skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
-> Tuner#2: jo plácnul jsem to máš pravdu šéfe, ale psal jsem že asi, pocitově to tak je, na málo plynu to jede jak nějaké svižnější auto ale jak dáš kotel tak to začne pelasit a řvát no
-> darklord 06.07.17 20:52:50: Já teda nevím, ale mě škodovka nesmrdí asi máš něco špatně... Co se týče brzd, tak nikde jsem netvrdil, že z 250ti by škodovka brzdila stejně. To určitě ne a tam se projeví ta mohutnost brzd u Ferrari, nicméně brzdný moment ze 100/150ti je velmi podobný (ostatně fyzika platí pro obě auta stejná a tam Ferrari prohrává v hmotnosti) a byl jsem překvapený při jakém brzdném momentu už do toho začlo kecat ABS. Ostatně když jsem jezdil s Honzou Červenkou, tak byl překvapen jak moje auto brzdí a jaké přetížení a rychlosti dosahuje v zatáčkách.
-> Pavel P@nkáč 06.07.17 21:00:52: Jasně, takže další co jen něco plácne a neřeší... Takových je plný FB, zrovna teď jourin a já dvou podobným případům vysvětlujem, že 130RS A5 měla dvě verze předku a že ten na replice je tvarově správný. Ale ono je moderní bez znalostí něco plácnout a pak se ještě bez omluvy dohadovat...
-> Pavel P@nkáč 06.07.17 21:00:52: Jasně, takže další co jen něco plácne a neřeší... Takových je plný FB, zrovna teď jourin a já dvou podobným případům vysvětlujem, že 130RS A5 měla dvě verze předku a že ten na replice je tvarově správný. Ale ono je moderní bez znalostí něco plácnout a pak se ještě bez omluvy dohadovat...

-> Tuner#2: nevím tak je to tím výfukem jak píšeš ty, já psal že asi - nezajímal jsem se o to, ale srovnávat ty brzdy se škodofkou je fakt prdel




-> Tuner#2: Naozaj? Naozaj porovnavas smradlavu skodovku s keramickymi brzdami z F430? A s tou skodovkou, kolkokrat si s nou brzdil z 250km/h? A preco vlastne nenapises do Maranella, ze im pomozes s brzdami, ked mas na aute lepsie?
Ale notak, nenechaj sa vysmiat.
FYI, s 430 som nesiel, ale 458 brzdi celkom pekne. Pravda, dokonca si dovolim tvrdit, ze lepsie jak moj rapid. Ale mozno keby som odvzdusnil brzdy...
Ale notak, nenechaj sa vysmiat.
FYI, s 430 som nesiel, ale 458 brzdi celkom pekne. Pravda, dokonca si dovolim tvrdit, ze lepsie jak moj rapid. Ale mozno keby som odvzdusnil brzdy...
-> darklord 06.07.17 13:13:40: Myslím, že jsi opět ukázal jaký seš rejpal bez znalostí... Nebo se pletu a obojím jsi osobně jel?
Já ano a tak mám porovnání. Na leštiti jsem brzdil s F430 tak, že do toho začlo kecat ABS, se škodovkou umím brzdit na hranici adheze taky. Jak jsem psal, Ferrari bylo v nevýhodě sériových gum, ale zase širších. Ke všemu váží nějakých 1400kg (nestuduju google, třeba mě někdo opraví) zatímco škodovka necelých 900kg.
-> Pavel P@nkáč 06.07.17 14:21:52: Je fajn, že se směješ, ale stejný dotaz i na tebe. Jel jsi snad obojím, že máš srovnání? A to tvoje odpojování válců? Kde jsi k tomu přišel, zajímalo by mě to.
Já ano a tak mám porovnání. Na leštiti jsem brzdil s F430 tak, že do toho začlo kecat ABS, se škodovkou umím brzdit na hranici adheze taky. Jak jsem psal, Ferrari bylo v nevýhodě sériových gum, ale zase širších. Ke všemu váží nějakých 1400kg (nestuduju google, třeba mě někdo opraví) zatímco škodovka necelých 900kg.
-> Pavel P@nkáč 06.07.17 14:21:52: Je fajn, že se směješ, ale stejný dotaz i na tebe. Jel jsi snad obojím, že máš srovnání? A to tvoje odpojování válců? Kde jsi k tomu přišel, zajímalo by mě to.
-> Pavel P@nkáč: Hele, vybavujes si tu scenu z Mrazika, kde Ivanek dojde k zaveru, ze pachanim dobrych skutku dosahne puvodni podoby a dedecek Hribecek snerem k odchazejicimu Ivankovi pronese: "Nic si nepochopil, Ivanku..."

-> darklord: tvl taky myslím mondeo a 120ca to hravě nahradí




"brzdy srovnatelne se skodovou na semislicku" myslim ze ferrari by malo zavret fabriku a vysrat sa na to 

-> Pavel P@nkáč 06.07.17 11:04:42: Nevim o tom, ze by Ferrari na nejakem modelu odpojovalo valce. Mozna na nejakem GT, ale myslim ze ani tam ne. To co popisujes je aktivni klapka ve vyfuku. Do urcitych otacek a polohy plynoveho pedalu to jde pres tlumic a az nad timto limitem se to otevre v prime ceste bez tlumice.
-> Eidy 06.07.17 00:31:22: Mel jsem ze 430tky uplne stejne pocity. Zrychleni nijak prekvapujici, rizeni tak nejak bez odezvya brzdy srovnatelne se skodovou na semislicku (pravda na predku to melo seriove gumy 235mm tusim).
-> Eidy 06.07.17 00:31:22: Mel jsem ze 430tky uplne stejne pocity. Zrychleni nijak prekvapujici, rizeni tak nejak bez odezvya brzdy srovnatelne se skodovou na semislicku (pravda na predku to melo seriove gumy 235mm tusim).
-> King: srovnavat mondeo a ferarri 

-> Eidy: To bude podobna story jako treba Mondeo. Sice to nikdy nebejval sportak, ale proti konfekci v dany tride to melo aspon v zakladu podvozek, kterej se v zatackach nenaklanel jako stara skochtle a posilovac umoznoval aspon nejakou komunikaci s podvozkem. V posledni generaci usoudili, ze kdyz z toho udelaj blative odpruzeny a preposilovany cosi, ze si to koupi vic "rodinnejch typu " a tak to dopadlo, jak to dopadlo. A to co bylo kdysi v zakladu, si clovek musi priplatit.
-> Eidy: to jsi měl koupené jako zážitek ne? taky jsem s tím jezdil je to civilizované hodně moc to nedrncá a kdýž jedes na trochu plynu odpojí to asi válce a jede to uplně potichu když přišlápneš tak to začne:) ale mě se to zas líbílo že by se stím nechalo normálně jezdit....
-> maca 06.07.17 09:11:43: 881 Nm. 

Dneska resp. včera jsem se svezl ve Ferrari F458. Ferrari je taková moje srdeční záležitost a strašně jsem se těšil. Sprint na letišti, kdy tachometr šplhá rychle jako otáčkoměr do nějakých 280km/h je super, ale tak nějak jsem čekal trochu víc. To auto má fantastickej zvuk, italové tohle umí, ale přišlo mi to tak nějak příliš civilizovaný. Čekal jsem trochu větší divočinu. S tímhle by se dalo jet přes celou Evropu a člověk by se ani nezapotil. Posilovač řízení je asi elektrickej, bylo to jak videohra. Já vám nevím. Nechci nijak snožovat výkon toho auta, ale nějak mě to neohromilo. Něco mi tam chybělo. Každopádně jsem rád, že jsem si to zkusil.
-> Tuner#2: Kéž by to bylo jen vždy o těch pozitivních zážitcích,možnostech a zkušenostech ..jež by byly záviděníhodné . víš 

-> MVM 01.07.17 18:39:28: Ty Tvoje moznosti nezbyva nez jen zavidet 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.06.17 21:52:02: Tak určitě...to je sakra mazec.
Ona řada 991 je jak GT3 RS, tak i Turbo S moc podařený náčiní. Bohužel jsem byl jen spolujezdec. A třeba předchozí 997 GT2RS bylo jediný auto ve kterým se mi dělalo špatně od žaludku v provozu - když jsem to jel s někým projet po opravě zase jako mitfára.
Tady čtu že je 917 na prodej
www.autoforum.cz/fascinac
e/kdysi-ztracene-porsche-z
-mcqueenovo-le-mans-je-na-
svete-ted-muze-byt-vase?ut
m_source...
No protože to nikdy mít nebudu .. pořídil jsem si pár suvenýrů.

Tady čtu že je 917 na prodej


No protože to nikdy mít nebudu .. pořídil jsem si pár suvenýrů.
-> bouchy 28.06.17 20:09:42: Kdybys tento příspěvek vyřval někam do křoví, měl by asi stejnou hodnotu. Nějak jsem nepochopil jeho účel a jeho adresování mé osobě. 

-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 11:56:27: Platforma Fiat Panda... teda dle TG, žádnej trhač, soudím. Ale jinak jo, alespoň něco se u Fiatu děje, krom těch děsnejch (ale tradičních) dvouválců Twinair.
-> krtik: len ten odkaz je nejake zlo 

Úplně se mi to nelíbí, ale je to zajímací.
statistika.skoda-virt.cz/ cz/.../115114-ktore-auto-n a-vas-zaposobilo?poffset=0
statistika.skoda-virt.cz/ cz/.../115114-ktore-auto-n a-vas-zaposobilo?poffset=0
-> Venca.: Já v ní jel jednou a v pohodě. Asi to bude fakt individuální

-> Venca.: Nedokázal jsem si v tom kloudně sednout, volant daleko, sedačky vysoko a na nohy hovno místo... ale tak možná je to individuální 

-> Venca.: ja som v 500ke siel x krat a uplna pohoda...a aj 5ti sme vtom sli, to uz pohoda nebola 

-> Venca. 18.06.17 21:56:43: Proč už nechceš? Je to malý?
A seděl jste v tej pětistovce někdo?
Já jo a od té doby už jí nechci
I když auto je to nádherný...
Já jo a od té doby už jí nechci

I když auto je to nádherný...
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 13:23:45: Přesně tak tahle reinkarnace je nejpovedenější. S kufrem jsem smířenej zase pořád je větší než u starý 500ky
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 15:15:40:


-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 15:15:40:



-> Luky 16.06.17 13:32:59: To je fajn, když je vyžereš všechny, tak ti přijde možná i hezkej. Jinak je to hnusák krabicák. 

-> Jirik_Tuňák1983: to do VW Up se vejdou 3 basy piva 

-> Danster 16.06.17 12:41:52: Podle mého nejlepší reinkarnace starého vozu. Oproti Mini, Bruokovi apod. I ten interier je super (kombinace lakování palubovky, sedačky, dveřní výplně, paráda). Akorát fakt ten kufr, to je tak na igelitku a kartáč mlíka.
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 11:56:27: Jo 500ka ta je pěkná v jakýkoliv verzi. A i můj horkej favorit místo Fabie.
Jo ten chraplák ve vyšších otáčkách je mi taky dost sympatický

Jo ten chraplák ve vyšších otáčkách je mi taky dost sympatický

-> vhml 16.06.17 10:59:03: Tento týden jsem viděl 500ku Abartha se shrnovací střechou. Jel s tím nějakej hákenkrojc a pěkně to chrchlalo do výfuku. Líbilo. 
Oni ty benzíni docela umí. Ve vysokých otáčkách pěkně italsky chraplá do výfuku i Karkule motor a je to obyč. atmo 1.4 16V.

Oni ty benzíni docela umí. Ve vysokých otáčkách pěkně italsky chraplá do výfuku i Karkule motor a je to obyč. atmo 1.4 16V.
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.17 10:37:57: a ještě lepčejší Abarth, se stejným motorem jako Esseesse, je Fiáta
Ale ta 500 je taky prímová :-)
www.google.de/search?q=ab arth+1...

Ale ta 500 je taky prímová :-)
www.google.de/search?q=ab arth+1...
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, tohle autí potkávám v Říčanech 

-> Bukaj 16.06.17 09:41:04: Kromě různejch vepřovin je pak ještě Fiat 500 Abarth Esseesse a to mi fakt moc líbuje.
Kg / PS docela v pohodě.
www.novinky.cz/auto/28097 9-test-abarthu-500-esseess e-tvrdy-zivot-s-nabrucenou -petistovkou.html

www.novinky.cz/auto/28097 9-test-abarthu-500-esseess e-tvrdy-zivot-s-nabrucenou -petistovkou.html
-> Bukaj: 

-> Luky: No, já se totiž o motorsport nikdy nezajímal a auta mne provázejí coby užitková věc s přidanou hodnotou estetickou (jak subjektivní to věc) a koníček.
A sportovní škodovky (případně jiné vozy) znám jen díky Virtu
A sportovní škodovky (případně jiné vozy) znám jen díky Virtu

-> Bukaj: no teda fuj, vostudo!
Snad jsi si nemyslel, že soutěžní legendy, jako třeba Fiat 131 Abarth nebo 124 Spider Abarth měly výfuk na škodovku?




-> Jirik_Tuňák1983 15.06.17 09:40:59: Jsem si říkal, co je to zač - občas potkávám Fiaty, které mají místo loga FIAT "erb" s nápisem Abarth - donedávna jsem si (dle toho, že jsem občas zahlédl toto slovo na Virtu) myslel, že Abarth je sportovní výfuk na škodovku 

-> Jozka: já na motorce bez kompletní výbavy nevyjedu dál než do svojí ulice. Jezdím většinou v komplet motokrosový výbavě, teda ona ta síťovka šoupání po asfaltu taky asi úplně nevydrží, ale zato mám silný plastový chrániče na všech kloubech. Borce co jezdí na motorce v tričku nechápu, jsem proti tomu, ale máme tu demokracii no...
-> Jozka 15.06.17 11:00:01: Ale maximálně do doby než s nimi musíš začít pracovat. 

-> bouchy 15.06.17 09:14:21: Jo, když vidím mnohé naše "motorkáře" v žabkách a bermudách a na druhý straně třeba Němce prakticky všechny plně vybavený a ještě s výstražnejma vestama, cejtím ten lehkej civilizační rozdíl.. 

-> bouchy 15.06.17 10:00:49: Ten starej už stojí úplnej nesmysl, pokud se sežene originál.
-> Jumbo: s-media-cache-ak0.pinimg.
com/736x/.../49068080590d9
a9eb7f238c71bd17133.jpg
I Jeremy říkal, že aby se motor mohl chladit, bylo nutný změnit dekl na "pořád otevřenej"



-> Jirik_Tuňák1983: tak 500 Abarth jsme viděl několikrát a je to hodně zajímavé vozítko... Dokonce i Jeremy ho chválil...
Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: