skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Speedpro.cz
-> m8rinek: A někde tam dřepí Rákosníček u té svojí tůňky. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jaktak: já si myslim, že pravou podobu ještě stále halí hustá hmla :))
-> Milan 123: Tak pokud to napsal s tema hrubicema tak toho vidlaka chapu, myslel jsem ze email uz neexistuje a ze je tohle jen prepsany neco na ten zpusob
-> Jaktak: Zákaznickej servis je někdy náročnej. Ty jako zákazník řveš na prodávajícího jak je blbej a na tebe řve jinej zákazník, jak blbej jseš ty. Z toho vyplívá, že někde to jednou buchne.
Jinak jak říkal m8rinek o tej vidlákovině, tak ano. Tedy pokud ten dopis byl napsán s tímto obsahem a formou. Dva zaměstnanci našeho zákazníka (české zastoupení) píšou obdobně, shoda podmětu s přísudkem vůbec, mluvený projev a vystupování mají ale slušné, nicméně nic to nemění na znechucení vyřizovatele reklamace, zvlášť když je emajl mírně útočnej. A ty chybějící mezery, to je strašný.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: ja na tom dopise nevidim nic proc bys mel Schejbyho nazyvat vidlakem... Jak pises o ty neomylnosti tak je to pravda ze se obcas neco takovyho stane, ale nemelo by, predstav si ze napr. lidi kteri pracuji ve zdravotnictvi se spletou...
no,ja u nich nakupuju casto a vzdy v pohode
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: nemluvim o speedpru, mluvim o přístupu jednotlivce
-> m8rinek: co vim tak speedpro doručuje general parcel logistic
-> Schejby: Hele ty máš aspoň jeden pás, mě PPL doručilo nedoručilo balík(4000Kč), status doručeného a bez nároku na reklamaci nasranej jsem byl, ale nenapsal jsem jim email rozhořčenýho vidláka. Zavolal jsem, řešili to, když se nic nedělo odeslal jsem i email o určitý úrovni jehož kopie odešly i na nejvyšší místa. Záležitost byla do dvou dnů vyřešena. Stačí myslet hlavou a ne bůh ví čim, protože všude jsou jel lidi, neomylných jako jsi Ty je pomálu...
Rozhodně si tu poslední větu ve své odpovědi mohli odpustit, takhle by se obchodník k zákazníkovi chovat neměl, nebo ji mohl napsat nějak kulantně a ne takhle na plnou hubu...
-> Schejby: Cekal jsem ze jsi jim v mailu nadaval do debilu, pro me uplne normalni mail nespokojeneho zakaznika a jejich reakce se mi nezda adekvatni...
Dobrý den chci se vás zeptat odkdy je normální zákazníkovy odeslat zboží
> > které si neobjednal!A zboží které měl objednané již skoro měsíc mu ani
> > nedošlo?Tohle je normální a seriózní jednání od vás?Na polovinu emailů
> > na dotaz ke zboží nejste schopni ani odpovědět.Konkrétně se mi jedná o to
> > že v prosinci jsem si u vás objednal 1kus 6bod.pásu a arch samolepek OMP a
> > došly mi pouze pásy,ale ne jeden kus nýbrž dva které jsem si
> > neobjednal.Bohužel balík vyzvedl tchán a zaplatil ho.Dnešním dnem jsem s nakupováním u vás skončil
Nemyslel jsem to zle prostě písmenka nevydají to jako když bych tam zavolal ale to bohužel nemohu na to nemám čas a když mám čas nikdo to nebere.Třeba to přebraly blbě,ale to je jejich problém
> > které si neobjednal!A zboží které měl objednané již skoro měsíc mu ani
> > nedošlo?Tohle je normální a seriózní jednání od vás?Na polovinu emailů
> > na dotaz ke zboží nejste schopni ani odpovědět.Konkrétně se mi jedná o to
> > že v prosinci jsem si u vás objednal 1kus 6bod.pásu a arch samolepek OMP a
> > došly mi pouze pásy,ale ne jeden kus nýbrž dva které jsem si
> > neobjednal.Bohužel balík vyzvedl tchán a zaplatil ho.Dnešním dnem jsem s nakupováním u vás skončil
Nemyslel jsem to zle prostě písmenka nevydají to jako když bych tam zavolal ale to bohužel nemohu na to nemám čas a když mám čas nikdo to nebere.Třeba to přebraly blbě,ale to je jejich problém
-> Bedřich: to jsem nikdy neřekl čtěte příspěvky já říkal že akce byla z mé strany tak byla i reakce,ale ne vhodné pro jakýkoliv obchod.
-> darklord: nikdo však netvrdí že negace jsou odtud opět jsem to psal v příspěvku
-> darklord: nikdo však netvrdí že negace jsou odtud opět jsem to psal v příspěvku
-> darklord: Pleteš se, Schejby nic, to všechno oni.
-> Schejby: dopadlo to presne ako som cakal... ako ty na nich tak oni na teba. a podla mojho skromneho nazoru tu prevladaju pozitivne reakcie ;)
A to nemá cenu řešit já jsem si jen potvrdil že v tom nejsem sám co mi říkalo v práci pár lidí co tam nakupovaly.Takže tak co řešit zbytečný.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : a třeba smazaný koš?A není to snad jedno přečti si ten příspěkek níže a víš že jsem jim tam asi něco napsal když jsem byl nasranej ne tak to neřeš co já ani sám nevím co.A bůhvý co vytáhnou takže asi tak pak přijde tuner2 a řekne jak jsem jim nadával do debilů apod. ne o to fakt nestojím mě nejde o to co jsem napsal ale co si dovolují oni.Já kdybych se takhle choval v práci tak jdu do hodiny na dlažbu.To samí kdyby tchán se choval v pneuservisu takhle ke svým zákazníkům tak k němu nikdo nebude jezdit.Lidi jsou hrozný a pracovat s nima ještě horší tak co víc dodat
Jinak taky jsem jim jednou volal kvuli něčemu abych tam nejel zbytečně a musím říct že o druhu zboží věděl kulový,ale řekl že se dojde podívat a zpět zavolá.
Tak já nevím, ale ty emaily se snaž ukládají automaticky, ne? To by je jedině musel někdo schválně smazat...
-> Tuner#2 20.01.10 18:18:44: tak schválně, zkus to zjistit ať víme...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 20.01.10 18:18:44: tak schválně, zkus to zjistit ať víme...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Já přesné znění emailu už nemám takovéhly emaily si fakt do rámečku nedávám,ale uznám že jsem byl nasranej jak sviňa takže jsem byl v afektu trochu prudší,ale každý to zná písmenka nejsou slova a nikdy nevíte jak to dotyčná osoba myslí nebo jaký tam má tón.Neříkám že jsem je nenasral myslím že asi jo,ale vy jste nikdo nebyl nikdy nasraný?Jak bylo řečeno Jak se do lesá volá.... to nezapírám,ale i kdybych jim napsal jaký to jsopu kokoti a pod chovat se takhle k zákazníkovy?Trochu divný ne.Ale jak tu bylo zmíněno pokud nakupujete pro ně za směšný částky jako 10tisíc nejste pro ně asi nic.Ovšem tím nezapírám svoji chybu byl jsem dost vytočenej z práce a ještě jsem doma přišel o 4a půl litru kdo by nevypěnil.A navíc jsem jim napsal a už se opět neozvaly jako vždy když se zeptáte na něco konkrétního
Vadí mi, že nic nevědí o zboží, které prodávají, mailová komunikace dost pokulhává.
Člověk tam musí chodit s šuplerou, aby mu neprodali něco jiného.:(
Člověk tam musí chodit s šuplerou, aby mu neprodali něco jiného.:(
objenaval som balik, a napisali ze polovicu veci nemaju.......tak som objednavku zrusil a spravil druhu objednavku (o dva tyzdne)......prisla mi ta druha objednavka (SUPER) a potom ta prva, tak som im zavolal ze im to posielam naspat (neprebral som to).....inak vpohode
Tak tu ještě od včera nebyl, proto asi ještě nic nenakopíroval
Jinak by mě to taky zajímalo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nwkt 20.01.10 18:14:14 napsal: → gabo000000: Pořád sem nenakopíroval co jim psal onSe můžu kluků zeptat co jim psal, bude sranda.
Jinak taky nikdy žádný problém, volant, nába, několikrát omotávka na svody, pásy atd. atd.
Jinak taky nikdy žádný problém, volant, nába, několikrát omotávka na svody, pásy atd. atd.
-> Nwkt: no jo ale pokial vediem seriozny obchod tak ked ma niekto nasere mu neposlem nic alebo mu poslem co chcel at de do prdele...ale nie taktoooo![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> gabo000000: Pořád sem nenakopíroval co jim psal on
-> Schejby: 19.01.10 20:19:16
cooooo??????????
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
cooooo??????????
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Nakupoval jsem tam už hodněkrát a nikdy problém. Objedanal jsem, oni zavolali jeslli mají vše skladem nebo ne. Co a jak. Většinou do 2 dnů doma.
Já kupoval od nich pouze stabilizátor, silentblok, a nebyl problém.
Tak já přímo žádnej konflikt neměl, ale docela mě (v dnešní době) překvapil poměrně masívní nezájem - "no, to jsme taky mívali..", "rozměry závitů najdete snad někde u výrobce..", takže jsem nabyl dojmu, že 5-10 tisíc je málo, že bych musel nakoupit alespoň za 30, abych byl hoden pozornosti a že je živí patrně něco jiného, než je prodej dílů.
-> Jožynek : UTFG, třeba ASK, Kalmar, podle druhu zboží
no pokud to neni vyslovene v nejake akci tak obvykle staci pouzit hledat a najdes jinde levneji :)
-> Bery: A kde teda nakupuješ? ak to teda neni tajné...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
já taky v poho,ale už nakupuju jinde - respektive nakoupil jsem jinde.Letos toho snad moc kupovat nebudu a speedpro beru jako porovnávací web abych se ujistil,že jsem to koupil levnějc![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : maš SZ ...
Tak jsme ztroskotali na tom, že zakladatel není schopen či ochoten dodat svůj email, aby osvětlil jeho přístup, ono se ne nadarmo říká ,,jak se do lesa.....,,
Takže asi tak...
Takže asi tak...
-> venni: taky jsem nakupoval ve slevě
můžeš prozradit tvoji alternativu tohoto schopu? kdyžtak to napiš do sz, dík
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Schejby: který přízpěvek myslíš? nenašel jsem tam nic podstatnýho. Jestli chceš aby to bylo objektivní, tak když už tak už a vlož sem celou tu komunikaci. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ja taky pohoda
-> Schejby: tak nám sem zkopíruj ten upozorňovací mail co jsi jim napsal že Ti omylem poslaly dva pásy :)
Jinak ja tam nakupoval asi max 3 věci,dvakrát pošta a jednou osobně.Že jsou vychcaný a drahý to se ví dávno,ja měl jednání vpořádku,nicméně když mužu tak nakupuji jinde a mnohem levnějš nebo jen když maj něco v AKCI.
Jinak ja tam nakupoval asi max 3 věci,dvakrát pošta a jednou osobně.Že jsou vychcaný a drahý to se ví dávno,ja měl jednání vpořádku,nicméně když mužu tak nakupuji jinde a mnohem levnějš nebo jen když maj něco v AKCI.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : viz příspěvky níže
nevim no tady každý spokojený jinde nespokojený asi to závysí na nárokách zákazníka.Ale jiné to je pro "tuningáře"a jiné pro amatéry a jiné pro jezdce v opravdové rally.Je to na tom vidět já na to taky nekladu bůhvý jaký nároky,ale lidi co spíše mají negace k tomuto shopu jezdí na daleko vyšší úrovni nežli já a i sem tam někdo z Rallye cupu to říká.Nevím je to blbost takhle řešit jen jsem chtěl vědět jestli někdo nemá podobné zkušenosti
nakupuju tam skoro pořád a bez problému...a když jsem chtěl něco vyměnit tak byla vklidu domluva a ještě nám nabídly sponzorství ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Schejby: Za poslední rok jsem u nich nakupoval vše .Vždy jsem zavolal a domluvil se.Vždy po mě ještě chtěl poslat e-mail jako potvrzení objednávky. Kola které fabrika poslala špatně zkontrolovali a zavolali mi, že se stala chyba a vzníká reklamace.Volal jsem jednou kokonce v sobotu o půl šesté večer a problém nebyl.S tímto obchodem mám jenom dobré zkušenosti.
-> Schejby 19.01.10 20:19:16: Proč jsi sem nevložil i znění tvojí reklamace ? Pochybuji, že někdo zareaguje takhle na běžnej a slušnej dopis. Chodíváme tam celkem často a bez problémů.
-> Schejby 19.01.10 20:29:43: leda že by jsi je nakrknul natolik, že by o takovýho zákazníka už nestali ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Schejby: já jsem tam nakupoval zatím jednou, ale bez problémů. Zboží dorazilo jaké mělo a v pořádku - navíc mi sami od sebe doporučili v podstatě stejné zboží od jiné značky za nižší cenu. Jediný zádrhel byl v tom, že přepravní služba vybrala vyšší cenu za dobírku než měla (balík jsem nepřebíral já), ale to byla chyba té zásilkové firmy (se speedpro to nesouviselo) a byla hned druhý den napravena. Já jsem tam byl spokojen.
Asi by jsi měl pro úplnost zveřejnit celou svou komunikaci s nima, aby to nebylo jednostranné.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Asi by jsi měl pro úplnost zveřejnit celou svou komunikaci s nima, aby to nebylo jednostranné.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nebo teď jsem koukal u jednoho člena tu na tlumiče speedpro a jeho komentář -Přitvrzené tlumiče za přitvrzenou cenu
jedná se o modré tlumiče na Š130 celá sady asi za 5500Kč
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No ale i kdybych je něčím nakrknul tak jako já mít obchod tak vím že dělám s lidma a to je nejhorší a nejnevděčnější práce sám to znám,a tohle bych si k zákazníkovy nikdy nedovolil.A hlavně když by se jednalo o chybu ze strany prodávajícího.Nevim no ozval jsem se prostě jak je to možné jak se to může stát a oni mi odpověděly takto no.Já kdybych v práci taky něco podělal tak to musím napravit i když u mě by to šlo těžko,ale snažil bych se ze všech sil to dát do pořádku ne jsme lidi tak se domluvíme.