skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
16:01:32
23.05.2011
23.05.2011
Bobesh
-> MATTESS: Máš pravdu ovšem vymazlenou hydru ocení opět jen jinej houpačkář -> Jirik_Tuňák: že? A propos,rozmyslel jsi se dobře?
10:53:50
23.05.2011
23.05.2011
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: to se pleteš, svátku. Máte nějak popletený forum s inzercí?
10:47:21
23.05.2011
23.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Dej mi svátek. Tohle je jenom mezi námi Citronáři, proto to necpu jinam.
10:44:24
23.05.2011
23.05.2011
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: inzerce je jinde
10:43:35
23.05.2011
23.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Takže, prodej cca červen / červenec:
Citroën Xantia
Rok výroby 1999, karoserie liftback, zelená tmavá metalíza
Motor 1.8 8V, 66 kW, 157 Nm, najeto aktuálně skutečných 166 500 km, jede výborně.
Servisní knížka vedená do 120 000 km, po dovozu jsem začal jezdit ke známému.
Koupeno jako dovoz z Belgie při 124 500 km.
Výbava:
Centrál na DO, el. př. okna, originál el. pravé zrcátko, autom. klimatizace, stavitelná sedačka řidiče, servo, 4x airbag,
čalounění alcantarou a látkou (exklusive), středová loketní opěrka vpředu i vzadu s průvlakem na lyže,
letní ALU 17“ (Mille Miglia) s pneu 225/45/17, k tomu zimní sada na plechových 15“ kolech (gumy na obou sadách ještě slušné, byly ježděné od nových), originál tažné zařízení, stavitelný volant, radio Sony s CD a MP3, 4x repro (vpředu 165 mm koax. Hertz). Zámek řadicí páky s klíčema a kódovými kartami, 2x klíč k vozu + kódové karty, reostat osvětlení palub. přístrojů, tonovaná okna.
Přidám sadu tří barev (základ, barva, lak) na opravu ťukanců od parkujících dementů.
Provedené úkony / stav:
12.3.2011 nová STK a EM
31.1.2011 periodický servis hydrauliky (dofuk všech koulí, výměna hydr. kapaliny)
Nový olej ve 164 300 km Total Quartz 7000 (10w-40) – typ prosím dodržovat, od výměny do výměny úbytek na měrce minimální max. 1,5 – 2 mm za 10 000 až 12 000 km, po kterých měním olej. Nový vzduch. filtr. Minulý rok nový palivový filtr.
Na podzim 2010 preventivně nový olej v převodovce. Na podzim namontován nový startér. Dvě zimy stará baterie.
Přední náprava původní bez vůlí (speciálně jsem se ptal na STK), na zadní nápravě nové uložení ramen. Spojka původní.
Nové přední kotouče a desky jaro 2010, zadní kotouče 2008/9, nový katalyzátor v roce 2009 (před předposlední STK).
V roce 2009 přetěsněn ve značkovém servisu zadní hydrokorektor, nový motorek centrálu v pravých dveřích (vadný měněn po diag. ve značkovém servisu). Po dovozu mělo auto nové rozvody, ty byly pro můj klid měněny znovu ve 146 230 km.
4/2009 servis klimatizace v ATU, minulý rok jsem dělal desinfekci sám, tento rok ještě provedu i s kabinovým filtrem.
Pohodlné a spolehlivé vozidlo, cenu nabídněte. Pouze do dobrých rukou, které mu dají patřičnou péči.
Při prodeji vše vysvětlím, poučím, případně poradím s budoucím servisem.
Citroën Xantia
Rok výroby 1999, karoserie liftback, zelená tmavá metalíza
Motor 1.8 8V, 66 kW, 157 Nm, najeto aktuálně skutečných 166 500 km, jede výborně.
Servisní knížka vedená do 120 000 km, po dovozu jsem začal jezdit ke známému.
Koupeno jako dovoz z Belgie při 124 500 km.
Výbava:
Centrál na DO, el. př. okna, originál el. pravé zrcátko, autom. klimatizace, stavitelná sedačka řidiče, servo, 4x airbag,
čalounění alcantarou a látkou (exklusive), středová loketní opěrka vpředu i vzadu s průvlakem na lyže,
letní ALU 17“ (Mille Miglia) s pneu 225/45/17, k tomu zimní sada na plechových 15“ kolech (gumy na obou sadách ještě slušné, byly ježděné od nových), originál tažné zařízení, stavitelný volant, radio Sony s CD a MP3, 4x repro (vpředu 165 mm koax. Hertz). Zámek řadicí páky s klíčema a kódovými kartami, 2x klíč k vozu + kódové karty, reostat osvětlení palub. přístrojů, tonovaná okna.
Přidám sadu tří barev (základ, barva, lak) na opravu ťukanců od parkujících dementů.
Provedené úkony / stav:
12.3.2011 nová STK a EM
31.1.2011 periodický servis hydrauliky (dofuk všech koulí, výměna hydr. kapaliny)
Nový olej ve 164 300 km Total Quartz 7000 (10w-40) – typ prosím dodržovat, od výměny do výměny úbytek na měrce minimální max. 1,5 – 2 mm za 10 000 až 12 000 km, po kterých měním olej. Nový vzduch. filtr. Minulý rok nový palivový filtr.
Na podzim 2010 preventivně nový olej v převodovce. Na podzim namontován nový startér. Dvě zimy stará baterie.
Přední náprava původní bez vůlí (speciálně jsem se ptal na STK), na zadní nápravě nové uložení ramen. Spojka původní.
Nové přední kotouče a desky jaro 2010, zadní kotouče 2008/9, nový katalyzátor v roce 2009 (před předposlední STK).
V roce 2009 přetěsněn ve značkovém servisu zadní hydrokorektor, nový motorek centrálu v pravých dveřích (vadný měněn po diag. ve značkovém servisu). Po dovozu mělo auto nové rozvody, ty byly pro můj klid měněny znovu ve 146 230 km.
4/2009 servis klimatizace v ATU, minulý rok jsem dělal desinfekci sám, tento rok ještě provedu i s kabinovým filtrem.
Pohodlné a spolehlivé vozidlo, cenu nabídněte. Pouze do dobrých rukou, které mu dají patřičnou péči.
Při prodeji vše vysvětlím, poučím, případně poradím s budoucím servisem.
15:17:43
21.05.2011
21.05.2011
Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : vole
19:58:05
20.05.2011
20.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bagrr- máma mele Emu: A kde máš foto před a po?
13:55:09
20.05.2011
20.05.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak klasický moje průsery... Při výměně těhlic jsem si zase zkurvil telefon... Auto opravený, konečně ticho (až na převodovku)... Jel jsem to projet a nechal jsem telefon na autě na střeše... Leteckej den telefon odnesl displejem... Dnes již též vyměněno...
09:00:04
19.05.2011
19.05.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY 16.05.11 22:27:31: ha, až teď jsem si toho všiml, taky stěrač nalevo...
16:27:13
18.05.2011
18.05.2011
spartra
takže repasovaná náprava je zpět, byl jsem zde www.renovacenaprav.cz/
bylo to 5300 + torzka 3000, celke 8 300kč za 1 a půl hodiny bylo hotovo
torzka se mě zdá dosti drahá od nich. nechcete to někdo začí vyrábět
šroub povolil udělal jsem do podlahy díru 20x20 mm, zapřel šroubovák , nakonec povolil.
bylo to 5300 + torzka 3000, celke 8 300kč za 1 a půl hodiny bylo hotovo
torzka se mě zdá dosti drahá od nich. nechcete to někdo začí vyrábět
šroub povolil udělal jsem do podlahy díru 20x20 mm, zapřel šroubovák , nakonec povolil.
08:53:38
18.05.2011
18.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> THOMMY 16.05.11 22:27:31: Barva pěkná, ale ty zavařený 5.dveře za mě hnus...
07:42:50
18.05.2011
18.05.2011
Hřib
-> Kuladmin: jedna z funkcí špatného hydroactivu je tam vzadu koule (pístnice?) která když je špatná, tak dělá toto - proč jsou Activy tak levnééé ? Bo je nikdo neumí dát dokupy
19:33:23
17.05.2011
17.05.2011
Kuladmin
Malej dotaz ze zvedavosti rano prede mnou jela Xantie myslim kratka ale zajimave se choval zadek porad poskakoval vlnil se apod chvilku mi to prislo jako kdyz tvrdy - napevno bez pruzeni jak kdyby mel navarenou tyc misto odpruzeni ale pak zas se to porad pohupovalo - cim to mohlo byt? Co se s majitelem rozloucilo? Jako v zatackach to musi bej o hubu takhle potkavam hlavne styry fordy a obcas opely astry s tlumicema totalne k.o. Ale todle..
14:20:43
17.05.2011
17.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Na těch 17 nebo 18kách chromkách co tam pak měl to ještě šlo.
05:38:30
17.05.2011
17.05.2011
spartra
-> PetrDNX: na to už je pozdě nechat tam ty silentbloky, když už se protočila matka v nosníku. trochu na prase vyříznout z vrchu díru? jak to vyndávaj v servisu
22:52:55
16.05.2011
16.05.2011
VeTeV
-> THOMMY : souhlas - ty nastavce jsou strasny a k auto nejdou
22:27:31
16.05.2011
16.05.2011
THOMMY
-> VeTeV: Moc fotek nemám, akorát aktuální zadek...
Tady je zhruba v době vzniku, návrat k origo nárazníkům jí jen prospěl...Jinak se s ní teď jezdí denně www.autodesign-tuning.cz/ naseprace/.../thumb.html
Tady je zhruba v době vzniku, návrat k origo nárazníkům jí jen prospěl...Jinak se s ní teď jezdí denně www.autodesign-tuning.cz/ naseprace/.../thumb.html
22:26:36
16.05.2011
16.05.2011
PetrDNX
-> spartra: Na ty matky v nosníku je lepší se vykašlat a odšroubovat sil. od nápravnice a nechat na autě,podle mě je praskla torzka,praskaj hned za tim tisicihranem a v kupě to není vidět.Protočenej tisicihran sem u těhlech aut ještě neviděl.sem docela zvědavej jak to chceš doma rozdělávat,je to dost porod i na heveru.
22:17:57
16.05.2011
16.05.2011
THOMMY
-> Nwkt: Já doufám, že to bylo tím :)
-> VeTeV: Bývalý majitel s ní v trochu jiný podobě soutěžil v Tuning cupu, dnes už je trochu očesaná (tím pádem i hežčí) www.tuningcup.cz/typo3tem p/.../b3baf11027.jpg
-> VeTeV: Bývalý majitel s ní v trochu jiný podobě soutěžil v Tuning cupu, dnes už je trochu očesaná (tím pádem i hežčí) www.tuningcup.cz/typo3tem p/.../b3baf11027.jpg
22:11:04
16.05.2011
16.05.2011
Nwkt
-> THOMMY : Tak minulej majitel byl asi prokletej
22:10:32
16.05.2011
16.05.2011
VeTeV
-> THOMMY : ta je krasna - rozepis se - vic fotek?
22:10:18
16.05.2011
16.05.2011
THOMMY
-> Nwkt: Zatím si nestěžuji Včera jsem se pustil do tý elektriky, tak uvidím, co z toho bude :)
22:06:41
16.05.2011
16.05.2011
VeTeV
-> THOMMY : no parada
22:05:46
16.05.2011
16.05.2011
Nwkt
-> THOMMY : Tak jak to jezdí ten bílej vehement?
22:05:15
16.05.2011
16.05.2011
THOMMY
Dovolím si vložit foto z prakticky zcela náhodnýho víkendovýho PSA srazu :)
12:09:19
15.05.2011
15.05.2011
spartra
jěště jeden problém, rozdělával jsme silentbloky na karoserie ty obdélníkový, jeden šroub jsem vytočil a vytáhnul silentblok, u druhýho silentbloku šroub povolil tak 2 závity seknul se a protočila se matka, šak jsem se stím sral, povolit vrátit on se stejně seknul
jaký citrone používá matky? z vrchu jsme udělal dvě 8 díry nakapal bzdovku, pochybuje že to povolí.
mám vyřiznout čtverečk podlahy skusit to zvrchu nějak vyjebat?
jaký citrone používá matky? z vrchu jsme udělal dvě 8 díry nakapal bzdovku, pochybuje že to povolí.
mám vyřiznout čtverečk podlahy skusit to zvrchu nějak vyjebat?
22:58:45
14.05.2011
14.05.2011
spartra
takže franzouzská past je dole, foto zítra, dnes nebyla již chuť.
no mrmlal jsem se s tím do 8 večer, že by to byli 4 šrouby, bože
auto podepřeno, sundána kola, že sundám náboje a ložiska, hle past 40 matka na ložisku nu civěl jsem co s tím, nakonec se mě podařilo sehnat od místního kutila, násobič točivýho momentu na ráčně, ten to přežvejkal i s 41 ořechem, klasika stáhnout ložisko, já proč jdou ztuha, kapánek se drolící vazelína
sundat vejfuk, oddělat štíty, kupodiu nebudu muset odvzdušňovat snad
sundat lpg bombu, povolit zatěžovej regulátor, to je vymýsl takhle blbě danej.
Jal jsem se povolat 8 šroubů na 4 silentblokách, 4 dobrý maj tam 16 hlavu, ty píče, tam dali hvězdičku na které ani očko nenasadíš zas jsem jak debil sháněl torx 50/55 což doma nemám.
nevím kterej blbec zamotal brzdovou trubičku kolem nápravy, nakonec je venku.
To hlavní,
nejspíš je něco s torzkou jednou ze tří, spíš to vypadá na uložení v ramenu.
Nač se připravit? Torzka nabídnutá cena 3000 kč nová, rameno se da opravit pro torzku nebo jen nový?
Bude stAčit la-2? do ložisek, ty starý vyperu a dám novou náplň.
no mrmlal jsem se s tím do 8 večer, že by to byli 4 šrouby, bože
auto podepřeno, sundána kola, že sundám náboje a ložiska, hle past 40 matka na ložisku nu civěl jsem co s tím, nakonec se mě podařilo sehnat od místního kutila, násobič točivýho momentu na ráčně, ten to přežvejkal i s 41 ořechem, klasika stáhnout ložisko, já proč jdou ztuha, kapánek se drolící vazelína
sundat vejfuk, oddělat štíty, kupodiu nebudu muset odvzdušňovat snad
sundat lpg bombu, povolit zatěžovej regulátor, to je vymýsl takhle blbě danej.
Jal jsem se povolat 8 šroubů na 4 silentblokách, 4 dobrý maj tam 16 hlavu, ty píče, tam dali hvězdičku na které ani očko nenasadíš zas jsem jak debil sháněl torx 50/55 což doma nemám.
nevím kterej blbec zamotal brzdovou trubičku kolem nápravy, nakonec je venku.
To hlavní,
nejspíš je něco s torzkou jednou ze tří, spíš to vypadá na uložení v ramenu.
Nač se připravit? Torzka nabídnutá cena 3000 kč nová, rameno se da opravit pro torzku nebo jen nový?
Bude stAčit la-2? do ložisek, ty starý vyperu a dám novou náplň.
14:32:25
14.05.2011
14.05.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: bez rozpojení brzd se to neobejde... A postup demontáže je vesměs u všech psa torzek stejnej 4 silentbloky a je dole...
11:16:02
14.05.2011
14.05.2011
spartra
upřesním, u tlumičů sem rozdělal šroub dole na nápravě, nepadaj, jdou ztuha ale pravidelně.
Torzní tyče vcelku, nevypadaj ani pootočený, nikde nic prasklýho kolem, když se to pootočí
nějkej postup jak sundat nápravu? je to stejný jako u zx?-na to mám knihu v pdf. Dá se to rozdělat abych pak nemusel odvzdušňovat brzdy?
Torzní tyče vcelku, nevypadaj ani pootočený, nikde nic prasklýho kolem, když se to pootočí
nějkej postup jak sundat nápravu? je to stejný jako u zx?-na to mám knihu v pdf. Dá se to rozdělat abych pak nemusel odvzdušňovat brzdy?
09:34:39
14.05.2011
14.05.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: to o kterým mluvím je 97 a náprava je absolutně v pohodě... Zajímavý, že ti to takhle zalehlo...
08:07:59
14.05.2011
14.05.2011
spartra
-> alpin: šak ale co na vrákači? berlingo se kupuje aby jezdilo a vozilo náklad vrakáč by musela bejt náhoda - aby to auto mělo najeto do 30 t.km, nebo nějaká matka v tom vozila sebe kočárek a spratka
-> Bagrr- máma mele Emu: šak tohle není zas tak starý 2004, natočeno má cca 170t.km, teda podle tachomeru, historii známe do cca 2008 mělo 130 t.km a autorizovanej servis, pak to měl soukromník
-> Kaprof: no je to všechmo kapánek stranou, příbram strakonice.
Asi lepší repas než vrakáč, viz alpin bo by musela bjet skara náhoda aby byla málo jetá
Takže nápravu nejspíš vyndat a prohlídnout venku?
-> Bagrr- máma mele Emu: šak tohle není zas tak starý 2004, natočeno má cca 170t.km, teda podle tachomeru, historii známe do cca 2008 mělo 130 t.km a autorizovanej servis, pak to měl soukromník
-> Kaprof: no je to všechmo kapánek stranou, příbram strakonice.
Asi lepší repas než vrakáč, viz alpin bo by musela bjet skara náhoda aby byla málo jetá
Takže nápravu nejspíš vyndat a prohlídnout venku?
20:44:36
12.05.2011
12.05.2011
Kaprof-Pisařík
-> spartra: Já ne ale jednu z repase jsme dvali do stary 106ky a byla to pěkná práce-odkud to bylo ale netušim Mně drži zatim v pohodě a to tu a tam nějakej ten motor vezu
20:10:28
12.05.2011
12.05.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: známý maj berlingo 1.9d dost často přeložený, natočeno okolo 280t km a zadek prázdnej maj zhruba 8cm mezi kolem a lemem... Sežeň buď jinou a nebo ji nech repasnout... Tohle je buď dost unavený a nebo skočený torzky v uchycení...
20:03:38
12.05.2011
12.05.2011
alpin
-> spartra: radšej kukni na vrakáči druhú nápravu , menej vytrhnutých vlasov...
20:02:34
12.05.2011
12.05.2011
spartra
panové teď je otázka zda li je vaše teorie správná
může to bejt jen nějaká pikačovina
jakej má mít km průběh tato náprava?
-> Kaprof: osobní zkušenost?
může to bejt jen nějaká pikačovina
jakej má mít km průběh tato náprava?
-> Kaprof: osobní zkušenost?
19:36:31
12.05.2011
12.05.2011
Kaprof-Pisařík
19:33:25
12.05.2011
12.05.2011
afro100
-> spartra: tak pokial to je takto prazdne, tak by som to videl ze zadna naprava je K.O. ... vymenit za inu - usetris cas a nervy ...
19:32:54
12.05.2011
12.05.2011
spartra
-> havlik: no a to asi nebude z vrakáče v cajku jedině po g.o snad
19:26:27
12.05.2011
12.05.2011
havlik
-> spartra: nejednodussi oprava a mozna i nejlevnejší je koupit celou jinou nápravu která bude v cajku
19:25:58
12.05.2011
12.05.2011
alpin
-> spartra: pravda , ľahko sa to vraví treba to kladivo čo sa s ním vyklepáva von
19:24:30
12.05.2011
12.05.2011
spartra
-> alpin: no ono nebude jednoduchý, dostat torzky ven
ani nevím jak na to
-> afro100: myslíš nejspíš uložení torzek v nápravě v tisicihranu?
to klečí ani to není naložený, nedej panbožko aby jsme v tom jeli 4 a náklad
to auto je celý skřížený, zadní kola jsou každý jinak, tím padem je i předek rozjebaný
ani nevím jak na to
-> afro100: myslíš nejspíš uložení torzek v nápravě v tisicihranu?
to klečí ani to není naložený, nedej panbožko aby jsme v tom jeli 4 a náklad
to auto je celý skřížený, zadní kola jsou každý jinak, tím padem je i předek rozjebaný
19:16:46
12.05.2011
12.05.2011
afro100
-> spartra: sorry, posledny uz som necital ... na pohlad by malo byt poznat pretocene ulozenie ... nic ine v tom nebude, tam bude kdesi chybka ...
BTW. moja 19 bola tiez trosicku sikmo ... pokial to inak funguje ako ma, neriesil by som ...
BTW. moja 19 bola tiez trosicku sikmo ... pokial to inak funguje ako ma, neriesil by som ...
19:14:52
12.05.2011
12.05.2011
alpin
-> spartra: to len vytĺsť torzky , kuknúť čo sú ok alebo či je ok ten tisíc hran kam sa zaúvajú , potiahnúť kolo nižšie a natĺcť späť
19:13:58
12.05.2011
12.05.2011
spartra
-> afro100: plho, píšu torzky na poklep dobrý jsou vcelku
-> alpin: tak si nevybereš
-> havlik: teda nepoznaj berlingo
nastalo to znenádání asi jako fialový kouzlo
-> alpin: tak si nevybereš
-> havlik: teda nepoznaj berlingo
nastalo to znenádání asi jako fialový kouzlo
19:09:17
12.05.2011
12.05.2011
afro100
-> alpin: ved o tom vravim ... ma to aj r19, megane, scenic, 306 a podobne kramy ...
19:08:16
12.05.2011
12.05.2011
havlik
-> alpin: to vypadá jako náprava v ZX