/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 2651 až 2700) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
12:57:41
06.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: přesně tak :-D kolikrát zůstává rozum stát nad některými řešeními co dokáže automechanik vytvořit :-D
12:42:04
06.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A nejhorší co znám jsou auta od automechaniků 3
12:10:26
06.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: ono kolikrát i od známýho to je loterie :-D
13:21:39
05.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale jo když narazíš na dobrý kup tak navíc takhle od známého kde o tom autě něco víš je to dobré, ale když budu hledat podle inzerce od někoho cizího auto v ceně cca 20t. tak šance na vše fungující je dle mě velice malá.

Měl jsem 4 auta s klimou a jen u jednoho fungovala ihned po koupi bez problémů a nemusel jsem ji ani nechat plnit. Jinak to byli jen starosti a problémy.

Kožené sedačky teda jen u omegy a děkuji nechci. Klouzala mi na tom prdel, v zimě zima, v létě horko a ještě když jsem na tom seděl tak jsem vstával s mokrým trikem.
13:17:21
05.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čeče tak ti nevím... Výhřev mám jen na předních a na obou funguje :-D a klima před odstávkou fungovala... Teď se ji nějak nechce... Asi budu muset na naplnění... Líp řečeno to auto bylo kompletně funkční, proto jsem ho taky od větívky tenkrát odkoupil... Byla ho škoda kuchnout na díly...
13:11:07
05.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Zapomínáš na jednu věc. U nového auta ok, teda pokud kouříš, ale u těch našich starých paštik pochybuju, že to vyhřívání bude fungovat a klima? Budeš jí muset asi věnovat hodně péče. Ano u nového auta proč ne, ale u starých už nikdy. U omegy vyhřívání fungovalo ze 4 sedaček na 3. Hádej na kterých. Řidičova tam nebyla. Klima? Nefungovala. Chladivo utíkalo přes osičku klimakompresoru. Prostě předem
13:08:24
05.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak v kůže jsem se naučil jednu věc :-D před nastoupením si zakouřit... V zimě zapnu vyhřívání a než dokouřím, je teplo... V létě zapnu klímu a než dokouřím, kůže je ledová :-D
12:17:35
05.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No právě a co pak s takovým autem. Nalítáno bude mít určitě taky hodně. Elektrika v sedačkách je prima sám jsem je měl v omeze, ale v létě v pařácích lahůdka. Toho výfuku jsem si ani radši nevšiml.

Klimakompresor zatím nebyl čas řešit auto jezdí. Asi po víkendu na něj mrknu.
11:54:10
05.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: btw co klimakompresor, vyřešeno?
11:51:51
05.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čeče já si kůži nemůžu vynachválit... A tahle je komplet elektrika, přesně tu chci do svý :-D jinak podvozku se právě u aktivy bojím díky náklonovkám (10t kč za jednu a vydrží max 100t km)... Každopádně tahle vypadá dost dobře, tedy až na ty komínový roury na zadku :-D
11:36:11
05.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: vypadá slušně, ale co podvozek a hlavně já bych ji nechtěl kvůli kůži. Blé kůže
11:19:17
05.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
Že já se na kitkáru nevyseru a nekoupím radši tohle... To umí alespoň jet :-D



auto.bazos.cz/inzerat/... /Xantia-CT.php
20:01:18
02.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak ještě asi tak kýbl kitu a máme z toho kitkáru :-D ale vono to půjde :-) sice zatím asitak o 7 kg těžší, než udává techničák, ale už se začínaj alespoň drobet rýsovat tvary, jaký by to mělo mít :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 02.04.2014 20:01:18
09:13:45
01.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: jestli ti neklouže řemen, tak bych se na to vysral... Eventuálně další možnost je kompresor zbavit vnitřností... Není to až tak složitý :-D měl jsem tu jeden na pokusy... Pár šroubů rozpůlit, vyhodit pístky a je to...
08:08:40
01.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já to musím celé prověřit. V klimě nebyla náplň už jak dlouhou dobu a právě včera jsem měl puštěný motor a vyluzovalo to divné zvuky a zdálo se mi, že je to někde v oblasti řemene. No a jak jsem tam tak čuměl tak jsem viděl pocukávající část klimakompresoru, ale bylo prd vidět jestli se točí nebo ne. Zkusím si příště vzít něco a udělat třeba čárku. Tohle byla právě věc, které jsem se bál už při násilné demontáži trubek klimy. Zase někde jsem se dočetl, že pro zrušení klimakompresoru a nahrazení krátkým řemenem je nutné vyměnit kladku (cca 1000kč) plus samozřejmě nový řemen. Já si to představoval jednoduše. Demontuju kompresor a třeba pomocí provázku změřím potřebnou délku a jen ho pak koupím
05:29:41
01.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: pakliže ti řemen neklouže, tak bych v tom problém asi neviděl.... Ikdyž časem by možná mohl nastat, díky tomu, že v klime nemáš náplň. Kdyby se elmag spojka kousla a točila kompresorem na sucho, mohl by se zádřít... Ale to už je extrém a nejspíš by i nějakou dobu trvalo, než by k tomu došlo...
21:28:13
31.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
A teď je tedy otázkou: může se něco posrat? Ve smyslu jestli se může kvůli tomu nějak poškodit klíňák? Kompresor ať se třeba potentuje. Maximálně z něj teda zkusím odpojit svorku s napětím.
19:39:02
31.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: jak již bylo psáno, buď ti tam jde někudy zkratově proud, nebo je elmag spojka na odpis...
15:28:51
31.03.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 31.03.14 13:05:51: vnější část by se měla volně točit pokud se cuká tak ti jde bud proud do elmag. spojky nebo je špatná
13:05:51
31.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Chci se zeptat ty máš v autě klimu, že jo? Jsem si toho dneska všiml a nevím jestli je to dobře nebo špatně, že při točícím se motoru se na klimakompresoru ta vnější část cuká. Nevidím shora, že by se něco točilo je ta vnější jakoby příruba sebou poškubává a nevím zda je to jen blbou délkou řemene a dotažením nebo něco s kompresorem. Kompresor je mi šumák spíš aby sebou nevzal řemen bez něj to auto jaksi nijak nemůže jet.

Před víkendem kdy jsem natahoval dráty pro el. zrcátka jsem narazil u pojistek na krabičku alarmu (Dragon prestige alarm system). No dneska jsem auto byl zkusit natočit. Naskočilo v pohodě. Alarm asi bude pěkně dávno už obejit 3
17:16:35
30.03.2014
THOMMY
-> Shadow_: Teoreticky ho může ho mít každej, je online, stačí se zaregistrovat
13:52:32
30.03.2014
Shadow_
Nemáte doma někdo sevicebox na Peugeota?
upraveno 1x, naposled 30.03.2014 13:52:48
21:33:55
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: já právě kat ještě mám... Ale nedávám mu moc dlouhou životnost...
21:19:49
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No jsem zvědav na výsledek jak to bude vypadat. Hlavně za běhu ventilátorů. Na barvy vlajek už nehraju po tolika autech co jsem už měl mě to nebere. Já kat řešit nemusím protože ho nemám. Mám jen trubku a na konci tlumič. Nic víc, nic míň.
21:08:48
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: červená, bílá a modrá... Francouzská vlajka :-D O šemíky mi nejde... Jen si tak hraju... Šemíky by mělo přidat chipnutí a kuchnutí katu... Tohle přidá 25% respektu :-D

jinak v nárazníku je průzor cca 70x18 a v masce cca 8x50 :-D
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 21:11:41
21:02:46
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nemám ani lis ani autogen jen ruce a nějaké to nářadí co se doma najde a budu to dělat na parkovišti před barákem 3 Maximálně můžu vzít na pomoc prodlužku a flexu.

Jo tak vrtule natírat. To by mě nenapadlo. A jakou barvou to bude? Nějaká výrazná ať je to aspoň trochu vidět ne? Žlutá, oranžová ať to je tím 5cm průzorem trochu vidět. A kolik to přidá šemíků? Ne promiň však to děláš pro sebe aby se to tobě líbilo.
20:08:17
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak nápravu už mám za sebou (zaplať pánbůh, že ještě v době, když jsem měl lis, autogen apod....)...

Jinak u mě to bylo kombinací níže uvedených příčin... Jinak konektoru pomohlo prostříkání rezožroutem...

Barvičkovat budu vrtule, ať nejsou nudně černý :-D
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 20:11:12
19:41:20
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky šikovný chlapec. A čím to bylo u tebe? Co budeš natírat? Já na barvičky kašlu hlavní je aby to vůbec jelo.

Pomalu se psychicky připravuju na výměnu silentbloků a čepů na předku. Na povolení spodního čepu jsem si našel, že je dobrý i nějaký samosvorný hasák. Pořád to vyjde levněji a univerzálněji než origo přípravek. Zítra musím ve sklepě hlavně zkontrolovat silentbloky na náhradních ramenech jestli je bude nutné vyměnit. Samozřejmě bude i výměna kostí a čepu řízení.
19:29:13
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak haleluja, větráky fungujou jak maj, při každý zkoušce se nejdřív rozjedou na cca 3 vteřiny na 1. rychlost a pak na 2. rychlost... Já jsem tak šikovnej :-D teď si budu hrát s barvičkama...
15:40:30
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: já se chystám do garáže za chvilku pokračovat s tím chlazením :-D
15:12:53
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já už rychlost dneska vychytal. Včera jsem vytipoval pár vhodných relátek a dneska je tam zkusil nasadit a už to funguje jak má. Nízká rychlost i turbo. Jen tedy špatné přepínací relé. Na xantiaclubu zase plno keců o ničem.

A dokonce mám už po dnešku nahozené a dokončené zapojení el. zrcátek i s výhřevem a štelování dokonce funguje. Výhřev ještě nevím, ale není důvod proč by neměl. Jen jsem to teda neudělal zvlášť na vypínač, ale připojil se k relátku. Ufiky uff
14:55:12
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: co jsem tak vysledoval, tak když přepne jedno relé, druhý sepne kostru na druhej větrák a jdu tak každej na svoje napájení a ne sériově a díky tomu jdou rychleji... Jj, to černý dole je vypálený a konektor tuším, že mám někde v kufru hozenej... Musím kouknout... Hlavně najít izolačku...
21:49:49
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A hele bod 4 to budu mít stejný problém i já. Větráky mi furt jedou naplno místo aby prvně sepli na nízkou rychlost a následně se přepli na turbo což by odpovídalo tomu prohozenému relátku.
21:48:01
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To vypálené je to černé dole že? Jedno mám ve sklepě 1
21:21:18
26.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak po hodině a půl jsem, zdá se, odstranil problém...

1) bitron v háji

2) zoxidovaný konektor jednoho relátka

3) někde po cestě seklej kabel od pojistky k relé

4) jedno relátko bylo rozpínací místo spínacího...

5) špatná kostra

Takže už se mi oba větráky točí, jak maj... Ikdyž sem tam to ještě drobet zlobí... Musím sehnat jinej konektor pro přepínací relátko, protože se mi zdá, že krom oxidace, bude i vypálenej...
16:46:50
26.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak tomu říkám k nasrání.... Jinak jak tak koukám na schéma, už začínám tušit, co a jak je tam zapojený a doufám že to bude prkotina jako zoxidovaný kontakt či tak něco... Jestli to bude kleplej kabel, tak mě asi jebne...
13:28:29
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Kurvafix já jsem šikovný jak prase (ironie).

Jsem se dneska pustil do tahání kabelů skrz průchodky z kabiny do dveří.

Nejdřív jsem si protáhl kabely z kabiny ven (mimo průchodku). Pak jsem řešil jak je dostat skrz průchodku a případně rovnou do dveří. No tak jsem uvolnil průchodku i na dveřích. Moc to nešlo někdo už do toho hrabal. Kabeláž byla omotaná izolačkou i s průchodkou bůhví kam. Ok tak že vezmu štípačky a odstřihnu to. No a hned první střih a dva kabely pryč. Od centrálu. Místo není, dráty krátké co teď? No nějak jsem si to povytáhl a dráty oholil a nacpal do čokolády. Bohužel na smotání dohromady nebylo místo na prsty.

No dobré přerušené kabely svázané a co teď jak protáhnout nové kabely průchodkou? Žádný vázací drát nebo něco takového nemám k dispozici. Ejhle táhlo na čudlíky dveří (odemčeno-zamčeno) tak jsem táhlo vzal trochu upravil kleštěmi a už to šlo. Skrz průchodku. Pak jsem vzal kabely a k táhlu je chytil stahovací páskou a šup zpátky. A další průser. Bylo třeba protáhnout celkem 4 dráty. No nejsem já piča? Po protáhnutí jsem vytáhl jen 3 takže šup znova pro ten poslední.

No a v autě mi samozřejmě došla el. izolačka takže tam budu muset znovu a dodělat to. Se mi už nechce. Drát povedu jen pod spodkem palubky a pomocí stahovacích pásek to budu různě chytat jak bude třeba k něčemu co už tam leze.
18:53:13
25.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak dneska vyzkoušený oba bitroni od tebe... A konečně alespoň drobet pokrok... Vrtule se vrtí... Sice jen jedna a nejspíš na první stupeň, ale je alespoň jistý, že první chyba byla v rj... Teď jen kouknout pořádně na schéma a dát si dohromady jedna a jedna, jak vlastně to myslí s těma třema relátkama.... A doufám, že se mi podaří rozvrtět obě vrtule naplno....
20:15:20
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: ono bitron totiž očividně dělal do jednoho obalu cpal různý desky pro různý použití... Prostě kokoti italský...
20:12:02
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak to každopádně nezávidím... Ale utvrzuje mě to v tom, abych auto dodělat celý sám a všechny díly zkontroloval a použil jen opravdu ty co tam patří... Když tak na to koukám, co kdo dokáže...
19:58:30
24.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já nerozuměla cože to je? Vždyť ty krabičky vypadali stejně? Ono bůhví kdo a kde se na tom vyřádil. Zrovna ta krabička vypadala, že tam je hodně hodně dlouho. A tos neviděl třeba v kufru pod kobercem kovovou záplatu jak kráva v místě kde je zhruba výfuk nebo jakýsi kamsi vedoucí drát 3
19:54:24
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak jak tak koukám na ty bitrony a jejich čísla, tak se u tebe docela hodně solidně kutilo... Podle čísla je to převodník rychlosti z 605... A ten druhej je zaplať pánbůh opravdu to co potřebuju, tzn. rj chladicích ventilátorů z xa... To je taky nápad za všechny prachy do jedný krabice nacpat úplně jiný vnitřnosti, nechat stejnej konektor a rozlišovat to jen číslem... To se italové (opravdu italskej výrobek) vyznamenali víc jak frantíci...
18:59:34
24.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Super tak ať aspoň jeden funguje.
18:57:32
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak dneska balíček dorazil. Mockrát děkuji...
20:15:58
23.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: jo tak to už si nepamatuju jak to tam je... A to jsem jich taky pár měl pod rukama....
15:25:20
23.03.2014
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu 22.03.14 17:10:04: a je to levnější u 205 je rameno vcelku s čepem a je celkem drahý 8
20:46:26
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: asi tak nějak... Jednou jedinkrát jsem byl s autem v servisu :-D na výměnu jedný trubičky, kterou už jsem nedal (ta mrcha vedla ze zadní kostky někam do prdele dopředu)... Jinak na všech autech si všechno dělám sám radši :-)
17:43:23
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: se obávám, že 99% servisů ani neví co a jak mají dělat a my jako amatéři to víme mnohem líp.
17:40:07
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: klíče na to jsem měl dva (jeden klasickej hakovej, kterej akorát strhal hrany, tudíž pomohl opět autogen a tupej majzl... A trubkovej se 4 zoubky, kterej byl ještě tepelně upravenej a stejně se zoubky ulomili.... Takže opět pomohl tupej majzl a autogen) a po těchle zkušenostech už beru rovnou majzl :-D Jinak u xantie si opravdu můžeš rozhodit geometrii, když zapomeneš odpojit táhlo ke korektoru... Ohne se ti ten bazmek na stabíku a tudíž se rozhodi výška a tím i geometrie :-D takže v servise rovnou dělaj i geometrii, protože jsou tupci a standartně korektor nechávaj připojenej ke stabíku...
17:29:02
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo s tímhle mě dostal do kolen jeden servis kde jsem se ptal na možnost výměny spodního čepu na xantii (plus zavaření výfuku a ještě nějaká drobnost). No prý i s geometrii 2000kč. Jakou geometrii sakra? Jsem je poslal do háje když neví jak to vypadá tak ať na to raději nehrabou takovej lempl by tam leda něco posral.
Extreme Tyres