Hádáte se tu uplně zbytečně

Na objektivní posouzení zda to brzdí či ne (nebo lépe řečeno zda to brzdí víc/míň) je potřeba nainstalovat zařízení zvaný decelerometr. Měří to měrný brzdný zpomalení. S tím že budete mít rovný úsek s přesně definovaným koficientem adheze. A tam taky přesně odměříte brzdnou dráhu. Navíc se vše dá zkombinovat s měřením ovládací síly na pedál, nebo měřit hydraulický tlak v okruzích. Vše ostatní jsou jen subjektivní pocity na kterých se nedá debata typu sportovní auto vs. škodovka stavět.
(Ale k pobavení dobrý

)..... Čímž nevylučuju určitou možnost, že i škodovka se čtyřma kotoučovkama,nebo lépe řečeno s vhodnýma brzdama (i bubny) může mít hodně podobnou hodnotu brzdnýho zpomalení v určitým úseku rychlostí. Na rozdíl od zrychlení totiž to zpomalování musí každý auto splnit už z principu homologačních zkoušek (Pro osobák M1 Počáteční rychlost 80Km/h - max bzdná dráha 51metrů, zpomalení 5,8m/s)