Ano také jsem při nákupu zažil podobné jednání - úplně jsem tu jejich obchodní politiku
nepochopil. Zřejmě se snaží prodat toho co nejmíň, aby jim déle vydržely zásoby.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Speedpro.cz
20:23:51
30.03.2020
30.03.2020
Robert 106
20:02:13
30.03.2020
30.03.2020
isti
-> Nwkt: -> Milan 136: Len počkajte,T2 vám to vysvetlí
19:44:24
30.03.2020
30.03.2020
Milan 136
19:44:05
30.03.2020
30.03.2020
Nwkt
Koukám vše při starém a jedou nový bomby
www.facebook.com/groups/. ../2833994596637359?sale_p ost_...
www.facebook.com/groups/. ../2833994596637359?sale_p ost_...
21:37:30
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: zrus si zase nahlad karty na protest , ze som ti proti srsti
21:28:04
08.05.2018
08.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 08.05.18 20:44:18: Nějak si nevzpomínám, že bych tady nerozdýchal Galfer na deskách, pouze jsem chtěl to co mám odzkoušeno. Ohledně koupě kol tu bylo celé téma jak to bylo a ne nemyslím si, že je tady tolik lidí co mají se mnou problém a pokud ano, je to spíš jejich problém ne můj...
-> Jirik_Tuňák1983 08.05.18 21:16:12: Dělám si čárku k těm co asi neumí číst a nebo neumí pochopit podstatu věci co píšu.
-> Jirik_Tuňák1983 08.05.18 21:16:12: Dělám si čárku k těm co asi neumí číst a nebo neumí pochopit podstatu věci co píšu.
21:16:12
08.05.2018
08.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.18 20:12:06: Já myslel, že obchod živí tvého zaměstnavatele a ten živí tebe. Nebo jsi už firmu převzal? Takhle mi to dle tónu a formulace vět připadá.
20:44:18
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Len som dal ostatnym vediet ako to s tym autom naozaj bolo : D narozdiel od teba co si tu ukazal s kupou disku od Tomasa , alebo ked si nevedel rozdychat ze si kupil platnicky kde nebol napis Galfer a urcite by som tu dohladal mnoho inych temat kde si sa predviedol . Vzdy ked uz nevies kam vytiahnes nieco stare . A to sa netyka iba mojej osoby. Ja tu nemam s nikym problem okrem teba . Ale ty a tvoje obrego ma problem s nespocetnym mnozstvom uzivatelov. Tvoje postovanie prispevkov co si napisal a nenapisal , prekrucanie a neustale upozornovanie niekoho, rypanie a v neposlednom rade pises len nieco co sa ti hodi do kramu
20:24:02
08.05.2018
08.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: pšššt
20:21:57
08.05.2018
08.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 08.05.18 20:19:57: Vzhledem k tomu cos tady předvedl po koupi Rapida bych ten konflikt hledal spíše na Tvé straně než na straně Kamila...
20:19:57
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: obaja vieme ako funguje obchod . Obaja sa tym zivime , ale ja cely cas narazam na Kamila , jeho praktiky a jeho obchod.
20:12:06
08.05.2018
08.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 08.05.18 10:30:12: Ano dobře vím jak funguje obchod jinak bych se tím neživil. To, že ty to vidíš jen z jedné strany je čistě tvůj problém
19:30:50
08.05.2018
08.05.2018
Čokin
-> Antony: Jestli ty tam nejsi nějak zaháčkovaný Třeba je to podle jména nebo dle ksichtu
10:59:05
08.05.2018
08.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> MISCHO: já od nich beru cca 8 let. Každá objednavka potvrzená, a dodana kompletní do 3 dnů. Jednou jedinkrat mi přišla záměna, wilwoody s nádobkou místo bez. Tak telefonat, domluvili jsme se na zpetným odběru a za 2 dny přišly spravný. Vlastně teď mi nepřišlo potvrzení na beskydky. Balík ale dorazil. Ja prostě s nima negativní zkušenost nemám, ale třeba to přijde a budu taky nas.anej jako vy
10:51:30
08.05.2018
08.05.2018
Čokin
-> Antony: Njn já si 3 týdny dopředu před závody objednal novou kombinézu OMP pro mechoše a trochu doufal, že 3 týdny je dost dlouhá doba na dodání, bohužel není. Budíž..........ale kurwa kdyby aspon napsal někdo info, že to není skladem a bude to asi tehdy a tehdy. Dopadne to jako vždy klasikou.......volá PPLko, že mě veze balík a že za deset minut je u mě Toto mám třeba na klobáse, ale když jsem čekal na náhradní Facetku která příšla den před odjezdem do Chorvatska to už jsem byl z toho i krapánek nervozní
Tak teď jen doufám, že to stihnou aspoň do Rally Tatry
Tak teď jen doufám, že to stihnou aspoň do Rally Tatry
10:30:12
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Pozdrav Kamila a ako si raz ty napisal mne . Zober ho zarucicku a bezte do prdele. Zastavas sa ho tu a sam dobre vies ako to je .
10:27:52
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Antony: mal som niekolko krat problem s nimi. Od nespravnych podloziek , cez ciastocne dodanu objednavku, poskodeny tovar , nepasujucu nabu a ine . Zacal som objednavat inde a problemy niesu . Danovy doklad od nich ? Necitatelny paragon. Nemoznost platby na ucet , preco asi ?? Ale nema vyznam to tu dalej rozoberat .
10:07:21
08.05.2018
08.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> MISCHO 08.05.18 08:59:20: ano, já to se sparcem chápu, ale tady všichni řeší pohled pouze svů, tj. pohled zákazníka. A v tom případě je mi vztah výrobce - prodejce, šumák.
Já to tady (mimo to sparco) naopak prezentuju jako pohled prodejce. Že to není tak jednoduchy, jak si všichni myslíte.
-> Vojťas 08.05.18 09:35:59: ano, máš pravdu, že informuji, ale jak psal MVM, kdyby to měli na netu nedostupny, neobjednal by. Takže díky inventuraku objednal a pak už bylo na vše pozdě.
Já to tady (mimo to sparco) naopak prezentuju jako pohled prodejce. Že to není tak jednoduchy, jak si všichni myslíte.
-> Vojťas 08.05.18 09:35:59: ano, máš pravdu, že informuji, ale jak psal MVM, kdyby to měli na netu nedostupny, neobjednal by. Takže díky inventuraku objednal a pak už bylo na vše pozdě.
09:57:09
08.05.2018
08.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.05.18 22:52:42: Jinam můžeš jít vždycky, naštěstí máme ještě pořád demokracii a ještě ne všechno vlastní Babiš... Nicméně moje vysvětlení nebylo o tom jak tady blbě píšeš, že bys mě v autorizaku něco odmítnul prodat. Tak to nebylo míněno... Psal jsem dva jasné příklady kdy se jakožto prodejce musíš umět rozhodnout, ale to asi bohužel pochopí jen někdo z oboru...
-> MISCHO 08.05.18 06:39:00: To ani Denon či Yamahu. Je to úplně stejné zastoupení a ktere není v každém okresním městě a moc dobře vím co je to dělat zastoupení značky. Zrovna Sparco které se nestydí ofiko zastoupení obejít a dodat nepřímo mě jako berna mince nepřijde.
-> MISCHO 08.05.18 06:39:00: To ani Denon či Yamahu. Je to úplně stejné zastoupení a ktere není v každém okresním městě a moc dobře vím co je to dělat zastoupení značky. Zrovna Sparco které se nestydí ofiko zastoupení obejít a dodat nepřímo mě jako berna mince nepřijde.
09:49:47
08.05.2018
08.05.2018
Venca.
Prostě pokud chce někdo full servis - musí jít jinam a trochu připlatit. Naštěstí ty možnosti jsou.
Pokud chci lowcost tak jdu na speedpro se všemi důsledky, jsou toho plné recenze.
Chápu, že je někdo naštvanej, pokud nakoupí v obchodě se super recenzemi a pak se děje něco špatného, ale pokud nakupuju tam, kde nejsou dobré reference, co čekáte?
Na druhou stranu, to že někdo podlézá doporučenou cenu mě jako zákazníkovi vůbec nevadí...
Ale dostat teda půl podvozku nebo budík bez čidla, to bych byl asi dost nasranej
Pokud chci lowcost tak jdu na speedpro se všemi důsledky, jsou toho plné recenze.
Chápu, že je někdo naštvanej, pokud nakoupí v obchodě se super recenzemi a pak se děje něco špatného, ale pokud nakupuju tam, kde nejsou dobré reference, co čekáte?
Na druhou stranu, to že někdo podlézá doporučenou cenu mě jako zákazníkovi vůbec nevadí...
Ale dostat teda půl podvozku nebo budík bez čidla, to bych byl asi dost nasranej
09:35:59
08.05.2018
08.05.2018
Vojťas
-> Antony: Ale vetsina eshopu te asi informuje o tom ze neni vse skladem a zda mas o veci zajem, kdyz maj jen predni tlumice a ty chces i zadni.
apropo u nas jeden velkoobchod eshop zrusil protoze se jim nevyplatil, ale kdyz prijdes nebo zavolas ochotne s tebou vyresi kazdou blbustku. A taky je tam na co koukat
apropo u nas jeden velkoobchod eshop zrusil protoze se jim nevyplatil, ale kdyz prijdes nebo zavolas ochotne s tebou vyresi kazdou blbustku. A taky je tam na co koukat
08:59:20
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Antony: to som napisal iba tunerovi vysvetlenie preco nema zastupenie sparca. Nie ze by mal byt za to zakaznik nasraty. Ty ked budes mat vyrobu a stanovis predajne ceny pre vsetkych odberatelov asi sa ti nebude pacit ked jeden z nich bude predavat pod stanovenu cenu .To aj autorizak trebars Skodovky bude predavat Octaviu za 28tis a druhy len aby predal klesne s cenou na 22tis ?? Je rozdiel predavat velkoodberatelovi a konecnemu zakaznikovi. Samozrejme je na uvazeni predajcu komu da alebo neda zlavu. Ale nie predavat tovar kazdemu za cenu ktora sa blizi k nakupnej cene tovaru.
08:27:17
08.05.2018
08.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> MVM: Ano, to nasere, ale inventurní rozdily prostě jsou. A když je inventurní rozdil, ani web to nepozná. Zjisti se to až při odesilání. A jak pišeš, to už u tebe bylo pozdě.
08:12:24
08.05.2018
08.05.2018
MVM
-> Antony: Ja jsem na ně nasranej za to,že mi z objednávky s cenou přes deset tisíc tenkrát přišla půlka věcí. To bych i pochopil že vše skladem není,bohužel o tom neinformuje eshop aktuálně - jinak bych to do košiku nedával logicky. Ale vytočilo mě že právě "napůl" přišly právě párový součásty (tlumiče na podvozek) a ještě něco .. Takže máš sice balík doma ale stejně je ti k ničemu. To je jakoby jsi dostal v restauraci jidlo a nedali ti k tomu příbor - taky bys byl vytočenej a okamžitě by si každej z nás volal číšníka a poprosil ho o nápravu..
Takž eshopy nabízejicí "máme všechno" a potom zákazníkům pošlou jen podle svého uvážení jen to,co našli v regálu nebo podle toho kolik u nás utratil ,už ignoruju. Nejsou jediní
Takž eshopy nabízejicí "máme všechno" a potom zákazníkům pošlou jen podle svého uvážení jen to,co našli v regálu nebo podle toho kolik u nás utratil ,už ignoruju. Nejsou jediní
07:57:45
08.05.2018
08.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> MISCHO: takže jestli to chápu spravně z pohledu zákazníka, mám být nasr.ný na speedpro, protože se chová(lo) jako řeznickej pes, pač prodávaly sparco levněji, než byla doporučená cena výrobcem a ubližovaly tím svoji konkurenci a já jsem tím ušetřil?
To mě připomíná citát: "nechci slevu zadarmo"
To mě připomíná citát: "nechci slevu zadarmo"
06:39:00
08.05.2018
08.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Tak to ta musim Honzik vyviest z omylu. Sa mi paci ako si vzdy napises odpoved k svojej spokojnosti Zmluvu s nim zrusili preto lebo predaval tovar za nizsiu cenu ako bola doporucena maloobchodna cena cim kazil cenotvorbu ostatnym predajcom. Preto mu nezostalo nic ine len zacat predavat OMP ktore ma benevolentnejsie podmienky nehovoriac o tom ze aj omnoho lacnejsi tovar.
EDIT: apropo naco sem pleties firmu ktora predava hifi elektro ? Tych je u vas v CZ ako maku. Bavime sa o firme ktora moze cerpat s toho ,ze predava tovar , ktory nenajdes v kazdom okresnom meste.
EDIT: apropo naco sem pleties firmu ktora predava hifi elektro ? Tych je u vas v CZ ako maku. Bavime sa o firme ktora moze cerpat s toho ,ze predava tovar , ktory nenajdes v kazdom okresnom meste.
00:42:35
08.05.2018
08.05.2018
palinator
-> Tuner#2:
Musim souhlasit s Milanem, protože mně taky mohli na dotaz na základovku v autorizáku tak akorát nasrat, protože mohli tušit, že skoro litr za sprej jako koncovej zákazník fakt nedám, když vedle řešej garančku na Fabii pro ČEZ.
Je to něco jako ve Švejkovi. Zaplať si pivo, a žvaň si co chceš.
Musim souhlasit s Milanem, protože mně taky mohli na dotaz na základovku v autorizáku tak akorát nasrat, protože mohli tušit, že skoro litr za sprej jako koncovej zákazník fakt nedám, když vedle řešej garančku na Fabii pro ČEZ.
Je to něco jako ve Švejkovi. Zaplať si pivo, a žvaň si co chceš.
22:52:42
07.05.2018
07.05.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.05.18 21:09:06: no tak kdyz chces slovickarit, tak ok. Takze by ti od kolegy prisla na tvuj dotaz odpoved o dvou slovech nemame skladem. A nic vic. Zadny stoji to a to, je/neni mozne objednat atd. A na ostatni maily neregoval a telefon nebral.
Ne, tohle proste neni dobre a kopaji si hrob sami sobe. Na dodani veci to nic nezmeni, ale kdyz prijde normalni kulturni odpoved, ktera zacne treba jako dobry den, olmlouvame se....
S pozdravem....
Tak to hned vypada jinak a udela jiny dojem. Na me urcite.
Jak rika tomaso. Jednou mi nechces prodat jednu vec, ok. Az budu stavet auto a tech polozek bude 200, pujdu jinam.
Ne, tohle proste neni dobre a kopaji si hrob sami sobe. Na dodani veci to nic nezmeni, ale kdyz prijde normalni kulturni odpoved, ktera zacne treba jako dobry den, olmlouvame se....
S pozdravem....
Tak to hned vypada jinak a udela jiny dojem. Na me urcite.
Jak rika tomaso. Jednou mi nechces prodat jednu vec, ok. Az budu stavet auto a tech polozek bude 200, pujdu jinam.
22:26:16
07.05.2018
07.05.2018
Nwkt
Tak příště stačí napsat "nasrat jako" a je to vyřešený ne
www.novinky.cz/domaci/471 231-babis-mel-vulgarne-odb yt-divku-zadajici-podpis-n a-kmentovu-knihu-rekl-jsem -sorry-jako-tvrdi-premier. html
www.novinky.cz/domaci/471 231-babis-mel-vulgarne-odb yt-divku-zadajici-podpis-n a-kmentovu-knihu-rekl-jsem -sorry-jako-tvrdi-premier. html
22:24:55
07.05.2018
07.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.05.18 22:10:02: Ale já vím, že Sparco s ním vypovědělo smlouvu po tom co se více začal angažovat v OMP. Ostatně ještě jsem nezažil dovozce, který by dělal dvě velké konkurenční firmy. To je jako by Eurostar zastupoval Denon a ještě k tomu měl Yamahu
22:12:11
07.05.2018
07.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 07.05.18 21:54:41: ano, to je ideální situace a přístup
Nadruhou stranu, já potřeboval ve speedpru objednat mosazný T na benzín. Jenže jsem ztratil heslo k nim do shopu. Tak jsem si nechal poslat nový a hle, nic neprošlo. 3x. Tak telefonat k nim. Jedno číslo mi to nebralo, druhý číslo na 3 zazvonění. Vysvětlil jsem paní svůj problém. Omlouvala se, že je tam sama, že se pokusi s tím něco udělat. (reset účtu) a že objednavky přes telefon nemůžou brát. No a za hodinu mail že si můžu vytvořit novej účet na starej mail. Takže já jsem taky spokojený, kor když byla ta akce beskydky.
Nadruhou stranu, já potřeboval ve speedpru objednat mosazný T na benzín. Jenže jsem ztratil heslo k nim do shopu. Tak jsem si nechal poslat nový a hle, nic neprošlo. 3x. Tak telefonat k nim. Jedno číslo mi to nebralo, druhý číslo na 3 zazvonění. Vysvětlil jsem paní svůj problém. Omlouvala se, že je tam sama, že se pokusi s tím něco udělat. (reset účtu) a že objednavky přes telefon nemůžou brát. No a za hodinu mail že si můžu vytvořit novej účet na starej mail. Takže já jsem taky spokojený, kor když byla ta akce beskydky.
22:10:02
07.05.2018
07.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Ty si fakt na smiech Honzik. Ho tu vychvalujes ako pana obchodnika ze nema Sparco lebo ma OMP Sparco s nim vypovedalo zmluvu , preto nema ich zastupenie ale to ti Kamil asi nepovedal ze ?
22:02:35
07.05.2018
07.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.05.18 21:59:24: Vzhledem k tomu, že má oficiální zastoupení na OMP, tak se ani nedivím, že nemá Sparco. Smutné je, že ofiko zastoupení v ČR má naprosto hrozné ceny v porovnání se světem a Kamil Sparco dokáže mnohem, ale mnohem lépe
21:59:24
07.05.2018
07.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Objednat a dodat ti ich mohol ale neberie to priamo zo Sparca ako kedysi. Prekupuje z inej firmy lebo jemu Sparco nepreda ani ponozky. Coz som napisal aj v predchadzajucom poste pan dokonaly , staci lepsie citat.
21:59:04
07.05.2018
07.05.2018
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Ne. Byl jsem ve firmě, kde prodávaj plasty... Ale ta holka tam, je fakt hezká. ;-) Bohužel fotit se tam skrytě moc nedá, takže foto neposkytnu. :-/
21:57:10
07.05.2018
07.05.2018
Tomaso435
-> StepaNoFUN: (navíc je se tam fakt na co koukat :-D) ... tos byl v sex shopu?
21:54:41
07.05.2018
07.05.2018
StepaNoFUN
-> Antony: Dneska jsem byl ve firmě, která provozuje E-shop taky. A ne zrovna s malým obratem. Je teda pravda, že se jedná o relativně specializovaný zboží a netouží po něm každej "jouda".
Nicméně kolem 10tý hodiny telefonát, zdali tam dneska jsou (před svátkem je před cestou 50km lepší zavolat), zdali mají požadovanej artikl skladem a co to přibližne stojí. Telefon mi zali po 3tím zazvonění, paní mi sdělila cenu (ač jsem chtěl orientační) na korunu přesně a dotaz zněl, zdali mi to mají připravit, nebo jestli budu chtít ještě něco dalšího. Prohlásil jsem, že těch pár minut v kanceláři mě nevytrhne (navíc je se tam fakt na co koukat :-D) a že se zastavím a objednám osobně... Dorazil jsem těsně po poledni a musel jsem 5 minut počkat, než se paní vrátí z oběda. Za což se mi velice omlouvala, že jsem musel čekat...
Takhle nějak si představuju komunikaci. Jak po telefonu, tak osobně. Je fakt, že objednávku přes net jse,m ještě nezkoušel, protože to většinou potřenuju hned. Takže zavolám - máte? Jedu si pro to...
Nicméně kolem 10tý hodiny telefonát, zdali tam dneska jsou (před svátkem je před cestou 50km lepší zavolat), zdali mají požadovanej artikl skladem a co to přibližne stojí. Telefon mi zali po 3tím zazvonění, paní mi sdělila cenu (ač jsem chtěl orientační) na korunu přesně a dotaz zněl, zdali mi to mají připravit, nebo jestli budu chtít ještě něco dalšího. Prohlásil jsem, že těch pár minut v kanceláři mě nevytrhne (navíc je se tam fakt na co koukat :-D) a že se zastavím a objednám osobně... Dorazil jsem těsně po poledni a musel jsem 5 minut počkat, než se paní vrátí z oběda. Za což se mi velice omlouvala, že jsem musel čekat...
Takhle nějak si představuju komunikaci. Jak po telefonu, tak osobně. Je fakt, že objednávku přes net jse,m ještě nezkoušel, protože to většinou potřenuju hned. Takže zavolám - máte? Jedu si pro to...
21:40:20
07.05.2018
07.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.05.18 21:18:43: Nevím co je Spraco, ale pokud jde o Sparco, tak EVA mám od něj, udělal mě nejlepší cenu v ČR a nebyl problém s objednáním i s dodáním...
-> Tomaso435 07.05.18 21:20:36: Chápeš to naprosto debilně... My jsme velkoobchod a tak nás opravdu lidi z ulice "nezajímají" a pokud někdo chce dvě palubky a bude Tě půl hodiny na telefonu přesvědčovat jak mu to jinde prodají, tak je lepší a levnější pro firmu ho rovnou na začátku hovoru poslat jinam - třeba k těm co jim to ve velkým dodáváme. Jinak ano mohli by jsme i ty malý třeba řešit "lépe", více se jim věnovat, ale v tom případě by tam musel být další člověk a znova opakuju, ten se těmadle malejma nezaplatí!!!
Stejně tak jsme mohli v tom Hi-Fi studiu být dva, aby v případě někoho v poslechovce tam mohl být další co třeba za tu hodinu prodá dvě tužkový baterky. Otázka je zda by mu plat 1,50 Kč/hodinu stačil (plat poplatný výdělku na baterce a to nepočítám náklady na hodinový provoz firmy, daňové odvody atd., atd., atd.? Tobě by to stačilo? To děláš za tak malý plat?
-> Tomaso435 07.05.18 21:20:36: Chápeš to naprosto debilně... My jsme velkoobchod a tak nás opravdu lidi z ulice "nezajímají" a pokud někdo chce dvě palubky a bude Tě půl hodiny na telefonu přesvědčovat jak mu to jinde prodají, tak je lepší a levnější pro firmu ho rovnou na začátku hovoru poslat jinam - třeba k těm co jim to ve velkým dodáváme. Jinak ano mohli by jsme i ty malý třeba řešit "lépe", více se jim věnovat, ale v tom případě by tam musel být další člověk a znova opakuju, ten se těmadle malejma nezaplatí!!!
Stejně tak jsme mohli v tom Hi-Fi studiu být dva, aby v případě někoho v poslechovce tam mohl být další co třeba za tu hodinu prodá dvě tužkový baterky. Otázka je zda by mu plat 1,50 Kč/hodinu stačil (plat poplatný výdělku na baterce a to nepočítám náklady na hodinový provoz firmy, daňové odvody atd., atd., atd.? Tobě by to stačilo? To děláš za tak malý plat?
21:26:52
07.05.2018
07.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> MISCHO: to je přesně ono. Nevíš co všechno za tím stojí. Abys mohl udělát objednavku přes Telefon, musí mít na to firma člověka, kterej na to má čas. Ale hlavně to musí mít právně ošetřený. Uchování tvych dat, musí mít nahranej a uchovanej tvůj telefonat atd. Proto U speedpro můžeš objednat pouze přes eshop. Kde jsou jasně daný obchodní podmínky a zákazník je musí potvrdit, jinak si neobjedná. Telefonické objednavky neberou. Atd,atd.
21:20:36
07.05.2018
07.05.2018
Tomaso435
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.05.18 21:09:06: no a to je přesně to, proč mě připadá uplně nevídaný jak všichni na všechny serou a oni prostě jen řeší lepší kšefty. Protože ted mi neprodáš balík palubek pač zrovna prodáváš někomu balíky tři, tak mě už neprodáš pak ani matroš na celej barák protože po této zkušenosti se na tebe jakožto super prodejce co mě měl tenkrát v píči prostě vyseru.
Z takovýchto krámů prostě odcházím a přenechávám je těm bohatším který ti tam nechaj majlant. jo a už se tam nikdy nevrátím :D
To je jako kdyby mě v pneuservisu vyhodil jen proto že chci přezout jen 13ky plecháče , nechci jeho o 75% dražší pneu ale mám své, použité pneu si odnesu a nebudu jemu platit za to že je hodí za barák na kupu, a nechci ani nový ventilky. - Pač tady bude přezouvat někomu s mercedesem 19ky alu, nazuje mu na to pneu co mu sehnal a dá mu na ně nový ventilky a na místo 450kč který by měl na mě, na tomhle týpkovi vyřejžuje minimálně čtyři litry za marži na gumách, za přirážku na velikosti přžezouvaných disků 500 a teprve ted je ta práce zutí obutí vyvážení to sou další dva litry a hlavně montáž na auto , kde si jen za použití heveru naučtuje 150. No a Takovýhle firmy asi já fakt nepotřebuju.
Z takovýchto krámů prostě odcházím a přenechávám je těm bohatším který ti tam nechaj majlant. jo a už se tam nikdy nevrátím :D
To je jako kdyby mě v pneuservisu vyhodil jen proto že chci přezout jen 13ky plecháče , nechci jeho o 75% dražší pneu ale mám své, použité pneu si odnesu a nebudu jemu platit za to že je hodí za barák na kupu, a nechci ani nový ventilky. - Pač tady bude přezouvat někomu s mercedesem 19ky alu, nazuje mu na to pneu co mu sehnal a dá mu na ně nový ventilky a na místo 450kč který by měl na mě, na tomhle týpkovi vyřejžuje minimálně čtyři litry za marži na gumách, za přirážku na velikosti přžezouvaných disků 500 a teprve ted je ta práce zutí obutí vyvážení to sou další dva litry a hlavně montáž na auto , kde si jen za použití heveru naučtuje 150. No a Takovýhle firmy asi já fakt nepotřebuju.
21:18:43
07.05.2018
07.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Velky rozdiel je v tom ze oni podnikaju v niecom coho az tak moc na CZ trhu nieje .. ale ja ako maly servis bojujem o kazdeho zakaznika. Pracoval som styri roky v bratislavskom Carpointe , terajsi racing-shop.sk Sadol som do auta a isiel odniest zakaznikovi 40 km chranic rebier na motokary ako darcek pre nejakeho kamosa len preto ze pravidelne objednaval aj ked v mensich sumach. Chodil som po zavodoch ako sprievodny technik pr i prenajme aut , ci si ho niekto objednal na dve hodiny alebo cely den . Kto chce hlada sposob , kto nechce hlada dovod. Ked je zaujem treba viac pracovnych sil. Ale Kamil je lakomy a chovanie ma ako masarsky pes . Sa ho spytaj preco mu prestalo predavat Spraco .Keby nebol hlupak mohol ho doteraz predavat ako vyhradny predajca.
21:11:08
07.05.2018
07.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.05.18 21:07:10: Ano Kamil je můj kamarád a nevidím na tom nic špatného a za ty leta kolem škodovek a motorsportu se znám s hodně lidma osobně... Ke zbytku viz. předchozí post, ale nečekám, že to pochopíš...
21:09:06
07.05.2018
07.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 07.05.18 19:10:11: Ano mohla by tam být jiná větička, která by citlivé duše možná méně pobuřovala, otázka je jak moc velký zásah do e-shopu to je a zda to umějí/chtějí řešit. Ostatně viz. Antony, dělají to v pár lidech a když vždycky vidím kolik balíků tam mají na svoz, tak se opravdu nedivím že neberou telefon...
Ohledně praxe a toho jak to funguje. Uvedu dva příklady ze svého působení... V dřívější práci v Hi-Fi studiu jsem raději zamknul krám a hodinu se v přilehlé poslechovce věnoval jednomu zákazníkovi, který pak pořídil sestavu včetně montáže než abych ho odbyl slovy přijďte jindy, já tu budu raději hodinu čekat zda nepřijdou 2 - 3 lidi pro baterky či nějaké CD... Vždy je to o kompromisu a dobrý obchodník to musí umět odhadnout co upřednostnit.
Stejně tak teď, řeším xy objednávek denně, většina e-mailem aby jsme to měli písemně podloženo. Opět se raději budu věnovat zakázce na celou dřevostavbu, než řešit člověka na telefonu co chce palubky a diví se, že máme jen 4 a 5m a ještě prodávané jedině po balíku. Na to není prostě čas... Stejně tak máme dvě holky na prodejně a pokud tam mají tři zákazníky, tak je logické, že telefony z venku na firmu prostě nepříjímají.
Tohle bohužel opravdu pochopí jedině obchodník a další lidi to neřeší, neb se dostanete do začarovaného kruhu, kdy tyhle lidi z ulice co přijeli pro jednu palubku ty další lidi nezaplatí/neuživí...
-> Milan 136 07.05.18 20:38:45: Moment, oni ho mailem neposlali do hajzlu a ohledně braní telefonu viz. výše. Jsou firmy kde se nedá prakticky vůbec dovolat (ideální přijet osobně) a přesto fungujou a mnohdy podstatně lépe než ty co mají sice call centrum, ale vše je naprosto neosobní a nefunguje to z pohledu mě jakožto zákazníka vůbec...
Ohledně praxe a toho jak to funguje. Uvedu dva příklady ze svého působení... V dřívější práci v Hi-Fi studiu jsem raději zamknul krám a hodinu se v přilehlé poslechovce věnoval jednomu zákazníkovi, který pak pořídil sestavu včetně montáže než abych ho odbyl slovy přijďte jindy, já tu budu raději hodinu čekat zda nepřijdou 2 - 3 lidi pro baterky či nějaké CD... Vždy je to o kompromisu a dobrý obchodník to musí umět odhadnout co upřednostnit.
Stejně tak teď, řeším xy objednávek denně, většina e-mailem aby jsme to měli písemně podloženo. Opět se raději budu věnovat zakázce na celou dřevostavbu, než řešit člověka na telefonu co chce palubky a diví se, že máme jen 4 a 5m a ještě prodávané jedině po balíku. Na to není prostě čas... Stejně tak máme dvě holky na prodejně a pokud tam mají tři zákazníky, tak je logické, že telefony z venku na firmu prostě nepříjímají.
Tohle bohužel opravdu pochopí jedině obchodník a další lidi to neřeší, neb se dostanete do začarovaného kruhu, kdy tyhle lidi z ulice co přijeli pro jednu palubku ty další lidi nezaplatí/neuživí...
-> Milan 136 07.05.18 20:38:45: Moment, oni ho mailem neposlali do hajzlu a ohledně braní telefonu viz. výše. Jsou firmy kde se nedá prakticky vůbec dovolat (ideální přijet osobně) a přesto fungujou a mnohdy podstatně lépe než ty co mají sice call centrum, ale vše je naprosto neosobní a nefunguje to z pohledu mě jakožto zákazníka vůbec...
21:07:10
07.05.2018
07.05.2018
MISCHO
-> Tuner#2: Kuurna , ty si snad s kazdym kamarat Nemam sice eshop ale neviem si predstavit ze nezdviham v praci telefon ked volaju zakaznici a chcu sa objednat, prebrat nejaky technicky problem. Keby som sa ku kazdemu spraval tak ako v speedpre tak o mesiac mozem zavriet kram. A je jedno ci sa chce objednat na prezutie v hodnote 20e alebo opravu za 800e. Kto si nevie vazit 20e nebude si vazit ani 800e !!!!
20:59:06
07.05.2018
07.05.2018
Mejot
-> Tomaso435: už jsme dohodnutí
20:38:45
07.05.2018
07.05.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.05.18 16:51:02: ty asi žiješ v jiném světě. Takže si to teď přeber na sebe, že voláš k nám do Porsche a chceš nějakou píčovinu na fábku. Takže ok, věnujeme se firmě Hochtief, protože dělá obrat, Růžičkovi telefon brát nebudeme a mailem ho pošleme do hajzlu, protože tu věc za 3 kila skladem nemáme a nehodláme se tím vůbec zabývat...
Takhle je to tedy v pořádku podle tebe?
Tímhle způsobem bychom to daleko nedopracovali. Pár stížností a máme po autorizaci
Takhle je to tedy v pořádku podle tebe?
Tímhle způsobem bychom to daleko nedopracovali. Pár stížností a máme po autorizaci
20:25:50
07.05.2018
07.05.2018
Shatter
-> Zeke-ten šestý 07.05.18 18:23:28: Hmm. Aha, ale čo, úplná normálka, bežná komunikácia, no, možnože mali v speedpro trošku horší deň, neboli ich pozrieť žiadni kamoši tak trošku boli smutní a dopadlo to takto, no ale tak sú to len ľudia a snažia sa poctivo zarobiť tak im to odpusťme chlapi!
19:57:26
07.05.2018
07.05.2018
Antony - zrušená registrace
Pánové, zase se tu řeší to samé jako vždy.
Všechno toto pochází od nastavení systemu, který speedpro používá. Manželka pracuje 6 let na zakaznickým centru megakorporátu, kde pro takoveto zákazníky, kteří chtějí 1A eshop a služby v komunikaci, je zapotřebí neskutečnej počet lidí. Ať už to jsou dotazy na objednavky, reklamace, faktury, marketing, obchod, administrator webu, IT, učetní, sklad. Atd. A všechno toto stojí neskutečný prachy. Pokud používaji starý system, který má onezené možnosti, a dělají to v pár lidech, je realita taková jaká je. A doopravdy, kdo nevidí do principu fungování eshopu, těžko tohle chápe.
Ano, je to blbý, ale náprava fakt není jednoduchá.
Jsou prakticky jen 2 možnosti.
1, vezmou 10 lidí z víše jmenovaných oborů, pořídí novej system eshopu, všechno bude super, ale kurevsky se zadluží, a jde o to, jestli to firma ufinancuje. Kor když odejdou jim zákaznici kvuli nutnýmu zdražení.
2, vše zůstane při starým a my se tu budem dohadovat pořád dokola.
Všechno toto pochází od nastavení systemu, který speedpro používá. Manželka pracuje 6 let na zakaznickým centru megakorporátu, kde pro takoveto zákazníky, kteří chtějí 1A eshop a služby v komunikaci, je zapotřebí neskutečnej počet lidí. Ať už to jsou dotazy na objednavky, reklamace, faktury, marketing, obchod, administrator webu, IT, učetní, sklad. Atd. A všechno toto stojí neskutečný prachy. Pokud používaji starý system, který má onezené možnosti, a dělají to v pár lidech, je realita taková jaká je. A doopravdy, kdo nevidí do principu fungování eshopu, těžko tohle chápe.
Ano, je to blbý, ale náprava fakt není jednoduchá.
Jsou prakticky jen 2 možnosti.
1, vezmou 10 lidí z víše jmenovaných oborů, pořídí novej system eshopu, všechno bude super, ale kurevsky se zadluží, a jde o to, jestli to firma ufinancuje. Kor když odejdou jim zákaznici kvuli nutnýmu zdražení.
2, vše zůstane při starým a my se tu budem dohadovat pořád dokola.