Nebudu teď komentovat tuhle "kauzu" to se okecat nedá a takhle rozhodně nemají vypadat odpovědi shopu. Nicméně to co popsal -> Pavel P.. 25.11.16 00:02:18: je ten problém dnešních zakazníků. Takže, sklonit hlavu, všechno vzít na sebe, milionkrat se mu omluvit, poslat zboží nejlíp zadarmo včetně poštovnýho, mít z toho ztrátu a ve výsledku máš nejhorší shop, protože tě stejněne rozmázne na heurece.
Nedivím se, že někdo to neunese.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Speedpro.cz
08:01:55
25.11.2016
25.11.2016
Antony - zrušená registrace
06:05:28
25.11.2016
25.11.2016
11mAjA11
-> Pavel P..: - Děkuji za tento komentář, konečně někdo, kdo chápe celou podstatu věci i z té druhé strany.
03:09:01
25.11.2016
25.11.2016
TTomas
Take jsem se snažil dostat informaci o materiálu použitého na výrobu hliníkových matic. Po odpovědi "ALU - uvedeno na webu" a mem kontra, ze tato informace mi nebude stačit jsem obdržel " nelíbí se nám vas tón a nebude s vámi obchodovat":) To jsem tam už nechal nějakou pětku a dopadl stejne jako Pista a mnoho dalších kamarádů. Prakticky jen jeden člověk v mem okolí s nima nikdy neměl žádný problem. Asi nikdy nechtěl nic vědět a měl štěstí, ze bylo zboží skladem.
00:02:18
25.11.2016
25.11.2016
Pavel P..
Tak já se připojim, se speedpro.cz nemám nic společnýho, ani jsem nic nekupoval a kupovat nebudu.... nicméně taky provozujeme e-shop a aukroshop takže taky vím co zkoušej zákazníci nebo jak se chovaj a bohužel platí že zákazník má mít většinou pravdu a člověk se nesmí snížit na jejich úroveň a začít nadávat nebo psát sprostý maily a posílat je do prdele. Většinou se vše dá vyřešit v mezích slušnýho chování a s těma problemovýma se holt musí počítat, že bude ztráta. Co se týče hodnocení na Heuréce nebo aukru tak se snažíme aby nám tam nikdo žádný hovna a špatný hodnocení nepsal, tzn. že se těm nespokojeným zákazníkům snažíme vyjít vstříc případně zajistit nějakou kompenzaci nebo si posypat hlavu popelem, to většinou zafunguje...
20:59:06
24.11.2016
24.11.2016
U-Geen
-> vhml: ale to neni eshop... to je potreba imho rozlisovat. Koneckoncu diametralni rozdilnost zpusobu komunikace online / offline je dost rozsirena porucha.
-> Tuner#2: no, pokud vim, tak i na heurece maj eshopy moznost reagovat ne? Ty screenshoty a prepisy emailu, co tu byly uvedeny, jsou vymyslene? Protoze pokud ne, tak to nesvedci o slusny komunikaci. I zamitava vyjadreni se daji napsat slusne, bez blbcu, debilu a pod.
Co se tyce heureky, jak to, ze eshopy s, troufam si rict vyrazne vetsim obratem, maji v pumeru dobra hodnoceni (presto ze maji i negativni hodnoceni, protoze ty samozrejme s vetsim prodejem rostou, tomu se vyhnout neda), a speedpro tak spatny? Urcite je chyba u zakazniku?
Pracuju taky ve sluzbach, byt trochu jinejch, a taky mame zakazniky, jez bylo potreba dlouho presvedcovat o tom, ze jejich pozadavky nejsou uplne ok, a presto jsem takovy zpusob komunikace nevidel :)
-> Tuner#2: no, pokud vim, tak i na heurece maj eshopy moznost reagovat ne? Ty screenshoty a prepisy emailu, co tu byly uvedeny, jsou vymyslene? Protoze pokud ne, tak to nesvedci o slusny komunikaci. I zamitava vyjadreni se daji napsat slusne, bez blbcu, debilu a pod.
Co se tyce heureky, jak to, ze eshopy s, troufam si rict vyrazne vetsim obratem, maji v pumeru dobra hodnoceni (presto ze maji i negativni hodnoceni, protoze ty samozrejme s vetsim prodejem rostou, tomu se vyhnout neda), a speedpro tak spatny? Urcite je chyba u zakazniku?
Pracuju taky ve sluzbach, byt trochu jinejch, a taky mame zakazniky, jez bylo potreba dlouho presvedcovat o tom, ze jejich pozadavky nejsou uplne ok, a presto jsem takovy zpusob komunikace nevidel :)
20:13:11
24.11.2016
24.11.2016
darabos
Aj ja som kupoval uz X-krat zo speedpra, aj som reklamoval (palivove cerpadlo) a v pohode do mesiaca som mal vymenene, aj som im volal niekolkokrat za rozne veci, jedine co mozem vytknut, ze niekedy nemavaju veci skladom a musim pockat, na to by molhli upozornit, lebo clovek to zisti len vtedy, ked si rozbali balik, inak pohoda.
Ale fakt nechapem taketo reakcie od nich, a je to jedno z akeho dovodu, ale to je naozaj neakceptovatelne...
Ale fakt nechapem taketo reakcie od nich, a je to jedno z akeho dovodu, ale to je naozaj neakceptovatelne...
20:09:45
24.11.2016
24.11.2016
Eidy
Těch špatných zkušeností je tolik, že už to nemůže být náhoda. Navíc jednu "super" zkušenost s nima udělal i -> T: a toho zná spousta z nás. Ale chápu, že když je s nima člověk kamarád, tak je bude pořád bránit hlava nehlava.
Já mám se Speedpro rozporuplný zkušenosti. Osobně jsou v pohodě, ale přes telefon nic moc. Dodneška mi dluží několik položek, který buď vůbec neposlali a nebo poslali špatný, já zaplatil, a ty dobré nikdy nedorazily ani přes sliby po telefonu. To samý s platbou poštovnýho. Slíbí, že zaplatím jedno a druhý půjde na ně. Ale ouha, platím obojí. Ale můžu si za to sám. Kdybych se s nima hádal, jsem na blacklistu a utrácím peníze jinde. Přitom jsem jim tam nechal už desetitisíce.
-> Bedřich: Já nechci nikoho umlčovat ani kopat, ale je potřeba, aby člověk bral situaci objektivně a ne slepě.
Já mám se Speedpro rozporuplný zkušenosti. Osobně jsou v pohodě, ale přes telefon nic moc. Dodneška mi dluží několik položek, který buď vůbec neposlali a nebo poslali špatný, já zaplatil, a ty dobré nikdy nedorazily ani přes sliby po telefonu. To samý s platbou poštovnýho. Slíbí, že zaplatím jedno a druhý půjde na ně. Ale ouha, platím obojí. Ale můžu si za to sám. Kdybych se s nima hádal, jsem na blacklistu a utrácím peníze jinde. Přitom jsem jim tam nechal už desetitisíce.
-> Bedřich: Já nechci nikoho umlčovat ani kopat, ale je potřeba, aby člověk bral situaci objektivně a ne slepě.
19:59:21
24.11.2016
24.11.2016
vhml
Aby se tu jen nehanilo, tak já byl ve Speedpru jen za poslední dva týdny 3x a vždy v pohodě, pokecali jsme, vyřídil jsem co jsem vyřídit potřeboval. Ale dovedu si představit, že ty negativní recenze nevznikají jen z rozmaru a dlouhý chvíle. Je jich tolik, že se rozhodně nemůže jednat o nějakou náhodu a chvilkový ,,zkrat" protože scénář je vždy dost podobnej...
19:58:31
24.11.2016
24.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 24.11.16 19:54:35: Už jsem to tady psal, negativní reakce se vždy po netu rozmáznou (otázka kolik % je na nich pravdy že?). Pochvalné reakce nikdo nepíše i přes to, že tady tvrdíte jak je heuréka hojně využívaná - mám jinou zkušenost...
19:54:35
24.11.2016
24.11.2016
U-Geen
-> Tuner#2: ano, z netu, ne, nekupoval. Ono je pro me dost prekvapivy, ze zkusenosti s e-shopem se objevujou na netu, clovek by je cekal vyhlaseny kourovymi signaly.
19:46:20
24.11.2016
24.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 24.11.16 19:43:35: A ty to víš jak, že tam panujou špatné zkušenosti? Z netu, kde každý napíše jen ten svůj úhel pohledu? Mám pocit, že na auto, které 10 let nejelo jsi tam asi nic nekupoval? Nebo je tomu jinak?
19:43:35
24.11.2016
24.11.2016
U-Geen
-> 11mAjA11: ja myslim ze ten pomer neni az tak dulezitej... pokud tam evidentne spatny zkusenosti (a ne malo) jsou, tak to proste neni dobre.
19:20:40
24.11.2016
24.11.2016
11mAjA11
Spíš je otázka, jaký je pravdivý poměr těch co problém měli a těch co ne..
19:18:49
24.11.2016
24.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: A proto ti bez špatné zkušenosti budou umlčeni...Ani neobhajuju, ale snažím se ani nekopat,ale chápu, když všichni kopou, co by jsem si nekopl taky.
19:09:04
24.11.2016
24.11.2016
Eidy
-> Bedřich: To ale neznamená, že někdo jiný problém neměl.
18:58:20
24.11.2016
24.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> 11mAjA11: Já to chápu, ale ptal jsi se kde jsou obhajovatelé.Nepovažuji se za obhajovatele, ale problém jsem s nimi neměl.
18:32:10
24.11.2016
24.11.2016
11mAjA11
To je pravda, ale když obchodník/prodejce začne jednat hned od začátku slušně, 99% zákazníků řekněme potížistů se zklidní a když dostanou rozumné a pádné vysvětlení, tak se v klidu dohodnou.
Dělám přes 6 let zákaznické reklamace (udržení zákaznické kvality) v automobilce a věř že se setkávám s nepřeberným množstvím případů, kdy se evidentně jedná ze strany majitele vozu o podvod a opravu na "reklamaci".
A jsou to vždy lidi co nemají hluboko do kapsy a přesto dělají potíže.
Vždycky se s nimi nakonec vše urovnalo..
Dělám přes 6 let zákaznické reklamace (udržení zákaznické kvality) v automobilce a věř že se setkávám s nepřeberným množstvím případů, kdy se evidentně jedná ze strany majitele vozu o podvod a opravu na "reklamaci".
A jsou to vždy lidi co nemají hluboko do kapsy a přesto dělají potíže.
Vždycky se s nimi nakonec vše urovnalo..
18:08:40
24.11.2016
24.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 24.11.16 17:00:11: Díky a částečně souhlas, člověk by se měl udržet v rámci slušných mezí, ale jak už jsem tady psal, dneska už dávno vymizela slušnost a rozumné požadavky ze strany zákazníka...
17:00:11
24.11.2016
24.11.2016
11mAjA11
-> Bedřich:
Twl. fakt nechápeš o čem tady ti lidi debatují?
Nebyl pro mě problém, tu věc co sem koupil, vyrobit.
Problém byl že nemám na tyhle aktivity čas, což mě sere.
Podstata věci je, že sem něco koupil, ta věc nefungovala jak měla, reklamoval jsem ji, dostalo se mi arogantního zacházení.
Kdyby u té věci bylo uvedeno "Dodělej si sám" tak nic neřeším.
Dokonce bych nic neřešil, kdyby prodejce normálně řek že při výrobě moh nastat nějaký problém a že třeba u "dodavatele" zjistí co se při výrobě mohlo stát a jak to třeba opravit, nebo se aspoň o to pokusí.
Jednal jsem slušně, tak jak sem za 15let v obchodu s autodílama a všeho kolem nich zvyklý.
Dostalo se mi tak akorát arogance a výrazné neochoty, ano věc byla vyměněna to je vše v pořádku, ale nedovedu si představit situaci kdyby se měla řešit mnohem závažnější reklamace za tisícikorunové částky..
Jestli sis všim, tak drtivá většina lidí zas až tak neřeší tu "kvalitu" a shodu nabízeného zboží.
Vlastně všichni řeší problémy se řešením jakéhokoli problému ať už oprávněného nebo neoprávněného.
Jednání prodejce se zákazníkem na této úrovni opravdu není přípustné.
Víc k tomu fakt nemám co říct..
-> Tuner#2:
MIMO TÉMA
Nikdy jsem proti Tobě nic neměl, osobně Tě neznám.
Tvoje auto se mi líbí a nejenom auto, to kde je zaparkované je pro mě inspirace a chci tu svoji dílnu dotáhnout do takového stavu taky, jenže u mě to je problém, protože já dělám i na jiných autech než na svých a není reálné ji udržet v takovém stavu dlouhodobě..
Rád sem četl Tvé poznatky a zkušenosti.
Twl. fakt nechápeš o čem tady ti lidi debatují?
Nebyl pro mě problém, tu věc co sem koupil, vyrobit.
Problém byl že nemám na tyhle aktivity čas, což mě sere.
Podstata věci je, že sem něco koupil, ta věc nefungovala jak měla, reklamoval jsem ji, dostalo se mi arogantního zacházení.
Kdyby u té věci bylo uvedeno "Dodělej si sám" tak nic neřeším.
Dokonce bych nic neřešil, kdyby prodejce normálně řek že při výrobě moh nastat nějaký problém a že třeba u "dodavatele" zjistí co se při výrobě mohlo stát a jak to třeba opravit, nebo se aspoň o to pokusí.
Jednal jsem slušně, tak jak sem za 15let v obchodu s autodílama a všeho kolem nich zvyklý.
Dostalo se mi tak akorát arogance a výrazné neochoty, ano věc byla vyměněna to je vše v pořádku, ale nedovedu si představit situaci kdyby se měla řešit mnohem závažnější reklamace za tisícikorunové částky..
Jestli sis všim, tak drtivá většina lidí zas až tak neřeší tu "kvalitu" a shodu nabízeného zboží.
Vlastně všichni řeší problémy se řešením jakéhokoli problému ať už oprávněného nebo neoprávněného.
Jednání prodejce se zákazníkem na této úrovni opravdu není přípustné.
Víc k tomu fakt nemám co říct..
-> Tuner#2:
MIMO TÉMA
Nikdy jsem proti Tobě nic neměl, osobně Tě neznám.
Tvoje auto se mi líbí a nejenom auto, to kde je zaparkované je pro mě inspirace a chci tu svoji dílnu dotáhnout do takového stavu taky, jenže u mě to je problém, protože já dělám i na jiných autech než na svých a není reálné ji udržet v takovém stavu dlouhodobě..
Rád sem četl Tvé poznatky a zkušenosti.
16:20:00
24.11.2016
24.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 24.11.16 12:36:55: Jako David...
Navíc nemám zapotřebí se tady hádat, když se to netýká mé osoby jako v případě zesměšňování mých znalostí a poznámek o tlumičích. Vytrhnout z kontextu nějaké věci je dnes velice jednoduché...
Navíc nemám zapotřebí se tady hádat, když se to netýká mé osoby jako v případě zesměšňování mých znalostí a poznámek o tlumičích. Vytrhnout z kontextu nějaké věci je dnes velice jednoduché...
14:42:08
24.11.2016
24.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> 11mAjA11: Že to říká člověk který neumí nalisovat unibal...
13:49:39
24.11.2016
24.11.2016
ondie
Ty brzy blbě skončej
12:38:58
24.11.2016
24.11.2016
RadstaR
Kde je T#2 ? Rad bych cetl protinazor Tohle je lepsi jak kdejaka komedie nebo telenovela. Hodna firma vs zly zakaznici
12:36:55
24.11.2016
24.11.2016
11mAjA11
Tak kde jste vy ustaviční obhajovatelé ???
Tak nějak nemáte slov ???
Tak nějak nemáte slov ???
12:15:03
24.11.2016
24.11.2016
Tomaso435
-> Luky: ty piiiiičo povesit za koule hulvaty zasrany
09:40:40
24.11.2016
24.11.2016
Milan 136
-> Luky 24.11.16 09:04:34: prikladne jednani
09:04:34
24.11.2016
24.11.2016
Luky
Ještě jsem se teď z diskuse eWRC proklikal na facebook Iva Studeného www.facebook.com/ivo.stud
eny.1?fref=nf
Nedaří se mi sem vložit odkaz na příspěvek a diskusi pod ním, je to ten z 22. listopadu v 12:14. To je fakt tragikomedie.
Třeba tohle:
Lukin Knap Všechny věci co jsem od nich měl (celý dvě) jsem objednával na dobírku tudiz nemůže dojít k tomu že nezaplatim a při třetí objednávce mi zaslali email s odpovědí....
Nedaří se mi sem vložit odkaz na příspěvek a diskusi pod ním, je to ten z 22. listopadu v 12:14. To je fakt tragikomedie.
Třeba tohle:
Lukin Knap Všechny věci co jsem od nich měl (celý dvě) jsem objednával na dobírku tudiz nemůže dojít k tomu že nezaplatim a při třetí objednávce mi zaslali email s odpovědí....
08:55:43
24.11.2016
24.11.2016
Luky
-> Milan 136: jo už jsem koukal. Kupující se samozřejmě může splést (technik FAS také (?) ), ale od toho by měl být prodávající, aby to nějak (aspoň trochu slušně) vysvětlil.
Spíš ale nevím, pokud fakt byla pravda na jejich straně, proč změnili popisek produktu na svém webu a místo "homologace: FIA 8857-2001" je tam teď najednou "splňuje FIA standart" ?
Spíš ale nevím, pokud fakt byla pravda na jejich straně, proč změnili popisek produktu na svém webu a místo "homologace: FIA 8857-2001" je tam teď najednou "splňuje FIA standart" ?
20:36:15
23.11.2016
23.11.2016
Milan 136
Vyjádření speedro z FB:
Vyjádření ke článku Jak hlupák nakoupil na Speedpru!
Dne 22.11.2016 byl na portálu eWRC.cz zveřejněn článek pan Hlouška o jeho "zkušenosti" o nákupu v našem e-shopu.
Pan Hloušek bohužel situaci popisuje pouze ze svého pohledu, který není vůbec objektivní a neposkytuje ani kompletní informaci o průběhu celé anabáze. Celý problém vznikl kvůli neznalosti pan Hlouška tím, že nerozlišuje různé druhy obložení ochranného rámu, které jsou vyráběny.
Pan Hloušek si objednal konkrétní výrobek, kterým byla ochrana rámu pro spodní část těla. Tento objednaný produkt mu byl našim obchodem řádně dodán. Produkt vyrábí společnost OMP, a to dle standardu FIA 8857-2001. Pan Hloušek požadoval dodání dokladu o homologaci FIA, který však fakticky k danému výrobku OMP nedodává. O tomto byl pan Hloušek opakovaně informován, avšak toto vůbec nebral na vědomí. Bohužel pan Hloušek nepochopil, že homologace je pouze k výrobku bezpečnostního obložení rámu (ochrana hlavy), která je vyražena přímo na daném výrobku. Obdobný princip je například u štítků na bezpečnostních pásech, štítků sedaček, atd..
V případě, že pan Hloušek zamýšlel koupit bezpečnostní obložení rámu, bez jakýchkoli problémů bychom mu vyšli vstříc a výrobek bychom vyměnili. Na místo toho pan Hloušek rozpoutal štvavou kampaň proti našemu obchodu a zapojil do problému Ing. Stránského jakožto vedoucího technika FAS AČR. Také pan Hloušek vyhrožoval oznámením na Českou obchodní inspekci. Vzhledem k tomu, že náš obchod nijak nepochybil, sdělili jsme panu Hlouškovi, že tak může učinit a jsme přesvědčeni, že si náš postup bez problémů obhájíme.
Nechceme reagovat na pouhé výňatky vzájemné komunikace s panem Hlouškem,neboť to považujeme za nedůstojné.
Tým Speedpro
Nikde nejsou ofiko screeny tý komunikace, takže těžko soudit.
Ale pokud je pravda to sprostý jednání, nadávky a urážky, tak z toho je mi teda na blití.
Takhle se profíci prostě nechovají, i kdyby byla tisíckrát pravda na jejich straně...
Vyjádření ke článku Jak hlupák nakoupil na Speedpru!
Dne 22.11.2016 byl na portálu eWRC.cz zveřejněn článek pan Hlouška o jeho "zkušenosti" o nákupu v našem e-shopu.
Pan Hloušek bohužel situaci popisuje pouze ze svého pohledu, který není vůbec objektivní a neposkytuje ani kompletní informaci o průběhu celé anabáze. Celý problém vznikl kvůli neznalosti pan Hlouška tím, že nerozlišuje různé druhy obložení ochranného rámu, které jsou vyráběny.
Pan Hloušek si objednal konkrétní výrobek, kterým byla ochrana rámu pro spodní část těla. Tento objednaný produkt mu byl našim obchodem řádně dodán. Produkt vyrábí společnost OMP, a to dle standardu FIA 8857-2001. Pan Hloušek požadoval dodání dokladu o homologaci FIA, který však fakticky k danému výrobku OMP nedodává. O tomto byl pan Hloušek opakovaně informován, avšak toto vůbec nebral na vědomí. Bohužel pan Hloušek nepochopil, že homologace je pouze k výrobku bezpečnostního obložení rámu (ochrana hlavy), která je vyražena přímo na daném výrobku. Obdobný princip je například u štítků na bezpečnostních pásech, štítků sedaček, atd..
V případě, že pan Hloušek zamýšlel koupit bezpečnostní obložení rámu, bez jakýchkoli problémů bychom mu vyšli vstříc a výrobek bychom vyměnili. Na místo toho pan Hloušek rozpoutal štvavou kampaň proti našemu obchodu a zapojil do problému Ing. Stránského jakožto vedoucího technika FAS AČR. Také pan Hloušek vyhrožoval oznámením na Českou obchodní inspekci. Vzhledem k tomu, že náš obchod nijak nepochybil, sdělili jsme panu Hlouškovi, že tak může učinit a jsme přesvědčeni, že si náš postup bez problémů obhájíme.
Nechceme reagovat na pouhé výňatky vzájemné komunikace s panem Hlouškem,neboť to považujeme za nedůstojné.
Tým Speedpro
Nikde nejsou ofiko screeny tý komunikace, takže těžko soudit.
Ale pokud je pravda to sprostý jednání, nadávky a urážky, tak z toho je mi teda na blití.
Takhle se profíci prostě nechovají, i kdyby byla tisíckrát pravda na jejich straně...
20:13:56
23.11.2016
23.11.2016
Luky
-> rsvancara: jaká čí?
17:18:46
22.11.2016
22.11.2016
rsvancara
-> Luky 22.11.16 12:53:31: Ááááá, vyhýbavá - neutrální odpověď :-D
16:19:24
22.11.2016
22.11.2016
castrol
-> Tomaso435 22.11.16 13:31:40: jj taku pekne likvidacnu
14:40:18
22.11.2016
22.11.2016
T
-> Nwkt: nechtěl jsme být sprostý
13:31:40
22.11.2016
22.11.2016
Tomaso435
-> Nwkt: o nulu více a už by to zahřálo u srdíčka
13:13:37
22.11.2016
22.11.2016
Luky
-> 11mAjA11: osobně ho neznám, jen na Sedlišti asi v roce 2012 jel s mladým Sumem a měli jsme servis vedle, pár slov jsme prohodili, ale já ho znám a uznávám pro jeho virtuální identitu, hrozně rád jsem si četl jeho články www.ewrc.cz/ewrc/hledat.p
hp?a=1&ro...
13:10:47
22.11.2016
22.11.2016
Tomaso435
-> Luky: čoi živnostenský úřad a třeba i TV novu by to zajímat mohlo pár set tisíc pokutičky by neuškodilo .. No nic pokouám na ebay a podbnejch kde se dá sehant jejich sortiment a založím e shop Pro Speed. :-D
13:08:12
22.11.2016
22.11.2016
Nwkt
-> T: já bych volil jiný slovo
13:08:09
22.11.2016
22.11.2016
11mAjA11
Pan Hloušek si na hlavu srát nenechá, tím jsem si jistý.
Na závodech sme se sem tam potkali a je to normální slušný pán, se kterým se velice příjemně debatuje.
Na závodech sme se sem tam potkali a je to normální slušný pán, se kterým se velice příjemně debatuje.
13:05:12
22.11.2016
22.11.2016
T
zdá se mi to nebo jsou čím dál radikálnější ? fakt slušný.....
12:53:31
22.11.2016
22.11.2016
Luky
10:21:35
01.11.2016
01.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: Při tvém popisu, "že
druhý měl nedolisovanou vnitřní rozpěru (tím nebyla zajištěná segerovkou)" jsem předpokládal, že není dolisovaný vlastní ložisko, protože jinde a jiná segerovka u unibalu není (všeobecně )
To, že ty máš něco jinýho, jinak konstrukčně řešeného, složitého, jsem nepředpokládal. Ano máš pravdu, tady kladivo nepomůže, resp. pomůže, když jeho pomocí vyťukneš tu hřídel ven, (tam kde nesedi ta segerovka, kterou nejdříve sundaš) Pokud chceš zprovoznit ten druhý, stačí jemný smirek a trochu obrousít tu hřídel. Pozor, sundáš tím zinek, ale bude to fungovat. .
druhý měl nedolisovanou vnitřní rozpěru (tím nebyla zajištěná segerovkou)" jsem předpokládal, že není dolisovaný vlastní ložisko, protože jinde a jiná segerovka u unibalu není (všeobecně )
To, že ty máš něco jinýho, jinak konstrukčně řešeného, složitého, jsem nepředpokládal. Ano máš pravdu, tady kladivo nepomůže, resp. pomůže, když jeho pomocí vyťukneš tu hřídel ven, (tam kde nesedi ta segerovka, kterou nejdříve sundaš) Pokud chceš zprovoznit ten druhý, stačí jemný smirek a trochu obrousít tu hřídel. Pozor, sundáš tím zinek, ale bude to fungovat. .
09:32:47
01.11.2016
01.11.2016
11mAjA11
Tak co bys tam teda dobouchal tim kladivem kdyz venkovni klec byla OK a vnitrni hridel "vlozena" do vnitrni klece s minimalni montazni vuli se neotacela, nevyklanela, nesla volne posunout na misto tak aby ji bylo mozne zajistit..
Cele to ulozeni nekdo vymyslel a vyrobil, nevim jak ani jakym postupem, hridelova cast je do unibalu jaksi (budeme tomu rikat tedy vlozena) i kdyz to vypada ze tam je lehce vlisovana.
Jako celek to bylo nefunkcni, poslali mi druhy kus, ktery na tom s funkcnosti neni o moc lepe.
Pripad uzavren..
Cele to ulozeni nekdo vymyslel a vyrobil, nevim jak ani jakym postupem, hridelova cast je do unibalu jaksi (budeme tomu rikat tedy vlozena) i kdyz to vypada ze tam je lehce vlisovana.
Jako celek to bylo nefunkcni, poslali mi druhy kus, ktery na tom s funkcnosti neni o moc lepe.
Pripad uzavren..
08:39:49
01.11.2016
01.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: ale ja nenapsal nic jinýho, jen jsem doplnil, že ja bych to vyřešil (pro mě rychlejší a jednodušší) opravou.
-> 11mAjA11: do vnitřního prstence se nesmí nic lisovat, neboť opět, tentokrát zvětšíš, průměr vnitřního prstence a zanikne ti pracovní vůle unibalu.
-> 11mAjA11: do vnitřního prstence se nesmí nic lisovat, neboť opět, tentokrát zvětšíš, průměr vnitřního prstence a zanikne ti pracovní vůle unibalu.
08:16:09
01.11.2016
01.11.2016
m8rinek
Ja teda porad nechapu o co jde. Dil byl nefunkcni a jeho reklamace byla na miste. Kdby se do toho vrtal kdokoli treti mohl to vyresit, nebo dotycneho o moznost reklamace uplne pripravit. Kazdy at si zvoli cestu sam...
08:00:18
01.11.2016
01.11.2016
11mAjA11
Ilustrativně jak to bylo...
O žádném nedolisovaném venkovním prstenci nepíšu, ten byl nalisovaný v pořádku.
Píšu to že do vnitřního prstence byla nalisovaná hřídel (špatně) a tím pravděpodobně došlo k poškození funkce celého unibalu)..
Navíc žádné dělení na prstenci nebylo viditelné (když by byla klec rozřízlá tak by to bylo vidět přeci)
Taky už to chápeš ?
18:44:34
28.10.2016
28.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: To to nechceš pochopit, nebo co? OK, napíšu to znova.
Pokud kloubové ložisko, neboli unibal, nedolisuješ až na dno osazení, zůstane ten venkovní prstenec ložiska mírně mimo osu. Stačí pár setin milimetru. A díky tomu, že je v jednom místě ten prstenec dělený (kvuli výrobě) tak jsou ty dva konce proti sobě posunutý. Opět o pár setin mm.
A tím pádem zanikne funkční vůle unibalu a je to natvrdo. Nikam stim nehneš. Už to chápeš?
Pokud kloubové ložisko, neboli unibal, nedolisuješ až na dno osazení, zůstane ten venkovní prstenec ložiska mírně mimo osu. Stačí pár setin milimetru. A díky tomu, že je v jednom místě ten prstenec dělený (kvuli výrobě) tak jsou ty dva konce proti sobě posunutý. Opět o pár setin mm.
A tím pádem zanikne funkční vůle unibalu a je to natvrdo. Nikam stim nehneš. Už to chápeš?
18:15:43
28.10.2016
28.10.2016
11mAjA11
Nikde to natvrdo nebylo, vvsude dokola bylo mista dost na to aby se to melo kam kyvat a presto to neslo..tak proc to neslo??
22:31:29
27.10.2016
27.10.2016
Mates
S Beskydama nemám problém, nechal jsem si vyříznout vypouklé sklo z náklaďáku a packy podložil. Před nebylo vidět a teď vidím o dost víc a krásně se podle nich couvá.