skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Bukaj 22.07.23 10:28:33: mpi pikap zral kolem 7
-> Bukaj: Ja mám v kombi felicii toroid 43,5l a natankoval som do toho 43,7l
. Dojazd mám okolo 500km.

-> vhml 22.07.23 08:53:15: Netvrdím, že dnes neexistuje, ale že to není žádná výhra. Jednak je menší (nižší dojezd - to by mne štvalo), a taky je dražší, než válec (a LPG si většinou pořizují kolenovrti). Uznávám, že v kufru Fáčka nebo Feldy si válcem zabiješ možnost zvětšení objemu sklopením či vyhozením zadních sedaček...
Ve 130LPG mám 45 l nádrž (větší se nevejde) a stejně musím tankovat každou hcvilku.
Teď mne překvapilo, že po komplet rozborce a vyčištění reduktoru mám nejnižší spotřebu LPG za dobu, co to auto mám - myslel jsem, že se musím mýlit, ale teď jsem tankoval asi popáté od rozborky reduktoru a spotřeba mi vychází kolem 8 l/100 km, při posledním tankování jsem ujel na LPG dokonce 550 km
Ve 130LPG mám 45 l nádrž (větší se nevejde) a stejně musím tankovat každou hcvilku.
Teď mne překvapilo, že po komplet rozborce a vyčištění reduktoru mám nejnižší spotřebu LPG za dobu, co to auto mám - myslel jsem, že se musím mýlit, ale teď jsem tankoval asi popáté od rozborky reduktoru a spotřeba mi vychází kolem 8 l/100 km, při posledním tankování jsem ujel na LPG dokonce 550 km

-> darklord 22.07.23 08:58:11: hele ja mel ve felde valcovou. Kdyz nepotrebujes neco stehovat se sklopenejma sedackama, tak je ten kufr porad mnohem vetsi v kratky.
-> Bukaj: no ja som mal v oboch fomanoch toroidku a jazdit s tym slo uplne normalne. Rezerva zavadzia, ale tu mozes aj vyhodit ci dat inde v aute. Takto s valcovou nadrzou je komplet zabity kufor. V skodovke budis, ale tu je to nezmysel.
-> Bukaj 22.07.23 08:46:09: jasne ze existuje, starej to ma uz v tretim aute. Ono pri spotrebe Felicie to dojede stejne jako Sharan s 50 litrovou.
-> Bukaj 22.07.23 08:46:09: nádrž byla, ale dost malá 

-> darklord: Jednak "toroid" nebyla zrovna běžná věc v době přestaveb škodovek a favoritů na plyn a druhak myslím, že tak malá toroidní nádrž, aby se vešla na místo 13" rezervy snad ani neexistuje (a i kdyby, tak je tak malého objemu, že to nemá smysl). Navíc aby se pak v kufru furt povalovala rezerva - to je dost nahouby...

-> darklord: To LPG je na tom to nejsmutnější. Ale pamatuji, že to bývala (válcová nádrž) dost častá zástavba napříč karoseriemi.
-> růža: toto nepochopis, do kombika dat valcovu nadrz a ne toroid...
-> darklord: tomu vůbec nic neni.... na to že to stojí v nevětraný garáži a nejspíš to těch 20let nejelo.... viděl jsem daleko horší plíseň v interieru u auta co stálo venku ale pro dobrý pocit ho majitel přikryl plachtou... tam pak rostly houby i na bakelitovém volantu

-> Bukaj: Taky to nevidím tak blbe. 

-> darklord 17.07.23 10:24:16: -> Matthes, záškodník z TechWebu 17.07.23 10:29:18: Neviděl bych to tak černě - takhle vypadal interiér Å po třech letech stání v nevětrané, ale nikoli vlhké garáži. Jednu bílou 105 z vlhké garáže, kde stála deset let, jsem kdysi vrakoval, auto s krásným interiérem a blyštivým lakem, ale bez prahů a z náprav se sypaly šupiny rzi...

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: Tybrďo, že bych se jel podívat? 105S s prepregama...

-> darklord: To bude chtit hodne spreje proti plisni 

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: lenze garaz kde sa pestovali sampiony... tvl za toto vobec pytat nejake peniaze 

Nechce někdo zkusit štěstí? Vypada to na nějakou garážovou uloženku .... poslední STK před 20 lety.
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
Že jo

Že jo


Jako přes střechu bych nechtěl ve spouste aut i se střechou, ono hlavní faktory všeho je jak rychle to přes tu střechu nestrechu bude rotovat..kabrio bez rámu nebo těch oblouku za hlavou je smrt..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
-> 11mAjA11 16.07.23 09:50:41: Taky jsem měl E30 a o tom rozdílu v bezpečnosti žádná. Já jen reagoval na ten oblouk. Cabria bez něj jsou hezčí, ale přes střechu v tom jít nechceš.
-> isti 11.07.23 22:49:55: nikdy by som nepovedal ze to reM ezanka kabrio chapem.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
E30 sem měl v kupé a podle konstrukce všech nosných částí to se škodovkou nelze srovnavat. Přes střechu to bude nahowno, jinak si troufnu říct že BMW bude mnohem bezpečnější..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Stejná jako u cabrioletů z tý doby bez oblouku. Třeba BMW E30 ho taky neměla.
-> Syny 12.07.23 22:19:23: To byl porad na Streamu nebo nekde ne? Zaslapane projekty 

-> Syny 12.07.23 22:19:23: Já to Nwktemu neřeknu. 

-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Můžem zkusit, až to tady jeden nejmenovaný člen někdy v důchodu snad doskládá 

Ako ďas...
-> isti 11.07.23 22:49:55: Jaká je bezpečnost u toho Rapida bez oblouku? 

Ospravedlňujem sa za svoju nevzdelanosť.
-> Tomaso435: v papirech karoserie cabrio
-> isti 11.07.23 22:49:55: domaděl, "prestavbou" na papírech klasické škody 100.
-> isti: nebo o Pavlu Kalinovi. Jeden čas tu byl taky aktivní, nick Kalic
-> isti: neříkej, že si o Oldtimer gallery nikdy neslyšel 

Na prvej fotke stovka bez strechy
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php

auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dost záleží, kdo a kde s tím jezdí. Byl jsem s mým ve 180t na geometrii a žasli, že spodek je jako nový. V týdnu tam skočí 200t. "Můj" dovozce běžně vozí auta z D, která mají po 3 - 4 letech kolem 150t a jsou na tom o hodně lépe, než po důchodci s 50t hrkající po městě.
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
-> Syny: po prvnim majiteli v D. od dovozce. Provereno a vse OK....
Na tyhle kecy ani nemá smysl reagovat. Za 10 let a dalších 300tkm si to pak jednou koupíš a budeš onanovat jak je to super nejspolehlivější kchár

Proste ty "novy" auta nejsou co driv... Dnesni auto je po 200 K rozhrkany jak moje bejvaly Volvo po 450 K.
-> Matsoft: Tak manuál je levnější než DSG, nájezd už to taky nějakej má, 5 let starý a neorigo kola... Ale ano, není to špatná cena dle toho co píšeš. To je od soukromníka?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?
-> Syny: s najezdem jsem se netrefil, ale: , rv 5/2018, najeto 174tis , 2.0tdi 110kw, kožený interiér, bezdrátové dobíjení telefonu, line asist, front asist , adaptivní tempomat, ambientní osvětlení interiéru, automatické ovládání dálkových světel, led světla přední zadní, ovládání hlasem, car play, android auto, přední a zadní senzory, manuální 6q,
-> Matsoft 24.06.23 15:03:43: Nevim no, 3 kila za odjetou plecku pred smrti...
-> Matsoft: No tak ono zalezi na dost dalsich vecech jeste...
-> Syny: kamos ted koupil O3 FL za 332. najeto 160kkm, 110kW 2.0TDI.... teda myslim.... coz mi neprijde spatny...
-> MXMarek 18.06.23 09:13:16: Vy máte výběr jednodušší, protože jste zvyklí a vyhovuje vám to. My jsme jeli teď jen Plzeň - Praha a z O3 jsem měl ze sedačky spolujezdce před koncem cesty bolení zad a to na záda vůbec netrpím. Cestou zpět jsem si už zvykl, protože to trvalo asi kratší dobu. Navíc ty krátké sedáky jsou fakt zvláštní. Projev DSG proti klasickému automatu je asi taky o zvyku, jednou je to uskákané, pak to má zase takový divný prokluz, při prudké akceleraci to zase autem trochu hází. Ale to může být zase pocit při přechodu z normálního automatu. 

-> Bukaj: Zajímavého na něm je to, že častěji potkám Engelmanna, než BESKYDSPORT. Kdybych měl o tenhle typ zrcátka zájem, tak by mě přišla sada Beskydů asi zajímavější, než Engelmannů. Ale to bude asi jen osobní záležitost každého majitele zvlášť.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 17.06.23 20:33:33: Co je na něm zajímavého? Monitory od Engelmanna nekopírovali jenom Poláci...

-> Syny 18.06.23 22:17:47: A proč je těch 4-5 let stáří tak důležitých? Hledáš něco co starší auta nemají?