/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
18:44:24
22.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.01.19 17:15:29: Jednou jsem tu hadici rozpojil a byla zcela čistá. Takový ten šlem, který tam pak zamrzával, se mi v ní vůbec nedělal. Viděl jsem to na fórech, kde měli lidi tu dvojhadici vyndanou a fotili její čištění apod. Takže je to s tím parkováním možné. Ale stálo mi to v garáži jen přes noc, jinak venku a jezdilo to. Někdy to stálo venku v zimě i 14 hodin a déle.
17:15:29
22.01.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: možná, že to ovlivnilo parkování. My oba parkovali venku
14:22:58
22.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.01.19 14:07:41: Já ne. 1 Ale kupoval jsem to se 124 000 se značkovým servisem a serviskou, prodával se 180 000 km, parkoval v garáži, olej Total Quartz 7000 měnil max po 10 000 km a každej rok tomu věnoval péči a údržbu vlastní i odbornou. 3
14:07:41
22.01.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 22.01.19 08:35:24: z práce to měl taky v Xantii a potýkal se s tím taky.
12:23:26
22.01.2019
vhml
-> charon 22.01.19 12:04:10: podežrele dobré peníze - jakože to stojí pod 5000? Nebo kolik by taková stará jebka měla stát 3

O střechu u cabria mít strach nemusíš. Samo od sebe se jí nestane nic. Jiná situace je když po tom skáče pes, chrápou na tom kočky atd...
12:04:10
22.01.2019
charon
No, mám v merku jednu 1.6tku, podle inzerátu vypadá udržovaně a zadní náprava je po repasi (uvidíme, jestli dojde na prohlídku - rok stará náprava by měla bejt poznat). Ale je za podezřele dobré peníze, takže čekám nějakou botu ...

106tka vyžaduje invetice, ne velký ale vyžaduje a pořád je to pidiauto, do kterýho se na dojíždění do práce aktuálně těžko vlezeme ... Kolegovi musím otevírat dekl od šíbru, aby nemusel mít hlavu na stranu ... Takže uvažuju o něčem větším.

Jináč kábro by bylo pěkný, ale auto bude jezdit celoročně a taky mám strach, kdy se střecha rozerve, takže nevim, nevim - ale třeba toto je třeba slušně vypadající za dobré koruny auto.bazos.cz/inzerat/... /Peugeot-306-cabrio.php
upraveno 1x, naposled 22.01.2019 12:17:00
10:57:45
22.01.2019
Kocvin
-> Jarda/felda: I TD s Bosch technikou nebylo zlé.. A alespoň trošku po malých úpravách jelo, oproti čisté naftě.. 1
10:09:16
22.01.2019
Jarda/felda
-> charon 22.01.19 07:40:21: u 306 byl dobrej čistej diesel 4 klasickej 1.9 50kw 1
08:58:04
22.01.2019
Kocvin
-> vhml 22.01.19 08:43:50: Pravda, taky je teďka sleduju.. Nejlépe nějaký garros..
08:43:50
22.01.2019
vhml
Případně bych se poohlédnul po 306 Cabrio. Ty auta aktuálně stojí hovno a během pár let půjde cena dramaticky nahoru si myslím. Známej už naskladnil dvě.



E: koukám teď na Bazoš a ta doba ( 2-3 roky zpátky ) kdy to za 20tisíc nikdo nechtěl už asi pominula. Kámoš to měl s dvoulitrovým 16V a pak to kretén někomu bezeslova prodal asi za 25. Kdyby to řekl tak už ho mám.
upraveno 3x, naposled 22.01.2019 08:48:25
08:39:47
22.01.2019
Kocvin
-> charon: Dohazuju teď kámošce 306 sedan 1.6.. Kdyby to nevzala, tak by mohla být volná.. 4



Jinak můžeš vzít jakýkoliv benzín u těchto aut se motorizace ještě dost povedly.. Hlavní je stav a kilometry.. A když se ti podaří sehnat 1.8 16v tak si s tím celkem i u žiješ.. 1

Jinak kastle jako píše vhml, levý zadní podběh bývá na kaši..
upraveno 1x, naposled 22.01.2019 08:40:01
08:35:24
22.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.01.19 08:05:38: Já měl 1.8i se stejným řešením a nezamrzlo mi to nikdy a to jsem ji ani nikdy nečistil. Zůstalo jen ve fázi chystání. 3
08:05:38
22.01.2019
MATTESS
-> charon: na takové jízdy by stačila 1,4, ne? Jestli tam byla 1,6 jako jsem měl v ZX, tak s tou jsem měl problem, že v zimě na krátké trasy zamrzalo odvětrání kliky
08:00:46
22.01.2019
vhml
-> charon 22.01.19 07:40:21: aby to nebylo schnily ( hodně reznou C sloupky kolem matice na zadní pásy ) a nemelo to v hajzlu zadní nápravu. Zbytek je asi blbuvzdornej.
07:40:21
22.01.2019
charon
Pánové, začal jsem uvažovat o Peugeotu 306 na daily ježdění. Mohl by mi někdo dát tip, na co se případně zaměřit (klasické špeky co todle auto trápí) a jakej hledat ideální motor? Asi preferuju benzín, na těch mějch 18000 km ročně je asi nafta zbytečná.
14:52:19
31.12.2018
Honzaloun
-> Jirik_Tuňák1983: Koukal, tam jsou naštěstí plastový podběhy a je tam malinká dírka, vzadu je to blbě udělané.
14:51:25
31.12.2018
Honzaloun
-> Skili: Tohle je taky 95 1.0 33kw 1 Mám ho pár měsíců. a stálo pár kaček. Skoro bych řekl že už zajímavý auto, na silnicích už nejezdí. Má najeto čerstvě přes 170 000 a čerstvě bez technické a trochu se bojím dál. Auto jako takový spolehlivý, vždycky nastartovalo a dojelo kam mělo, ale je s tím teda furt něco. Jede to, i když teda né moc jak píšeš ty, ale je kolem toho spoustu věcí.. Hnijou dost, přesně jak říkáš, zadní podběhy pod nárazníky, v jednom poděhu mám dírku, druhej tam prostě na prasáka není 8 řešil jsem to nejtama plechem z obi a kitem s gumoasfaltem a myslím si že by to ještě technickou protáhnout mohlo.. Jsou na tom věci jako Těsnění pod hlavou, homokineťák, manžeta poloosy a pak už jenom "blbosti". Měnil jsem vložky dveří , blatník, blinkry, světla a spínačku. Ty vložky proto protože jedna nefungovala a druhá v zimě zamrzala. V interieru je akorát prasklý plast kolem volantu a vršek šaltrpáky, plasty vyřešila stahovací páska a vršek šaltpáky pro 4 kvalty se mi nepodařil najít. Když už mám příležitost tak se zeptám, za studena si auto občas přidá a má zvláštní volnoběh, co to je?
upraveno 1x, naposled 31.12.2018 14:54:04
14:39:42
31.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Skili 31.12.18 13:48:02: A vepředu za světly. Tam už jste se po otevření kapoty dívali? 1
13:48:02
31.12.2018
Skili
-> Honzaloun: Mám 1995 1.0 33kw a jediny co mě trápí je nedostatek výkonu 3 za ten rok a něco co to mám jsem s tím najel asi 7000km a zatím žádněj problém, až na pár polámanejch plastů v interieru. (knoflík větraku a naklápění světel,..)

Od roku 1994 až do 2007 jsme měli doma ještě 1.4d kterou tata dotáhl bouranou z Belgie a pak najela asi 250tisíc v autoškole a potom ještě putovala po prarodičích až skončila u bratra kterej ji v r.2007 prodal kámošovi a tomu rupnul rozvoďák a potkalo se to. (tou dobou už to mělo dost přes 300tisíc)

Jsou to celkem spolehlivy auta, ale hnijou hlavně pod zadním nárazníkem.
12:19:58
31.12.2018
Honzaloun
Máte někdo na daily? a co vás trápí a co se vám na tom naopak líbí?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Honzaloun vložen 31.12.2018 12:19:58
09:42:19
18.12.2018
Kocvin
-> palinator: ACEA se mi u těchto motorů nezobrazuje, ani když čumím přímo u Peugeota.. Takže ber radši dle té Fordí normy..
upraveno 1x, naposled 18.12.2018 09:42:50
13:48:05
14.12.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Já vim že se s filtrem asi nic zásadního nestane a s motorem už vůbec ne, ale mazací plány a návod píšou něco jako píše -> Kocvin: , o ACEA Cx není nikde ani vidu, ani slechu. Tak nevim jestli brát Fordí normu jako bernou minci nebo ACEA.
13:39:46
14.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.12.18 13:25:20: Ale v morálně nekompatibilním vozidle. 3 Koupil nesprávný olej, ale neznamená to, že by ho to hned zařízlo.

Do Cromaňonce s CR a DPF jsem kupoval Selenii a pak tento, který by mohl použít taky.

www.oleje-pema.cz/olej-mo torovy-valvoline-maxlife-c 3-5w-30-4l_159714.html
upraveno 2x, naposled 14.12.2018 13:40:32
13:25:20
14.12.2018
palinator
-> Kocvin:

Motor je Pugét tak kam to jako mám dát? 3
13:16:44
14.12.2018
Kocvin
-> palinator: No fuj, že se nestydíš dávat sem Forda.. 3



Jinak patří tam 5w-30 s normou Ford WSS-M2C913-D alternativa pak to samé jen s C na konci.
13:08:48
14.12.2018
palinator
Napíšu dotaz sem:

Prosím pěkně. Ford C-Max 2,0 TDCI/HDI 100 kW FAP. Jakou normu oleje? Kámoš si koupil nějakej olej 5W-30 Ford Formula F nebo jak, ale zarazilo mě, že má jen normy ACEA A5/B5 a pak nějakou fordí normu. ACEA Cx (která určuje méněSAPS oleje) tam chybí a vzhledem k přítomnosti filtru mě to docela překvapuje. Návod k vozidlu o midSAPS olejích mlčí. Teď mě napadá, jestli se vlastně FAP/DPF nezačaly používat dříve, než byly ACEA C3 a podobné oleje.
15:21:27
07.12.2018
vinorak
A momentálně mám ještě Saxo 1.6 8v 72kw edice new morning (v podstatě vts s jiným interiérem)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 07.12.2018 15:21:27
16:25:47
03.12.2018
MB_CML
-> vhml: Ale drží, jen nesmí být původní 20let stará 1
15:01:01
03.12.2018
vinorak
tak moje griffe zná snak každej a Tomovo bejvalý taky 3
15:00:12
03.12.2018
vinorak
tady to je samej OHV motor, tak musím opatrně, aby mě nevyloučili 3
12:00:39
03.12.2018
Jirik_Tuňák1983
11:16:21
03.12.2018
vhml
-> MB_CML 02.12.18 23:17:47: kovovou sponou, v který to taky nedrží. Bindr je tam nezbytnej 4
10:31:05
03.12.2018
Kocvin
-> vinorak: No konečně jsi je sem taky přidal.. 3
10:12:40
03.12.2018
vinorak
barva byla trochu divočejší 2 a ještě s origo pružinama
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 03.12.2018 10:12:40
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 10:13:04
10:10:42
03.12.2018
vinorak
16ky jsem taky na gti jezdil a bylo to na hraně, už bylo daloko víc cítit tahání za volant.... a to jsem měl obuto 195/45 r16
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 10:10:53
10:09:50
03.12.2018
vinorak
červená 1.4, brzdy gti ( válec+ posilovač, chlazený brzdy a širší bubny) strašná zábava na těch 75 koní4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 03.12.2018 10:09:50
10:02:29
03.12.2018
vinorak
1.1 color line, vnitřek gti, přední brzdy gti, pružiny 309gti, rally plechy kupovaný nový za 1600 kus :D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 03.12.2018 10:02:29
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 10:03:03
10:01:08
03.12.2018
vinorak
v dobách kdy jsem měl 3x 205ku 2
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 03.12.2018 10:01:08
23:17:47
02.12.2018
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Jo to je, neviděl jsem ještě žádnou 205 ku, kde by neplandal. Zajímavé je, že u 309ky je to řešeno již kovovou sponou a to se oba modely dělaly současně8
23:00:48
02.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 02.12.18 22:58:51: Ale jinak je hezkej. Brzdový bowden mimochodem klasika.
22:58:51
02.12.2018
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Možná stačilo a dozadu hrazdu jako u dragsterů. Náhodou... 1 Dodnes je to naklubu i právě díky těm kolům legenda 3 Spíš teda majitel 1

Jěště jednu 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MB_CML vložen 02.12.2018 22:58:51
22:22:58
02.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 02.12.18 19:39:13: Nestačilo by jedno doprostřed? 1
21:45:37
02.12.2018
Kocvin
-> T 02.12.18 21:31:57: Jen o 40 kg.. 4 Ale je lépe vyvážená..
21:31:57
02.12.2018
-> vhml: není ta 309 těžší ?



-> MB_CML: krásný3
19:39:13
02.12.2018
MB_CML
-> T: 16" na 205ku jsou pro žabaře, machři jezdí 18" 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MB_CML vložen 02.12.2018 19:39:13
11:16:09
02.12.2018
vhml
-> T 02.12.18 11:00:24: 1.4 je v tej 309 a jede to podobně jako moje stovka. Sice je to zabitý sériovou převodovkou oproti skládačce, ale na druhou stranu průběh krouťáku sériovýho motoru se vstřikováním dožene hodně.

A lepší převodovku tu mám zatím ve formě hromady koleček bez chuti to řešit :-D
upraveno 1x, naposled 02.12.2018 11:16:51
11:00:24
02.12.2018
-> Kocvin: jojo, nemám v hlavě čísla,ale poměr váha-výkon na tom je lépe než erko 3 8
09:56:04
02.12.2018
Kocvin
-> T 02.12.18 08:29:58: Tyjo tak to je supr.. 1.4 musí být celkem svižné poježdění v 205..1 Dlouho jsem takovou konfiguraci sháněl..

-> T 02.12.18 08:32:07: Jo to máš pravdu na 205 jsou ty 16 fakt moc, ale menší 106 je snese s úplným přehledem a je to vkusný decent..
08:32:07
02.12.2018
-> Jirik_Tuňák1983: ty bych tam chtěl, tohle je 185/65





-> Kocvin: ty 16" se mi strašně líbí, ale na 205 už mi to přišlo trošku moc 8
08:29:58
02.12.2018
-> Kocvin: je to vlastně ženy,ale já ho vzal za vlastní3 je to 1,4 benzín ve slušném stavu 4



-> vhml: snížený to není, oni to možná vyplní ty pneu vzhledove, protože co vidíš je 185/65 a to tam nezůstane...
Extreme Tyres