikipedia.org/wiki/IFA _W50)
Lexus Rh 450
Lexus IS-F
Mercury Monterey 1967: en.wikipedia.org/wiki/Fil e:RedMercuryMonterey2.jpg
Nissan Teranno II (vlastním)
Praga V3S
Tatra 815 8x8
Zetor 6011
ZTS ND9-31 stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Vysokozdvizny-vozik-ter enni-ZTS-ND9-31-3-tuny-4x4 .php
-> Syny 12.07.13 14:39:28: Coming home/leaving home odkóduješ. Ale mělo by to dělat jenom v noci ne?
Já už před pěknou řádkou let řídil tohle, zajímavější už to u mě asi nebude...
-> saskyn2: Tak ja mam na tom sluzebaku manual, coz jsem na jednu stranu i rad. I kdzy nekdy bych se za ten automat nezlobil. Elekricka rucka je docela zajiamava vec. Zezacatku jsem mel sto chuti to vytrhnout a vyhodit z auta
Ale zase, jak jsem si na to zvyk, tak to je lepsi nez tahat za paku. Misto ni je tam paradni operka na loket :) V zime mas ale smolika :) Ale nevim tedy jestli to maj nejak vychytany podle rychlosti (doufam, ze jo), ale v ramci testu, kdy jsem jel pomalu po parkovisti jsem tu el. rucku zmacknul a malem jsem vylit prednim sklem. Takze doufam, ze od urcity rychlosti to tlacitko nefunguje, protoze zmacknout to nedopatrenim (ci debilitou) treba na dalnici, tak to by bylo asi zajimavy. Dalsi vec co mi vyhovuje je treba ten klicek. Taky nevim jak to maj ostatni passaty, ale ja tam nemam vubec klic, ale celej ten zaoblenej hranol s tlacitkama na odemykani narvu u volantu do palubky, zmacknu a jede se
A ty nataceci xenony s prisvicovanim do stran normalne zarovkama ze svetel (a ne ta kokotina zvana Corner System co pouziva mlhovky), to je v noci proste uplna parada... Co me ale zase na druhou stranu sere (ac to urcite pujde vypnout nekde nejak) je to, ze za sera to po odemknuti rozsvicuje svetla (chudinky vybojky). Takze nez clovek vynosi/nanosi veci z/do auta u hotelu, tak si tak 5x zablika xenonama jako tatar :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: závoďák to fakt není
Ale o to nejde, je to prostě takový divný, ale jasně, je to o zvyku, já mám rád trochu tužší, tohle je jak na počítači bez force feedback
DSG jako takový dobrý ( i když manuál je manuál), ale ty trošku svižnější rozjezdy s tím fakt nejdou
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
DSG jako takový dobrý ( i když manuál je manuál), ale ty trošku svižnější rozjezdy s tím fakt nejdou
-> saskyn2: mě to nijak nevadí, aspon to má nějakou rozumnou odezvu:) I když být to o něco víc naposilovaný tak se nezlobim.
-> havlik: Tak B5 má obyč servo ne servotronik, tohle se chová úplně jinak, na B5 tahaj hlavně velký kola a na tom řízení je prostě znát že je někdy z roku 1996, když sednu do B5 tak je to taková posilovna:-)
-> Syny: Asi tak
-> Luky: Přeposilovaný? Pane bože to neni závodák, naopak řízení mi u toho vyhovuje mnohem víc než např u mondea, taky jsem se bál např elektronický ručky že se s tim člověk nevyblbne, a ted bych obyčejnou ručku nechtěl ani náhodou. S novou mazdou6 jsem nejel tak nedokážu porovnat, ale ta stará byla tragédie.
Navíc tohle je koncern, takže tuhost řízení jde nastavit od invalidy až po sport, ale vyhovuje mi to co je nastaveno od výroby.
Co se týče dsg tak funguje naprosto parádně, řazení mam pod volantem a použil jsem to snad dvakrát pak mě to přestalo bavit.
-> Luky: Přeposilovaný? Pane bože to neni závodák, naopak řízení mi u toho vyhovuje mnohem víc než např u mondea, taky jsem se bál např elektronický ručky že se s tim člověk nevyblbne, a ted bych obyčejnou ručku nechtěl ani náhodou. S novou mazdou6 jsem nejel tak nedokážu porovnat, ale ta stará byla tragédie.
Navíc tohle je koncern, takže tuhost řízení jde nastavit od invalidy až po sport, ale vyhovuje mi to co je nastaveno od výroby.
Co se týče dsg tak funguje naprosto parádně, řazení mam pod volantem a použil jsem to snad dvakrát pak mě to přestalo bavit.
-> Luky: jo highline má jiný sedačky než ostatní. Jinak nevim tuhle B6 sem neřídil, ale u B5.5 mě to občas tahá tak za volant v zatáčce nebo kolejích až sem to ze začátku nechápal.
-> Syny: no ono tady se podle mě bohužel setkávají nevýhody turboefektu a automatu, jsou to dvě veličiny, který si dělají co chtějí a je problém jim domluvit
Jinak sedačky tady v pohodě (řada Highline, či jak se to jmenuje, a nevím jestli má jiné sedačky?!), byli jsme s tím ve španělsku a dobrý.
Ale to řízení je fakt pitomý, v tom je Mazda geniální, skvělá zpětná vazba od kol, s tím se tahle žvejkačka nedá srovnávat...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak sedačky tady v pohodě (řada Highline, či jak se to jmenuje, a nevím jestli má jiné sedačky?!), byli jsme s tím ve španělsku a dobrý.
Ale to řízení je fakt pitomý, v tom je Mazda geniální, skvělá zpětná vazba od kol, s tím se tahle žvejkačka nedá srovnávat...
-> Luky: Jo tak ten turboefekt ma i ten naftvej dvoulitr, ale je to o zvyku. Ja to zezacatku tezce nezvladal a kolikrat mi to i chciplo. Byl jsem zvyklej slapnout a jet a tady zazacatku nic, pak tam ale fouklo turbo, preskladal jsem kufr a za autem nebylo videt
Nevim jak u tebe ale u tohodle me razeni prave paradne vyhovuje, malej rozsah, 6Q, krasne se ta paka drzi a uplne paradne se kvaltuje. Ale jako nejvetsi plus vidim v tom aute sedacky (nevim jestli tam nemam nejaky lepsi oproti jinejm pasikum), ale po 1350km jsem z toho normalne vystoupil a zada me boleli jen minimalne. Coz se o jinych autech rict neda, tam mi obvykle staci 300km a je hotovo. Kdyz jsem jel se starou Octou (coz tedy chapu, ze je drobet nepomer) do Brna, tak mi z toho auta malem museli vyndat... Co se tyce rizeni, tak to mi vyhovuje. Na miste otocit kola z rejdu do rejdu malickem je supr :) Teda ne ze bych to normalne delal, jen v ramci testu... :) Kdyz jsem presednul pak do svyho Seata co ma hydraulickej posilovac, tak jsem myslel, ze s tim volantem neotocim (uz jsem zapomel jaky to je s maticovym rizenim na shade) ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: no vidíš, já teď přijel z Prahy s Passatem 1,4T CNG a nemůžu se dočkat, až si sednu do Mazdy
Ten Passat má hrozně přeposilovaný řázení a na dálnici to při ubohých 140 km/h hrozně plave v porovnání s Mazdou. Nemluvě o tom, že mě připadá, že si DSG moc nerozumí s malým přeplňovaným motůrkem a nějak obstojně se s tím rozjet trošilinku svižněji je docela problém - nejdřív je to mrtvý a pak začínají hořet gumy ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> David29 12.07.13 03:47:08: Vidis a ja zase co ted mam dlouhodobe k dispozici tohodle Passata (2.0 TDi , 103kW , 4 motion), tak naopak zjistuju, ze mi koncernovy auta vyhovujou uplne maximalne. A naopak jsem mel tu cest jet v nejakym 2,5 litrovym Volvu (tusim ze to bylo to co mas ty, ale nejak jsem to nestudoval) jako pasazer (taxik) a vubec, ale vubec me to nezaujalo a oproti tomu Passatu se tam priserne sedelo :)
DSG to nie je , ale dá sa s tím v pohode jazdiť , skôr už to bude celkove Ko ak to najazdilo na jednom oleji
a tie kilometre pokiaľ neuvidím výpis zo systému s prehliadkami v rozumnej dobe neuverím ,to bude tak 300 000km
a tie kilometre pokiaľ neuvidím výpis zo systému s prehliadkami v rozumnej dobe neuverím ,to bude tak 300 000km
-> dragon_cb_cz: Já jsem pochopil, že totalka...
-> David29: tak pokud páka lítá, tak je to fakt používáním! Teď jsem dojel se stejným modelem, motorizace 132kw a páka drží nádherně. Ovšem bych si to taky nikdy nekoupil. Automat řadí jak kdyby měl ŘJ o velikosti žvýkačky
Je to takový celý nemastný neslaný s tím souhlasím![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Majki: Pochopil jsem to tak, že bude opravovat, nebo bude totálka a nazdar?