Cyklisti na silnici

prohledat
4819 příspěvků (zobrazeno 2801 až 2850) od 05.08.2009 do 21.05.2024, založil/a David29
řadit dle data
11:23:07
10.07.2017
Luky
www.facebook.com/truckspl anet/.../1551612338211921



Místo aby blbečkové byli rádi, že je nerozmáznul, tak jsou ještě ukřivdění... 8
19:45:18
06.07.2017
ochoda
-> j_j: Pokud ti nevaděj 26" kola, tak bych se toho vubec nebál, jak řikáš, díly jsou na to teď levnější. 6
19:43:57
06.07.2017
j_j
má podle vás smysl zmodernizovat MTB 26ku hliník /vidlice, kvalitní lehká kola, atp/? :) 26 díly jsou ted levné tak by z toho šlo udělat "dělo" na chatu :)
15:06:17
04.07.2017
dragon_cb_cz
-> j_j: Však já mám zážitků taky dost 4 Ale za tři týdny mě čekají Alpy, tak je potřeba trénovat...
19:29:28
03.07.2017
j_j
-> dragon_cb_cz: wole :) jdi s těma km už do píče :D my na MTB měříme cyklistiku na zážitky, lesní cesty, brody a ne tisíce kilometrů na betoně :)
18:00:43
28.06.2017
Pavell
-> gim: to je fakt zajímavý problém. Něco špatně tam být musí.
17:45:10
28.06.2017
dragon_cb_cz
Stačí necelý dva roky tréninku a kolo lze pomalu ale jistě prohlásit za rychlejší způsob dopravy do práce než auto 5 www.strava.com/activities /1056220648



A odpoledne jsem to vzal příjemnější trasou a poslal to do Břežan na velkou placku a konečně se podařilo dostat ten čas pod 9 minut - a rovnou 8:38... a to jsem měl pocit, jak mi to nejede... spokojenost 5 www.strava.com/activities /1057264997
13:17:47
28.06.2017
gim
-> Nepér:

-> j_j:

-> dragon_cb_cz:


Nic tam fakt nebylo. Čistil jsem jak ráfky tak pláště, dokonce i fungl duše jsem několikrát kontroloval. Dával jsem i novou pásku do ráfku. Vyzkoušel jsem několik typů duší a problém pořád stejnej. Neměnim duše poprvé, ale prostě to takle haprovalo.

Včera jsem z toho udělal bezdušáky a snad bude klid. Přes noc vydrželi nafouklé, tak by už neměl být problém. Samoopravování funguje perfektně. Jak jsem to tahal na prázdém plášti bylo tam pár defektů na boku, které se sami zacelily. Takže konečně můžu na kolo :-D musel jsem to dořešit, o víkendu frčím na Singltrek. Tak jsem zvědavej jak se to bude chovat.
22:27:10
27.06.2017
Nepér
Já takhle zničil dvě duše za sebou už při pumpování ruční pumpičkou. Prostě se mi ta kovová část vyviklala z gumy. Pořídil jsem dvoustěnný ráfky, kde se to neviklá a je klid.-> gim: Vyfoť to.
18:27:17
27.06.2017
j_j
zkontroluj pásku uvnitř ráfku, prostor ventilu a zde je výplet ok, kde se poničily duše /může to být stejný místo/ atd
18:31:53
26.06.2017
dragon_cb_cz
-> gim 22.06.17 16:09:34: To je blbost, musíš něco dělat špatně... pásku v ráfku máš OK? Jednu duše možná, ale pokud X různejch, tak buď něco je špatně s tím ráfkem, nebo s tím jak to tam dáváš.
23:13:42
25.06.2017
U-Geen
-> jerrom: k patejm dverim je to chycene popruhama za hranu dveri... ty kola povetsinou visej nejak ve vzduchu za ram, zatimco na taznym stojej na kolech a jsou chycene za ram, jako u stresniho nosice. Za me na dvere fakt jen jako nouzovka (sam jeden takovej drzak mam ale uz ho nepouzivam), jinak slusnej nosic na kouli (opet bude rozdil mezi Thule a nejakym noname). +jak psal George, nemoznost otevrit zadni dvere je taky limitujici.
22:08:11
25.06.2017
jerrom
-> George88 25.06.17 22:05:44: diky, super shrnutí a prijde mi to logicke
22:05:44
25.06.2017
George88
-> jerrom 25.06.17 21:53:13: nepřijde mě, že by 5tý dveře a jejich uchycení byly dělaný na přidanou zátěž třeba 30kg. Navíc jak se dostaneš do kufru? a i kdyby jsi je otevřel, nebudou ti držet. pístnice nejsou tak silný. Když je dáš na tažný, tak jdou kola od dveří odklopit a dveře vpohodě otevřeš.
21:53:13
25.06.2017
jerrom
-> U-Geen 25.06.17 20:04:31: fakt? Ja to nezkoumal, ale pocitove mi prijde ze na patych vratech to bude chycene vice než na te kouli.
20:04:31
25.06.2017
U-Geen
-> jerrom: totalni? ty na zadni vrata mi prijdou jakou nouzovka
13:52:34
25.06.2017
jerrom
Ahoj, tchan chce kupovat drzak na kola a resi jestli na kouli nebo na 5vrata (ma Mazdu MPV), je v tom nejaky zasadni rozdil?
16:09:34
22.06.2017
gim
-> dragon_cb_cz: tak ani to nepomohlo... včera 3 duše. Z toho jedna úplně v klidu při stání ve stínu. Málokde mají duše s pogumovaným ventilkem a ty s kovem až dovnitř se prostě vyrvou. Kašlu na to, dneska kupuju přestavbovej kit na bezdušáky a bude po ptákách. Snad to po těch natlačenejch kilometrech na prázdné gumě bude ještě nějak držet.
21:36:10
20.06.2017
M@rtin
-> dragon_cb_cz 20.06.17 17:24:58: No to na mě vyskočí taky, ale u obchodníka u nás mám slevy :-)
17:24:58
20.06.2017
dragon_cb_cz
-> M@rtin: Ten Michelin, na internetu na mě při rychlém googlení vyskočil dráž...
09:32:43
20.06.2017
M@rtin
-> dragon_cb_cz 19.06.17 22:42:50: Kterej myslíš?

Michelin mám u nás z krámu za 900,- kousek, Schwalbe Marathon na 29" stál 1100,- :-)
22:42:50
19.06.2017
dragon_cb_cz
-> M@rtin: Docela drahej plášť, máš ho nějak vyzkoušenej? Já mám momentálně silničních plášťů spíš přebytek, takže bohužel není rozumnej důvod zakoupit Tufo Calibra Plus nebo nový Tufo Comtura Duo, který bych moc rád vyzkoušel... ale koupit pár za 1700-1800 "jen tak na vyzkoušení", na to jsem moc socka 3
22:38:24
19.06.2017
dragon_cb_cz
-> gim: To jsem si myslel 4 No v tom skutečně chyba nejspíš bude - tu matičku je totiž dobrý použít leda na začátku (aby ti ventilek nezalézal do ráfku při snaze chytit na něj pumpičku), ale jamile je v duši nějaký tlak, je úplně zbytečná a je lepší jí tam buď vůbec nemít, nebo (pokud se domníváš, že bys jí opět mohl potřebovat na prvotní "chycení" např. při opravě defetu a nevozíš jí třeba připravenou na náhradní duši) jí mít vyloženě na volno. Jednak duše pracuje při provozu (a pak může způsobit vytržení), druhak stačí abys na kole déle nejel, v duši klesne tlak a opět se tahem za ventilek díky utažené matičce namáhá.



Takže matičku zahoď dlouhým obloukem a v klidu jezdi 4
21:23:39
19.06.2017
M@rtin
-> dragon_cb_cz 19.06.17 13:33:28: Michelin Pro4.

Dneska mě ty 25tky vyměnili za 23tky, tak uvidíme, až je o víkendu nazuju.



Já jsem koupil na 29" nový kola (Mavic Crossride a 2" gumy Schwalbe Marathon Dekuxe, kotouče, kazeta) na takový delší cesty po asfaltu a stezkách. Mám ho teďka sebou v Litvínově a je to paráda. Není to na nějaký řádění po lese, ale po asfaltu a cyklosteukách je to paráda.



A u těch původních, kde mám 2,25" Schwalbe Racing bude potřebovat menší GO. Promazat osy a poutahovat dráty.
15:57:10
19.06.2017
gim
-> dragon_cb_cz: Jj u těch prvních dvou to je jasné kvůli rozměru tomu se nedivím.

Vypnutním ventilku myslím to, že jsem měl ventilek se závitem a matičkou a jestli jsem ho zbytečně moc nevytáhl ven z ráfku. A tím pádem ho tahal ven z duše.

Celkově mám takovej blbej pocit, že v tom bude zakopanej pes. Zkusím duši s pogumovaným ventilkem bez matičky aby měl trošku šanci se hýbat a snad to bude ok. Ventilek byl vždy usazenej jak má být a nafouknuto taky v dobře. Snad už bude klid.

Akorát mě štve poměr najeté kilometry a duše na vyhození.
13:37:36
19.06.2017
dragon_cb_cz
-> gim: Co myslíš tím "vypnul ventilek" ?



Původní duše ti rupnuly, protože 1) byly menší než měly být 2) pokud předchozí plášť byl jiného rozměru (což asi byl), tak ta duše má tvarovou paměť a napínat už zestárlou gumu do nového rozměru není moc dobré.



Další bouchnutí bych odhadoval na chybu při montáži nebo výrobní vadu duše - ale vytržený ventilek spíš na tu montážní vadu. Máš po nasazení ventilek v otvoru volně a kolmo ven z ráfku? Není tam "křivě"?
upraveno 1x, naposled 19.06.2017 13:38:12
13:33:28
19.06.2017
dragon_cb_cz
-> M@rtin: A jakou značku? Pokud Continental, tak tam je 23 široká jak 25 u jiných značek... taky s tím na karbonátku bojuju, mám tam nějak debilně křivou zadní stavbu a u levé šavle je méně místa než u pravé.



Teď po umytí kola se mi začal ozývat lehký šelest z ložisek na Zondách, tak jsem tam na tu víkendovou vyjížďku nahodil Mavic Aksium Elite co mám v zásobách - a rozměrově to vychází úplně stejně. A to na Zondách jsou 23 (Continental Grand Prix 4000 S) a na Aksiích 23ky (Mavic Yksion). Okometricky dokonce ty 25 vypadají užší.



To samý na zimáku - Continental 25ky a reálně jsou široký přes 27mm... ale tam je teda i hodně širokej ráfek.
11:24:43
19.06.2017
gim
Pánové mám drobný dotaz. Koupil jsem zjara nové pláště www.kupkolo.cz/26-plast-c ontinental-race-king-sl-pe rformance-kevlar_z5510 a od té doby mám jenom problémy. První problém byl hned při první vyjížďce. Použil jsem původní duše 1,75-2,1 a po cca 10 km mi bouchla první duše hned u ventilku, nasadil jsem druhou a po kilometru to samé. Přičítám to výztuze okolo ventilku, která se tolik nenatáhla a v tomto místě plášť šmajdal a byl volný. Všiml jsem si toho až těsně před prasknutím.

Koupil jsem nové duše 2,1-2,5 ale po cca 20 kilometrech to samé. Plášť jsem srovnal, ať nešmajdá, ale po těch cca 20km se prostě zkroutil podle své potřeby. Ruplo to zase u ventilku. Včera znova nová duše a po 3 kilometrech se mi ventilek vyloženě vytrhl z duše. Plášť seděl jak měl a nešmajdal. Jen jsem vyskočil na obrubák ani nebyl moc vysokej a škub ho.

Už nevím co s tím. Nějaká rada? Bordel v ráfku ani plášti není. Nevím jestli jsem moc nevypnul ventilek a prostě to bylo v tahu a střihlo se to tam.
06:10:41
19.06.2017
M@rtin
-> dragon_cb_cz: No taky pěkný, já to minulej tejden chtěl dorovnat do kila, ale už se mi ke konci nějak nechtělo. Teďka o víkendu proběhla výměna pláštů. Původní Shwalbe Ultremo začínají být čím dál více popraskaný. Koupil jsem na doporučení širší (25x622 místo 23x622) a tak jsem to nakonec vrátil zpátky a dneska musím pláště vyměnit za 23x622, do zadní stavby se to skoro nevejde, mezi pláštěm a rámem zbylo půl milimetru místa, tak to nechci riskovat.
23:14:26
18.06.2017
dragon_cb_cz
-> M@rtin: Moc pěkný, v tejdnu jsem na to koukal a tiše záviděl... dneska jsem už nemusel, dostal jsem propustku alespoň před obědem, tak jsem byl taky rychle něco natočit: www.strava.com/activities /1042369023
16:27:08
15.06.2017
Milan 136
-> M@rtin: pěkně 6
21:32:07
11.06.2017
M@rtin
dnešní projížďka ....



flow.polar.com/training/. ../1460689876
03:50:04
07.06.2017
Pavell
-> Hurdis: tomu říkám podmínky pro cyklistiku. 3 4
18:05:52
06.06.2017
Hurdis
Moje nenávist a opovržení k cyklokládám, tj. kombinane cyklisty s upjatým čímkoliv, stále trvá.



Ale kvůli dětem, bachoru a kolenům z 12 tel vrcholového basketu, kde si i na golf beru ocelovou ortézu, jsem si přeci jen po 15 letech pořídil 29" Kross. Nicméně mám poslední dům před lesem, kde je 120 km upravených tras, takže na běžnou silnici vůbec nevlezu a jen se brutálně vybiju mimo silnice na kombinaci hladkého asfaltu, štěrku nebo terénu podle libosti. A při 6ti hospodách v trase je občas návrat i expedicí. :-D Navíc 1,5 km před koncem mám dílnu, kde je lednička s pivkem a vehementy na údržbu před uložením zpět do bytu. A auto v garáži.



Tak si představuji cyklistiku pro zábavu i pro tělesnou průpravu. A nikdo z motoristů nepřijde k úhoně, a hlavně mne nikdo z kolegů motoristů neuvidí. :-)
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od Hurdis vložen 06.06.2017 18:05:52
12:54:30
04.06.2017
ochoda
-> dragon_cb_cz: Je to nějaka značka "JAVA", ve výsledku mě vyšla z číny asi na 2100,- CZK. Velikostně je určená pro 29" kola. Ne foto mám trekkingový kola, páč se mi na mojich vysrala zadní nába. Nyní tam sou zase 27,5" MTB kolesa. Asi dvakrát mi v tom "karbonově" zalupalo, ale furt to drží. Celkem by mě zajímálo jak moc to snese, ale nechce se mi schánět novou vidli a obličej. Nicméně, po zpevněných površích to upaluje o dost líp mi přijde, na dojíždění do práce po silnici/lesem/polňačkou mi to přijde fakt dobrý, fakt je znát, že ten karbon pruží (bro má na trekovi hliník a to je jak beton). Když to ale potom pustíš pod kopec po něčem rozbitějšim tak je to o ruce. 1 ...kdysi sem se u kámoše svezl na A-gang Patriot v nejvyšší výbavě, plus tam měl ještě lepší vidli (myslim), tlumič na jehlovejch ložiskách atd. prostě hodně top konfigurace a na tom valit po něčem rozbitim musí bejt slast (vozil sem se na tom asi 10 minut po louce a kolem baráku), to pružení bylo tak libově máslový, no nářez. Ale bohužel nejsem z těch, co si koupí vidlici za 25 000,- (možná jo, kdybych na to měl). 3 ...jinak jo, cyklozmrdi sou fakt zlo. 5 (Ale stejný kretény najdeš i v autech a na čemkoliv jinym. Né, že bych byl svatej, ale možná bysme všichni občas měli víc používat mozek. Když už ho máme...)
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od ochoda vložen 04.06.2017 12:54:30
23:17:02
03.06.2017
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja vim, jenom jsem chtel predbehnout dragona :-)
23:15:42
03.06.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King 03.06.17 23:08:56: Jako chapu, ze chodce nekdo prehlidne, at uz kvuli unave nebo nepozornosti... ale tohle je schvalnost od zmrda...
23:08:56
03.06.2017
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 1 Ovsem nesmis zapominat, ze ridici ohrozuji starecky na prechodech taky :-)
23:03:26
03.06.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Rozhodne lip nez kdyz v tyhle situaci potka znamyho a ten ho pesti sunda z kola...
22:58:04
03.06.2017
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vis kolik energie je potreba na rozjeti 80kg soustavy na cestovni rychlost 30km/hod.? Asi 3kJ! Jak by chudak dopadnul, kdyby mel poustat na kazdym druhym prechodu starecky?! :-)
22:31:29
02.06.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
Včera jedem po Malý straně (centrum Prahy) dodávkou, kolega pustí na přechodu dědu s malou vnučkou... Děda už moc neběžel, tak šli pomalu. Proti jel cyklozmrd a místo aby ten sráč zastavil, tak je málem sejmul... Přitom už byli v půlce protisměrnýho pruhu. Ještě ukazoval pazourou jako klid počkejte. A to ten děda holku tak tak chytil, aby mu nevešla pod kolo. Fakt takovej zmrd by potřeboval pendrekem přes ksicht 8
upraveno 2x, naposled 02.06.2017 22:32:37
15:16:25
01.06.2017
dragon_cb_cz
-> King: Samozřejmě, že je to jednodušší - což ovšem neznamená, že pokud to nepotřebuju, že budu vycvakávat, jen aby -> bouchy: měl radost. Z kopce to jde blbě, ale na rovině nebo do kopce se trackstand drží celkem v pohodě... i pro toho řidiče je to ve výsledku lepší, když nemusím při rozjezdu zacvakávat, tak jsem pak z křižovatky o to rychleji pryč.



Pochopitelně když už to ustát nejde, no tak vycvaknu... pravidelně přesně v tu chvíli skočí oranžová 3
13:01:56
01.06.2017
King
-> dragon_cb_cz: Nevím, asi to nějak souvisí s tím, že je snažší udržet balanc na soustavě s dvěma rotujícími dtto setrvačníky, než když se otáčky kol limitně blíží nule? :-)

Když jsem si jednou moc utáhnul klipsny, tak po zastavení na červenou (tehdá to ještě cyklisti dělávali :-), jsem šel trapně k zemi :-)
12:37:30
01.06.2017
dragon_cb_cz
-> bouchy: Proč bych měl při čekání na odbočení sundavat nohu z pedálů?
07:38:04
01.06.2017
bouchy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vždy si počkám někde na odbočení z hlavní, jestli cykloid zastaví a dá nohu na zem. No a pak si uvědomim, že 100% z nich to prostě neudělá, i kdyby měli spadnout nebo vjet pod auto40 40
07:29:21
01.06.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 01.06.17 00:30:47: Tak pro cyklozmrdy je obecne problem pustit lidi na prechodu, zastavit na krizovatce atd... Tak proc ti neco ulehcovat zejo? :-D
00:30:47
01.06.2017
David29
Dneska na mě něco hulákali cyklisti - nějak nevím co.

Přijedu ke kulatáku, NA kulatáku nikdo, takže jsem se rozjel - než se těch 32t do toho kopečku rozjelo, museli cyklisti holt zastavit a počkat, odjedu celej



Ani neví, kdy maj přednost - ale držkovat jim jde. Mimochodem přijížděli po silnici po mé levici (tj. chystali se na kulaták najet). Ale jelikož jsem byl rád, že na vytíženém kulatáku jsem chytil mezeru, opravdu jsem necítil potřebu dělat cokoliv co nemusím
14:24:44
31.05.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda: Jj, některý lidi ten mozek za volantem fakt moc nepoužívaj 8



-> ochoda: A co přesně jsi teda koupil? Jako na čemkoliv co plus mínus připomíná cestu je podle mě odpružení spíš pro zlost... ale třeba bych změnil názor kdybych si sednul na něco pořádnýho.
upraveno 1x, naposled 31.05.2017 14:25:21
14:13:09
31.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 31.05.17 14:05:31: neco podobnyho mi udelala nejaka Marfusa v Breclavi na Velikonoce - Tuareg na ruskych znackach a dovolila si se takto macessky zachovat k ruskymu autu - predjela me a dupla na brzdu kvuli retarderu, ja kvuli nemu vubec brzdit nechtel 7 no musel jsem kvuli ni a celkem dost.
14:05:31
31.05.2017
dragon_cb_cz
-> King: Ale kdež, já jen pořád doufám, že Matthes jednou pochopí, že koncentrace zmrdství mezi cyklistama a řidičema se řídí úplně stejnou Gaussovkou 4



-> Jarda: Nenazval bych to vybržděním, nevypadalo to na úmysl. Spíš se tak úporně soustředila na to, aby mě-cyklistu předjela, že zapomněla na ten retardér a když si na něj vzpomněla, tak zase zapomněla, že mě sotva předjela a že tudíž kombinace brzda+vyjetí doprava by mohla skončit fakt blbě... právě proto jsem si to s ní chtěl vyříkat - ne abych jí nadával, ale aby si příště dala pozor, mohli jsme bejt fakt smutný oba (já teda asi víc).
Extreme Tyres