
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Tom Troll: Ten je 

Luxus, nejlepší interiér do eMka co byl
auto.bazos.cz/inzerat/... /exklusivni-seda-sada-seda del-a-tapecu-skoda-105-120 -136.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /exklusivni-seda-sada-seda del-a-tapecu-skoda-105-120 -136.php
-> Kilián: Roky teda nevím, ale byly vývozní oranžovohnědý a kdysi se mi dostaly do ruky černomodrý. Obojí látkový.
A to eRko je teda zatraceně voňavý.
A to eRko je teda zatraceně voňavý.
-> dragon_cb_cz: modelové roky 74-75 měly ty látkové myslím, nějaký erkař mě určitě opraví či doplní



Já měl nějak zafixovaný, že erka měly všechny koženkový sedačky???
-> Kilián: Ta je!
Tohle auto mi dost připomnělo dědovu 105L - děda byl z Loun a měl v zelenou (olivu) 105 se značkou LNB XX-XX a v ní potahy ze stejného materiálu, jako ty v tom Rku - nesnášel jsem je - příšerně kousaly...

Tohle auto mi dost připomnělo dědovu 105L - děda byl z Loun a měl v zelenou (olivu) 105 se značkou LNB XX-XX a v ní potahy ze stejného materiálu, jako ty v tom Rku - nesnášel jsem je - příšerně kousaly...

-> Eidy: -> Bukaj: Tak podle objemu, výkonu a manuálu je jasný, že původně to byla 1.4 atmosféra
Podle Google je to 65kw elektromotor
elektrickevozy.cz/clanky/ cesky-koncept-elektromobil y-ev
Edit.: tady i fotka motoru
www.roomsterclub.com/aktu ality_12.php
Podle Google je to 65kw elektromotor
elektrickevozy.cz/clanky/ cesky-koncept-elektromobil y-ev
Edit.: tady i fotka motoru
www.roomsterclub.com/aktu ality_12.php
-> Bukaj: Na palubce otáčkoměr a vzadu hozený oranžový kabel. Takže hybrid. Nejspíš teda benzín.
-> Matsoft: Pěkné :)
Jen mi z inzerátu není jasné, jestli je to elektromobil nebo hybrid - píšou tam palivo: elektro a objem motoru 1398 ccm a fotka motorového prostoru chybí...
Jen mi z inzerátu není jasné, jestli je to elektromobil nebo hybrid - píšou tam palivo: elektro a objem motoru 1398 ccm a fotka motorového prostoru chybí...

-> dragon_cb_cz 23.10.21 18:25:34: aj predny naraznik...ten klasicky nesedi ale aj farba uteka viac ako je normalne.
-> michael: Pravý přední blatník a zadní nárazník to trochu schytaly, ne?
Jinak teda kouzelná socka, jak to nemá ani rádio
Ale ty peníze mi nepřijdou nijak strašný.
Jinak teda kouzelná socka, jak to nemá ani rádio

-> RadovanSkodovkar: Tak tu sháním také 96 - 97.
-> michael 22.10.21 17:03:09: Také niečo by som bral ale musela by to byť Octavia SLX tak 1997
-> MATTESS: Ta díra bude asi o chlup zvětšená - původní dírka v čele je cca 5 mm (mřížka je uchycena šroubky M4), ale i tak... :)
-> Bukaj: vlastně ano. Pravda, tam jsou standartně díry. Tak to odvolávám, co jsem psal. To byl jistě záměr nedělat další díru
-> MATTESS: Aha, možná ano, ale když tak koukám na detail uchycení, tak je fajn, že autor využil díru v čele pro ozdobnou mřížku a nenavrtal čelo nebo dokonce nárazník na viditelném místě.
Takto půjde mlhovku přemístit pod nárazník (či úplně odstranit pro případ muzejního exponátu) a nebude problém dirku zamaskovat...

Takto půjde mlhovku přemístit pod nárazník (či úplně odstranit pro případ muzejního exponátu) a nebude problém dirku zamaskovat...

-> Bukaj: o to nejde. Ale nezakrývá částečně zpátečku s odrazkou? Nebo to dělá až tolik perspektiva? Na stovku jsme ji dali po vzoru eMka ;-)
-> MATTESS: Standardní umístění zadní mlhovky v roce 96, kdy zavedli zpětnou povinnou montáž na všechna silniční vozidla - PAL mlhovky došly (podnik nezvládl zareagovat na tak velkou poptávku), tyto polské Wesem, které stály kolem 60 Kč (PAL stála tehdy cca 200 Kč) se také začaly vyprodávat a cena během pár týdnů vyrostla na 190 Kč a než naskladnili dostatečné množství nových, tak byl celkem problém vůbec mlhovku koupit (také oranžové kontrolky a tahové PAL vypínače poměrně rychle mizely z krámů)
...zatímco Mka měla na mlhovku montážní otvory v zadním čele, tak užovky a jiné starší vozy tu mlhovku většinou dostaly nad nárazník (buď se vrtalo do čela nebo do nárazníku) - proto je dnes spousta zadních chromových nárazníků s dírou a palubní deska 1000MB bez děr po spínači a kontrolce je pomalu jako jednorožec...

...zatímco Mka měla na mlhovku montážní otvory v zadním čele, tak užovky a jiné starší vozy tu mlhovku většinou dostaly nad nárazník (buď se vrtalo do čela nebo do nárazníku) - proto je dnes spousta zadních chromových nárazníků s dírou a palubní deska 1000MB bez děr po spínači a kontrolce je pomalu jako jednorožec...

Tu zadní mlhovku tam dával nějaký inteligent...

-> Bukaj: To musela být v tehdejší době "bomba", provozní náklady skoro 100 Kč/km jen v pořizovací ceně... Já být majitel, tak jsem si šel hodit mašli rovnou.
Když si vezmu, že za srovnatelné peníze v té době mohl být barák, tak je ta škodovka vlastně ještě levná
Když si vezmu, že za srovnatelné peníze v té době mohl být barák, tak je ta škodovka vlastně ještě levná

-> Skili: Jo, takovej detail :)
Možná právě proto (že to někde neodhadl a pak už se bál) to auto majitel odstavil a dochovalo se v takovém stavu dodnes
Možná právě proto (že to někde neodhadl a pak už se bál) to auto majitel odstavil a dochovalo se v takovém stavu dodnes

-> michael: jen škoda toho zlomenyho blatníku
-> michael:



-> michael 12.10.21 19:03:51: ze se ty zehlicky nedavali, vypada to lip, nez s eM, kor na garde, intros zajimavy...
auto.bazos.cz/inzerat/...
/octavia-2.php Prodám Škoda Octavia II. Auto je 1.9 tdi. tudíž nežere skoro žádnou naftu, dokonce bych si dovolil říci že občas nafta i přibude. Jel jsem s ní jednou do Maďarska a musel jsem ještě 2x odlévat. Jinak nemá skoro nic, teda až na klimatizaci. Klimatizace funguje jak má, nikdy se mi nestalo ze bych nestihl dolízat nanuk. V autě nic neklepe, nebouchá ani z ni nic neteče. Jediné co v autě teče jsou pěkné slečny když jí vidí. Cena je pevná, na splátky nedávám nejsem Provident. Po předchozích zkušenostech neprodám Romským spoluobčanům. Bez přepisu auto neodjede. 

-> Bukaj: To bude Tatra 815 PMS , a možná i některý VVNka. Přední obrysovky vyznačující šířku nákladu
Bohužel se mi nedaří najít nějakou kloudnou fotku kde by to bylo líp vidět ;-)

-> hans1: Hm, hm, zase jiný typ
Ale asi by se mi nechtělo brousit se s drážkou pro usazení ozdobného Al pásku přes spoj půlek krytky

Ale asi by se mi nechtělo brousit se s drážkou pro usazení ozdobného Al pásku přes spoj půlek krytky

Není to z voj.Tatry 111 ?
-> hans1: Mně spíš šlo o to, jestli na ty zjevně fabrické nožky patří ty dvoubarevné krytky poziček z MB/Octavie...

-> Bukaj: neznám,ale pochybuji že by si kutil dělal razítko se zkříženými meči a vyrážel 24v/4w...další indicie že tento typ rádlování mám na uzávěrech nerezových vojenských kanistrů ,je takové zvláštní jemné.
Zajímavé - vidím to poprvé - je to "origo" nebo lidová tvořivost? Vypadá to dosti fabricky, ale netušil jsem, že tahle sklíčka se dávala i na náklaďáky
aukro.cz/skoda-tatra-prag a-a-jine-bocni-pozicky-sir e-vozidla-vojenske-origina l-6995471661

aukro.cz/skoda-tatra-prag a-a-jine-bocni-pozicky-sir e-vozidla-vojenske-origina l-6995471661
-> stepan: Ta má teda "podšívku" :D
-> darklord: Obávám se, že o "topování " inzerátu asi nejde...teda když nepočítám ty samičky, co nabízené svršky fotí přímo na polonahým vysportovaným tělísku :-)
-> King: no, ak to nie je naschval na prilakanie pozornosti, tak potom to len dokazuje ze ludia su proste hlupejsi a hlupejsi
-> stepan 20.09.21 14:18:48:
Mě by akorát zajímalo, protože na marketplejsu se tohle stává poměrně často, jestli si lidi po sobě ty inzeráty vůbec (ne)kontrolujou?

-> isti: -> Jarda: Od 87 105 S zanikla a stala 105 L, a všechny prvky co měla předtim L standardně (Krom pásů vzadu) se staly příplatkem.
Tou dobou už to jelo na lince spolu se 120L a 125L, a S aut bylo vždycky o dost míň jak L, takže auta vyrobený v týhle sestavě je vcelku trochu míň vidět, ale furt je jich dost.
Tohle občas vedlo k bizarním kombinacím, jako sedačky v S látce, ale připlacený opěrky, takže protože pro ně opěrky v týhle látce nebyly, dostaly ipurový GL.
Taky auta s S sedačkama, ale samonavíjecíma pásama (teď si nejsem jistej, jestli je náhodou neměly už všechny vyrobený auta pro náš trh), a tak. 
Tou dobou už to jelo na lince spolu se 120L a 125L, a S aut bylo vždycky o dost míň jak L, takže auta vyrobený v týhle sestavě je vcelku trochu míň vidět, ale furt je jich dost.
Tohle občas vedlo k bizarním kombinacím, jako sedačky v S látce, ale připlacený opěrky, takže protože pro ně opěrky v týhle látce nebyly, dostaly ipurový GL.


-> Jarda: Otec má 105l z roku 88 v holobitu(bez sťahovania okien v zadných dverí) a tiež nemal lišty.
-> isti 12.09.21 20:16:46: na prazich nemaji byt nerez listy nebo to mela az 120L? me u 105S lidi tvrdili, ze jsou meneny prahy, ze jsou bez list :)
-> michael: Prečo to má S-kové sedačky?