Speedpro.cz

prohledat
1355 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 19.01.2010 do 03.09.2023, založil/a Schejby
řadit dle data
22:10:50
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: protože to bylo natvrdo, když tím nejde hýbat, logicky tím nejde ani otáčet 4
20:44:46
27.10.2016
11mAjA11
Tím čepem v uniballu ani nešlo volně otočit kolem osy (přičemž jedna z funkcí unibalu je výkyv a současně i možnost otáčení toho čepu uvnitř..)

8 8 8 8 8
20:35:59
27.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 27.10.16 20:09:16: Přiznám se, že můj (resp. náš s klukama) říjen bude mít na konci měsíce nějakých šest pracovních týdnů. Září bylo o něco lepší, ale tohle je asi největší masakr za ty roky. Jsem zvědavý na listopad. Bohužel to není ani v klidu na oběd apod., ale plná palba pod tlakem od rána až do večera a někdy to vychází i na 14ku denně. Dvanáctka je průměr. Člověk si chvílemi nepamatuje co dělal 3, domů se jde navečeřet a trochu vyspat. Za chvíli vytuhne, vzbudí se ve tři, jde se umejt a do postele. 3 Taková je holt sezona, která se podepisuje každoročně i na mých podrážděných reakcích, když si sem jdu trochu odfrknout a jsem si toho vědom. Nicméně je to boj, výzva, koníček a zábava v jednom. Po několik měsíců se člověk zakousne a jede a pak se to trochu povětšinou zklidní, než to chytne znova dech a je to nanovo.
upraveno 2x, naposled 27.10.2016 20:37:43
20:09:16
27.10.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.10.16 16:29:15: asi jako na tobě a nás všech ostatních, řekl bych4
18:31:47
27.10.2016
Nwkt
-> Tuner#2: To je samo špatně a taky to neschvaluju, ale pokud člověk oprávněně reklamuje tak není důvod bejt arogantní a odbývat ho že nejsou výrobce
16:29:48
27.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ke zbytku raději bez komentáře, po těch letech v obchodě by se mě z toho mohl zvednout žaludek... Add. zákoník, ten je postavenej úplně na hlavu, ale chápu, že lidem co si koupí zrcadlovku, odjedou si s tím dovolenou a do 14ti dnů vrátí bez udání důvodu, protože a teď cituji: "v podstatě jim díky zákonům nic jiného nezbývá" to maximálně vyhovuje... Ještě se najdou tací, co by u vratky chtěli proplatit poštovné 8 78
16:29:15
27.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 27.10.16 06:30:46: Koukám na Tobě se ta práce slušně podepisuje...
upraveno 1x, naposled 27.10.2016 16:29:39
14:26:07
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: samozřejmě, protože v 99,9% když není dosedlý až na osazení tak je mírně mimo osu, a jelikož je venkovní prstenec v jednom místě dělený, tak je tam vůči sobě posunutý a tím pádem tam není žádná pracovní vůle a je to natvrdo. 4
14:21:58
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt: ale pleteš se, ja jsem psal, že pro mě by to bylo rychlejší, když si s tím dokážu poradit. To ale neznamená, že když si s tím člověk neporadí , takže to nepošle zpět.

A ano, se mnou úplně stejnou situaci odkomunikovali naprosto bez problémů. Slušně. rychle. Dokonce jsem jim nabízel, že to můžou poslat najednou. až budou mít všechno pokupě. Ať oni neplatí zbytečný poštovný navíc. A řekli mi, že je to takhle pro ně jednodušší.
14:19:50
27.10.2016
11mAjA11
Konečně někdo kdo to chápe a chce chápat.

Hurááá..4 4 4 4 4
14:12:42
27.10.2016
Nwkt
-> Antony - zrušená registrace 27.10.16 13:42:22: Stačilo jenom tohle a tohle. Proč? Pokud si koupíš novej mobil kterej nebude fungovat, tak ho taky rozebereš a budeš zkoumat jak to opravit? Asi ne 4

-> Antony - zrušená registrace 27.10.16 13:59:03: Povinný nejsou, ale pokud je někdo slušně požádá tak proč to má být problém? Pokud to je problém a nejde to, tak se vše dá odkomunikovat k zákazníkovi tak, aby si nepřipadal jako odpad. Znám to z obou stran a to odkomunikování je klíčový a jde elegantně ke spokojenosti vyřešit i dost velkej průser.
14:04:07
27.10.2016
11mAjA11
Ten vnitřní čep kam to rameno pak uchytíš ovlivňuje funkci Uniballu jak, když není dolisovaný až na osazení??



www.speedpro.eu/unibal-za dni-napravy-skoda-1000-rap id-p-15932.html
13:59:03
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> darklord: pokud vezmeme příklad -> 11mAjA11: tak co prodělali? Že mu řekli, že nejsou výrobce a nevědí jak funguje unibal? A díl mu vyměnili? To je výsměch? Nebo to, že mu nesloučili dvě jednotlivý objednávky do jedný, což nejsou povinný ? A jsou za to špatný? 8 Protože to tak chtěl a přesto nejede vlak?
13:53:39
27.10.2016
Luky
-> Pavell: no mohli, ale zase ten eshop nemůže být jako komplet návod... Ano, bylo by to ideální (a pokud by to bylo s odkazem na díly do vlastního eshopu, tak je to win-win), ale asi to taky není ve všech eshopech...
13:49:11
27.10.2016
Pavell
www.speedpro.eu/drzak-ser vo-pumpy-skoda-felicia-p-1 3897.html



Tohle je taky super výrobek. Taky k tomu mohli napsat, že k tomu člověk potřebuje dalších x věcí. Kámoš to teď reší. Kdyby to věděl tak do toho vůbec nešel.
13:48:01
27.10.2016
darklord
-> Antony: asi o tu komunikaciu a celkovy pristup k zakaznikovi, ktory predvadzaju ;)
13:42:22
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: Ano stačilo ho dolisovat. Možná na to časem příjdeš, ale nefunkční unibal když je zaseklej, tak je to pouze a vždy nedolisováním. Takže stačilo, aby si dosedl na dno a fungoval by bez problémů. Ale nesmíš být blbej, a mlátit do toho hlava nehlava. Člověk si musí umět poradit. Kor u škodovky. Ale chapu, nenašel jsi to na googlu, nebo FCB, jak to rozchodit, tak to byla jejich chyba. Byla, nezkontrolovali funkčnost při odeslání.

A ostatně, poslali novej? Poslali, tak o co jde?
13:24:15
27.10.2016
aDAm
-> Antony - zrušená registrace 27.10.16 12:52:25: a právě ty líbivé kudrlinky dělají ten obchodní vztah fungující. Nebo snad budeš chodit do hospody kde ti při platbě účtu řekne hospodský "naval prachy č....u a vypadni" ?
13:19:00
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> minno: ne, nechapes mě. Samozřejmě, pokud to prodává, nese zodpovědnost za funkčnost. To bez debaty. Ja psal, že jeho řešení by byla pro mě delší a složitější cesta k funkčnosti. 4

A nikde netvrdím, že výmluvy že to nevyrábí jsou v pořádku a že se vzdává odpovědnosti. Ale zároveň to vyjádření neberu jako výsměch. Vždyť souhlasili s výměnou za jiný kus. 4
13:15:29
27.10.2016
Nwkt
-> Luky 27.10.16 13:04:28: Teď nevím kdy přesně to bylo ... ale řešil jsem reklamaci věci co byla levnější než poštovný
13:13:43
27.10.2016
11mAjA11
Mlátit kladivem, jó to jo tak to beru...zaseklý unibal který byl evidentně poškozený už při montáži rozhýbeš jak ???? taky tím kladivem ???

Tak to jsi kádr !

Když si něco koupím a zaplatím za to, tak chci, aby to fungovalo tak jak to fungovat má !

A řekni mi co jsem teda neudělal tak jak bych měl???

Měl sem si jako zákazník nechat nasrát na hlavu a domlátit to kladivem jako bys to udělal Ty???

Tím to rozkurvit úplně , hodit to do koše a objedna nový ???



157 157 157 157 157 157 157
13:04:31
27.10.2016
minno
-> Antony: Ale kupujúceho nemusí trápiť, kto čo vyrába a čo nevyrába. 99% obchodníkov len sprostredkovane predáva tovar, ktorý nakúpili zas od iného dodávateľa. Ak je zakúpený výrobok vadný, logicky sa to reklamuje u predajcu. A žiadne také, že predajca sa vyhovára, že oni to nevyrábajú a že ani nevedia, ako to funguje.

A ani dorábať si výrobok svojpomocne doma, aby fungoval tak ako má fungovať už z výroby.

Ty to zas zvaľuješ všetko len na tých kupujúcich.
upraveno 1x, naposled 27.10.2016 13:05:45
13:04:28
27.10.2016
Luky
-> Nwkt: není podle NOZ že si každý platí svoje? Resp. je rozdíl mezi reklamací a vrácením? Protože já jednou Roneltu vracel nepasující výfuk a myslím že jsem (už v NOZ?) vyčetl, že poštovné hradím já
12:52:25
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: ano, banka tě vyfakuje úplně stejně, jen ti to zabalí do líbivých kudrlinek.

Kdyby se stalo, to co tobě, mě, tak na to kouknu, vezmu blbý kladivo, mozas a unibal si dolisuju. Ok, rozhodl ses poslat na reklamaci. Oni ti napsali, že díl nevyrábí a neví jak funguje. To je výsměch? Zaplatil jsi poštovný, to poštovný ti vrátí, tak jako ho vrátili mě, nový kus bys taky poštovný neplatil. (stejně jako já) To že ti odmítli sloučit (poslat) druhou objednávku do té první opět není jejich povinnost. Resp. to není v jejich obchodních podmínkách. A o tom to celé je, stěžuješ si, že ti nevyšli vstříc, ale ty jsi nedodržel svoje "povinnosti" resp. chtěl jsi po nich něco, co nemusí. 4
12:38:36
27.10.2016
Nwkt
-> 11mAjA11: No vidíš, po uznání reklamace by jsi po nich měl ještě nárokovat náklady za dopravu. Taky jsem to řešil s jedním eshopem
12:08:25
27.10.2016
aDAm
Tak ono je tady krásně vidět jak speedpro neumí absolutně zvládat elektronický obchod. Jediné pozitivní reakce snad sou jen od těch co si tam chodí poklábosit. Když už je tedy majitel/provozovatel takový kretén že neumí jednat s lidma na dálku tak ať na eshopu neumožní posílání ale jen osobní odběr a bude to win-win pro obě strany, nebude nasírat lidi co čekají že pán umí prodávat i po internetu a na druhou stranu mu odpadnou starosti s balíčkováním, které jsou pro ně očividně velký problém.
12:03:42
27.10.2016
11mAjA11
twl. tak ještě jednou, Je problém si sepsat slušný, asertivní e-mail s důvodem proč Ti už nikdy nic neobjednají a nepošlou?

Když mi takový e-mail přijde tak ho akceptuji a je to, budu si o tom myslet své, ale dál to řešit nebudu protože mi ten postup někdo rozumně a slušně vysvětlil.

Takový e-mail můžu univerzálně rozeslat stovkám zákazníku, kteří mě "naserou" o nic víc nejde.

Setkal ses snad někdy v bance s takovým přístupem?

Nesetkal, protože Ti chcou peníze půjčit z toho žijou..

Když pro banku nejsi dostatečně solidní a důvěryhodný tak to dostaneš písemně s vysvětlením..



Ale to nemá cenu řešit, jsou tu zastánci té happy strany, kteří tam utrácí tisíce ročně a pak Ti co by chtěli, ale díky jisté neshodě (menší či větší) už tam nikdy utrácet nebudou..

Můj případ byl že sem si objednal unibaly na zadní šavle na užovku, jeden byl OK plně funkční volně chodící, ale druhý měl nedolisovanou vnitřní rozpěru (tím nebyla zajištěná segerovkou) a celkově byl zaseklý, při telefonickém oznámení reklamace mi bylo řečeno že dotyčný vlastně ani neví jak takový uniball funguje, že on je jen prodává a vyrábí to jakýsi člověk v ČR.

To byl první výsměch, druhý přišel v zápětí když jsem chtěl aby mi do balíku, k tomu co teda milostivě nakonec svolil k výměně za jiný kus, přidal hliníkové podlážky (opěru pro řidiče a spolujezdce) abych nemusel zase zbytečně platit poštu (stejně posílal ten uniball) , no to sem si ale neměl dovolit navrhnout, takovou arogantní reakci sem opravdu nečekal..

Když si já objednám zboží, řádně ho zaplatím, přijde něco co je evidentně poškozené, já musím zaplatit přepravu reklamovaného dílu zpět tak to poslání dalších věcí v jednom balíku s náhradou za reklamaci přeci sakra nemůže být takový problém ne ???
11:28:56
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11:

-> rsvancara:

ano, neměl by si to dovolit, nadruhou stranu, ty si normálně necháváš sr.t na hlavu? Všechno je to o lidech, a pokud zákazník nectí základní postupy slušného a logického chování, jak se takovému zákazníku vyhnout? V mezích obchodního zákona? To že udeláš objednávku není přece uzavření obchodu. Obchod je vždy dohoda dvou stran. Jenže dneska je to, "ja jsem zákazník, ja mám právo na všechno" a vy my musíte vyhovět, ikdyby vás to stalo neúměrnou spoustu času a peněz. 8
11:12:24
27.10.2016
rsvancara
-> Antony: O této situaci jsem v příkladě s restaurací nemluvil. Ale budiž, niméně je tu několikrát jasně uvedeno, že i když uvedeš důvod proč vracíš (většinou v zákonné lhůtě), tak tě vypičujou, zrušej zbývající objednávky a daj na blacklist :-)
10:53:09
27.10.2016
11mAjA11
Ale přeci obchodník který se tím živí (nebo chce živit) se přeci nikdy nemůže k takovému postupu snížit (arogance a sprosté chování..).

Kdyžtak se má vyřvat a vyvztekat někde mimo a ne do telefonu zákazníkovi..to se prostě nedělá..

8 8 8 8 8 8 8
10:36:56
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: ano, s tím souhlasím. A neříkám, že je to tvůj případ, ale z ničeho nic asi nezačnou být arogantní, většinou tam bývá nějaký spouštěč, ale ten je zákazníkem ve velký míře zamlčen.
10:23:14
27.10.2016
11mAjA11
Antony : - > To nemusí, ale stačí to slušně a v mezích slušného chování odůvodnit..o tom to je...
upraveno 1x, naposled 27.10.2016 10:24:04
10:20:56
27.10.2016
Luky
-> Antony: v podstatě jim díky zákonům nic jiného nezbývá (teda mluvím o eshopech, nikoliv o restauracích)
10:19:51
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> rsvancara: hypoteticky, když jim to 3x bezdůvodně vrátíš, co čekáš? Že ti řeknou, "služebníček"?
09:57:49
27.10.2016
rsvancara
-> Antony: Tady to spíš vypadá, že když chceš k jídlu ještě přinést kafe, tak tě buď nechaj zaplatit útratu a pak si musíš přesednout k jinému stolu, nebo tě na týden (až tři měsíce) vyhoděj ven a pak ti písnou, že kafe je ready. A když ho odmítneš přijet vypít, tak tě daj na blacklist :-D
09:52:32
27.10.2016
Luky
-> Antony: jasný, o tom žádná 4
09:50:38
27.10.2016
minno
-> radekp 27.10.16 07:28:34: Tak osobne by ma trápil zlý výhľad v zrkadlách aj na 5 km jazdy...
09:46:23
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Luky 27.10.16 09:36:38: to ja taky netvrdím, a souhlasím s tebou, jen říkam, že dost často mají zákazníci plnou pusu svých práv, ale že mají taky nějaké povinnosti, to si vůbec nepřipouští a naopak hodí vinu na shop.
09:36:38
27.10.2016
Luky
-> Antony: to samozřejmě pravda. Z dostupných informací ale nevypadá, že by to byl v nějaké enormní míře případ, o kterém píšeš. Jasně, známe většinou stanoviska jen jedné strany, ale já si fakt nemyslím, že se z černé stane bílá
09:32:11
27.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11 27.10.16 07:36:33: já to trochu obrátím.

O tom je obchod, obchod je služba zákazníkovi, ať

už je jaký chce v mezích slušného a rozumného chování! Nikdo nikoho nenutí tam nakupovat. Pokud se ti to nelíbí, kup to jinde. Pak si nestěžuj, žes to jinde nesehnal.

Ale vždy je to zákazník, kdo mu ty peníze

donese, a vyplatí se to do "určitého přijatelného bodů". Na to by ste měli myslet a pamatovat VY

ZÁKAZNICI !!!

To je stejné jako když přijdu na večeři a objednán si jídlo. Pak ho 3x změním, a když mi ho nakonec přinesou, tak ho odmítnu, že nevypadá jako vyfoceny v jídelaku = už se

tam nikdy neukážu i kdyby vařili sebelíp...

to není jen konstatování o speedpru, to je zkušenost se zakaznikama z jinych eshopu.
07:36:33
27.10.2016
11mAjA11
Aroganci a neochotu slušně vyřídit oprávněnou reklamaci potvrzuji na 100% ve dvou případech.

Jakákoli vstřícná služba zákazníkovi (jen stupidní přidání jediné věci, kterou sem chtěl ještě dokoupit, do krabice k dílu, který byl na reklamaci vyměně za nový, mimochodem s podobnou vadou) je nadlidský výkon.

2x nákup (mě a kamaráda) 2x problém = nikdy víc nenakupovat

Já dělal v obchodě s běžnýma autodílama 6 let, na službě zákazníkovi sme vybudovali stabilní odběrovou síť, to je to co dělá obchod obchodem, proč by měl člověk nakupovat tam, kde se k němu chovají jak k póvlu?

Několikrát zákazník poprosil jestli by jsme mu při rozvozu nepřibrali cestou v originál autodílech věc, kterou tam má objednanou aby tam nemusel jet a zabít 2hodiny, nikdy sme s tím problém neměli a ten člověk pak dělal tak slušné obraty, že kdykoli potřeboval, tak sme mu pomohli.

O tom je obchod, obchod je služba zákazníkovi, ať už je jaký chce, nikdo nikoho nenutí ten obchod dělat, je to každého volba jestli se nechá zaměstnat, nebo bude dělat sám na sebe.

Ale vždy je to ten zákazník, kdo mu ty peníze donese, na to by ste měli myslet a pamatovat VY OBCHODNÍCI !!!

To je stejné jako když přijdu na večeři a už od dveří je číšník příjemný jak osina v řiti = už se tam nikdy neukážu i kdyby vařili sebelíp...
07:28:34
27.10.2016
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: a kolik s tím autem najedeš za rok? Já myslím, že Tě to trápit nemusí3
06:30:46
27.10.2016
Luky
-> Tuner#2: a jo vlastně, nepíšeš. Znamená to tedy, že některé z nich jsou směroplatné a dokonce i pravodatné? 1

Pokuty od ČOI by tomu napovídaly...
22:37:26
26.10.2016
Jirik_Tuňák1983
22:36:16
26.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Antony - zrušená registrace 26.10.16 22:31:10: To sice ano, ale díry jsem vrtal až poté co mi je asistentka přidržela. Našel jsem kompromis, ale spokojený nejsem. To bude také kvůli rozměru skel. V dnešním provozu na hranici bezpečnosti.
22:33:52
26.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 26.10.16 22:09:40: Asi by jsme měli zvážit další psaní, neschodující se s valnou většinou 5 ale jinak naprostý souhlas a tahat do toho nový auta mě přijde ujetý. Za chvíli se tady budou do beskydek přidělávat diody na mrtvý uhel 3
upraveno 1x, naposled 26.10.2016 22:38:35
22:31:10
26.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: znáš to 2x měř, kalkuluj, zkoušej a až pak to řízni 1
22:27:27
26.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Antony - zrušená registrace 26.10.16 22:25:52: To možná ano, ale ty vyvrtaný díry v nových dveřích mě pěkně štvou. 3
22:25:52
26.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: ony díky svoji ploše mají nevýhodu, ale dají se použít při dodržení určitých zásad
22:18:30
26.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Antony - zrušená registrace 26.10.16 22:09:40: Já měl předtím rozměrově podobná, ale panoramatická. Prodal jsem je, bohužel. Ono člověka hlavně děsí, že oproti novějším nebo novým autům, u nichž za volantem stráví více času, není v těch beskydech fakt nic vidět.
upraveno 1x, naposled 26.10.2016 22:21:17
Extreme Tyres