Speedpro.cz

prohledat
1355 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 19.01.2010 do 03.09.2023, založil/a Schejby
řadit dle data
00:45:05
10.12.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
obchody.heureka.cz/speedp ro-cz/diskuse



Pan Johanek je podvodnik a lhar. Navic mam silne podezreni, ze si po medializaci na internetu sam vytvoril hromadu kladnych recenzi, ktere se zde objevily jako by nahodou hned po clanku, kde byl ze svych podvodu usvedcen.



Tenhle článek je co? Ten od fotografa, viz. níže?
22:16:07
09.12.2016
rsvancara
-> Jarda: No když tě pošlou do... (resp. ti stopnou objednávku čehokoli dalšího, protože jsi nebyl činanej a ňuňuňu) nevydělaj vlastně nic. S potencionálem, že od tohodle člověka nevydělaj nic ani v budoucnu a ještě přijde ČOI (teda spíš zase) a dá jim pokutu :-D



Pozn. A le vidět, že negativní hodnocení na heuréce asi nese svoje ovoce v podobě klesajících objednávek z netu, když to někdo snaží ovlivnit k opačnému výsledku.
upraveno 1x, naposled 09.12.2016 22:18:49
15:42:37
09.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 09.12.16 13:08:57: pri takto smesnych pokutach? proc ne?
14:51:19
09.12.2016
gred
100% recenze zase přibejvaj,3 za poslední 3 hodiny47
upraveno 1x, naposled 09.12.2016 14:52:23
13:08:57
09.12.2016
Tomaso435
a že je to fut baví tyjo3
12:54:52
09.12.2016
11mAjA11
12:50:30
09.12.2016
Mexican
„ Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.“ 3
10:32:22
09.12.2016
Nwkt
1,1 z 5 OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY 3 3 3
10:25:34
09.12.2016
ondie
Tak to je smolík 12

Všechny ty kladné recenze zmizely,taková nespravedlnost.

Zlá konkurence už se na pošpinění seriozního prodejce neštítí opravdu ničeho 12
01:28:48
09.12.2016
Luky
-> Čokin: hele třeba to klapne 1 Tipnul bych si že po poslední aféře se snad trochu srovnají...

(to je vlastně vidět i z těch dnešních recenzí 3)
23:31:25
08.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Solidní čtení. Chtěl jsem něco na vypnutí z režimu "práce" a tohle je lepší než číst komentáře originalistů s leštěným mosazným chladičem na téma "my se na to jako originalisté díváme jinak".

40
22:58:26
08.12.2016
Čokin
-> Luky: Chystám se objednávat brzdové hadice a koncovky tak se těším jak budu jeden z mnoha spokojených v recenzích 4
22:55:58
08.12.2016
castrol
-> vhml: dva dni hore dole a le po nich je zase peklo 3
22:50:13
08.12.2016
Mr._Nosferatu
-> vhml: Třeba ty hodnocení udělal nějaký nespokojený zákazník, aby to vypadalo že jsou ty recenze zaplacený....
22:48:15
08.12.2016
Jirik_Tuňák1983
22:37:18
08.12.2016
Luky
-> vhml: 1

Teda já ty hodnocení beru s rezervou, ať jsou kladný nebo záporný, ale počet hodnocení za poslední den, odpovídající počtu hodnocení cca za měsíc, nějak neštymuje. Nezdá se mi to moc. Jestli ono to nebude zase nějaký podplacený...
22:36:36
08.12.2016
ondie
"Byla pro vás tato recenze užitečná?" NE!!! 3
22:34:00
08.12.2016
Čokin
-> vhml: woe3
22:30:58
08.12.2016
stepan
-> vhml: To jsou přece ty zaplacený hodnocení, jak o nich T2 psal, ne? Pěkný svinstvo, má pravdu. 1
upraveno 1x, naposled 08.12.2016 22:31:18
22:27:17
08.12.2016
m8rinek
-> vhml: 3
22:17:39
08.12.2016
vhml
Já nevím co se Vám všem nelíbí. Recenze za dnešek a včerejšek hovoří jasně 3 3 3



obchody.heureka.cz/speedp ro-cz/recenze
09:19:53
26.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Luky: Tak to jsme 2 4 Mě stačí, když manželka začne vyprávět. .
08:19:30
26.11.2016
Luky
-> Antony: ono je v podstatě jedno jak to je - pro všechny eshopy je to stejný a kdo to nezvládá, nechť eshop neprovozuje (třeba já bych na to nervy asi neměl)
23:55:41
25.11.2016
Jarda/felda
-> Antony - zrušená registrace 25.11.16 21:12:53: dvě poštovný pouze při reklamaci 4
21:12:53
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: není to náhodou tak, že shop, když vrátíš zboží, platí poštovný 2x? Za cestu k tobě ti to vrací v ceně a pak ti vrací ještě za cestu k nim.

Edit: tak prej jen jednou, když odstupeš od smlouvy.
upraveno 1x, naposled 25.11.2016 21:22:28
20:50:23
25.11.2016
StepaNoFUN
Už to tu čtu hooodne dlouho... Nakupoval jsem párkrát. Dodání po přesně neurčený době, bez avíza odeslání. Nastesti jsem nic nereklamoval, ani nevracel, tudíž asi jeste nejsem na blacklistu...

Každopádně vrátit nepoužitý zboží ve 14ti denní lhůtě je zákonem daný, tudíž netusim proč se ten eShop rozčiluje. Poštovný nevrací, poštu zpátky platí kupující... Zisk sice 0, ale ztráta maximálně vybalení balíku a příkaz na převod penez zpátky. Takže ztráta maximálně v řádu korun. S tím eShop musí počítat...

To je asi jako kdybych si přišel do prodejny vyzkoušet boty a paní, která mi je bude podávat že skladu mi začala nadavat, za kdyz jsem si řekl o tohle konkrétní číslo, tak už si je musím koupit... A že jiný mi nepřinese, dokud tyhle nezaplatim...
16:58:04
25.11.2016
rsvancara
-> Antony: .... a přitom by stačilo by použít květomluvu :-D



necyklopedie.wikia.com/wi ki/Květomluva
13:24:23
25.11.2016
11mAjA11
13:15:11
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> ondie: Původně jsem chtěl zeditovat příspěvek, ale hodím to do noveho.

Další věc, která mě vadí a která patří i sem do speedpra je, že spousta lidí nečte obchodní podmínky, nebo zboží špatně použije a pak se rozčiluje, že jim nevyšlo vstříc, nebo poslalo někam. Opět neřeším jakým způsobem.
upraveno 1x, naposled 25.11.2016 17:01:12
12:30:16
25.11.2016
ondie
-> Antony: Tak to máš jistě pravdu,ale v těchto souvislostech používat tohle vysvětlení je přece docela nešťastný. Tady bude dle všech těch popsanejch stránek tohodle tématu problém trochu jinde. Už je to v takovým masovým měřítku,že to každej normální člověk musí vidět a obloukem se vyhnout.
12:20:55
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> ondie: pokud tou obhajobou míníš moje příspěvky, tak já neobhajuju jejich aroganci. A to si spousta lidí plete. Já upozorňuju, že českej zákazník má ve spoustě případů přehnaný až neopodstatněný představy, že si každej shop musí před ním sednout na prdel. 4
12:11:08
25.11.2016
ondie
-> Antony: Určitě je spousta cest,jak se dostat v práci do skluzu a následně do stresu,není to nic příjemnýho a myslím si,že to zná asi každý. Ale arogance (takás jakás nemoc ducha) myslím neni plod stresu,ale spíš povýšenosti a otázka charakteru. I kdyby to bylo jakkoliv,takovýhle jednání si nesměj dovolit. Pokud si myslej,že jo,pak je asi dobře,že je někdo řeší stížnostma. Prostě mi většina obhajoby Speedpra zde,přijde vzhledem k jejich projevům úplně absurdní.
11:36:35
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> ondie: spravnej system dělá spoustu věcí za tebe. Posílá info o naskladnění, odeslaní, předpokl. termínu dodání, sloučení objednávek atd. Když toto nemají, všechno dělají ručně, nestíhají a když ti jeden člověk je schopný 3x denně napsat mail kdy mu to konečně příjde, pak Jseš pernamentně ve stresu a to není nejlepší nálada na řešení takovychhle problémů.

Ale můžou si za to samy.
11:24:04
25.11.2016
ondie
-> Antony: Mě by zajímalo co si má člověk představit pod pojmem "arogance vzniklá systémem" 36
11:11:57
25.11.2016
Mexican
Párkrát jsem tam kupoval akorát brzdy na filcku a v jejich ,,kamenném" obchodě bez problému. Ale jak tady někteří píší, že nikdo nepíše pozitivní zkušenosti, tak se na té heurece podívejte na recenze ostatních obchodníků. Krom bati, jsem si tam nikoho tak špatného nevšimnul a vesměs tam mají ostatní kladné recenze.
11:09:44
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Luky 25.11.16 10:16:32: 4

težko spekulovat, podle toho, když jsem s nima jednal, viděl bych jako hlavní příčinu totalně nevyhovující softwerový system vyřizování objednavek a pak aroganci vzniklou právě tím systemem. Ikdyž specifickost zboží asi bude mít taky svuj podíl. 4
11:02:48
25.11.2016
11mAjA11
A to je přesně to o čem se tu celou dobu bavím..

Opět děkuji !
10:54:23
25.11.2016
Jirik_Tuňák1983
10:53:43
25.11.2016
vhml
-> Luky 25.11.16 10:47:34: a kde že to bylo? Taky budem muset už nějaký první botky pořídit.
10:47:34
25.11.2016
Luky
-> Nwkt: ty krávo 3 Tohle přeci není pro Speedpro trvale udržitelný stav...





Ještě jak tady zaznělo, že se nepříjemné věci dají řešit v podstatě příjemně a mít prozákaznický přístup: koupili jsme roční dceři po netu botu, ale asi to byla nějaká špatná šarže, protože oproti druhým stejným, co máme v rodině, se vůbec ve vlhku nedaly nosit.



Komunikace manželky a provozovatelky eshopu:





Dobrý den,

moc mne to mrzí, ale boty Stonz, které jsem u vás zakoupila nejsou nepromokavé. Sestra má úplně stejné, dnes jsme je vyzkoušely ve stejném terénu a moje dcera měla úplně mokré nohy, kdežto neteř naprosto v pořádku.

Na vašich stránkách jsem nedohledala reklamační řád. Mohla bych proto o informace, jak v takovém případě postupovat, požádat přímo touto cestou? Upřímně, je před zimou a pokud bude reklamace trvat delší dobu (nevím jak dlouho, nenašla jsem reklamační řád) boty již pak skoro nebudu potřebovat a musím tedy rychle koupit jiné...je možnost vrácení peněz? Nebo výměny kus za kus? Boty mám tedy zaslat na adresu XXXXXXXXXXX? Je nutné vyplnit nějaký reklamační formulář?

Děkuji za informace, opravdu mne to mrzí. Z bot jsem byla nadšená, ale navíc když mám porovnání....boty nebyly chozeny ani na asfaltu a evidentně promočí "textilní" část.

S pozdravem,



------------------------- ---

Dobry den,

to me mrzi, ja Vam reklamaci uznam a pak ji vyridim s vyrobcem sama. Moc sanci si tedy nedavam :) Botky totiz nejsou nepromokave, pouze vodeodolne a samotna nepromokavost neni duvodem k reklamaci.



Pro me je ale nejdulezitejsi spokojenost zakaznika a jelikoz je mozne, ze jde o vadny par, zejmena kdyz mate to zminene srovnani, botky Vam vymenim.



Poslete je prosim spolecne s vyplnenym formularem v priloze na adresu XXXXXXXXXXXXX. Ja Vam pote nove poslu obratem. Doporucuji pred prvnim pouzitim nastrikat impregnaci, ja to u dcerinych udelala a zatim se drzi :)





Moc jsme od toho nečekali, byli jsme úplně u vytržení. Prodávající nejspíš šla nad rámec toho, co musela. No a hádejte, kde zase příště něco koupíme?
10:23:23
25.11.2016
Nwkt
Todle je taky dobrý
zvětšit  Speedpro.cz - obrázek od Nwkt vložen 25.11.2016 10:23:23
10:16:32
25.11.2016
Luky
-> Antony - zrušená registrace 25.11.16 09:39:39: ne tak jsem to nemyslel 4 Jen jsem reagoval na Tvoji poslední větu: "Ale co když máš těch problemových více, než je bežně unosný?"



A reakce byla ve smyslu, že třeba máš pravdu a obsahovala zamyšlení, že pokud to mu tak je, tak čím to, že zrovna oni si to s těmi problémovými zákazníky vyžrali, že negativních recenzí na ně je řádově více...
10:08:36
25.11.2016
Pavel P..
To je totiž ten problem dnešní internetové společnosti, že většina nákupů začíná právě tam.... když dneska něco hledám, sednu k netu a najdu a vyberu si to zboží které mi vyhovuje cenou a nebo to mám blíž, jenže ta většina to právě hledá přes tyhle srovnávače nebo aukro kde jsou ty hodnocení hned vidět a lidi chtěj vědět u koho nakupujou, zvlášť po mediálních masážích o nepoctivích e-shopech a podvodnících, takže základ je míti dobré hodnocení nebo jen minimum toho špatného, protože dneska je každej opatrnej....... na druhou stranu pak potěší komentáře nebo hodnocení kdy lidi píšou že byli spokojený s přístupem, rychlostí a že u nás nakoupili již několikrát a bez problemu.



Taky máme pár lidí kteří dělali problemy neoprávněně a snažili se nás podělat, ale i s těma se dá většinou vyrazit dveře ve vší slušnosti...... a přímo na krámě i v neslušnosti když jsou drzí.



Na tohle je nejlepší ebay, tam si hodně zakládaj na 100% pozitivních komentářů.... čínani klidně pošlou cokoliv znovu zadarmo jen aby nedostali záporný komentář.
09:57:14
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml:

-> Milan 136:

s tím naprosto souhlasím a nepřu se o to 4
09:53:32
25.11.2016
Milan 136
I kdyby byl zakaznik megadebil a zmrd a pravda a pravo bylona strane eshopu treba na tisic procent, tak porad ho jde poslat do hajzlu slusne na urovni :)
09:49:45
25.11.2016
vhml
-> Antony - zrušená registrace 25.11.16 09:39:39: ono se ale nechá i nevyhovět ve vší slušnosti. O tom to asi celý je.
09:39:39
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Luky: ne, tohle nikde nepíšu. Nepodsouvej mi to. Bylo to rozvinutí postu Pavla P.

Píšu že s přístupem že "zákazník má vždy pravdu a vždy mu musíme vyhovět ikdyž je to pro nás ztrátový" je cesta do pekel. Protože si lidi na to zvyknou a budou to brát jako automatický právo a podle toho pak chovat (a ne všichni ve slušným stylu) a hodnotit shopy.
09:16:09
25.11.2016
Luky
-> Antony: jako že by u Speedpro nakupovalo procentuálně víc debilů než u jiných eshopů, takže mají "právo" na přetečení poháru?
08:50:27
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt 25.11.16 08:26:44: to 100%, ale poukazuju na toto:

"bohužel platí že zákazník má mít většinou pravdu a člověk se nesmí snížit na jejich úroveň a začít nadávat nebo psát sprostý maily a posílat je do prdele. Většinou se vše dá vyřešit v mezích slušnýho chování a s těma problemovýma se holt musí počítat, že bude ztráta."

Ale co když máš těch problemových více, než je bežně unosný?
08:26:44
25.11.2016
Nwkt
-> Antony: Pokud ten problém vznikne na straně shopu, tak to vidím jako adekvátní jednání 4
Extreme Tyres