skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> charon 30.06.23 07:15:57: Nad tím jsem slintal já, protože se mi líbí mimo jiné i výška sedla pro menší lidi. Ale jak říkáš, je to furt drahota.
-> Jirik_Tuňák1983 29.06.23 16:19:35: Koukal, koukal, ale to je moc nové (čti nemám na to kačáky) - Vulcany jsou v inzerci od 150 000 CZK, to nejenže volné nemám, ale ani bych to za motorku nedal. Byť ten Vulcan se líbí manželce
Ja se chystam zajet na jednoho trochu upraveného Shadowa podívat a jestli prodejce nekecá, tak ho koupim
Ja se chystam zajet na jednoho trochu upraveného Shadowa podívat a jestli prodejce nekecá, tak ho koupim
-> castrol 29.06.23 22:18:30: To je sice krásný, ale co bych na ní hledal, nehledě na to, že kolik skútrů na dlouhé trase potkáš. Hahaaa...
Z 90% jen motorky, takže tvůj argument je stejně hovno platný. Většinou se to všechno motá jen město a nejbližší okolí.
Nejdelší trasu jsem jel 40 km, jen dvakrát a to byla sranda taky, protože než se ten mamut, který jsem cestou potkal, sebral za obcí a v zatáčkách, tak jsem ho tlačil furt před sebou, až jsem ho nakonec pojel.

Nejdelší trasu jsem jel 40 km, jen dvakrát a to byla sranda taky, protože než se ten mamut, který jsem cestou potkal, sebral za obcí a v zatáčkách, tak jsem ho tlačil furt před sebou, až jsem ho nakonec pojel.
-> Jirik_Tuňák1983: to je vserko ok ale na dlhej trase si natru teba oni
-> castrol 29.06.23 21:19:25: Strašný. Ten můj historický prd má 96 kg, nižší výkon, je to dvoutakt a tyhle mastodonty si ve městě i na semaforech mažu na chleba.
-> Jirik_Tuňák1983 29.06.23 18:57:03: kurva to je lehsie od mojej dospelej motorky len par kilo.
Moja 179kg.
Moja 179kg.
-> Jirik_Tuňák1983: tu hondu co mam ja ma 162 kg ale zase nemam 80kg
a tu vahu poznas len ked vytahujem z garaze
a tu vahu poznas len ked vytahujem z garaze
-> Jirik_Tuňák1983: což o to vydechly, ale do města na hovno, čím menší a lehčí tím použitelnější.
-> castrol 29.06.23 18:09:34: Největší píčovina je tohle. Jak jsem sháněl díly, tak mi tam vyskočil jako reklama. Jako je pěknej, ale mrkněte na údaj o provozní hmotnosti. To musí bejt v té 125 ccm verzi vydechlé jako prase, když si na to sedne nějaký průměr o 80 kg.
www.skutr.eu/peugeot-puls ion-125i-gt-shark-grey?utm _source...
www.skutr.eu/peugeot-puls ion-125i-gt-shark-grey?utm _source...
-> Bery: 125 alebo viac ?
tak forza je doma.z yamahy jsem ustoupil úplně do jiných vod...a zatím dobrý
-> charon 29.06.23 14:41:50: Nekoukal jsi na Kawasaki Vulcan S?
Tak to nakonec vypada, že vyhraje buď Honda Shadow 600 nebo Suzuki LS 650 Savage. Byť mám v záloze i jedno Virago 535. neměli bystre někdo tip na nějakou kloudnou helmu na chopper? Pokud to mám brát z hlediska bezpečnosti, tak by vyhrála nějaká barevně usedlá integrálka, ale ta se na to moc nebhodí, nebo se pletu?
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 08:28:36: Tak děda složen. Na 21 let vypadá pořád dobře.
Jinak nový výfuk zní hezky, ještě to v podvečír projedu.
Filtr, nový výfuk, gume, svíčka, svařená podlaha z boku po pádu a jsem v tom za 4,5 tisíce. Ještě dám nový převodový olej, ten tu mám z ledna.
Vloni na podzim nový kevlarový řemen, variátor Malossi a přední řemenice.
Jako nestojí ty věci ani na takové staré prdlavky úplně málo.
E: tak po projetí dobré, je to hezky tiché (na skútr), zvuk zůstal stále takový hlubší, maximálka se na stejném úseku lehce zvedla, ale oproti výfuku s dírou mi přijde, že s tím děravým to mělo ostřejší akceleraci z místa. Když se za to dobře vzalo, tak se skoro odlehčovalo až skoro přizvedávalo přední kolo. Teď mi to přijde při ostré akceleraci takové umírněnější, ale průběh je v celém rozsahu mnohem jemnější, jízdně příjemnější a to i při deceleraci. Uvidíme ještě, co udělá v rámci údržby kontrola a případné seřízení karburace.

Filtr, nový výfuk, gume, svíčka, svařená podlaha z boku po pádu a jsem v tom za 4,5 tisíce. Ještě dám nový převodový olej, ten tu mám z ledna.
Vloni na podzim nový kevlarový řemen, variátor Malossi a přední řemenice.
Jako nestojí ty věci ani na takové staré prdlavky úplně málo.
E: tak po projetí dobré, je to hezky tiché (na skútr), zvuk zůstal stále takový hlubší, maximálka se na stejném úseku lehce zvedla, ale oproti výfuku s dírou mi přijde, že s tím děravým to mělo ostřejší akceleraci z místa. Když se za to dobře vzalo, tak se skoro odlehčovalo až skoro přizvedávalo přední kolo. Teď mi to přijde při ostré akceleraci takové umírněnější, ale průběh je v celém rozsahu mnohem jemnější, jízdně příjemnější a to i při deceleraci. Uvidíme ještě, co udělá v rámci údržby kontrola a případné seřízení karburace.
-> StepaNoFUN 23.06.23 19:37:18: Tak do aut dávám jen těsnění, u motocyklového motoru s tím zkušenost nemám.
Předtím tam byl těsnící kroužek, který se po dotažení zmáčkl, u tohoto výfuku je klasické těsnění, ale jen dva šrouby. A protože jsem se zeptal, tzn., že si nejsem jistý, tak tě nebudu posílat do píči.
Předtím tam byl těsnící kroužek, který se po dotažení zmáčkl, u tohoto výfuku je klasické těsnění, ale jen dva šrouby. A protože jsem se zeptal, tzn., že si nejsem jistý, tak tě nebudu posílat do píči.

-> Jirik_Tuňák1983: rozebirat si to budes sam. Takze klidne dej pastu. :-D
Tak vejfuk dorazil. Dali byste tam jen to těsnění (takovej ten píčičkovej tvar na dva šrouby) a nebo toto těsnění a máznuté pastou na výfuke?
-> charon: Dovozová STK .. + kompletní zahraniční papíry.
Kolegové, jak je to vlastně s přihlášením motorky ze zahraničí? STačí jen dovozová STK a pak na ouřad?
Vylouplo se teď na západě čech jedno rozumně vypadající Virago do kterýho bych asi i šel, ale je to dovoz a navíc je 320 km ode mě (v okolí Děčína)
Vylouplo se teď na západě čech jedno rozumně vypadající Virago do kterýho bych asi i šel, ale je to dovoz a navíc je 320 km ode mě (v okolí Děčína)
-> michael: j ze tvoja foto
-> castrol: To nevím já to nefotil.
-> michael: netahal to poliak ?
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 18:31:16: 156 je přímý vstřik, Giulietta a 9-3 jsou nepřímý, čistý výfuk nemá žádné. Ve smrti je jen ta 156, giulietta ani 9-3 olej neberou.
-> dragon_cb_cz 16.06.23 18:29:44: A to máš nějaké přímé výstřiky a nebo motory v takové smrti? U ženy 1.4 16V bez šneka je pořád čistý. Nic jiného příbuzného původem nemáme.
Jinak jeden přímý vstřik jsme měli a ten motor měl výfuk jak 60 let stará Jawa.
Jinak jeden přímý vstřik jsme měli a ten motor měl výfuk jak 60 let stará Jawa.
-> palinator: No, ale to se nedá říct ani o žádným z mých benzínů a ty katy mají
Pravda, 156 na mix skoro jezdí 


-> palinator 16.06.23 18:18:30: První stroj, který jsme měli v rodině a měl čistý výfuk bez ohledu na počet stop, byla Felíčije v roce 1997. 
Proti těm 74x klumpům má čistý výfuk i naše 25 let stará zahradní sekačka.

Proti těm 74x klumpům má čistý výfuk i naše 25 let stará zahradní sekačka.

-> Jarda/felda:
Kvalitní olej dávám i do Terry (aspoň co se týče API a JASO specifikací)... poměr 1:40 a rozhodně se nedá říct, že by byl výfuk čistej. Ten koneckonců není ani u škodovky a ta na mix přímo nejezdí.
Kvalitní olej dávám i do Terry (aspoň co se týče API a JASO specifikací)... poměr 1:40 a rozhodně se nedá říct, že by byl výfuk čistej. Ten koneckonců není ani u škodovky a ta na mix přímo nejezdí.

Dnes přišla nová pnojmatyka a už je nazutá. Snad dorazí příští týden ten zbytek a nebude ten stroj zase tři měsíce stát, jako když jsem čekal na variátor a řemenici. Teď je to s těmi díly nějaké na pochybné.
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 10:34:10: kvalitní olej
zajebaný výfuky měli jawy mazaný M2t v trojnásobný poměru než tenhle skůtřík




-> palinator 16.06.23 10:43:44: Joo, nevím jak to funguje. Jsem v tomhle lajka.
Znám jen čistící rozebíratelné tlumiče.
Ono to ani nesmrdí jako normální 2T, spíše jako běžná motorka.

Ono to ani nesmrdí jako normální 2T, spíše jako běžná motorka.
-> Jirik_Tuňák1983:
Asi to shoří na tom katu ne?
Asi to shoří na tom katu ne?
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 10:34:10: sice je príma, že to není zamrdaný olejem, ale zas to místo toho schnilo no 

Pod štíty a kryty čistý bez koroze, ale zespodu, kde je na ráně na nás kouká Jamamoto a uvolněná nějaká přepážka, která tou dírkou vyjela ven.
Jinak může mi někdo vysvětlit, jak může být u 2T takhle čistý výfuk? Tohle je starý, který budu měnit (22 let a 26 000 km).
Má to oddělené mazání s čerpadlem a na boku skútru je originál štítek s označením katalyzátoru.
Jsem myslel, že 2T mívaly dycky ty laufy zalepené hnojem.
Má to oddělené mazání s čerpadlem a na boku skútru je originál štítek s označením katalyzátoru.
Jsem myslel, že 2T mívaly dycky ty laufy zalepené hnojem.
-> vhml 16.06.23 09:42:13: To světlé je nádržka na oddělené mazání (je to 2T) a to vedle nádoba na blbý kecy. 

-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 08:28:36: to je nádržka na ostřikovače a kyblík na blití? 

Nakonec jsem objednal "Tecnigas Silent Pro" přímo pro Minarelli 100. Vypadá co nejvíce jako originál, plus má i nějaký ten bonus navíc. Snad bude i dostupný, takové to "skladem u dodavatele a dostupné do 3 - 5 dnů", tam mnou trochu jímá hrůza....
Takové ty tuningové dvojtlumičové kroucené opičárny jsem na skútr klasického vzhledu nechtěl.
Stejně nevím, kdy pojedu. Dnes jsem mu v podstatě rozebral celej zadek. Nějak se to vymklo.
Takové ty tuningové dvojtlumičové kroucené opičárny jsem na skútr klasického vzhledu nechtěl.
Stejně nevím, kdy pojedu. Dnes jsem mu v podstatě rozebral celej zadek. Nějak se to vymklo.

-> MVM 14.06.23 19:07:54: Jo, teď jsem ho sundal a je jinej.
Už mám něco vytipovaného přímo na daný typ motoru za nějaké lidské peníze. Na motání se do práce a po městě či okolí fakt nebudu dávat výfuk za bezmála 5000,-. Stačí mi normální originál nebo max. streetovej. V podstatě ty laufy šplhají od těch 4-5000,- pak přes 7000,- až do 10000,-. To už je zvrácenost.
Pak jsem objevil některé do 4000,-, ale oproti původnímu jsou vyloženě hnusný.
Teď jsem dělal kompletní variátor, svíci, olej, obutí mi přijde někdy příští týden. Ještě udělám přední brzdu a uvidíme. To je do dědy docela investice už.
Pak jsem objevil některé do 4000,-, ale oproti původnímu jsou vyloženě hnusný.
Teď jsem dělal kompletní variátor, svíci, olej, obutí mi přijde někdy příští týden. Ještě udělám přední brzdu a uvidíme. To je do dědy docela investice už.
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.23 18:11:59: tak namontuj dva ne, to dá rozum. 

-> MVM 14.06.23 19:07:54: Mam to stastie ze tu mam vo vedlajsej dedine pana co ladil 2T zavodne motory pre Apriliu. A vyfuk je fakt dost zasadna vec....hned po valci a spol
Par vyfukov som pomahal skruzivat....a vtedy som len nasaval zvaranie autogenom bez pridavneho materialu tie -osie hniezda- Nadhera.

Par vyfukov som pomahal skruzivat....a vtedy som len nasaval zvaranie autogenom bez pridavneho materialu tie -osie hniezda- Nadhera.
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.23 18:11:59: Tak pokud jde o tlumič výfuku respektive vyfuk jako takový. Tak u 2T je to zásadní a lišit se musí...
Může se nějak zásadně lišit tlumič pro 50 a 100 ccm skútr s 2T motorem Minarelli?
Těch 50 ccm je všude jako sraček a stojí klidně polovinu tlumiče na 100 ccm.
Ale je to jen dotaz, nechci zase nějak experimentovat. Jsem rád, že to pěkně jede a nechci opak.
Těch 50 ccm je všude jako sraček a stojí klidně polovinu tlumiče na 100 ccm.
Ale je to jen dotaz, nechci zase nějak experimentovat. Jsem rád, že to pěkně jede a nechci opak.
-> Syny 11.06.23 21:59:50: Kde su tie casy...ked si dal za podobnu habadaru fetke po hube a bralo sa to ako vychova... Ja som z vychodu vzal by som ho pajsrom.
-> Vojťas 12.06.23 11:24:40: Já si dycky nějakou oběť provokací najdu. 

-> Syny 12.06.23 09:57:20: docela sem byl zvědavej jak zareaguješ... jestli si tu za chvíli bude Jiřík mít s kým povídat 

-> Syny 12.06.23 09:57:20: Pěkně jsem to vyšrouboval a vykošatěl, což? 
