skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6552 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 17.12.2009 do 03.08.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí
-> David29 11.08.16 20:25:23: na to že pracuješ v autodopravě by ses jako logistik evidentně neuživil 

-> RON: Ehm, jakej v tom je rozdíl?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?

Tady se ale nikdo nebaví o konkrétních lokálních závozech, ale o tranzitu... proč mají přes CZ projíždět auta, která sem nic ani odtud nic nepřváží??? na vlak s nimi a vyřešeno... CZ má jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí v Evropě....
-> Jozka: Tak jinak a vezmi si to podle sebe.
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
-> King: Přečti si znova, co jsem napsal, dohledej si nějaký statistiky nákladů na budování a opravy dopravních cest, zamysli se, co ještě všechno mají silniční dopravci oproti "dráze" prakticky grátis a.. a smaž tu kravinu, kterou jsi napsal.
-> King: no když jsou ty dveře shodou okolností někde na peróně... 

-> Jozka: Takze je doprava napr. 25t zbozi z danyho mista A do mista B (door to door) lacinejsi po kolejich nebo kamionem?
-> David29: Levnější ?
Levnější to není v žádným případě, jen konečná cena je ze zřejmých důvodů nižší.



-> Vojťas: Jo, fungovalo a nejvetsi poradek tady byl za protektoratu

-> Vojťas: No hlavně je to levnější
-> David29: tak ze ono to bude spis tim ze dneska chtej lidi vsechno hned ;-) jina doba no. Driv to preci fungovalo a vsichni byli spokojeny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo takhle...
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dokud bude zel. doprava zbozi sazkou do loterie, zvlast pro firmy, co jedou "just in time ", tak to asi neklapne. Kdysi jsem zarizoval dodavky zarizeni na Ukrajinu a do Ruska a zel. varianta byla vylozene pro dobrodruhy. Ale treba se to za tech 16 let nekam posunulo...
-> David29: Stavet parkoviste? Spis hodit tranzitni kamiony na vlaky nebo primo zbozi na vlaky...
-> Syny: Tak já se nebavím o narvaný pumpě, bavím se všobecně někde, kde je prostoru pro osobáky habaděj, třeba na pumpě přes den
-> Syny: u stojanu urcite misto bylo a pochybuju ze by si tam nekomu prekazel... ja uz takhle taky spal na najezdu na pumpu a nenadelas s tim nic protoze ty mista nejsou, ale tu pauzu udelat musis...
-> David29: Tak se pak nediv, ze osobaky postavaj vsude mozne :)
-> Syny: To sere i mě, ale s tím se nedá nic dělat, vzhledem k tomu s jakou politikou MDČR pracuje...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
-> David29 09.08.16 17:01:19: A vis co dokaze nasrat me? Jedu takhle po dalnici a chci zaparkovat u pumpy, ze si dam kafe a protahnu se. Najedu na parkoviste pro osobaky a tam vsude kamcaky (samozrejme na dylku pres X parkovacich mist), takze nemam kam zaparkovat. To ze voxidujou zaparkovany i na najezdu na dalnici a pomalu i na pripojovaku, to uz ani nekomentuju radsi...
-> U-Geen: Nemuzu za to, ze se kamos po rozvodu musel uskromnit a prodaval zrovna brambor :-)
-> King: Ale zase si vezmi, kdyby ty báva stály normálně, tak baba vodjede a dvě místa volný. Takhle je to pořád ne Renault :-D
-> King: sis poridil bawo? vlezly ti nemocnice do hlavy, ze musis vozit organy na masce? :-)
-> Nwkt: Tak to víš že to někde jde, ale někde to je za prodejnou a nedá se to tam ohnout, nebo pak normálně vyjet (klasika je třeba Benzina z Prahy na Brno, D1 cca 5. km).
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
-> David29: Na parkoviště pro osobáky, když je tam volno? 

Víte co mě dokáže rozpálit?
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
-> Syny: -> rsvancara: Jsem poslední, kdo by tady obhajoval zbytečný zabírání parkovacího prostoru, protože dnes a denně mi to komplikuje život v práci i při parkování na sídlišti, ale... před "rozsudkem" je dobrý pouvažovat nad genezí situace a nesoudit hned podle "vrtule" na kapotě ;-) (...musím kopat za novej tým :-)
-> Syny: Přesně tak... :-)
-> aDAm: I kdyby to tam rozhodila ta zenska, tak je problem zaparkovat vedle ve svem fochu? Evidentne asi jo :)
-> King: no je to možný ale lépe se poukazuje na majitele wrtule
-> King: Kdo tam byl prvni netusim, ale i kdyby to bylo jak rikas, tak ten s tim cernym tam stoji fakt zajimave :)
-> King: taky bych rek
-> Syny: A neni mozny, ze parkovaci harmonii narusila uz ta samice s tmave modrym kombikem vlevo, ktera parkuje castecne v chlivku toho stribrnyho Bramboru?
-> Syny: co tak okolo seba sledujem, tento princip sa uplatnuje hlavne pri 7er. toto bude len obycajna ludska hlupost blondatej matrace
-> StepaNoFUN: Já dal TopSport prahy 

-> rsvancara: Tohle je klasika. To jenom někdo nevěděl, že OI se nezvedá na dílenským zvedáku vepředu za prahy. Mám to na svojí (od předchozího majitele) taky. Budu muset poléčit... :-/
Pohodlný parkování pro 6 aut, šikovný místo - když je tam 5 aut, je to svátek, ale bohužel dost často až takhle. 

-> Alex41: Podle tvarování prahu Oktávky to má na salámu celkově :-D
-> Pavel P.. 18.07.16 21:22:30: Ale víš jak to v dnešní době chodí, pak foukáš i ty a foukání je ta lepší varianta. 

-> Jirik_Tuňák1983: kdyby musel každej den foukat kolo, tak by tam dlouho nestál

-> Jirik_Tuňák1983: nojo, tak hold stará česá metoda " já už budu hodný dědečku"
-> Tomaso435 18.07.16 20:18:04: 158 s tím udělají hovno, tohle řeší měšťáci. Nám stála ve vjezdu do garáže dodávka 14 dní. Dycky brzy ráno zmizela a odpoledne tam stála zpět. Přijeli, řekli že to nemají jak nabrat a bylo poprdeli. Dal jsem muj lístek za stěrač a druhej den byl zmuchlanej ve schránce.
Lidi jsou čím dál tím větší debilové. Nejen dneškem jsem v tom byl více než utvrzen - aneb "podnikatelé" v ČR.
Lidi jsou čím dál tím větší debilové. Nejen dneškem jsem v tom byl více než utvrzen - aneb "podnikatelé" v ČR.
-> bouchy 18.07.16 15:19:53: I kdyby tam přes tím stolo třeba jízdní kolo, mohl se prostě umístit to druhé půlky a ne na prostředek.
-> Tomaso435: Příště je v pět hodin ráno zavolám .....
-> M@rtin:
njn 158 to jistí.



-> bouchy 18.07.16 15:19:53: Ne, čuměl jsem na to celej den.