-> michael: Moje nejoblíbenější škodovácká barva. Bohužel neoriginální lakování nikdy nevypadá jako pravá oliva. Akrylát nikdy nemá tu správnou "hloubku" nebo jak by se to dalo nazvat...
...taky je to hodně znát na tabákové a dalších odstínech - originál je nenahraditelný.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Bukaj: vypadá slušně vyměnit mu volant, ale jinak souhlas 5225 zeleň olivová je hezká barva.
-> michael: Mňam! Občas lituju, že žiju tak nízkonákladový život a nepotřebuju hromadit peníze. Garde v této barvě a původním stavu bych si v garáži dovedl představit 

-> Bukaj 18.02.25 22:35:42: jo, ze budou meneny prahy uz vidim, nema nerez listy... ale jak jsi poznal to ostatni?
treba ty lemy bych poznal, ze bych se kouknul do kapec, ale takto z fotek to nevidim... a blataky taky ne, ale mas pravdu, lak 136 musi mit vpredu zlabek od okna...

treba ty lemy bych poznal, ze bych se kouknul do kapec, ale takto z fotek to nevidim... a blataky taky ne, ale mas pravdu, lak 136 musi mit vpredu zlabek od okna...
Takže aj ja môžem svôj vrak ponuknúť za min 1290€?
Má to len málinko hrdze a ako bonus lpg ktorý funguje podla nálady
auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-skodu-felicia-komb i-13-benzin.php


auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-skodu-felicia-komb i-13-benzin.php
-> ajok 17.02.25 17:10:33: Však to taky není Richardovo auto...

-> ajok 17.02.25 19:28:06: To auto z inzerátu bych řekl, že bude mít víc, než 1xxxxx tisíc. Motor po GO? 136? Kastle s měněnými blatníky, prahy, lemy, čelním sklem a celolakem?
Já bych do toho nešel, dají se sehnat zachovalejší Rapidy za lepší cenu, ale třeba si nového majitele najde. Ale tuším, že to bude o něco míň, než 5000 Euro.
Já bych do toho nešel, dají se sehnat zachovalejší Rapidy za lepší cenu, ale třeba si nového majitele najde. Ale tuším, že to bude o něco míň, než 5000 Euro.
Taky zajímací kousek - auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-superb-v6-edition-1
00-farar.php
-> ajok: Já tu svoji neprodávám, ta je v garáži a čeká, až bude teplo. Povyměňuju, co chcíplo a vzhůru na silnice :)
-> isti 17.02.25 18:09:56: byly jsme koukat v létě za tuto cenu na prestrikanej a zase pohnilej šunt. Původně rapid 120, v tp prestavba na 130. Celej spodek vrstvy tlumexu... A vrchní lak jiné barvy na tom původním se začal loupat.
-> isti 17.02.25 18:09:56: ale to uplne spatne nevypada, vim o cloveku, ktery koupil horsiho za 200 a renovaci na klic si nechal udelat za cca 500, ale to bylo v blaznive dobe, tesne po covidu
Jinak s nejvetsi pravdepodobnosti bude mit najeto o 100tis.km vic, kdyz vemu moji 136 se 107 tis.km, tak praskani pod zadnim oknem teprve zacina a tady uz to je o dost vic.

Jinak s nejvetsi pravdepodobnosti bude mit najeto o 100tis.km vic, kdyz vemu moji 136 se 107 tis.km, tak praskani pod zadnim oknem teprve zacina a tady uz to je o dost vic.
-> isti: no predsa priemerná cena takýchto áut 

-> rsvancara 17.02.25 05:25:49: nikdy bych necekal, ze to budes prodavat
ale to ani minno skodovku...

-> Tomaso435: Podle popisu to je opravdu rozebraný auto.
-> Polyš: já si myslím že vidíš všechno potřebné nebo myslíš že toho zbylo víc ? 

-> rsvancara 17.02.25 05:25:49: Škoda,že nedal nějaké foto.
-> Jarda/felda 15.02.25 19:30:15: byl sem tam v prosinci... věci skladovány tak nejak, no, aby mělo něco smysl, 5kč/kg by asi bylo akceptovatelné. Ale víc ne. A prodejní ceny nijak nezajímavé . Aby sis nakoupil díly za 20 000 a pak dal dalších 30 za jejich repas aby to mělo smysl dál použít, to fakt nemá smysl.
-> isti 30.01.25 18:45:22: Opravy sprejem. A negarážovaný vůz (vyšisovaný lak).

-> Tomaso435 02.02.25 09:55:30: ja ze skodovky nedostal nikdy nic, pouze kdyz jsem tam meril, tak se mi povedlo COC na UK funku a todle byla akce nemcu, takze od toho bude skodovka davat ruce pryc
Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...

Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...
-> ajok: jako by byl problém si tam někde nalepit samolepku s homologací..... Nebo si zažádat o vyjádření škodovky....
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
-> Tomaso435 02.02.25 06:45:59: vsak jo, ale nekdy s tim maji problem, na face probehla likvidace feldy kvuli tomu, ze to nedokazal protahnout pres STK, ja technikovi rikal, ze nekdo tomu musel udelat dovozovou STK
-> ajok 02.02.25 03:41:37: vsak v pořádku. Je to jen střešní okno. Zcela jistě to má 8sd nebo týfko co je platný po celý zkurvený eu
-> SO545 01.02.25 20:29:13: coz je celkem problem... ja origo bluesky a nemam zapsano nic, jeden technik rekne, ze to je jen velky okno a druhej zasah do konstrukce, jediny co bylo v TP - odkaz na nejaky dokument SRN
-> ajok 31.01.25 18:51:38: ak to ma zapisane...tak to prejde.
-> ajok: Prevodovka sa vymení kus za kus,nádrž tiež ale motor je KO a do to sa mi nechce investovať lebo to auto už bolo 5x búraný na predok a vyzerá to všeliako.
-> isti 31.01.25 18:56:55: jako, ze je moc hnila a nema to smysl?
-> ajok: Otec má v tejto farbe 105ku,ja som to rozobral ale už nikdy nezložím,tak som pozeral po náhrade

auto.bazos.sk/inzerat/...
/skoda-130l.php
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
-> isti 31.01.25 18:18:14: porizujes novy vuz?

-> Eidy: -> Milan 136: -> saskyn2: Vďaka chlapy,tak hladám ďalej.
Tyhle fleky dělali takový ty rádoby akrylátový spreje před cca 15 lety co se prodávalo
-> Eidy 30.01.25 20:45:30: Taky bych řekl. A ještě je to navíc asi mokrý.
-> isti: Podle mě opravy laku, který vyšisovaly rychlejc než zbytek auta.
auto.bazos.cz/inzerat/...
/strecha-felicia-fun-hadro
va.php
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: akorát od toho odečti ty ( třeba jako já ) který se za ten volant prostě nevejdou. U mě je rapid a favorit funkčně a komfortně hraniční. Ve 120 bych asi nikam nedojel. Ve 100 ani po dvoře nepopopojel a za volant Octavie se prostě nenasoukam abych tomu něco neproved :-D
-> Bukaj: S tím v podstatě souhlasím, z jiného důvodu si člověk to auto ani pořídit/opečovávat nemůže. Ostatně pro mne má taky hodnotu jen ta jedna nebohá, Xkrát bouraná.
Jedině žeby se teda posunula doba a přibývá škodovek nablýskaných jak psí kule, co vyjedou jednou za rok místo těch ,které opravdu jezdí a dělají svým majitelům reálnou radost.

-> Bukaj: Právě že ty blinkry byly fakt až na opravdu řídký výjimky funglovky = býval jsem tehdy skoro až nasranej, že si neseženou nějaký vyčpělý..
I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).

I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).
-> Jozka: Tak dneska jsou repliky a už kdysi se často na MB s vyšším rizikem kolize (rallye) dávaly přelakované zažloutlé nebo popraskané originály...
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: Na každej rally, kterou jsem v letech 96 - 2006 navštívil, zemřely minimálně dva kapkový přední blinkry..



-> Bukaj: Tak nějak bych to viděl
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ty, kteří měli škodovky jako "daily" nízkonákladový vůz pochopitelně vyselektoval trh nebo STK - pokud si včas nestihli nasyslit díly a nedělají si servis sami.
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...
A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...

A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ale furt jsou takový lidi - nevím tedy jako u 742/3, to moc nesleduju, ale jen v okolí se na srazech objeví každej rok minimálně 5 kil nebo MB nově renovovanejch.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.