skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6646 příspěvků (zobrazeno 1451 až 1500) od 17.12.2009 do 04.10.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
08:38:43
23.10.2016
23.10.2016

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr._Nosferatu: Tak to meli chorosi urcite radost ze je budis troubenim... :-D
07:08:46
23.10.2016
23.10.2016

Mr._Nosferatu
Jako totální ***** Uprostřed křižovatky ve tvaru Y. Jelikož je to před domovem důchodců, tak jsem chvíli troubil, aby zavolaly MP....
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
21:45:00
13.10.2016
13.10.2016

Bohyn
-> rsvancara: něco na tom ale bude. Znám dva lidi, který jsou v osobním životě totálně zmatený a zbrklý a na parkovišti parkují zásadně popředu většinou našikmo a zásadně nechávají vytočená kola. To věčný parkování popředu už jednoho z nich stálo ztrátu RZ, protože výšku obrubníku přece neřeší ( ta zbrklost) 

08:27:38
12.10.2016
12.10.2016

King
-> Syny: 
...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)

...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)
11:59:34
11.10.2016
11.10.2016

U-Geen
-> Syny: tak to bude asi jen lehka forma :)
11:55:08
11.10.2016
11.10.2016

Syny
-> U-Geen: CDO, musis to seradit podle abecedy 

11:41:20
11.10.2016
11.10.2016

U-Geen
-> rsvancara: tak mam schyzu kombinovanoou obvykle s OCD, no a co :)
06:37:45
11.10.2016
11.10.2016

castrol
-> rsvancara: nejak som sa v tom nenasiel , ja to supnem vzdy tam kde je volne miesto :)
05:59:58
11.10.2016
11.10.2016

rsvancara
17:08:27
04.10.2016
04.10.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 04.10.16 13:49:58: Viděl jsi to někdy na tom kamenitém a za deště rozbahněném plácku u nádraží?
Tam je masakr, jak auta dokážou stát a v kolika řadách. Kolikrát se divím, jak ti co přijeli ráno vyjíždí.

13:49:58
04.10.2016
04.10.2016

Nwkt
účko no 

07:09:04
26.09.2016
26.09.2016

john simple
včera v Těšíně...
21:51:21
23.09.2016
23.09.2016

King
-> palinator:
...ale nejsem si jistej, jestli to uplne patri do tohohle tematu. Tak hlavne, ze je dost pohotovejch odtahovek a strazniku v centru, kdyz je potreba potrestat nejakyho rebela, kterej sice netvori prekazku provozu (nebo praci na silnici jako tady), ale proc nedat vydelat spratelenym firmam, ze...

21:41:09
23.09.2016
23.09.2016

palinator
20:36:56
05.09.2016
05.09.2016

Anacron
ad Ro-La - hojně se to používalo před vstupem do EU a Schengenu, kdy při použití Ro-Ly byly údajně nějaké úlevy z poplatků a čekacích dob. Tím pádem je to dnes v Čechách nepoužitelné. Nicméně stále existují státy, které to pro tranzitní dopravu nařizují. Co se týče minutí dvou vlaků, tak to nevím jistě, ale myslím, že by nedopustili překročení průjezdného průřezu - už jen kvůli nástupištím, tunelům, apod.
20:54:54
04.09.2016
04.09.2016

rsvancara
-> Zeke-ten šestý: Nebyl čas točit volantem.... :-D
20:12:31
04.09.2016
04.09.2016

Zeke-ten šestý
Proč ne :D
19:20:57
22.08.2016
22.08.2016

kury
Lidl Vimperk
10:27:16
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: jooo, o tom jsem cetl, nebylo to myslim ani drahy...
10:24:52
12.08.2016
12.08.2016

Nwkt
-> Sejki: Možná i na trať přes hraniční přechod Summerau/Horní Dvořiště
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
10:23:11
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: to je odkud? to tu nekde jezdi? vidim CD...
10:19:01
12.08.2016
12.08.2016

Nwkt
-> Luky: Zajímací 

10:15:33
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> darklord: tezko rict... ale podle toho jak jsou koleje u sebe a kdyz se minou dva vlaky, si myslim ze to nevyjde... to by nam tu rekl nejaky masinefuhrer :)
10:14:26
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> Sejki: aha, takze predsalen nepouzitelne
10:11:44
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> darklord: jo, jen proti na vedlejsi koleji nesmi jet vlak :)
10:09:52
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> Luky: tak nejake speci vagony pocitam, ale je to pouzitelne aj v nasich zemepisnych sirkach?
09:21:23
12.08.2016
12.08.2016

Luky
-> darklord: běžný kamion jo, ale ne na běžný vlak
09:08:21
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> RON: a taka technicka, myslis ze bezny kamion vleze na vlak v pohode? Hlavne teda do vysky sa mi to uplne nezda...
09:07:17
12.08.2016
12.08.2016

King
-> Jozka: Ale ja porad nechapu, kdes vycet, ze nadsene jasam z kazdyho dalsiho kamionu na silnici - serou me asi stejne jako kazdyho trosku vic jezdiciho ridice. Do vystavby novejch silnic a dalnic nevidim, ale neco mi rika, ze novy vznikaj mj. i proto, ze spousta z nich tady uz desitky let proste chybi, bez ohledu na kamiony. Je snad D3 do ČB nejakej zbytecnej pocin nebo by se mela D11 utnout u HK a tvarit se, ze ta stavajici tragedie do Polska je v roce 2016 Ok? Nebo se snad pri dni danovy svobody nekdy v pulce cervna nemam pravo se i jen ptat?
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy

09:06:41
12.08.2016
12.08.2016

David29
-> RON: dyt jo, já taky
08:59:41
12.08.2016
12.08.2016

RON
-> David29 11.08.16 20:25:23: všude venku jdou tranzitních LKW jako vosy na med - HU a jejich mýtný systém, PL přejedeme hranice a v tu ránu máme pokutu... dělám nějaký rok v logistice a cca vím, jak to kde funguje - jen v CZ si libujeme, jak tady rozhýbáváme ekonomiku přítomností velkoskladů...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
08:37:50
12.08.2016
12.08.2016

David29
Jo, jsem typickej "trucker" co rád nadává na osobáky. Ale prostě se není čemu divit. Když už nedělej myšky mě a nebo mě nepříjemě nepředjížděj, tak mě zasekaj v koloně - napřed vpředu DN a pak tím, že musej okolo projíždějící na tu nehodu vejrat (v horším případě si to natáčet a fotit) a neuměj se řadit - aneb můj blinkr, kterej naznačuje zip = těžkej ignor
08:35:10
12.08.2016
12.08.2016

David29
-> Jozka: To není o radostech, ale o faktech a realitě. A jen upozorním, že do kamionovky nedělám, a i kdyby byl befel EU "na koleje", tak mě se to ani v nejmenším nedotkne 
Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?
On ten důvod, proč kamiony nejsou na kolejích a proč lidé nejsou v autobusech a ve vlacích, je úplně stejnej...

Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?

08:26:48
12.08.2016
12.08.2016

Jozka
-> King: Nejsem.. a baví mě to asi stejně, jak hospodský kecy o fotbale. jenom nedokážu pochopit, jak se někdo může radovat z negativních dopadů kamionový dopravy, který jsou evidentní a jejíž jistej podíl je naprosto zbytečnej.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
08:11:23
12.08.2016
12.08.2016

David29
.-> Jozka: Já tím myslím směr. Že pět kamionů co jedou za sebou pod D1 jede každej jinam - jeden na Ukrajinu, druhej do Olomouce, třetí na Slovensko, čtrvrtej do Madarska a pátej do Jihlavy...
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
23:17:38
11.08.2016
11.08.2016

King
-> Jozka: Ááá, panacek je po kratsi odmlce nejakej napruženej :-) Jelikoz vim jenom neco malo, vsude jsem 2x nebyl a klice mam jenom od par zamku na svete, tak jsem se jenom ptal, jak se to v soucasnosti ma. Na sluzbu "privezte si to na nadrazi A a zajistete si buhvikdy prekladku a odvoz z nadrazi B do firmy C " nejspis sere Punťa.
23:06:12
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: Vlak z Plzně do Budějovic jede tak asi na 50 míst.. 

21:38:32
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> Jozka: Ano - při tom počtu.
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
21:25:42
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: A zas tak úplně v plenkách vůbec ne, ale bolševikovi šly kdovíproč líp vyrábět lokomotivy, nežli pneumatiky.. 
A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

21:07:51
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
21:02:58
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
20:29:46
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí
20:27:58
11.08.2016
11.08.2016

vhml
-> David29 11.08.16 20:25:23: na to že pracuješ v autodopravě by ses jako logistik evidentně neuživil 

20:25:23
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> RON: Ehm, jakej v tom je rozdíl?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?

14:27:02
11.08.2016
11.08.2016

RON
Tady se ale nikdo nebaví o konkrétních lokálních závozech, ale o tranzitu... proč mají přes CZ projíždět auta, která sem nic ani odtud nic nepřváží??? na vlak s nimi a vyřešeno... CZ má jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí v Evropě....
09:24:16
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> Jozka: Tak jinak a vezmi si to podle sebe.
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
08:08:59
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> King: Přečti si znova, co jsem napsal, dohledej si nějaký statistiky nákladů na budování a opravy dopravních cest, zamysli se, co ještě všechno mají silniční dopravci oproti "dráze" prakticky grátis a.. a smaž tu kravinu, kterou jsi napsal.
08:00:22
11.08.2016
11.08.2016

Luky
-> King: no když jsou ty dveře shodou okolností někde na peróně... 

07:55:54
11.08.2016
11.08.2016

King
-> Jozka: Takze je doprava napr. 25t zbozi z danyho mista A do mista B (door to door) lacinejsi po kolejich nebo kamionem?